quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Denk het wel hoor, die gasten waren al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo te zien in P&W niks hierover
http://pauwenwitteman.vara.nl/
twitter:BenQuinn75 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:45:41Edl have arrived in #woolwich bottles thrown at police outside train station reageer retweet
twitter:diarf9 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:12:11Go to your mosques. It's usually only old men in there. Youth need to be there if, Allah forbid, anything happens. reageer retweet
Nee, ik ben benieuwd naar zijn story.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
Je zou bijna hopen dat hij keihard met z'n kop tegen de grond is geknald en het toen al over was.
Dan maar snel
Als dit echt waar isquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:BenQuinn75 twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:45:41Edl have arrived in #woolwich bottles thrown at police outside train station reageer retweet
Want? Ze mogen niet rellen van de politie??quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef sonnyspek het volgende:
Ik hoop ECHT van niet... *duimt*quote:
quote:
True. Misschien omdat dat een nieuwere religie is? Minder misbruikt is vroeger om landjepik (kruistochten/islamitische opkomst) mee goed te praten? Ik weet het niet. Ongelukkige mensen trekken veel sneller naar extremere (vormen van) geloven, helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende: [..] Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop ECHT van niet... *duimt*
Ik geef ze liever -1000 (als cijfer)quote:
Hij is doodquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd naar zijn story.²
*Zucht*quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef ocho het volgende:
[..]
Ja dat willen ze toch, molims lopen al zo lang te provoceren, dan krijg je dit.
Extreemrechts provoceert ook al heel lang, maar als ik er een met een knuppel bewerk is het weer janken zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef ocho het volgende:
[..]
Ja dat willen ze toch, molims lopen al zo lang te provoceren, dan krijg je dit.
European Defence League?quote:
ik wil de onthoofding ook wel zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
Geen beeldmateriaal waar de politie die twee gasten neerpaft hè?
Is er al een topic in BNW?
twitter:chrisdeerin twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:51:21Scumbags MT @trillingual: EDL marching outside Woolwich DLR. About 60. Throwing bottles. Police lining up. Many black ppl running away reageer retweet
Kleine kinderen die willen rellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
European Defence League?
of English, weet ik niet meer
extremistenclubje
Specifiek deze of mogen andere ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil de onthoofding ook wel zien![]()
Denk eens na, simpel ziel. Wat hebben de moslims in NL te maken met iemand die een moord pleegt in Engeland? Jij legt toch ook geen verband tussen een atheïst in een ander land die een moord begaat en jezelf? Vraag je wel hetzelfde van ons. Er zijn 1,4 miljard moslims op deze aardkloot. Moeten we elke dag onze afschuw uitspreken over wat een of andere moslim zoveel kilometers verderop heeft gedaan. Als je nog wat hersencellen hebt, stel die gauw in werking, want je raaskalt voor tien man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Wokkel het volgende:
Wat ik niet begrijp, moslims zien in hun geloofsgenoten toch ook wel dat bepaalde individuen het allemaal iets te letterlijk nemen? Waarom halen ze die uitwassen dan niet terug naar de kudde?
Wat zelfreinigend vermogen zou fijn zijn.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:chrisdeerin twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:51:21Scumbags MT @trillingual: EDL marching outside Woolwich DLR. About 60. Throwing bottles. Police lining up. Many black ppl running away reageer retweet
die zwarte mensen zijn slim!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
Definitely not welcome in The Netherlands. Stormfront, NVU en dat soort lui eigenlijk ook niet, maar hey..quote:
Zélf vinden ze:quote:
specifiek dezequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Specifiek deze of mogen andere ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |