Ik ben zoooo blij dat ik drie weken vakantie heb geboekt naar een regio met gegarandeerd mooi weer.quote:
Adelaide.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja Steve, Americain Horror story is een goede serie, maar wat heeft Ryan Murphy met mongooltjes?
Recent nog bij de opticien geweest? Monitor schoongepoetst?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Even voor de duidelijkheid: meneer 2 heeft geen "haar op z'n bakkes". Dat kuiken-dons is nauwelijks haar te noemen
Ja hoor. En dat noem ik dons. Die paar stoppels op die kinderkin.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Recent nog bij de opticien geweest? Monitor schoongepoetst?
Gegarandeerd mooi weer? Nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ben zoooo blij dat ik drie weken vakantie heb geboekt naar een regio met gegarandeerd mooi weer.
webbingquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kug een cosplaytje
[ afbeelding ]
Hij heeft al een tijdje een huisje op de Caribbean met een zwembad, een buitenkeuken en een waterscooter.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Gegarandeerd mooi weer? Nu ben ik benieuwd.
Je moet nodig weer eens langskomen! Pedro heeft nieuwe massage technieken geleerd, en tegenwoordig is er ook een sauna & jacuzzi.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een huisje op de Caribbean met een zwembad, een buitenkeuken en een waterscooter.
...Pedro!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet nodig weer eens langskomen! Pedro heeft nieuwe massage technieken geleerd, en tegenwoordig is er ook een sauna & jacuzzi.
Zo'n reservaat lijkt me niets, maar ik ben wel erg toe aan vakantie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
...Pedro!!
Ik ben eigenlijk wel toe aan zo'n reservaat.Zo van even he-le-maal niets en alles wordt voor je gedaan door iemand die na zijn shift uit het luxe resort terugsjokt naar zijn lemen hutje in zo'n buurt waar Derk Bolt vaak komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |