quote:
quote:
moon en bonham komen voor mij net na die 5 en steward copeland en muts natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
4 lijstjes en nog geen Keith Moon.
Ik pas.
bennink en hill ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moon heeft een uit duizenden herkenbare stijl.
Da's een hele prestatie voor een drummer.
Tja, best lastig. Als je een drummer kunt horen, is hij dan wel echt goed?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:25 schreef belsen het volgende:
De meeste goede drummers zijn zo goed, dat ze best slecht zijn...
Goede.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, best lastig. Als je een drummer kunt horen, is hij dan wel echt goed?
Ik heb een paar drummers opgesomd waarvan ik het idee heb dat het goede drummers zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:28 schreef methodmich het volgende:
Vind ik moeilijk om echt goed te onderscheiden. Kan wel drummers van enkele favoriete bands noemen natuurlijk, maar dat dekt de lading ook niet helemaal.
Hmm, ja, dat is ook weer zo. Het is ook geen wetenschap natuurlijk. Nou ja, misschien gooi ik er zo nog wel even 5 in dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een paar drummers opgesomd waarvan ik het idee heb dat het goede drummers zijn.
Nou, als ik de vragen hier soms zie...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is ook geen wetenschap natuurlijk.
Heilige neukende schijt!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |