Geen idee, en nee, dat kan een mod nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, van wie was TS eigenlijk de kloon? Kan een mod dat niet nakijken? Of had ie zich zo goed verborgen met al die proxies van hem?
TS zal toch zich via een computer zich aangemeld moeten hebben aangezien dat op de mobiele site onmogelijk isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, van wie was TS eigenlijk de kloon? Kan een mod dat niet nakijken? Of had ie zich zo goed verborgen met al die proxies van hem?
Hij zit lekker op de camping. Zich rot te lachen om onsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dus tijd voor zoektochten naar TS in dat gebied? Terwijl hij zelf op vakantie is
De ontknoping komt vast als jij in Spanje zitquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ontknoping komt vast als jij in Spanje zit
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
had de ts niet gepost dat als alles goed ging hij vandaag in rotterdam was ? kan ik mij vaag herinneren van ergens zijn posts
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:03 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?
Als het mee zit en vanavond alles goed gaat dan ga ik zaterdag naar rotterdam voor een paar dagen, misschien dat ik langs een kruidvat kan onderweg.
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
had de ts niet gepost dat als alles goed ging hij vandaag in rotterdam was ? kan ik mij vaag herinneren van ergens zijn posts
Serieus ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.
So hope you're kiddingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan er niks over zeggen verder. Politie is er bij gehaald in elk geval.
Jij bent de broer van TS en moet het verhaal verder schrijven?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan er niks over zeggen verder. Politie is er bij gehaald in elk geval.
Wowquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |