No no noo! NO NO NO!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nu
nee nee snap het wel, paar maand geleden was het voor mij ook super lastig om een redelijk goedkope kamer te vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet boos, maar ik laat je gewoon zien dat er een hoop zelfs met de eisen er nog dingen afvallen omdat de advertentie niet klopt?
En het punt is dat die lui geld willen verdienen. Ik ben een van de zovelen. Ik maak geen kans als ik pas een maand later kan betalen, simpel zat.
En als ik bozig reageer, sorry, maar ik kan er niet goed tegen als mensen doen alsof het makkelijk is en de huizen voor het oprapen liggen. Als je budget hoog is wel ja, maar anders is het lastig.
ahahaha ja diequote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No no noo! NO NO NO!
Stick to the stuff you know
If you wanna be cool, follow 1 simple rule
etc etc
EVERYBODY QUIEEEEEEEEETquote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nu
quote:
Die hebben inkomenseisen en bemiddelingskosten. Door die inkomenseisen komen we nergens.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee nee snap het wel, paar maand geleden was het voor mij ook super lastig om een redelijk goedkope kamer te vinden
nu mijn budget max 420 is, is het zoveel makkelijker
dus ik vergat je frustraties ff.
en ik weet dat het ook geld kost maar, kun je je niet inschrijven bij een makelaar?
Ja het mag af en toe wel tochquote:
misschien jullie eigen eisen wat bijvijlen dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die hebben inkomenseisen en bemiddelingskosten. Door die inkomenseisen komen we nergens.
En de huizenmarkt in rotterdam is prettig in vergelijking net groningen
Leuk hoekje!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
kamer waar ik vanmiddag ga bezichtigen dus
sorry dat ik jullie overlaad met mijn kamer praat maar ik ben zo opgewonden
Dit gaat je BBQ-dieet te niet doenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu hier ga ik vanmiddag kijken
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
is in een flat
ik woon dan RECHTBOVEN een cafetaria
Nope, ik ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb geen guilty pleasures, denk ik. Ben ik nu raar? :S
#browniedtv
Welke eis moet ik bevijlen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien jullie eigen eisen wat bijvijlen dan?
hoezo prettig
maar jij bent al raar :Squote:
daar past wel een kolen bbq'tje op jaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit gaat je BBQ-dieet te niet doen
Zo'n mooi hang BBQ'tje die je aan je balkon kan hangenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar past wel een kolen bbq'tje op ja
cafetaria onderquote:Op maandag 20 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
kamer waar ik vanmiddag ga bezichtigen dus
sorry dat ik jullie overlaad met mijn kamer praat maar ik ben zo opgewonden
voor 1 persoon? ( voor 750 heb je snel iets gevonden van rond de 40m2 )quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Welke eis moet ik bevijlen?
De eisen
- voor 2 personen
- vanaf dat we het kunnen betalen ( 1 juli)
- max. 750 inclusief. Want meer kunnen we niet betalen.
DAT BESTAATquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo'n mooi hang BBQ'tje die je aan je balkon kan hangen
ja beetje jammerquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DAT BESTAAT?
[..]
ja beetje jammer
maar wel ijsjes in de zomer halen
quote:
Niet teveel junkfood kopen hoor :Squote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DAT BESTAAT?
[..]
ja beetje jammer
maar wel ijsjes in de zomer halen
Punt is dat dan 1 van ons zich niet kan inschrijven, waardoor 1. Een van ons fraude pleegt 2. Een van ons een thuiswoonstufi krijgt (180 euro per maand mislopen, wie wil dat nou niet?)quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor 1 persoon? ( voor 750 heb je snel iets gevonden van rond de 40m2 )
ja daar heb je een puntquote:Op maandag 20 mei 2013 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Punt is dat dan 1 van ons zich niet kan inschrijven, waardoor 1. Een van ons fraude pleegt 2. Een van ons een thuiswoonstufi krijgt (180 euro per maand mislopen, wie wil dat nou niet?)
Staan we ook voor ingeschreven. En bij vestiaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
antikraak dan? wij hebben iets dat CareX heet
lastig allemaalquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Staan we ook voor ingeschreven. En bij vestia
Gelukkig hebben we nog tot september
raar zijn voor het levenquote:
Gezelligquote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daar past wel een kolen bbq'tje op ja
Zo, dan doe je iets niet helemaal goed. Ik had de vorige keer mn koelkast vol voor 21 euro.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
Voor ¤75 aan boodschappen, nu wel een volle koelkast.
mijn superheldquote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet teveel junkfood kopen hoor :S
Je weet niet hoe groot zijn koelkast isquote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo, dan doe je iets niet helemaal goed. Ik had de vorige keer mn koelkast vol voor 21 euro.
jijquote:
idd :Squote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot zijn koelkast is![]()
Aan de achterkant kom je uit in Narnia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |