quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Denk het wel hoor, die gasten waren al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo te zien in P&W niks hierover
http://pauwenwitteman.vara.nl/
twitter:BenQuinn75 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:45:41Edl have arrived in #woolwich bottles thrown at police outside train station reageer retweet
twitter:diarf9 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:12:11Go to your mosques. It's usually only old men in there. Youth need to be there if, Allah forbid, anything happens. reageer retweet
Nee, ik ben benieuwd naar zijn story.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
Je zou bijna hopen dat hij keihard met z'n kop tegen de grond is geknald en het toen al over was.
Dan maar snel
Als dit echt waar isquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:BenQuinn75 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:45:41Edl have arrived in #woolwich bottles thrown at police outside train station reageer retweet
Want? Ze mogen niet rellen van de politie??quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef sonnyspek het volgende:
Ik hoop ECHT van niet... *duimt*quote:
quote:
True. Misschien omdat dat een nieuwere religie is? Minder misbruikt is vroeger om landjepik (kruistochten/islamitische opkomst) mee goed te praten? Ik weet het niet. Ongelukkige mensen trekken veel sneller naar extremere (vormen van) geloven, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende: [..] Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop ECHT van niet... *duimt*
Ik geef ze liever -1000 (als cijfer)quote:
Hij is doodquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd naar zijn story.²
*Zucht*quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef ocho het volgende:
[..]
Ja dat willen ze toch, molims lopen al zo lang te provoceren, dan krijg je dit.
Extreemrechts provoceert ook al heel lang, maar als ik er een met een knuppel bewerk is het weer janken zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef ocho het volgende:
[..]
Ja dat willen ze toch, molims lopen al zo lang te provoceren, dan krijg je dit.
European Defence League?quote:
ik wil de onthoofding ook wel zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
Geen beeldmateriaal waar de politie die twee gasten neerpaft hè?
Is er al een topic in BNW?
twitter:chrisdeerin twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:51:21Scumbags MT @trillingual: EDL marching outside Woolwich DLR. About 60. Throwing bottles. Police lining up. Many black ppl running away reageer retweet
Kleine kinderen die willen rellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
European Defence League?
of English, weet ik niet meer
extremistenclubje
Specifiek deze of mogen andere ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil de onthoofding ook wel zien![]()
Denk eens na, simpel ziel. Wat hebben de moslims in NL te maken met iemand die een moord pleegt in Engeland? Jij legt toch ook geen verband tussen een atheïst in een ander land die een moord begaat en jezelf? Vraag je wel hetzelfde van ons. Er zijn 1,4 miljard moslims op deze aardkloot. Moeten we elke dag onze afschuw uitspreken over wat een of andere moslim zoveel kilometers verderop heeft gedaan. Als je nog wat hersencellen hebt, stel die gauw in werking, want je raaskalt voor tien man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Wokkel het volgende:
Wat ik niet begrijp, moslims zien in hun geloofsgenoten toch ook wel dat bepaalde individuen het allemaal iets te letterlijk nemen? Waarom halen ze die uitwassen dan niet terug naar de kudde?
Wat zelfreinigend vermogen zou fijn zijn.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:chrisdeerin twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:51:21Scumbags MT @trillingual: EDL marching outside Woolwich DLR. About 60. Throwing bottles. Police lining up. Many black ppl running away reageer retweet
die zwarte mensen zijn slim!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
Definitely not welcome in The Netherlands. Stormfront, NVU en dat soort lui eigenlijk ook niet, maar hey..quote:
Zélf vinden ze:quote:
specifiek dezequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Specifiek deze of mogen andere ook?
je klinkt wel erg links als je dat zo zegtquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Stormfront op zijn engels dus? Klinkt als een lekker clubje... Die grijpt dit dus als excuus aan om rellen uit te (willen) lokken?
nou moet daar ook wel bij gezegd worden dat de antifa vaak ook het geweld uitlokt, eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélf vinden ze:
EDL are an inclusive movement dedicated to peacefully protesting against Islamic extremism.
Het leidt alleen met flinke regelmatig tot geweld, dus dat peacefully snappen ze nog niet helemaal
Heb je die van die vrouw in het roze al gezien?? Zo niet: daar heb je je onthoofdingquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil de onthoofding ook wel zien![]()
Dude, relax want door je agressieve en neerbuigende houding gaat elk inhoudelijk punt dat je wilt maken verloren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Denk eens na, simpel ziel. Wat hebben de moslims in NL te maken met iemand die een moord pleegt in Engeland? Jij legt toch ook geen verband tussen een atheïst in een ander land die een moord begaat en jezelf? Vraag je wel hetzelfde van ons. Er zijn 1,4 miljard moslims op deze aardkloot. Moeten we elke dag onze afschuw uitspreken over wat een of andere moslim zoveel kilometers verderop heeft gedaan. Als je nog wat hersencellen hebt, stel die gauw in werking, want je raaskalt voor tien man.
ik hoef ze niet ALLEMAAL te zien he, alleen dezequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je die van die vrouw in het roze al gezien?? Zo niet: daar heb je je onthoofding
Soort SA/SS dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélf vinden ze:
EDL are an inclusive movement dedicated to peacefully protesting against Islamic extremism.
Het leidt alleen met flinke regelmatig tot geweld, dus dat peacefully snappen ze nog niet helemaal
Denk je niet dat dat met man en macht geprobeerd wordt? Spoileralert: het antwoord is ja. Waarom denk je dat de representatieven van de Britse moslims zo snel waren met een statementrelease? Helaas is er geen opperimam die een massagedachte in kan voeren en op enter kan drukken, waarna alle moslims hetzelfde denken. Of, gelukkig maar. Zoals we niet elke gescheiden vader ervan kunnen weerhouden zijn kinderen mee te nemen en te vermoorden, kunnen we dit ook niet altijd voorkomen. Maar geloof me dat de "gematigde" ( relaxede klinkt beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Wokkel het volgende:
Wat ik niet begrijp, moslims zien in hun geloofsgenoten toch ook wel dat bepaalde individuen het allemaal iets te letterlijk nemen? Waarom halen ze die uitwassen dan niet terug naar de kudde?
Wat zelfreinigend vermogen zou fijn zijn.
Ja en Jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Stormfront op zijn engels dus? Klinkt als een lekker clubje... Die grijpt dit dus als excuus aan om rellen uit te (willen) lokken?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Antifa natuurlijk wel hè, stel goden voor jou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Definitely not welcome in The Netherlands. Stormfront, NVU en dat soort lui eigenlijk ook niet, maar hey..
Lafbekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
Nee, nu ga je de hele nacht onthoofdingen zitten kijken ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik hoef ze niet ALLEMAAL te zien he, alleen deze
En juist op die filmpjes hier zie ik dat ze wel 'peaceful' zijn. Hun worden telkens aangevallen, terug gedrongen, etc. Kan het verder mis hebben, maar valt me op dat er hier filmpjes worden geplaatst alsof ze 'bang' zijn, en weg rennen, en geweldadig zijn, maar ik zie telkens een groep moslims hun aanvallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélf vinden ze:
Dit gaat wereldwijd natuurlijk. En die opmerking van "knoop maar in je oren " hou ik niet van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Denk eens na, simpel ziel. Wat hebben de moslims in NL te maken met iemand die een moord pleegt in Engeland? Jij legt toch ook geen verband tussen een atheïst in een ander land die een moord begaat en jezelf? Vraag je wel hetzelfde van ons. Er zijn 1,4 miljard moslims op deze aardkloot. Moeten we elke dag onze afschuw uitspreken over wat een of andere moslim zoveel kilometers verderop heeft gedaan. Als je nog wat hersencellen hebt, stel die gauw in werking, want je raaskalt voor tien man.
Doe eens rustig joh. Wat de poster denk ik bedoelt, en daar ben ik het volmondig mee eens, is dat je ook wel wat zelfregulering mag verwachten. Moslims hebben over het algemeen een hechte gemeenschap geloofdgenoten (moskee ed), grijp dan in als je ziet dat iemand gekke dingen gaat doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, nu ga je de hele nacht onthoofdingen zitten kijken ook.
Jawel, EDL is niets meer of minder dan een groepering om af en toe lekker te rellen.quote:
mijn wekker zegt van nietquote:
Toch is een vergelijking met atheïsme een verkeerde. Het atheïsme is niet verenigd zoals een religie, hebben geen instituten of 'kerken' en claimen niet per definitie het ware 'geloof' te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je niet op, dat is zeker. Elke scheet die een moslim laat, maakt zowat niet uit in welk werelddeel, wordt gelinkt aan een hele gemeenschap. Denk na, voordat jullie beginnen te raakskallen. Daarnaast welke discussie of inhoudelijk punt? Men is hier alleen maar bezig met lust, dramatoeristen en PVV'ers die hun gal spuwen over een hele gemeenschap, alsof die er wat aan kunnen doen dat er vandaag een man is te komen overlijden in Engeland.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dude, relax want door je agressieve en neerbuigende houding gaat elk inhoudelijk punt dat je wilt maken verloren.
de beelden die je in je hoofd krijgt op je zolderkamertje he. die kloppen niet altijd precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Wat de poster denk ik bedoelt, en daar ben ik het volmondig mee eens, is dat je ook wel wat zelfregulering mag verwachten. Moslims hebben over het algemeen een hechte gemeenschap geloofdgenoten (moskee ed), grijp dan in als je ziet dat iemand gekke dingen gaat doen.
Die ik noemde is zeker + staat op beeld. Bij deze weten we het niet (of het zo is en of het op beeld staat).. Dus als je daar nou zo nieuwsgierig naar bent..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik hoef ze niet ALLEMAAL te zien he, alleen deze
Dan heeft het 0,0 met stormfront te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, EDL is niets meer of minder dan een groepering om af en toe lekker te rellen.
Denk het wel.twitter:CensCens twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:55:51It has begun. EDL attacks have started in #woolwich. Will the police have the balls to do anything? reageer retweet
bestgore wel eens bekeken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ik noemde is zeker + staat op beeld. Bij deze weten we het niet (of het zo is en of het op beeld staat).. Dus als je daar nou zo nieuwsgierig naar bent..
Hoop overigens dat je een sterke maag en een sterke geest hebt
Sorry, dacht dat je op iemand anders reageerde, excuses.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan heeft het 0,0 met stormfront te maken.
Dat maak je er zelf van. Prima, dat is jouw goed recht, als je daarom maar niet anderen gaat beledigen, omdat ze jouw punten niet delen. Daar ging het mis in je postquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je niet op, dat is zeker. Elke scheet die een moslim laat, maakt zowat niet uit in welk werelddeel, wordt gelinkt aan een hele gemeenschap. Denk na, voordat jullie beginnen te raakskallen. Daarnaast welke discussie of inhoudelijk punt? Men is hier alleen maar bezig met lust, dramatoeristen en PVV'ers die hun gal spuwen over een hele gemeenschap, alsof die er wat aan kunnen doen dat er vandaag een man is te komen overlijden in Engeland.
wie bedoel je nu met jullie? ben ik jullie? wie zijn jullie? spreek je weer vanuit je onderbuik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je niet op, dat is zeker. Elke scheet die een moslim laat, maakt zowat niet uit in welk werelddeel, wordt gelinkt aan een hele gemeenschap. Denk na, voordat jullie beginnen te raakskallen. Daarnaast welke discussie? Men is hier alleen maar bezig met lust, dramatoeristen en PVV'ers die hun gal spuwen over een hele gemeenschap, alsof die er wat aan kunnen doen dat er vandaag een man is te komen overlijden in Engeland.
Yups. En die onthoofding ook. Ik kan er tegen.quote:
sicko girlquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups. En die onthoofding ook. Ik kan er tegen.
Je doet nu precies hetzelfde, iedereen over één kam scheren, met 'jullie'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je niet op, dat is zeker. Elke scheet die een moslim laat, maakt zowat niet uit in welk werelddeel, wordt gelinkt aan een hele gemeenschap. Denk na, voordat jullie beginnen te raakskallen. Daarnaast welke discussie? Men is hier alleen maar bezig met lust, dramatoeristen en PVV'ers die hun gal spuwen over een hele gemeenschap, alsof die er wat aan kunnen doen dat er vandaag een man is te komen overlijden in Engeland.
Dats het probleem. Deze jongens zitten niet in de doorsnee moskee. Die vinden ze te slap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Nou snap ik natuurlijk ook wel dat zelfregulering geen uitkomst is. Immers, die extremisten denken dat ze het zelf allemaal het beste weten natuurlijk, die nemen dat heus niet aan van iemand die minder fanatiek is.
Maar de gedachte op zich is zo slecht nog niet
Bestgore is voor beginners. Er zijn ergere websitesquote:
Zo lang ik ze niet ken of er met mij neus bovenop staquote:
pm ze!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bestgore is voor beginners. Er zijn ergere websites.
Hoe dan? Denk jij dat die 2 idioten vooraf hebben gezegd "we gaan morgen een agent doodrijden en onthoofden, dus helaas missen we de bijeenkomst omdat we waarschijnlijk dood zullen zijn"?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Wat de poster denk ik bedoelt, en daar ben ik het volmondig mee eens, is dat je ook wel wat zelfregulering mag verwachten. Moslims hebben over het algemeen een hechte gemeenschap geloofdgenoten (moskee ed), grijp dan in als je ziet dat iemand gekke dingen gaat doen.
Ja, sure! We gebruiken dan wel voor het gemak even het woord moslim en leggen voor het gemak even de schuld neer bij tientallen volkeren. Doen we dat ook als een Nederlander iemand vermoord? Wat te denken van de rellen in Haren ofwel project X. Moeten we daar heel Nederland op aanspreken, want we doen wel hetzelfde met moslims als iemand met hetzelfde geloof een strafbaar feit begaat? We gebruiken wat ons het best uitkomt en zoniet dan is het een verkeerde vergelijking. Kortom je reactie slaat als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Toch is een vergelijking met atheïsme een verkeerde. Het atheïsme is niet verenigd zoals een religie, hebben geen instituten of 'kerken' en claimen niet per definitie het ware 'geloof' te zijn.
dan is theync ook wel iets voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups. En die onthoofding ook. Ik kan er tegen.
<repeat previous comment>2quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo lang ik ze niet ken of er met mij neus bovenop sta
Volgens mij ben jij de simpele ziel. Waar heb ik het over moslims in NL? Waar zeg ik dat je je afschuw moet uitspreken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Had je dat niet verwacht dan? In Engeland zijn al jaren raciale spanningen en politiek doet daar weinig mee. Wandaden als vandaag gooien alleen maar meer olie op het vuur.quote:
Was het lekker onder die steen?quote:
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe dan? Denk jij dat die 2 idioten vooraf hebben gezegd "we gaan morgen een agent doodrijden en onthoofden, dus helaas missen we de bijeenkomst omdat we waarschijnlijk dood zullen zijn"?
Geen enkele moslim hoort zich hier verantwoordelijk voor te voelen.
Doe toch eens rustig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, sure! We gebruiken dan wel voor het gemak even het woord moslim en leggen voor het gemak even de schuld neer bij tientallen volkeren. Doen we dat ook als een Nederlander iemand vermoord? Wat te denken van de rellen in Haren ofwel project X. Moeten we daarop heel Nederland op aanspreken, want we doen wel hetzelfde met moslims als iemand met hetzelfde geloof een strafbaar feit begaat? We gebruiken wat ons het best uitkomt en zoniet dan is het een verkeerde vergelijking. Kortom je reactie slaat als een lul op een drumstel.
LOL, ik zit niet dagelijks op dat soort sites hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dan is theync ook wel iets voor je
Die gast is geloof ik net zo erg als de dader.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
https://twitter.com/AbuNusaybahUK
Deze gast kent een van de daders en zegt wat over hem.
Ik denk dat 'ze' het niet eerst in drievoud schriftelijk indienen en wachten op toestemming.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Wokkel het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom mensen die te ver van het islam padje afwijken niet worden teruggehaald door moslims die wel common sense hebben. Blijkbaar ben je te blind om de vraag uberhaupt te begrijpen.
twitter:SiibillamLaw twitterde op woensdag 22-05-2013 om 21:01:00My mum is a motherfucking badass http://t.co/1XiZGFrs4E reageer retweet
Hoe heette dat forum ook alweer, virtual nogwat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dan is theync ook wel iets voor je
Dus de islam bestaat niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, sure! We gebruiken dan wel voor het gemak even het woord moslim en leggen voor het gemak even de schuld neer bij tientallen volkeren. Doen we dat ook als een Nederlander iemand vermoord? Wat te denken van de rellen in Haren ofwel project X. Moeten we daar heel Nederland op aanspreken, want we doen wel hetzelfde met moslims als iemand met hetzelfde geloof een strafbaar feit begaat? We gebruiken wat ons het best uitkomt en zoniet dan is het een verkeerde vergelijking. Kortom je reactie slaat als een lul op een drumstel.
Hoe kan het dan dat (bijvoorbeeld) tientallen jongeren worden geronseld door 1 of 2 fanaten terwijl die jongeren dagelijks omgaan met tig keer meer relaxede moslims? De ouders, iman, klasgenoten, etc zien toch al gauw dat iemand zich meer en meer radicaliseert?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat met man en macht geprobeerd wordt? Spoileralert: het antwoord is ja. Waarom denk je dat de representatieven van de Britse moslims zo snel waren met een statementrelease? Helaas is er geen opperimam die een massagedachte in kan voeren en op enter kan drukken, waarna alle moslims hetzelfde denken. Of, gelukkig maar. Zoals we niet elke gescheiden vader ervan kunnen weerhouden zijn kinderen mee te nemen en te vermoorden, kunnen we dit ook niet altijd voorkomen. Maar geloof me dat de "gematigde" ( relaxede klinkt beter) moslims hiermee bezig zijn.
twitter:steedy58 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:01:30Oh dear. An Essex mosque is getting trashed by a yeehar vigilante group. Asian-looking paediatricians, go carefully. #woolwich reageer retweet
Het gaat gewoon veel te ver dat extreemrechts nu maar even denkt een hele gemeenschap vol onschuldige mensen aan te kunnen vallen. Die mensen hebben niks met die shit van vandaag te makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Had je dat niet verwacht dan? In Engeland zijn al jaren raciale spanningen en politiek doet daar weinig mee. Wandaden als vandaag gooien alleen maar meer olie op het vuur.
Second thatquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat gewoon veel te ver dat extreemrechts nu maar even denkt een hele gemeenschap vol onschuldige mensen aan te kunnen vallen. Die mensen hebben niks met die shit van vandaag te maken
Zn moeder had nu ook half om half gehakt kunnen zijn...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
De andere knakker.twitter:SiibillamLaw twitterde op woensdag 22-05-2013 om 21:01:00My mum is a motherfucking badass http://t.co/1XiZGFrs4E reageer retweet
tja dat heb je altijd met extremistische groeperingen, net zoals in 2001 extremisten WTC invlogen, die mensen daar hadden ook niets nergens mee te makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat gewoon veel te ver dat extreemrechts nu maar even denkt een hele gemeenschap vol onschuldige mensen aan te kunnen vallen. Die mensen hebben niks met die shit van vandaag te maken
ga weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef yup het volgende:
Eerst de Amerikanen lekker maken met Boston, en nu deze actie in Londen. Ik ruik een inval in Syrie.
Had gekund ja.. Maar was vrij snel duidelijk dat ze omstanders niks deden..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zn moeder had nu ook half om half gehakt kunnen zijn...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef yup het volgende:
Eerst de Amerikanen lekker maken met Boston, en nu deze actie in Londen. Ik ruik een inval in Syrie.
Ik hoop van niet, loopt alles nog meer uit de handquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef yup het volgende:
Het ene onrecht maakt het andere niet goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tja dat heb je altijd met extremistische groeperingen, net zoals in 2001 extremisten WTC invlogen, die mensen daar hadden ook niets nergens mee te maken
zeg ik ook niet, ik bedoel enkel dat dit gewoon kenmerkend is voor extremistische groepenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ene onrecht maakt het andere niet goed
geen idee eigenlijk,kom niet op het forom daarquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heette dat forum ook alweer, virtual nogwat?
Denk na! Als je het woord moslim in een bepaald context gebruikt, dan spreek je automatisch over alle moslims. Dan hoef je nog niet eens specifiek Nederland erbij te halen, maar refereer je daar op bovenstaande manier na.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de simpele ziel. Waar heb ik het over moslims in NL? Waar zeg ik dat je je afschuw moet uitspreken?
Ik vraag me alleen af waarom mensen die te ver van het islam padje afwijken niet worden teruggehaald door moslims die wel common sense hebben. Blijkbaar ben je te blind om de vraag uberhaupt te begrijpen.
Maar hun ouders, familie opvoeders en klasgenoten wel. Als terughalen niet lukt zou je op zijn minst een melding kunnen doen aan de autoriteiten dat iemand in een wandelende tijdbom verandert.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dats het probleem. Deze jongens zitten niet in de doorsnee moskee. Die vinden ze te slap.
Daar vechten die gekken tegen elkaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef yup het volgende:
Nee, het hoorde niet bij die website, er is een forum met heel veel van dat soort zieke troep.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef HighVolume het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk,kom niet op het forom daar
Sjah de publieke opinie beinvloeden zijn de Amerikanen en Britten niet vies van hoor, dat is een spelletje die ze decennialang ook al hebben gespeeld.quote:
Zal allemaal wel mee gaan vallen denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/JamalMOsman/status/337312111191552000/photo/1
Lange dagen worden dit.
Op dezelfde manier als een loverboy een meisje ronselt. Het klinkt heel cliché en word in dit soort topics altijd van de hand gedaan, maar de jongeren die geronseld worden zijn niet de jongeren die elke avond en ma en pa dineren en kletsen over hun dag. Het zijn de boze, slecht opgeleide, lagere klasse jongeren, die erin lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat (bijvoorbeeld) tientallen jongeren worden geronseld door 1 of 2 fanaten terwijl die jongeren dagelijks omgaan met tig keer meer relaxede moslims? De ouders, iman, klasgenoten, etc zien toch al gauw dat iemand zich meer en meer radicaliseert?
twitter:BinitaMehta90 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:04:07A mosque in Braintree, Essex has been attacked by a man with knives and incendiary device. He's been arrested and noone is injured #woolwich reageer retweet
Daarom duurde het toch twintig minuten voordat ze er waren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef hugecooll het volgende:
Ik dacht trouwens dat die Bobby's geen pistolen dragen?
ohhhh ja nu gaat een belletje rinkelen idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het hoorde niet bij die website, er is een forum met heel veel van dat soort zieke troep.
Ah, kon ook dat ze wat aan de trage kant zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom duurde het toch twintig minuten voordat ze er waren?
Ik moet iets kunnen zien op die foto?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/JamalMOsman/status/337312111191552000/photo/1
Lange dagen worden dit.
Atheïsme is geen geloof.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:55 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Toch is een vergelijking met atheïsme een verkeerde. Het atheïsme is niet verenigd zoals een religie, hebben geen instituten of 'kerken' en claimen niet per definitie het ware 'geloof' te zijn.
Daar hoef ik niet op hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het hoorde niet bij die website, er is een forum met heel veel van dat soort zieke troep.
Klopt, waren de speciale armed policequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef hugecooll het volgende:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik moet iets kunnen zien op die foto?
Op Twitter lopen er echt veel van die kneuzen rond die de boel een beetje gaan opstoken. Vaag plaatje erbij, sensationeel onderschrift....
Uncover reality, hehe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ohhhh ja nu gaat een belletje rinkelen idd.
Dat is best serieus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef Ketchupcurry het volgende:
Update over moskee Essex:twitter:BinitaMehta90 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:04:07A mosque in Braintree, Essex has been attacked by a man with knives and incendiary device. He's been arrested and noone is injured #woolwich reageer retweet
Ah, een speciaal getrainde elite-eenheidquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, waren de speciale armed police
Nah. Na de dood van van Gogh waren hier ook een paar weken relletjes en dergelijke. Dat ebde op zeker moment ook wel weer weg. Zolang de economie goed is en de mensen nog iets te verliezen hebben doen ze als massa echt geen gekke dingen.quote:
Hier ben jij toch een voorstander van? Heb je op de FP bijna letterlijk gezegd.quote:
Klopt. Daarom bleven ze op een kluitje aan de andere kant van de straat staan wachten tot er wel gewapende politie was (duurde 20 minuten)quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef hugecooll het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Atheisme is geen religie. Het is wel een geloof.
Laten we die gigantische rellen in Londen (2 jaar terug?) zelf niet vergeten trouwens. Waarbij hele huizenblokken in as opgingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nah. Na de dood van van Gogh waren hier ook een paar weken relletjes en dergelijke. Dat ebde op zeker moment ook wel weer weg. Zolang de economie goed is en de mensen nog iets te verliezen hebben doen ze als massa echt geen gekke dingen.
Ik heb je al uitgelegd wat ik daarmee bedoel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier ben jij toch een voorstander van? Heb je op de FP bijna letterlijk gezegd.
Gelukkig maar! (niemand gewond)quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef Ketchupcurry het volgende:
Update over moskee Essex:twitter:BinitaMehta90 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:04:07A mosque in Braintree, Essex has been attacked by a man with knives and incendiary device. He's been arrested and noone is injured #woolwich reageer retweet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom duurde het toch twintig minuten voordat ze er waren?
Daar kan ik mee inkomen. Wel zie ik een verschil tussen een 'kudde' gelovigen en een gezin die een kind verliest aan een loverboy/ronselaar. Een gezin kan immers bestaan uit ouders die niet perse het beste voor hebben met het kind en daardoor de aandacht ergens anders leggen. Een kudde is echter immens veel groter en zou om die reden beter beschermd moeten zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als een loverboy een meisje ronselt. Het klinkt heel cliché en word in dit soort topics altijd van de hand gedaan, maar de jongeren die geronseld worden zijn niet de jongeren die elke avond en ma en pa dineren en kletsen over hun dag. Het zijn de boze, slecht opgeleide, lagere klasse jongeren, die erin lopen.
huh? Heb je het wel gelezen? Serieus? Je haalt allemaal irrelevante dingen erbij of insinueert dingen die niet gezegd zijn. Maargoed, nogmaals een religie kenmerkt zich door zijn organisatie en aan organisatie staan vaak hoofden die iets goed of af kunnen keuren. Mensen zijn vaak verontwaardigd dat dit niet massaal gebeurd. Wat aan de ene kant begrijpelijk is maar aan de andere kant niet omdat niet ieder zich hoef te verantwoorden omdat ze toevallig tot dezelfde categorie behoren. Punt blijft dat het Atheïsme geen organisatie kent waardoor jouw vergelijking nogal een appel peer vergelijking was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, sure! We gebruiken dan wel voor het gemak even het woord moslim en leggen voor het gemak even de schuld neer bij tientallen volkeren. Doen we dat ook als een Nederlander iemand vermoord? Wat te denken van de rellen in Haren ofwel project X. Moeten we daar heel Nederland op aanspreken, want we doen wel hetzelfde met moslims als iemand met hetzelfde geloof een strafbaar feit begaat? We gebruiken wat ons het best uitkomt en zoniet dan is het een verkeerde vergelijking. Kortom je reactie slaat als een lul op een drumstel.
Je kan proberen het allemaal mooier te laten lijken en er de hele tijd omheen lullen, maar zoals jelle ook al zei heb je je ware aard mooi laten zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb je al uitgelegd wat ik daarmee bedoel.
Het is onzin om de hele gemeenschap te linken aan deze aanslag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kun je niet op, dat is zeker. Elke scheet die een moslim laat, maakt zowat niet uit in welk werelddeel, wordt gelinkt aan een hele gemeenschap. Denk na, voordat jullie beginnen te raakskallen. Daarnaast welke discussie of inhoudelijk punt? Men is hier alleen maar bezig met lust, dramatoeristen en PVV'ers die hun gal spuwen over een hele gemeenschap, alsof die er wat aan kunnen doen dat er vandaag een man is te komen overlijden in Engeland.
Ze zouden gewoon standaard pistolen in hun kofferbak moeten hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom bleven ze op een kluitje aan de andere kant van de straat staan wachten tot er wel gewapende politie was (duurde 20 minuten)
Geen idee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom wordt het bestempeld als terroristische aanslag?
Is goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan proberen het allemaal mooier te laten lijken en er de hele tijd omheen lullen, maar zoals jelle ook al zei heb je je ware aard mooi laten zien.
terroristquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom wordt het bestempeld als terroristische aanslag?
Ik ben de rust zelve, maar ben daarentegen de generalisaties die dag in en dag uit over moslims worden gemaakt wel behoorlijk zat. Niemand in mijn omgeving doet gekke dingen en daarnaast hebben we als moslims in NL weinig te maken met de moord van vandaag. Dus betrek het niet op ons!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat er een motief tegen de regering werd uitgesproken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het tegen een soldaat (in opleiding) was?
Mocht overtuigen niet lukken dan kan je altijd nog je verantwoordelijkheid nemen en de autoriteiten inlichten. Dat is natuurlijk niet fijn, maar het lijkt mij ook niet fijn als iemand in naam van jouw geloof dingen doet die jouw geloof absoluut afkeurt...toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
Hoe wil je ze terughalen? Als iemand een bepaalde stroming volgt en hij is overtuigd van die stroming, van zijn gelijk, dan kun je duizenden woorden gebruiken, maar een mens is meestal moeilijk te overtuigen. Kijk alleen maar in dit topic en probeer een tegenpool eens te overtuigen van je gelijk. In 9 van de 10 keer lukt dat niet. Waarom denk je überhaupt dat moslims de radicalen kunnen ompraten, als het jou in dit topic niet eens lukt om een iemand die jouw mening totaal niet deelt een hele slag te doen draaien! Sta daar eens bij stil voordat je wat begint te roepen. Raaskallen kunnen we allemaal, maar breng het maar eens in praktijk!
ik snap je frustratie maar het valt me op dat je heel erg ons/jullie denk en daarnaast ben jij beslist niet de rust zelve als ik je posts zo leesquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, maar ben daarentegen de generalisaties die dag in en dag uit over moslims worden gemaakt wel behoorlijk zat. Niemand in mijn omgeving doet gekke dingen en daarnaast hebben we als moslims in NL weinig te maken met de moord van vandaag. Dus betrek het niet op ons!
Soldaten vertegenwoordigen die niet? De staat/het land/de regering?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er een motief tegen de regering werd uitgesproken?
tuurlijk welquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soldaten vertegenwoordigen die niet?
Albertooooooo Stegemanquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wie is dit? de dondergod thor ofzo?
Heb ook niet het idee dat ze daadwerkelijk iets van wraak van plan zijn. Meer gewoon een beetje door de straten slenteren en wat dingen slopenquote:
dat ded de poster die je quote ook niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, maar ben daarentegen de generalisaties die dag in en dag uit over moslims worden gemaakt wel behoorlijk zat. Niemand in mijn omgeving doet gekke dingen en daarnaast hebben we als moslims in NL weinig te maken met de moord van vandaag. Dus betrek het niet op ons!
Nou, ik niet...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje wel ja, al snap ik de woede wel.
Nergens in dit topic heb ik gezegd dat alle moslims terroristen zijn of wel? Je denkt het te lezen maar dan moet je mij dat even aanwijzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
dit is alterego freddiequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Albertooooooo Stegeman
https://www.google.nl/sea(...)d78&biw=1920&bih=979
Het was duidelijk dat ze omstanders niets zouden doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die vrouw die heel relaxed daar even op die man afloopt om te vragen waar hij nu precies mee bezig is? Ik als man zou al ver van die kerel vandaan blijven als ik ongewapend was. Zij denkt dat ze wel even een praatje maken kan voordat de "armed police" arriveert?
Handjes in de zakken. Relaxed op één been...
Ik kan me nog enigszins voorstellen dat ze kwaad zijn op die gasten die die soldaat vermoord hebben, maar de woede tegenover een hele gemeenschap kan ik me echt op geen enkele manier voorstellen. Walgelijk is hetquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje wel ja, al snap ik de woede wel.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:10:01En ze riepen: Allahu Akbar http://t.co/iLh6agKOt3 reageer retweet
Dafuq Tofik Dibi, gelukkig is ie geen politicus meer.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:12:24@geertwilderspvv En Breivik noemde jou. reageer retweet
Fucking vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die vrouw die heel relaxed daar even op die man afloopt om te vragen waar hij nu precies mee bezig is? Ik als man zou al ver van die kerel vandaan blijven als ik ongewapend was. Zij denkt dat ze wel even een praatje maken kan voordat de "armed police" arriveert?
Helemaal eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me nog enigszins voorstellen dat ze kwaad zijn op die gasten die die soldaat vermoord hebben, maar de woede tegenover een hele gemeenschap kan ik me echt op geen enkele manier voorstellen. Walgelijk is het
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Dafuq Tofik Dibi, gelukkig is ie geen politicus meer.
Het was al heel snel duidelijk dat ze alleen die gast moesten hebben volgens mij. En Britten zijn sowieso badassquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
soms ben jij ook raar whiskers... ik zou iemand die net iemand onthoofd heeft niet zosnel gaan aansprekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat ze omstanders niets zouden doen
Dibi serieus nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:10:01En ze riepen: Allahu Akbar http://t.co/iLh6agKOt3 reageer retweet
Dafuq Tofik Dibi, gelukkig is ie geen politicus meer.twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:12:24@geertwilderspvv En Breivik noemde jou. reageer retweet
Haha, ik vond hem eigenlijk wel sterk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Kom je nu al achter???quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen hier zo raar op reageren. Het is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Nog niet nee, ze doen nog niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maar dat is m'n punt ook, deze jongens horen niet bij een kudde. Of iig evenmin als het meisje waar we het over hebben. Dat meisje heeft, net als die jongen, vrienden, zit op een sportvereniging, whatever.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Daar kan ik mee inkomen. Wel zie ik een verschil tussen een 'kudde' gelovigen en een gezin die een kind verliest aan een loverboy/ronselaar. Een gezin kan immers bestaan uit ouders die niet perse het beste voor hebben met het kind en daardoor de aandacht ergens anders leggen. Een kudde is echter immens veel groter en zou om die reden beter beschermd moeten zijn.
Wilders aanhang heeft nogal last van selectieve perceptie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Emm16 het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen hier zo raar op reageren. Het is toch hetzelfde?
Zie het in perspectief: vroeger, als er 1 van mijn vrienden werd geslagen door een andere vriendengroep, keken we ook niet naar wie er sloeg, je pakte iedereen van die groep, en die groep deed hetzelfde andersom. Zo gaat het nu ook, maar dan in het groot. Verwerpelijk, maar wel te snappen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik niet...
Ik ga mijn buurman ook niet aanvallen nu..
Hoe weet die vrouw dat 100% zeker!! Zou jij dat risico nemen? Stel, je loopt over straat. Een militair wordt geschept door een voertuig. De bestuurders stappen uit en beginnen met hakbijltjes en messen op de militair in te steken totdat alles onder het bloed zit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat ze omstanders niets zouden doen
Het klopt toch ook gewoon?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Ik normaal ook niet nee. Maar het was duidelijk dat ze hun verhaal kwijt wilden en gefilmd en op de foto gezet wilden worden. Was geen gevaar toen, hoe debiel het ook klinktquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
soms ben jij ook raar whiskers... ik zou iemand die net iemand onthoofd heeft niet zosnel gaan aanspreken
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:12:24@geertwilderspvv En Breivik noemde jou. reageer retweet
Geert Wilders serieus nemenquote:
Pubs gaan zo dicht, kunnen ze er weer tegenaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef HighVolume het volgende:
Die edl knakkers schijnen ergens een pub in te zijn gegaan
Wat weten we over deze man? Het is een neger, hij riep 'Allah Akbar', maar wat weten we nog meer over de dader? Bezocht hij überhaupt een moskee, had hij contact met een imam die het zag aankomen, is hij van de ene op de andere dag tot deze daad gekomen en nog veel meer vragen die open staan? Je kunt niet op basis van de woorden 'Allah Akbar' gelijk de conclusie trekken dat dit voorkomen had worden en een link leggen met de islam als je het rechtvaardig bekijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
huh? Heb je het wel gelezen? Serieus? Je haalt allemaal irrelevante dingen erbij of insinueert dingen die niet gezegd zijn. Maargoed, nogmaals een religie kenmerkt zich door zijn organisatie en aan organisatie staan vaak hoofden die iets goed of af kunnen keuren. Mensen zijn vaak verontwaardigd dat dit niet massaal gebeurd. Wat aan de ene kant begrijpelijk is maar aan de andere kant niet omdat niet ieder zich hoef te verantwoorden omdat ze toevallig tot dezelfde categorie behoren. Punt blijft dat het Atheïsme geen organisatie kent waardoor jouw vergelijking nogal een appel peer vergelijking was.
Nu over je huidige reactie kan je opmerken dat het Nederlanderschap in de project x rellen geen rol speelde in het motief van de daders. Terwijl in dit specifieke geval het moslim zijn wel een rol speelde omdat de daders dit vlak voor de moord verklaard hebben. Wederom een scheve vergelijking van jouw kant.
ff moed indrinkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef HighVolume het volgende:
Die edl knakkers schijnen ergens een pub in te zijn gegaan
Sommige mensen zien in shock geen gevaar. Anderen kunnen zich niet bewegen uit angst en weer anderen vluchten weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, een vrouwenbrein zal wel anders werken dan ofzo..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie het in perspectief: vroeger, als er 1 van mijn vrienden werd geslagen door een andere vriendengroep, keken we ook niet naar wie er sloeg, je pakte iedereen van die groep, en die groep deed hetzelfde andersom. Zo gaat het nu ook, maar dan in het groot. Verwerpelijk, maar wel te snappen.
Psychologisch gezien ook volkomen logisch.
Jij grijpt echt al je kansen he ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef ocho het volgende:
Halal slachten van dieren vind ik ook niet kunnen. Maar helaas nu ook in Nederland
Tja dan moet zijn eigen landje maar terugvechten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef Peunage het volgende:
Die gast zegt duidelijk op camera "dit gaat over de aanwezigheid van millitairen in ons/mijn land". Maar toch moet het weer een anti-Islam ding worden.
Hij is geboren in Groot Britannië begreep ik (als het klopt, was een twwet)quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef Peunage het volgende:
Die gast zegt duidelijk op camera "dit gaat over de aanwezigheid van millitairen in ons/mijn land". Maar toch moet het weer een anti-Islam ding worden.
Schijnbaar denkt hij dat nu te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan moet zijn eigen landje maar terugvechten.
Dat wilde Breivik ook. De uitkomst kennen we allemaal. Hou eens op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef ace_eleven het volgende:
Artikel met de vrouw aan het woord, de terroristen wilden een oorlog starten in Lodon![]()
http://www.telegraph.co.u(...)-London-tonight.html
Ach welnee, dan hadden ze de omstanders ook wel aangepaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef ace_eleven het volgende:
Artikel met de vrouw aan het woord, de terroristen wilden een oorlog starten in Lodon![]()
Op z'n accent afgaande in ieder geval ERG aannemelijk (in ieder geval grootste gedeelte getogen)quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is geboren in Groot Britannië begreep ik (als het klopt, was een twwet)
Ach, ik moest er hard om lachen in ieder geval.quote:
Ja, maar hij zag er niet uit als een etnische Britquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is geboren in Groot Britannië begreep ik (als het klopt, was een twwet)
Gefeliciteerd, dit is mijn favoriete post in de afgelopen 6 topicsquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef ocho het volgende:
Halal slachten van dieren vind ik ook niet kunnen. Maar helaas nu ook in Nederland
Negeer dat debieltje toch gewoon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is mijn favoriete post in de afgelopen 6 topics.
"Enneh, die voorhuidjes die ze van al die babypiemels afpellen, dat is ook al zoiets!!1!"
Blijf ff ontopic man.
Nee, Wilders heeft nooit tot geweld opgeroepen. De koran staat er daarentegen vol mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mensen hier zo raar op reageren. Het is toch hetzelfde?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach welnee, dan hadden ze de omstanders ook wel aangepakt
zegt de vrouw oaquote:He was not high, he was not on drugs, he was not an alcoholic or drunk, he was just distressed, upset. He was in full control of his decisions and ready to everything he wanted to do.
Heb je de koran gelezen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee, Wilders heeft nooit tot geweld opgeroepen. De koran staat er daarentegen vol mee.
Ik vraag me wel eens af wat er met het redenerend vermogen van types als jij mis is.
Of zijn grootouders of overgrootouders..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar hij zag er niet uit als een etnische Brit
Waarschijnlijk kwamen zijn ouders uit land X.
Met alle respect, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk z'n ouders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of zijn grootouders of overgrootouders..
Je weet hoe groot het Britse Rijk is geweest?
godverdomme wat een achterlijke inteelt koppen ookquote:
Zijn naam (mocht die kloppen) is voor 99% zeker Nigeriaans (Yoruba), en daar lopen al een tijdje geen Westerse bezetters meer rond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar hij zag er niet uit als een etnische Brit
Waarschijnlijk kwamen zijn ouders uit land X.
Dat is toch gewoon dom. Als ze 15 jaar daarmee wachten dan winnen ze 100% zeker. En als ze helemaal geen oorlog voeren is London ook binnen 40 jaar van hen. Waarom nu alles riskeren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ja dat krijg je als je in de familie trouwtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
godverdomme wat een achterlijke inteelt koppen ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee, Wilders heeft nooit tot geweld opgeroepen. De koran staat er daarentegen vol mee.
Ik vraag me wel eens af wat er met het redenerend vermogen van types als jij mis is.
Knieschijvenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
De Thora/Tenach en de bijbel ook.. Hell, het zijn alle drie Abrahamitische godsdiensten die ruwweg in hetzelfde gebied ontstaan zijn..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dom. Als ze 15 jaar daarmee wachten dan winnen ze 100% zeker. En als ze helemaal geen oorlog voeren is London ook binnen 40 jaar van hen. Waarom nu alles riskeren?
Nee, maar hij heeft middels zijn manifest wel duidelijk gemaakt fanboy te zijn van de blonde fascist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Riep Breivik Geert is Groot terwijl ie iedereen doodschoot?
Lijkt de KKK wel (gezichten verbergen)quote:
Ja, zo zien die lieden van de EDL er inderdaad uit ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef ocho het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in de familie trouwt
Manifestquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Riep Breivik Geert is Groot terwijl ie iedereen doodschoot?
j Ja allemaal de schuld van Geertquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft middels zijn manifest wel duidelijk gemaakt fanboy te zijn van de blonde fascist.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
En deze is voor iedereen, relax people...
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Peunage het volgende:
Wanneer krijgen we een Nederlandse Defence League?
Heb wel zin om kaalkopjes in elkaar te timmeren
Lachwekkend.. Heb jij überhaupt de koran wel eens aangeraakt, noch gelezen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hij deed wel zijn best die link naar de Islam te leggen, en nee veel weten we niet over deze man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat weten we over deze man? Het is een neger, hij riep 'Allah Akbar', maar wat weten we nog meer over de dader? Bezocht hij überhaupt een moskee, had hij contact met een imam die het zag aankomen, is hij van de ene op de andere dag tot deze daad gekomen en nog veel meer vragen die open staan? Je kunt niet op basis van de woorden 'Allah Akbar' gelijk de conclusie trekken dat dit voorkomen had worden en een link leggen met de islam als je het rechtvaardig bekijkt.
Vanwaar de vraag?quote:
Ik wel een rampen boek een en al ellende.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Lachwekkend.. Heb jij überhaupt de koran wel eens aangeraakt, noch gelezen?
quote:
Maar ondertussen haal je nog wel gewoon je kilo kip voor 3 euro in de super toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef ocho het volgende:
internetheldquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Peunage het volgende:
Wanneer krijgen we een Nederlandse Defence League?
Heb wel zin om kaalkopjes in elkaar te timmeren
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze moslima gaat in ieder geval slapen. De wekker gaat over 5,5 uur, en er moet met een milde kater hardgelopen worden. Ik hoop dat de oosterse en westerse goden samen ervoor zorgen dat Londen vannacht niet uit elkaar klapt, want ik wil er binnenkort een stedentripje doen. Tabee, allen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft middels zijn manifest wel duidelijk gemaakt fanboy te zijn van de blonde fascist.
Respect hebben voor iemand is wel iets heel anders dan uit naam van doen.quote:
LOL. Jij weet volgens mij niet eens wat het is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef ocho het volgende:
[..]
Ik wel een rampen boek een en al ellende.
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, daar gaat het mij ook niet om. Waar het bij mij wel om gaat is dat als iemand een hele gemeenschap over een kam scheert na wat er vandaag is gebeurd in Engeland en daar reageer ik zeker op!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Prima, dat is jouw goed recht, als je daarom maar niet anderen gaat beledigen, omdat ze jouw punten niet delen. Daar ging het mis in je post
Hij heeft #swagquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Wilders twitteraccount kan toch niet officieel zijn?
Wat heeft dat precies te maken met wat ik postte?quote:
Jawel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Wilders twitteraccount kan toch niet officieel zijn?
En Wilders heeft 'm totaal niet beïnvloed of wat dan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Respect hebben voor iemand is wel iets heel anders dan uit naam van doen.
Het is een wonder dat hij uberhaupt kan lezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Emm16 het volgende:
[..]
LOL. Jij weet volgens mij niet eens wat het is.
Ja ik heb de Koran gelezen geloof me, al jaren geleden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
In de Thora/Tenach en de bijbel ook.. Hell, het zijn alle drie Abrahamitische godsdiensten die ruwweg in hetzelfde gebied ontstaan zijn..
Lul niet zo dom...
[/quote[quote]Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Emm16 het volgende:
[..]
LOL. Jij weet volgens mij niet eens wat het is.
Ik vond hem ook gevat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, ik moest er hard om lachen in ieder geval.
Welterusten, meid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze moslima gaat in ieder geval slapen. De wekker gaat over 5,5 uur, en er moet met een milde kater hardgelopen worden. Ik hoop dat de oosterse en westerse goden samen ervoor zorgen dat Londen vannacht niet uit elkaar klapt, want ik wil er binnenkort een stedentripje doen. Tabee, allen.
Ok. Daar heb ik niks op terug.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iets met een zolderdeur die jij niet open krijgt.
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel.
Als je deze bedoelt tenminste
https://twitter.com/geertwilderspvv
Yeah rightquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef ocho het volgende:
[..]
Ja ik heb de Koran gelezen geloof me, al jaren geleden.
Uit welk stukje hebben de daders hun inspiratie gehaald?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef ocho het volgende:
[..]
Nee want die gestoorde haat had hij allang.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Wilders heeft 'm totaal niet beïnvloed of wat dan ook natuurlijk.
De andere heilige geschriften die ik noemde ook??quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef ocho het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |