er zijn zoveel kamersquote:
Je bent nog later dan mijquote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik word ook eens wakker hoor
Misschien eens iets eerder gaan slapen, 5 uur is vrij laat
vink geschikt voor 2 personen aan en het wordt minder http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn zoveel kamers
http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22
wat doe je nou moeilijk dan
Hihaho met jou natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent nog later dan mij.
Met wie was je zo laat nog in gesprek?
heb ik al gedaan wijsneusquote:Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vink geschikt voor 2 personen aan en het wordt minder http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22
ik heb nog geen kamer of appartement aangevinkt dus het kan best zijn dat de keuken apart is en niet in de kamer staatquote:
Oh ik kreeg dat niet meteen danquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn zoveel kamers
http://kamernet.nl/kamer-(...)xPrijs=750&minOpp=22
wat doe je nou moeilijk dan
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt als je een appartement in rotterdam zoekt voor 2 personen vanaf 1 juli. Die zijn zeldzaam.
Dan zou ik vrijdagavond en zaterdagochtend moeten regelen. Don't get your hopes up. Mijn collega's zijn zakkenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Etsu het volgende:
trouwens sab
ik heb va ook uitgenodigd voor HW en nu gaat hij regelen met zn werk. cool he
tot hoelaat werk je vrijdagavond dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zou ik vrijdagavond en zaterdagochtend moeten regelen. Don't get your hopes up. Mijn collega's zijn zakken
Dan werk ik 13:00-21:00, dus ik zou dan iemand kunnen regelen die de avonddienst doet, maar hij moet wel de vers aankunnen. Zaterdag werk ik van 7 tot 5, dus dan zou ik iemand moeten regelen die vanaf 7 uur tot weet ik wanneer kan werken. En weer, ze moeten de vers aan kunnen.quote:
En hoelang is het reizen hiernaartoe dan? Als je zelf vrijdagavond werkt?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan werk ik 13:00-21:00, dus ik zou dan iemand kunnen regelen die de avonddienst doet, maar hij moet wel de vers aankunnen. Zaterdag werk ik van 7 tot 5, dus dan zou ik iemand moeten regelen die vanaf 7 uur tot weet ik wanneer kan werken. En weer, ze moeten de vers aan kunnen.
Gaat moeilijk worden, heeeeel moeilijk. En als het niet lukt kunnen we misschien een keer een minimeet doen?
1. Daar hebben we dus op gereageerdquote:
Dan ben ik half 12 in grunn en dan moet ik nog naar je huisquote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hoelang is het reizen hiernaartoe dan? Als je zelf vrijdagavond werkt?
En dat kan.
10 minuten lopen van CS. als t niet minder is. zo ver is t niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik half 12 in grunn en dan moet ik nog naar je huis
Oke sorry hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
1. Daar hebben we dus op gereageerd
2. Is prijs per persoon, dus 800
3. Is tijdelijk, wat moet ik daarmee?
Ik ken een soort shoarmaschotel, uit een of ander kookboek door gehandicaptenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
pleur hier eens paar recepten wat ik deze week kan eten, ga ik voor de hele week boodschappen doen
Maar ik had zin in een simpele film en ik dacht er laatst aan dat ik die vroeger vaak keekquote:
High School musical. Met Zac Efronquote:
Ik zeg; ophalen!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVERDOMMEk had de perfecte bank gevonden via marktplaats, echt perfect.
hadden we mailcontact, ik stuur gewoon netjes binnen een halfuur weer een mail terug
krijg ik een dag later weer een mail 'hij is verkocht'
mijn dag begint zo goed oawdhwe;lgfuwleukadjwhfw;o
Langer, ik denk 7 jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje de Justin Bieber van 5 jaar geleden toch
Jij snapt het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je snapt het niet
hij is verkocht aan een ander
............
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij snapt het niet
Doe je voor als die ander en haal hem op.
Stick to the statuss quoooo (ofzo) daar ben ik nuquote:
Ik bedoel het niet boos, maar ik laat je gewoon zien dat er een hoop zelfs met de eisen er nog dingen afvallen omdat de advertentie niet klopt?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oke sorry hoor.
En waarom perse vanaf 1 juli? Je kan ook een poging doen om te overleggen dat je er pas 1 juli ingaat, ook al staat er 1 juni, met goede argumenten snappen ze dat vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |