No no noo! NO NO NO!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nu
nee nee snap het wel, paar maand geleden was het voor mij ook super lastig om een redelijk goedkope kamer te vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet boos, maar ik laat je gewoon zien dat er een hoop zelfs met de eisen er nog dingen afvallen omdat de advertentie niet klopt?
En het punt is dat die lui geld willen verdienen. Ik ben een van de zovelen. Ik maak geen kans als ik pas een maand later kan betalen, simpel zat.
En als ik bozig reageer, sorry, maar ik kan er niet goed tegen als mensen doen alsof het makkelijk is en de huizen voor het oprapen liggen. Als je budget hoog is wel ja, maar anders is het lastig.
ahahaha ja diequote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No no noo! NO NO NO!
Stick to the stuff you know
If you wanna be cool, follow 1 simple rule
etc etc
EVERYBODY QUIEEEEEEEEETquote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nu
quote:
Die hebben inkomenseisen en bemiddelingskosten. Door die inkomenseisen komen we nergens.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee nee snap het wel, paar maand geleden was het voor mij ook super lastig om een redelijk goedkope kamer te vinden
nu mijn budget max 420 is, is het zoveel makkelijker
dus ik vergat je frustraties ff.
en ik weet dat het ook geld kost maar, kun je je niet inschrijven bij een makelaar?
Ja het mag af en toe wel tochquote:
misschien jullie eigen eisen wat bijvijlen dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die hebben inkomenseisen en bemiddelingskosten. Door die inkomenseisen komen we nergens.
En de huizenmarkt in rotterdam is prettig in vergelijking net groningen
Leuk hoekje!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
kamer waar ik vanmiddag ga bezichtigen dus
sorry dat ik jullie overlaad met mijn kamer praat maar ik ben zo opgewonden
Dit gaat je BBQ-dieet te niet doenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu hier ga ik vanmiddag kijken
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
is in een flat
ik woon dan RECHTBOVEN een cafetaria
Nope, ik ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb geen guilty pleasures, denk ik. Ben ik nu raar? :S
#browniedtv
Welke eis moet ik bevijlen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien jullie eigen eisen wat bijvijlen dan?
hoezo prettig
maar jij bent al raar :Squote:
daar past wel een kolen bbq'tje op jaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit gaat je BBQ-dieet te niet doen
Zo'n mooi hang BBQ'tje die je aan je balkon kan hangenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar past wel een kolen bbq'tje op ja
cafetaria onderquote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
kamer waar ik vanmiddag ga bezichtigen dus
sorry dat ik jullie overlaad met mijn kamer praat maar ik ben zo opgewonden
voor 1 persoon? ( voor 750 heb je snel iets gevonden van rond de 40m2 )quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welke eis moet ik bevijlen?
De eisen
- voor 2 personen
- vanaf dat we het kunnen betalen ( 1 juli)
- max. 750 inclusief. Want meer kunnen we niet betalen.
DAT BESTAATquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo'n mooi hang BBQ'tje die je aan je balkon kan hangen
ja beetje jammerquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DAT BESTAAT?
[..]
ja beetje jammer
maar wel ijsjes in de zomer halen
quote:
Niet teveel junkfood kopen hoor :Squote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DAT BESTAAT?
[..]
ja beetje jammer
maar wel ijsjes in de zomer halen
Punt is dat dan 1 van ons zich niet kan inschrijven, waardoor 1. Een van ons fraude pleegt 2. Een van ons een thuiswoonstufi krijgt (180 euro per maand mislopen, wie wil dat nou niet?)quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor 1 persoon? ( voor 750 heb je snel iets gevonden van rond de 40m2 )
ja daar heb je een puntquote:Op maandag 20 mei 2013 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Punt is dat dan 1 van ons zich niet kan inschrijven, waardoor 1. Een van ons fraude pleegt 2. Een van ons een thuiswoonstufi krijgt (180 euro per maand mislopen, wie wil dat nou niet?)
Staan we ook voor ingeschreven. En bij vestiaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
antikraak dan? wij hebben iets dat CareX heet
lastig allemaalquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Staan we ook voor ingeschreven. En bij vestia
Gelukkig hebben we nog tot september
raar zijn voor het levenquote:
Gezelligquote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar past wel een kolen bbq'tje op ja
Zo, dan doe je iets niet helemaal goed. Ik had de vorige keer mn koelkast vol voor 21 euro.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
Voor ¤75 aan boodschappen, nu wel een volle koelkast.
mijn superheldquote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet teveel junkfood kopen hoor :S
Je weet niet hoe groot zijn koelkast isquote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo, dan doe je iets niet helemaal goed. Ik had de vorige keer mn koelkast vol voor 21 euro.
jijquote:
idd :Squote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot zijn koelkast is![]()
Aan de achterkant kom je uit in Narnia
is het lekker????quote:
Ik hoef dan ook geen euroshopper-spullen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo, dan doe je iets niet helemaal goed. Ik had de vorige keer mn koelkast vol voor 21 euro.
euroshopper is dan ook voor plebejersquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook geen euroshopper-spullen.
ga je nu een filmpje maken van je koelkast?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah kijk, daar zit het verschilquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
kaasquote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ga je nu een filmpje maken van je koelkast?
GOED IDEEquote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
KAASquote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Enige wat ik van Euroshopper heb, is multivruchten sap. Zo'n een van de AH is mij te duur.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ah kijk, daar zit het verschil
Ik eet werkelijk waar alles van ES (behalve een paar dingen, die gewoon echt goor zijn)
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
GOED IDEEeven inruimen en mobiel zoeken.
sommige dingen zijn prima hoor. Ik bedoel, de eieren en de suiker kan weinig fout aan gaan. Maar vleeswaren van es zijn echt aangelengd met waterquote:
Ik eet dan ook geen vleeswaren.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sommige dingen zijn prima hoor. Ik bedoel, de eieren en de suiker kan weinig fout aan gaan. Maar vleeswaren van es zijn echt aangelengd met water
jij weetquote:
in junk misschien?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe komt het dat, als ik een nieuw account aanmaak op marktplaats, ik geen activering mail krijg ookal zeggen ze van wel?
geen spelfouten in je emailadres?quote:
Ohja, dat is waar ookquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet dan ook geen vleeswaren.
Maar boeit me niet echt hoorik proef toch niet veel verschil
nopequote:Op maandag 20 mei 2013 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
geen spelfouten in je emailadres?
Gerookte spekjesquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Welk product is van euroshopper lekkerder dan een ander merk?
ijstheequote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Die vrieslollies, geen waterijsje dat daar tegenop bokstquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
raarquote:
DIT. Beter is het niet op hier anders kan ik naar de winkelquote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ijsthee
behalve westminister maar is alleen bij aldi verkrijgbaar
De cola light.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel met perziksmaakquote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ijsthee
behalve westminister maar is alleen bij aldi verkrijgbaar
vrieslollies van ES? noooo wayquote:Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die vrieslollies, geen waterijsje dat daar tegenop bokst
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had broodjes met kaas en tomaat sorry
Dude, als je daar water bij doet onploft die chemische zoiquote:
jij rebel :Squote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had broodjes met kaas en tomaat sorry
was wel lekker
lekkerder dan coca cola?quote:
Wie doet er nou weer water bij zn colaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dude, als je daar water bij doet onploft die chemische zoi
Dat zijn gewoon precies de zelfde. De verpakking eromheen misschien niet, maar die individuele wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vrieslollies van ES? noooo way
[ afbeelding ]
dit zijn de beste
omg wat een neppertsquote:Op maandag 20 mei 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon precies de zelfde. De verpakking eromheen misschien niet, maar die individuele wel.
Ik proef geen verschil ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haaltquote:
En dan schrijf je ook een review!quote:
omgquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
Dat is ook bij de mediamarkt had ik gelezenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
Prik is naar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Coca cola is vervelend want daar blijft heel lang prik in
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook bij de mediamarkt had ik gelezen
ja is goed niet meer boos zijn hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan schrijf je ook een review!
dat is de bedoeling van frisdrankquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Ja, ik wil geen buzzkill zijn maar dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
xd xdquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja is goed niet meer boos zijn hoor
Hier is je oplossingquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
dat producten van de mediamarkt net niet de kwaliteitstest halenquote:
Ja maar ik vind dat er bij coca cola te veel prik in zitquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is de bedoeling van frisdrank
de medewerkers ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat producten van de mediamarkt net niet de kwaliteitstest halen
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier is je oplossing
[ afbeelding ]
kindercolaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier is je oplossing
[ afbeelding ]
als je t niet doet, wil ik je superheld niet zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja is goed niet meer boos zijn hoor
neem dan soft drinksquote:Op maandag 20 mei 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat er bij coca cola te veel prik in zit
quote:
haha grappig johquote:
supersoftquote:
En waarom ben jij zo happy?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vooral op slakken dan gaan ze gillen :S
vimeo is snellerquote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef Etsu het volgende:
filmpje gemaakt, nu kijken hoe ik m op YT krijg
supersoft supersoft supersoftquote:Op maandag 20 mei 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
De grap is alleen niet meer zo leuk als je hem zo vaak gebruikt.
Omdat ik een vintage jurk heb gekregen van omaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo happy?
Goeiemorgen trouwens
vimeo app downloaden -> account maken binnen een minuut --> uploadenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee hoe dat werkt. leg uit.
YT is al bezig btw
enige irritante aan prik is dat als je het wil drinken uit een glas je sputtertjes in je ogen krijgtquote:
ik klap jequote:
Drinken uit een glasquote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
enige irritante aan prik is dat als je het wil drinken uit een glas je sputtertjes in je ogen krijgt
Lief van je oma.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik een vintage jurk heb gekregen van oma
daarom ook gewoon een heel pak drinken meenemenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef TienVingers het volgende:
IJsthee met prik vind ik niet lekker maar dat neem ik wel vaker als ik iets voor onderweg in een flesje mee moet want ijsthee zonder prik gaat te snel op
of dat de cola uit je neus komt als je moet lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
enige irritante aan prik is dat als je het wil drinken uit een glas je sputtertjes in je ogen krijgt
walvisquote:Op maandag 20 mei 2013 13:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
of dat de cola uit je neus komt als je moet lachen
Frans is appeltje eitje.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:37 schreef TienVingers het volgende:
Waarom heb ik Frans ik snap de opdrachten niet want ze zijn allemaal in het Frans
WAAR IS DE EMAIL DANNNNquote:Er is een e-mail verstuurd naar (email) Gebruik de link in de e-mail om toegang te krijgen tot Mijn Marktplaats
Ja de dingen die je moet leren wel maar dan nog alles moeten toepassen in alle opdrachten die helemaal in het Frans zijn, ik snap er niks van.quote:
Ik detecteer een faalquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAAR IS DE EMAIL DANNNN
asdfghjkl
ongewenste mapquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAAR IS DE EMAIL DANNNN
asdfghjkl
Beachmasters,en al die andere vakantieorganisatiesquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme ik word echt mesjogge van die irritante beachmasters kneus die voor bijna elk YT filmpje in de reclame opduikt![]()
![]()
Geen ABP hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme ik word echt mesjogge van die irritante beachmasters kneus die voor bijna elk YT filmpje in de reclame opduikt![]()
![]()
http://adblockplus.org/quote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
hee psstquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Firefox, Chrome en Safari hebben het.quote:
Ik gebruik Opera.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Firefox, Chrome en Safari hebben het.
inb4 ''ik gebruik IE''
Wat voor opdracht moet je nu doen dan? Ik heb nooit wat gehad aan dat soort opdrachten voor Frans eigenlijk.. Ik vond het leren van woorden/zinnetjes en de grammatica regels het makkelijkste, en die oefeningen om ze toe te passen waren echt onzin.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja de dingen die je moet leren wel maar dan nog alles moeten toepassen in alle opdrachten die helemaal in het Frans zijn, ik snap er niks van.
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik een vintage jurk heb gekregen van oma
nee ik wil dit email adres want hier zit ik altijd op en ik wil hier berichtjes ontvangen van marktplaatsquote:
Denk niet dat ik snel naar Java/Bali gaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef TienVingers het volgende:
Deze is meer wat voor toto
http://www.tototravel.com/
Die heeft het blijkbaar ookquote:
Vaak komt het uit dezelfde fabrieken maar gebruiken ze gewoon goedkopere grondstoffen etc.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja misschien heeft hotmail ze geblokkeerd ofzo? heb je wel hotmail?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik wil dit email adres want hier zit ik altijd op en ik wil hier berichtjes ontvangen van marktplaats
jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja misschien heeft hotmail ze geblokkeerd ofzo? heb je wel hotmail?
Ze krijgen een partij aardappelen en de topkwaliteit = Aviko en de iets mindere is ESquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vaak komt het uit dezelfde fabrieken maar gebruiken ze gewoon goedkopere grondstoffen etc.
Dat het uit dezelfde fabriek komt betekend niet dat het hetzelfde is, ze passen vaak de productie gewoon tijdelijk aan
ja daar heb je t alquote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh etsu marktplaats stond blijkbaar in de lijst van geblokkeerde emails ?hotmail
gister eindelijk die vodka op lopen zuipenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Gisteravond al gedaan,begint een beetje te vervelen.
Over het nut van pinksteren.quote:
Nu pas?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gister eindelijk die vodka op lopen zuipen
120 geboden?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee ik ben alweer over mijn bank verdriet heen
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
DEZE IS EN ZAL VAN MIJ ZIJN
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil een lezerscolumn insturen naar de Metro, is een wedstrijd.
True, alleen ik weet er momenteel even geenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.
Dit. Een beetje collectief zeiken doet de meeste mensen goedquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja om een statement te maken dat ik m wil
zo even mailen
Waarom doe je gewoon niet betalen in natura?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo even mailen
Hahaha kijk nog eens dv, ik ga helemaal stuk hier. Kijk hoeveel er nu geboden is.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo even mailen
Loop even een rondje op straat met ogen en oren open.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, alleen ik weet er momenteel even geen![]()
Hehe.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Een beetje collectief zeiken doet de meeste mensen goed
OM TE BEGINNEN IS DIT KAASquote:
Ja, dan wordt het vrees ik een column over een bepaald soort mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Loop even een rondje op straat met ogen en oren open.
[..]
Hehe.Ik had laatst voor iets ook een zeikcolumn geschreven.
loveyouquote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OM TE BEGINNEN IS DIT KAAS
godverdomme etsu ik heb letterlijk tranen in m'n ogen
ik rol bijna van bed af van het lachen
quote:
Ik zag al een andere naam staan, toen had ik het al verwachtquote:
Kan hem gewoon verwijderen hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Toto69 het volgende:
KRABS
Je weet dat een bod op marktplaats bindend is hé?
Je komt pas in het topic binnenvallen, dus rot maar weer op als je niet weet waar het over gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:50 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Interessant filmpje man,echt waar.
in mn vorige koelkast stonden ze ook een jaar lang daar, dus waarom nu niet nog een keer?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
waarom liggen er batterijen in je koelkast?
Ja, maar waarom? Die kunnen er ook wel buiten hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mn vorige koelkast stonden ze ook een jaar lang daar, dus waarom nu niet nog een keer?
Ik hoorde dat ze langer houdbaar waren in de koelkast, maar later zei iemand anders van niet, dus geen idee wat nu waar is.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Die kunnen er ook wel buiten hoor haha
jaaaquote:
http://www.goeievraag.nl/(...)ijven-koelkast.33122quote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze langer houdbaar waren in de koelkast, maar later zei iemand anders van niet, dus geen idee wat nu waar is.
quote:
Ah, dan doe ik ze straks wel eruit.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/(...)ijven-koelkast.33122
Alles behalve dus.
spijkerbroekquote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens dilemma
jogging of spijkerbroek?
Blijf je thuis of ga je weg?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens dilemma
jogging of spijkerbroek?
Droge en donkere plek. Toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef DrNick het volgende:
Uien horen trouwens heul niet in de koelkast.
curry ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef DrNick het volgende:
joggingbroek dusquote:
Koelkast is helemaal niet donkerquote:
Waarom?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef Osuchi het volgende:
De hele ochtend (middag) Dr. Phil filmpjes zitten kijken op youtube in mijn pyama, whut
Nee, ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:
Joggingbroek.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens dilemma
jogging of spijkerbroek?
Philliequote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef Osuchi het volgende:
De hele ochtend (middag) Dr. Phil filmpjes zitten kijken op youtube in mijn pyama, whut
Volgensmij blijft het gewoon branden. Ik heb het lampje nog nooit uit gezienquote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee joh, altijd normaal aankleden
tenzij je ziek bent dan
In het groentevak kan het, mits niet gepeld en minder dan een week.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef DrNick het volgende:
als t dicht is, gaat t lampje uit, en als t open gaat, gaat t lampje aan. dats bij meeste koelkasten zoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Volgensmij blijft het gewoon branden. Ik heb het lampje nog nooit uit gezien![]()
Wel als de deur dicht isquote:
appie in bunnik en jumbo in houten alleen. en ik heb absoluut geen zin om daar naar toe te fietsen voor wat te snacken. bak wel een eitjequote:
Groentenman in spé.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In het groentevak kan het, mits niet gepeld en minder dan een week.
Bij ons is het op feestdagen vaak een zondagopening, 11-18 uur. Maar lijkt heel erg te verschillenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:59 schreef TienVingers het volgende:
Meeste supermarkten gaan wel open om 16 uur toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |