1. Daar hebben we dus op gereageerdquote:
Dan ben ik half 12 in grunn en dan moet ik nog naar je huisquote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hoelang is het reizen hiernaartoe dan? Als je zelf vrijdagavond werkt?
En dat kan.
10 minuten lopen van CS. als t niet minder is. zo ver is t niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik half 12 in grunn en dan moet ik nog naar je huis
Oke sorry hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
1. Daar hebben we dus op gereageerd
2. Is prijs per persoon, dus 800
3. Is tijdelijk, wat moet ik daarmee?
Ik ken een soort shoarmaschotel, uit een of ander kookboek door gehandicaptenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
pleur hier eens paar recepten wat ik deze week kan eten, ga ik voor de hele week boodschappen doen
Maar ik had zin in een simpele film en ik dacht er laatst aan dat ik die vroeger vaak keekquote:
High School musical. Met Zac Efronquote:
Ik zeg; ophalen!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVERDOMMEk had de perfecte bank gevonden via marktplaats, echt perfect.
hadden we mailcontact, ik stuur gewoon netjes binnen een halfuur weer een mail terug
krijg ik een dag later weer een mail 'hij is verkocht'
mijn dag begint zo goed oawdhwe;lgfuwleukadjwhfw;o
Langer, ik denk 7 jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje de Justin Bieber van 5 jaar geleden toch
Jij snapt het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je snapt het niet
hij is verkocht aan een ander
............
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij snapt het niet
Doe je voor als die ander en haal hem op.
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nuquote:
Ik bedoel het niet boos, maar ik laat je gewoon zien dat er een hoop zelfs met de eisen er nog dingen afvallen omdat de advertentie niet klopt?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oke sorry hoor.
En waarom perse vanaf 1 juli? Je kan ook een poging doen om te overleggen dat je er pas 1 juli ingaat, ook al staat er 1 juni, met goede argumenten snappen ze dat vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |