twitter:ggmm_ggmm twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 00:12:52@dijkshoorn Zou je aub niet meer bij #dwdd willen komen? Niemand is hier eerlijk over; maar je gedichten zijn gewoon totaal niet grappig. reageer retweet
Sowieso, gedichten? Gewoon een stom verhaaltje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 00:12:52@dijkshoorn Zou je aub niet meer bij #dwdd willen komen? Niemand is hier eerlijk over; maar je gedichten zijn gewoon totaal niet grappig. reageer retweet
Ik vind van welquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
'blok'quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind Nico echt altijd goed jaquote:
Haar schuifpui ligt aan diggelenquote:
Ik denk dat hij nu echt niet meer naar DWDD komt idd, nu hij een tweet van een Fokker heeft gekregen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso kansloos om dat naar hem te twitteren
inderdaad. Een schreeuw om aandacht van een BN'erquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso kansloos om dat naar hem te twitteren
Inderdaad, het is weer tijd voor een Gesink-TT.quote:
En ook voor kapers die de TT niet aanpassen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is voor die lapo figuren die geen nieuw topic maken.
Somebody Told Me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Syntix het volgende:
Hoe heette dat nummer voor The killers op pinkpop?
"Waar is Gesink?"quote:
Het is een hippe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Cato, nouja, die haarband misschien.
Best Kept Secret gok ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Post 50 werd hetGeen idee wat hetbetekent maar goed.
Best Kept Secret, is een muziekfestival.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Post 50 werd hetGeen idee wat hetbetekent maar goed.
Ik wil met haar wel door de modder rollen hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is een hippe.
Wil door de modder rollen ook.
Njosnavelin is een mooi liedje jaquote:
Hoppipollaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Njosnavelin is een mooi liedje ja
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Njosnavelin is een mooi liedje ja
quote:
Was het van Neil Young? Hoe heet dat nummer dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
en het nummer daarvoor? Iets rustiger was het...
Dingen als jaga jazzist en supersilent ... maar het zal wel niet.quote:
Deze heb ik nog niet gezien daar. Misschien zit er wel eentje van tussen die later nog komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit die singer-songwriters die bij Giel in het programma zitten (waar hij overigens totaal geen aandacht aan besteedt in zijn uitzending) ?
Betekenis: vrede, beschermingquote:
Zijn ze daar niet veel te oud voor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit die singer-songwriters die bij Giel in het programma zitten (waar hij overigens totaal geen aandacht aan besteedt in zijn uitzending) ?
Celine ofzo? Of is dat die ander?quote:
nee, deze zijn al enigszins bekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Voor Giel persoonlijk waarschijnlijk wel.quote:
Oh, ken ze eigenlijk allemaal niet. Ben ook niet erg up-to-date wat dat betreft moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, deze zijn al enigszins bekend
Die stem idd.quote:
Met die omgewaaide tent toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef superniger het volgende:
op pukkelpop was toch met al die doden laatst
Into the great wide open.quote:
Was dat dat Out in the open ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Dat festival op Terschelling is geweldig. M'n ouders (of all people) kwamen daar min of meer per ongeluk tussen terecht en vonden het een mooie ervaring.
Jupquote:
Oerol bedoel je ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Dat festival op Terschelling is geweldig. M'n ouders (of all people) kwamen daar min of meer per ongeluk tussen terecht en vonden het een mooie ervaring.
Idd, is al weer twee jaar terug.quote:
Into The Great Wide Open.quote:
Dat is een tennis toernooi. Dit gaat over muziek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Niemand die naar de laatste ATP toe wil?
All tommorows parties is een festival.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is een tennis toernooi. Dit gaat over muziek.
Oerol is op Terschelling, ITGWO is op Vlieland.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Dat is singer-songwriter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Buitendam het volgende:
Super overdreven met je ogen dicht Africa meezingen
Echt hequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Buitendam het volgende:
Super overdreven met je ogen dicht Africa meezingen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was dat dat Out in the open ofzo?
Op zeker!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
Matthijs denkt aan wat ze straks zal voelen.
Inderdaad, veel te aanwezig. Die tats zijn ook lelijk.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
De 'Wie is het meest alternatief' battle
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad, veel te aanwezig. Die tats zijn ook lelijk.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
die zou je maar op een festival tegenkomen
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
De 'Wie is het meest alternatief' battle
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef marcodej het volgende:
Die rooie mag wel weg, de rest mag blijven.
Schijnen vooraf in Matthijs zijn kleedkamer het e.e.a. waar gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een tyfus
zitten er ook nog zangeresjes bij die iets hebben waargemaakt?
Dit is toch niet leuk manquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Kris en Robbert hebben de uitzending gered
dat komt nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnen vooraf in Matthijs zijn kleedkamer het e.e.a. waar gemaakt te hebben.
Welke was dat? Haal ze een beetje door elkaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef ThaTim het volgende:
meisje met die pony zag er trouwens wel erg lief uit
Die met die ponyquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke was dat? Haal ze een beetje door elkaar.
Lavalu ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke was dat? Haal ze een beetje door elkaar.
quote:
Ik heb geen idee, er is helemaal niks.quote:
Mwah ik houd niet zo van N&S. Al is het Zuid Afrikaanse misschien wel leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TV / Nick & Simon: Die Suid-Afrikaanse droom
Ik ook niet. Ik kijk voor Zuid Afrikaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik houd niet zo van N&S. Al is het Zuid Afrikaanse misschien wel leuk.
Beter dan Peter vd Vorst in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk voor Zuid Afrika
Gefeliciteerd nog dan!quote:
Ja natuurlijk.Ik kon me herinneren dat het op de dag dat Hbo Phil Spector uitzendt zou zijn, vandaar.quote:
Toch bedankt, je zat in de buurtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik kon menig herinneren dat het op de dag dat Hbo Phil Spector uitzendt was, vandaar.
Changes...mjah...Handsome Poetsquote:
Krijgt dwdd geld toe als sylvana of ali er is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:56 schreef Felagund het volgende:
Krijg je met die bezuinigingen op de PO.
Ja, allochtonenquotum.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Krijgt dwdd geld toe als sylvana of ali er is?
Zij was te zien in widmquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef padlarf het volgende:
Tania Kross, dat is die operazangeres toch?
Correctie, ik zie dat ze me heeft ontvolgd op Twitter, ik vind het nu een arrogant kutwijfquote:
quote:Eva Jinek vertrekt per direct bij WNL – 23-5-2013
Vandaag werd bekend dat Eva Jinek per direkt door omroep WNL van de buis gehaald wordt. Ze mag de laatste vijf afleveringen van haar programma niet meer presenteren. Zij had eerder aangekondigd dat zij per 1 juli naar de KRO vertrekt, waar zij een wekelijkse talkshow gaat presenteren. Nu zal zij het seizoen dus niet meer afmaken. Aan tafel: Eva Jinek.
Over paarden gesproken, wanneer komt Claudia weer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef poepa het volgende:
[..]
Wat wordt hij over het paard getild. Niet te geloven dit.
Die was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Over paarden gesproken, wanneer komt Claudia weer?
Hopelijk zit hier een sappig verhaal achter, anders mag ze wel wegblijven.quote:
Heeft ze een nieuwe? Wie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
Als ze haar vriendje meeneemt maakt het me verder niet uit welk verhaal erachter zit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |