synopsisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef maartend het volgende:
TS is mi bezig schrijstijl voor verhaal te testen op het forum.
Is een synopsis niet een draft van een boek van 1a4tje lang wat je naar een publisher stuurt?quote:
Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Bill_E het volgende:
Trouwens nog een tip : Bij de kruidvat zijn dashboard camera's in de aanbieding voor 30 euro. SD kaartje erbij kopen, en je kan alles filmen en op youtube zetten
Bij mij is pas een tijdje bekend dat dit gaande is, ik weet niet hoelang dit al gebeurd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef luxerobots het volgende:
@Wopper1
Dat is ook mijn kritiek, hij schrijft het te filmisch/thrillerachtig op. Iemand die dit zelf zou meemaken zou het waarschijnlijk korter, zonder poespas, opschrijven. In stijl zoals we hier op het forum met elkaar omgaan.
Aan de andere kant heeft TS nog geen fouten gemaakt waardoor het absoluut niet kan kloppen. Hij heeft zelfs bewijs. Natuurlijk kan hij een kneuzing die bij iets anders is ontstaan gemakkelijk gebruiken in zijn verhaal. Maar toch zit het bewijs goed in elkaar, al ben ik niet overtuigd.
Waarom zouden deze volgers zich met TS bemoeien, mensen die doorgaans geschaduwd worden hebben niets in de gaten. Deze mensen laten zich niet zien, tappen gewoon je gegevens.
Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar de vraag .. "Waarom TS" is zeker nog niet duidelijk?
Het komt soms een beetje geromantiseerd over waardoor men wellicht het idee kan krijgen dat je bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:10 schreef weswiladvies het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even een aanvulling geven op de schrijfstijl.
Ik doe dit stiekem om twee redenen zo schrijven, De eerste is dat ik het zelf makkelijker vind om zo terug te lezen en ik dan direct wat er in mijn hoofd zich afspeelt op papier kan zetten.
De tweede is voor het publiek hier op fok, door het op een 'boek'manier te typen heb ik sneller jullie aandacht.
Dit is natuurlijk handig gezien er op die manier misschien wat serieuzer op gereageerd word en het voor jullie ook fijner leest, hierbij kan je het makkelijker visualiseren en leef je je misschien meer in.
Áls jullie willen dat ik daarmee stop dan is dat geen probleem en pas ik de schrijfstijl aan, maar dan krijg je opeens posts zoals ik regulier post met hier en daar een smilie erin.
Vraag me af in hoeverre dat handig is. We lezen hier het verhaal wel anders dan wanneer je een romannetje zou lezen zeg maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.
Graag gedaan. Ik heb ook goed advies gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef weswiladvies het volgende:
Hallo bnw-ers.
Bij deze dus een bedankje aan deze users. Jullie zijn echt helemaal top en blijf aub meehelpen, vooral Tingo enorm bedankt, ik heb echt wat aan je man. Als dit allemaal over is dan zou ik je graag op een biertje trakteren.
Zover gaan ze niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
Maar je kan beter niet erg veel tijd over doen hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....
Ja, maak hem nog bangerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
Niet helemaal nee, maar tis 'unlikely'.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dus dat kan je ook niet uitsluiten
Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef Wopper1 het volgende:
Maak 'm vooral nog angstiger.
Als ze je inderdaad volgen, dan is dit juist wat ze willen creëren (angst, paniek, paranoia).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |