abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:59:29 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_126944260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef maartend het volgende:
TS is mi bezig schrijstijl voor verhaal te testen op het forum.
synopsis
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:00:44 #102
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_126944307
Trouwens nog een tip : Bij de kruidvat zijn dashboard camera's in de aanbieding voor 30 euro. SD kaartje erbij kopen, en je kan alles filmen en op youtube zetten ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:00:55 #103
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944314
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

synopsis
Is een synopsis niet een draft van een boek van 1a4tje lang wat je naar een publisher stuurt?

Niet dat het veel zegt maar ik heb het idee dat ik hier inmiddels al 10 novels heb uitgetypt :mn verslagen vroeger op school waren korter dan deze dagverslagen haha
pi_126944355
@Wopper1
Dat is ook mijn kritiek, hij schrijft het te filmisch/thrillerachtig op. Iemand die dit zelf zou meemaken zou het waarschijnlijk korter, zonder poespas, opschrijven. In stijl zoals we hier op het forum met elkaar omgaan.

Aan de andere kant heeft TS nog geen fouten gemaakt waardoor het absoluut niet kan kloppen. Hij heeft zelfs bewijs. Natuurlijk kan hij een kneuzing die bij iets anders is ontstaan gemakkelijk gebruiken in zijn verhaal. Maar toch zit het bewijs goed in elkaar, al ben ik niet overtuigd.

Waarom zouden deze volgers zich met TS bemoeien, mensen die doorgaans geschaduwd worden hebben niets in de gaten. Deze mensen laten zich niet zien, tappen gewoon je gegevens.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:03:29 #105
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944369
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Bill_E het volgende:
Trouwens nog een tip : Bij de kruidvat zijn dashboard camera's in de aanbieding voor 30 euro. SD kaartje erbij kopen, en je kan alles filmen en op youtube zetten ;)
Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?

Als het mee zit en vanavond alles goed gaat dan ga ik zaterdag naar rotterdam voor een paar dagen, misschien dat ik langs een kruidvat kan onderweg.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:06:02 #106
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944437
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef luxerobots het volgende:
@Wopper1
Dat is ook mijn kritiek, hij schrijft het te filmisch/thrillerachtig op. Iemand die dit zelf zou meemaken zou het waarschijnlijk korter, zonder poespas, opschrijven. In stijl zoals we hier op het forum met elkaar omgaan.

Aan de andere kant heeft TS nog geen fouten gemaakt waardoor het absoluut niet kan kloppen. Hij heeft zelfs bewijs. Natuurlijk kan hij een kneuzing die bij iets anders is ontstaan gemakkelijk gebruiken in zijn verhaal. Maar toch zit het bewijs goed in elkaar, al ben ik niet overtuigd.

Waarom zouden deze volgers zich met TS bemoeien, mensen die doorgaans geschaduwd worden hebben niets in de gaten. Deze mensen laten zich niet zien, tappen gewoon je gegevens.
Bij mij is pas een tijdje bekend dat dit gaande is, ik weet niet hoelang dit al gebeurd.

Momenteel probeer ik mijzelf low-profile te houden en er voor te zorgen dat ik gewoon doorga met leven zoals ik normaal deed (zoals de tip was van iemand hier op fok)

Een ding is wel duidelijk en dat is dat de personen die hier achter zitten nu weten dat ik ze in de gaten heb en ik hoop dat het duidelijk is bij hun. Ik zal geweld niet vermijden om ze te laten stoppen, zeker niet naar gister na dat handgebaar.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:07:41 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126944487
Maar de vraag .. "Waarom TS" is zeker nog niet duidelijk? -O-
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:07:56 #108
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944494
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar de vraag .. "Waarom TS" is zeker nog niet duidelijk? -O-
Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:10:24 #109
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944579
Ik wil trouwens nog wel even een aanvulling geven op de schrijfstijl.

Ik doe dit stiekem om twee redenen zo schrijven, De eerste is dat ik het zelf makkelijker vind om zo terug te lezen en ik dan direct wat er in mijn hoofd zich afspeelt op papier kan zetten.

De tweede is voor het publiek hier op fok, door het op een 'boek'manier te typen heb ik sneller jullie aandacht.
Dit is natuurlijk handig gezien er op die manier misschien wat serieuzer op gereageerd word en het voor jullie ook fijner leest, hierbij kan je het makkelijker visualiseren en leef je je misschien meer in.

Áls jullie willen dat ik daarmee stop dan is dat geen probleem en pas ik de schrijfstijl aan, maar dan krijg je opeens posts zoals ik regulier post met hier en daar een smilie erin.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 13:14:44 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_126944720
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:10 schreef weswiladvies het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even een aanvulling geven op de schrijfstijl.

Ik doe dit stiekem om twee redenen zo schrijven, De eerste is dat ik het zelf makkelijker vind om zo terug te lezen en ik dan direct wat er in mijn hoofd zich afspeelt op papier kan zetten.

De tweede is voor het publiek hier op fok, door het op een 'boek'manier te typen heb ik sneller jullie aandacht.
Dit is natuurlijk handig gezien er op die manier misschien wat serieuzer op gereageerd word en het voor jullie ook fijner leest, hierbij kan je het makkelijker visualiseren en leef je je misschien meer in.

Áls jullie willen dat ik daarmee stop dan is dat geen probleem en pas ik de schrijfstijl aan, maar dan krijg je opeens posts zoals ik regulier post met hier en daar een smilie erin.
Het komt soms een beetje geromantiseerd over waardoor men wellicht het idee kan krijgen dat je bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.

Maar gewoon je eigen stijl houden, waar jij je prettig bij voelt hoor.
pi_126944785
:')
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_126944811
Ik denk nog steeds dat het een grap is. Of TS wordt in de maling genomen of hij neemt ons in de maling.

Mocht het echt zijn. Dan moet Wes goed uitkijken, als een 'georgansieerde macht' je wil uitschakelen. Dan lukt dat.

Kijk maar naar dit voorbeeld. http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-triple-agent.dhtml

Zorg er dus voor dat je mensen in vertrouwen neemt, bijv. je broer. En zorg ervoor dat er bewijsstukken zijn mocht er iets misgaan. Daarnaast lijkt het me onverstandig de held uit te hangen. Succes! Ik lees geïnteresseerd mee. Dat zullen die volgers ook doen, als ze er echt zijn tenminste.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:21:09 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126944922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.

Vraag me af in hoeverre dat handig is. We lezen hier het verhaal wel anders dan wanneer je een romannetje zou lezen zeg maar.
pi_126944977
Kunnen we geen FOK meeting houden vlakbij de sallandse heuvelrug? Als het nep is dan hebben we het in ieder geval gezellig gehad :P
pi_126945035
Heeft iemand toevallig alle.updates op een rijtje?

Doet me trouwens denken aan de geen pottenkijkers reeks
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_126945044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef weswiladvies het volgende:
Hallo bnw-ers.

Bij deze dus een bedankje aan deze users. Jullie zijn echt helemaal top en blijf aub meehelpen, vooral Tingo enorm bedankt, ik heb echt wat aan je man. Als dit allemaal over is dan zou ik je graag op een biertje trakteren.

Graag gedaan. Ik heb ook goed advies gehad.
Ik wens je heel veel sterkte.
Hebben die engerts niet 'n smaad campagne uitprobeerd?
Let maar heel goed op! Voor dat het weet ,mensen in je omgeving gaat rare verhalen over je horen.....hij is 'n junk,dealer,pedo enz.enz. Die mensen die dit soort dingen zullen ALLE leugens vertellen over je om je te isoleren.
Oh nog 'n ding - Laat je drankje niet liggen - ze gebruiken ook drugs om hun doel te bereiken.

Blijft sterk en vooral kalm!
Success ermee!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126945075
Check je auto voor GPS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126945132
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
pi_126945255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
Zover gaan ze niet.
pi_126945278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zover gaan ze niet.
Dat weet je niet, dus dat kan je ook niet uitsluiten
pi_126945296
Maak 'm vooral nog angstiger _O- .

Als ze je inderdaad volgen, dan is dit juist wat ze willen creëren (angst, paniek, paranoia).
pi_126945324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....
Maar je kan beter niet erg veel tijd over doen hoor.

Voorsichtig als er mensen contact op met je nemen die zeggen dat ze hetzelfde problemen hebben....sommige zijn nep en ga je nog erger in de war nemen.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 13:35:17 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_126945337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Ja, maak hem nog banger :o
pi_126945357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Dat weet je niet, dus dat kan je ook niet uitsluiten
Niet helemaal nee, maar tis 'unlikely'.
pi_126945399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef Wopper1 het volgende:
Maak 'm vooral nog angstiger _O- .

Als ze je inderdaad volgen, dan is dit juist wat ze willen creëren (angst, paniek, paranoia).
Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')