klopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef Woods het volgende:
Roken is lekker, begin er zo spoedig mogelijk mee
Deze man weetquote:
omg! ik ben wel goed geschapen he?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook over jou!Je was naakt en danste op blurred lines!
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na een grondig onderzoek weet ik wat er is gebeurt
Lompehork werd op zwart gezet door yvonne na een ruzie. Dat pikte Danny niet en die heeft Yvonne op zijn beurt op zwart gezet.
deze man weet !quote:Op maandag 20 mei 2013 10:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Man, dat moet wel pijn doen, dat over de grond slepen elke dag!
Jesus, wat een gayzooi, mensen die rellen om een sitequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:40 schreef Etsu het volgende:
RENE.
zijn de winkels open vandaag? in herestraat.
OH MAH GAWD GURL!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie t nergens op t internet dat t open is.
JE LIEGT
Omg jij hebt een vriendin.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:56 schreef Rockiejj het volgende:
Aankleden, geocachen, leren en naar mn vriendin
ik wil zaadcellen van rene.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom maar bij mij winkelen. Ik verkoop alles.
hoeveel vraag je ervoorquote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Prima, ligt genoeg hier in de vriezer.
quote:
Ja hoorquote:
volgende week krijg ik 2500 euro vakantiegeld. Ik wil ook winkelen!quote:
Ik had vorige week nog een ritmequote:Op maandag 20 mei 2013 11:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
JaWel veel te laat weer. Moet wel weer een beetje ritme krijgen
dacht dat universitairgeschoolden wat meer begrijpend konden lezen. Hoor.quote:
Toch niet hequote:Op maandag 20 mei 2013 11:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
dacht dat universitairgeschoolden wat meer begrijpend konden lezen. Hoor.
je kan me niet aan i supposequote:Op maandag 20 mei 2013 11:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil nooit met Rene meeten. Laat staan winkelen.
Flauw. Is niet lauw.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil nooit met Rene meeten. Laat staan winkelen.
tinychatquote:Op maandag 20 mei 2013 11:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me ongemakkelijk als ik je zie.
NET ALS GISTERAVOND.
omdat jijquote:Op maandag 20 mei 2013 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme jong... waarom was ik daar niet bij?
jij ging slapen. Ik nen last minute gebleven.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme jong... waarom was ik daar niet bij?
Spaarrek. plunder0nquote:Op maandag 20 mei 2013 11:11 schreef Renesite het volgende:
Anyhow. Ik heb niet eens geld momenteel.
Must
Have
Salary
ezellllquote:Op maandag 20 mei 2013 11:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je stiekem gefapt op Ezell's bloemenkransje?
#care, want meisje.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg lekkerding is t
nu weten we hoe Ezell eruitziet en Pat niet HA
goedemorgenquote:
ik neem oscarquote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ENKEL LIEFDE. KAN JOUW BORSTJES NIET MISSEN!
van sesamstraat. Ga ik wonen in zijn vuilnisbak.quote:
omg ik ben jaloers op jequote:Op maandag 20 mei 2013 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
van sesamstraat. Ga ik wonen in zijn vuilnisbak.
Nee sorryquote:Op maandag 20 mei 2013 11:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je meer leuke filmpjes van zangeres Daisy?
be not. Mensen met die naam zijn een beetje raar. En nichterig. En kleinzerig en zoquote:
kwenie of t zo isquote:Op maandag 20 mei 2013 11:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
be not. Mensen met die naam zijn een beetje raar. En nichterig. En kleinzerig en zo
Die andere stond meer voor schutquote:
Daisy ftwquote:Op maandag 20 mei 2013 11:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die andere stond meer voor schut
Deze is wel beetje heel erg Rebecca Black copy
f naar hornbachquote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef arachide. het volgende:
Ik ga zo naar mijn opa en oma. Inclusief ochtendhumeur.wat gaan jullie doen vandaag?
LBquote:
hejjj !!!quote:
Thuis werken en misschien ff skeeleren en filmen/foto's makenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef arachide. het volgende:
Ik ga zo naar mijn opa en oma. Inclusief ochtendhumeur.wat gaan jullie doen vandaag?
Sofquote:
quote:
Nee nog nietquote:Op maandag 20 mei 2013 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Had je nog brochures aangevraagd over Afrika?
tototototototootototootootototottquote:
Hoeveel examens moet je nogquote:
ja hoorquote:
hehehe was jij dat?quote:
ik dacht misschien gaygay of nodig.quote:
Europa kan ook heel mooi zijn. En een vergoeding is ook wel chill. Maar als je naar Afrika wil, is Europa misschien een beetje meh. Ik vind het wel echt heel stoer.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog nietMoet ik eigenlijk wel even doen nu.
Maar ik had iets anders gevonden, dat als je in Europa vrijwilligerswerk doet, dat je het dan vergoed krijgtMaar dan moet je in Europa blijven, dat is wel jammer.
Ja, ik weet niet of ik alleen naar Afrika durf eigenlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Europa kan ook heel mooi zijn. En een vergoeding is ook wel chill. Maar als je naar Afrika wil, is Europa misschien een beetje meh. Ik vind het wel echt heel stoer.
5quote:
Gaat het goed met leren enzo?quote:
balenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVERDOMMEk had de perfecte bank gevonden via marktplaats, echt perfect.
hadden we mailcontact, ik stuur gewoon netjes binnen een halfuur weer een mail terug
krijg ik een dag later weer een mail 'hij is verkocht'
mijn dag begint zo goed oawdhwe;lgfuwleukadjwhfw;o
denk het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
balen![]()
zeg dv, weet jij of de herestraat open is vandaag? ik wil winkelen.
Op zich wel maar heb van die momenten dat ik echt 0,0 motivatie hebquote:
huilen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk het niet
kan je niks verzekeren sorry
waar is m'n mail danquote:Er is een e-mail verstuurd naar (e-mail) waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
balen![]()
zeg dv, weet jij of de herestraat open is vandaag? ik wil winkelen.
Paar maandjes werken, beetje gaan reizen en daarna dat werk in europa gaan doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik alleen naar Afrika durf eigenlijkEuropa is dan wel beter te doen
Maar met die subsidieaanvraag zou ik pas in januari kunnen gaan en dat is niet fijn
jepjep om half 5 maar is bij een andere kamer dan waar ik de hele tijd over praatquote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
huilen.
dan ga ik alleen naar de ah.
heb je vandaag bezichtiging of nie?
Ik voel je zuster.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op zich wel maar heb van die momenten dat ik echt 0,0 motivatie heb
je gelooft me niet he.quote:
Toe aan een pauze dan ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op zich wel maar heb van die momenten dat ik echt 0,0 motivatie heb
Waar heb je gereageerd? Via kamernet? En duurde het lang voor je reactie kreeg?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jepjep om half 5 maar is bij een andere kamer dan waar ik de hele tijd over praat
1 kamer, 23 m2 met balkon en keuken en sanitair deel ik met 1 andere bewoner volgens mij
iets van 380-400pm
buurt is de wijert
nice, gister heb ik euh beetje doorgekekenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel je zuster.gister was ik trouwens wel op dreef. Dat had ik ook wel nodig. Heel GS boekje samengevat
zin om hier te komen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jepjep om half 5 maar is bij een andere kamer dan waar ik de hele tijd over praat
1 kamer, 23 m2 met balkon en keuken en sanitair deel ik met 1 andere bewoner volgens mij
iets van 380-400pm
buurt is de wijert
Deze post is net jaren '50 kunst.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
je gelooft me niet he.
D i c h t !
Behalve möbelbölevards.
Jordyquote:
Ja punt is dat mijn ouders willen dat ik niet nog een jaar vergooi en dus wel een goed en nuttig plan moet hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Paar maandjes werken, beetje gaan reizen en daarna dat werk in europa gaan doen?
Ja, ik heb tegoed gekocht voor 3 maand dus je mag het best overkopen voor de helft ofzo als ik klaar ben.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar heb je gereageerd? Via kamernet? En duurde het lang voor je reactie kreeg?
neehoor valt mee, ik weet precies waar ik langsmoet en het is helemaal aan het begin, niet in de woonwijken enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
zin om hier te komen?
en wijert is echt een teringeind ver, zou t niet doen
met t uitgaan is dat echten dan midden in de nacht een teringeind fietsen/lopen/betalen voor taxi
oh. ik ken iemand die daar woont en vorig jaar woonde ik nog niet hier enzo en bleef toen bij hem slapen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehoor valt mee, ik weet precies waar ik langsmoet en het is helemaal aan het begin, niet in de woonwijken enzo
oh sorry nee ik ga direct naar huis daarnaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh. ik ken iemand die daar woont en vorig jaar woonde ik nog niet hier enzo en bleef toen bij hem slapen.
tering, mn benen waren dood toen we thuis waren.![]()
maar beantwoord mn vraag 'ns
tsssskquote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh sorry nee ik ga direct naar huis daarna
maar jij bent een aansteller![]()
Vriendlief heeft al voor 3 maanden gekocht. We hebben gereageerd, donderdagavond, 2 uur nadat de reactie erop stond, maar we hebben nog niks gehoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb tegoed gekocht voor 3 maand dus je mag het best overkopen voor de helft ofzo als ik klaar ben.
Ik heb meteen gereageerd op iets van 20 kamers en kreeg meestal binnen 5uur wel 1 of 2 reacties, sommige de volgende dag, maar meestal dezelfde dag.
ik dacht dat je al iets had gevonden? die ene met glas in lood ramenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vriendlief heeft al voor 3 maanden gekocht. We hebben gereageerd, donderdagavond, 2 uur nadat de reactie erop stond, maar we hebben nog niks gehoord.
daarom reageerde ik meteen op 20 kamers.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vriendlief heeft al voor 3 maanden gekocht. We hebben gereageerd, donderdagavond, 2 uur nadat de reactie erop stond, maar we hebben nog niks gehoord.
Ja, gevonden en gereageerd, nog niet gekregenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat je al iets had gevonden? die ene met glas in lood ramen
ik hoop t voor je.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, gevonden en gereageerd, nog niet gekregen
Dat gaat niet echt als je een appartement in rotterdam zoekt voor 2 personen vanaf 1 juli. Die zijn zeldzaam.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarom reageerde ik meteen op 20 kamers.
van de 20 heb ik in totaal 5 reacties gehad.
kijk eens op de sites van een studentenmakelaar ofzoiets als ze dat hebben. in groningen zijn er genoeg, dus rotterdam vast ook wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt als je een appartement in rotterdam zoekt voor 2 personen vanaf 1 juli. Die zijn zeldzaam.
er zijn zoveel kamersquote:
Je bent nog later dan mijquote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik word ook eens wakker hoor
Misschien eens iets eerder gaan slapen, 5 uur is vrij laat
vink geschikt voor 2 personen aan en het wordt minder http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn zoveel kamers
http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22
wat doe je nou moeilijk dan
Hihaho met jou natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent nog later dan mij.
Met wie was je zo laat nog in gesprek?
heb ik al gedaan wijsneusquote:Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vink geschikt voor 2 personen aan en het wordt minder http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22
ik heb nog geen kamer of appartement aangevinkt dus het kan best zijn dat de keuken apart is en niet in de kamer staatquote:
Oh ik kreeg dat niet meteen danquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn zoveel kamers
http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22
wat doe je nou moeilijk dan
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt als je een appartement in rotterdam zoekt voor 2 personen vanaf 1 juli. Die zijn zeldzaam.
Dan zou ik vrijdagavond en zaterdagochtend moeten regelen. Don't get your hopes up. Mijn collega's zijn zakkenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Etsu het volgende:
trouwens sab
ik heb va ook uitgenodigd voor HW en nu gaat hij regelen met zn werk. cool he
tot hoelaat werk je vrijdagavond dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zou ik vrijdagavond en zaterdagochtend moeten regelen. Don't get your hopes up. Mijn collega's zijn zakken
Dan werk ik 13:00-21:00, dus ik zou dan iemand kunnen regelen die de avonddienst doet, maar hij moet wel de vers aankunnen. Zaterdag werk ik van 7 tot 5, dus dan zou ik iemand moeten regelen die vanaf 7 uur tot weet ik wanneer kan werken. En weer, ze moeten de vers aan kunnen.quote:
En hoelang is het reizen hiernaartoe dan? Als je zelf vrijdagavond werkt?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan werk ik 13:00-21:00, dus ik zou dan iemand kunnen regelen die de avonddienst doet, maar hij moet wel de vers aankunnen. Zaterdag werk ik van 7 tot 5, dus dan zou ik iemand moeten regelen die vanaf 7 uur tot weet ik wanneer kan werken. En weer, ze moeten de vers aan kunnen.
Gaat moeilijk worden, heeeeel moeilijk. En als het niet lukt kunnen we misschien een keer een minimeet doen?
1. Daar hebben we dus op gereageerdquote:
Dan ben ik half 12 in grunn en dan moet ik nog naar je huisquote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hoelang is het reizen hiernaartoe dan? Als je zelf vrijdagavond werkt?
En dat kan.
10 minuten lopen van CS. als t niet minder is. zo ver is t niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik half 12 in grunn en dan moet ik nog naar je huis
Oke sorry hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
1. Daar hebben we dus op gereageerd
2. Is prijs per persoon, dus 800
3. Is tijdelijk, wat moet ik daarmee?
Ik ken een soort shoarmaschotel, uit een of ander kookboek door gehandicaptenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
pleur hier eens paar recepten wat ik deze week kan eten, ga ik voor de hele week boodschappen doen
Maar ik had zin in een simpele film en ik dacht er laatst aan dat ik die vroeger vaak keekquote:
High School musical. Met Zac Efronquote:
Ik zeg; ophalen!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVERDOMMEk had de perfecte bank gevonden via marktplaats, echt perfect.
hadden we mailcontact, ik stuur gewoon netjes binnen een halfuur weer een mail terug
krijg ik een dag later weer een mail 'hij is verkocht'
mijn dag begint zo goed oawdhwe;lgfuwleukadjwhfw;o
Langer, ik denk 7 jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje de Justin Bieber van 5 jaar geleden toch
Jij snapt het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je snapt het niet
hij is verkocht aan een ander
............
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij snapt het niet
Doe je voor als die ander en haal hem op.
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nuquote:
Ik bedoel het niet boos, maar ik laat je gewoon zien dat er een hoop zelfs met de eisen er nog dingen afvallen omdat de advertentie niet klopt?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oke sorry hoor.
En waarom perse vanaf 1 juli? Je kan ook een poging doen om te overleggen dat je er pas 1 juli ingaat, ook al staat er 1 juni, met goede argumenten snappen ze dat vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |