Ik ben zoooo blij dat ik drie weken vakantie heb geboekt naar een regio met gegarandeerd mooi weer.quote:
Adelaide.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja Steve, Americain Horror story is een goede serie, maar wat heeft Ryan Murphy met mongooltjes?
Recent nog bij de opticien geweest? Monitor schoongepoetst?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Even voor de duidelijkheid: meneer 2 heeft geen "haar op z'n bakkes". Dat kuiken-dons is nauwelijks haar te noemen
Ja hoor. En dat noem ik dons. Die paar stoppels op die kinderkin.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Recent nog bij de opticien geweest? Monitor schoongepoetst?
Gegarandeerd mooi weer? Nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ben zoooo blij dat ik drie weken vakantie heb geboekt naar een regio met gegarandeerd mooi weer.
webbingquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kug een cosplaytje
[ afbeelding ]
Hij heeft al een tijdje een huisje op de Caribbean met een zwembad, een buitenkeuken en een waterscooter.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Gegarandeerd mooi weer? Nu ben ik benieuwd.
Je moet nodig weer eens langskomen! Pedro heeft nieuwe massage technieken geleerd, en tegenwoordig is er ook een sauna & jacuzzi.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een huisje op de Caribbean met een zwembad, een buitenkeuken en een waterscooter.
...Pedro!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet nodig weer eens langskomen! Pedro heeft nieuwe massage technieken geleerd, en tegenwoordig is er ook een sauna & jacuzzi.
Zo'n reservaat lijkt me niets, maar ik ben wel erg toe aan vakantie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
...Pedro!!
Ik ben eigenlijk wel toe aan zo'n reservaat.Zo van even he-le-maal niets en alles wordt voor je gedaan door iemand die na zijn shift uit het luxe resort terugsjokt naar zijn lemen hutje in zo'n buurt waar Derk Bolt vaak komt.
Heb me altijd voorgenomen nooit naar zo'n toeristenoord met bedieningsslaven te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zo'n reservaat lijkt me niets, maar ik ben wel erg toe aan vakantie.
Ik voel me al ongemakkelijk als de cv-monteur langs komt. Of in een hotel, als je je kamer in wilt waar dan de schoonmaakster net bezig is de bedden te verschonen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik zou me bepaald ongemakkelijk voelen, eerlijk gezegd, met een bediende.
Ja, ik ook!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik voel me al ongemakkelijk als de cv-monteur langs komt. Of in een hotel, als je je kamer in wilt waar dan de schoonmaakster net bezig is de bedden te verschonen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
Wil ik gaan slapen, krijg in een facebookmelding. Telefoon maar weer op stil en dooorrrr.
Danku Angel!
Ik heb het zelfs een keer gehad dat een vriend van vroeger ineens op het werk mijn bureau stond te poetsen. DAT was pas awkwardquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik voel me al ongemakkelijk als de cv-monteur langs komt. Of in een hotel, als je je kamer in wilt waar dan de schoonmaakster net bezig is de bedden te verschonen.
Wat zei je? "Je vergeet een stukje?"quote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een keer gehad dat een vriend van vroeger ineens op het werk mijn bureau stond te poetsen. DAT was pas awkward
"Kom je thuis ook ff 'poetsen'? "quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat zei je? "Je vergeet een stukje?"
Hetero. Ooit gezoend. Jepquote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat zei je? "Je vergeet een stukje?"
Aaaaanvalluuhhhquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik keek ook al.. Maar deze zit al langer op Fok!.
Een stel valse incrowd nichten?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ach, hij zoekt een plekje, wie zijn wij om hem dat niet te gunnen.
Wij zijn [HOMO], dus van TV mag ie bv geen hoedje hebben. En van mij mag ie geen fantasieverhalen verzinnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ach, hij zoekt een plekje, wie zijn wij om hem dat niet te gunnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn [HOMO], dus van TV mag ie bv geen hoedje hebben. En van mij mag ie geen fantasieverhalen verzinnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Balletjes rollen naar het laagste punt, maar dat is theorie..
D66 heeft zich altijd al meer ingezet voor homo-emancipatie dan andere partijen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk het is natuurlijk net een treetje hoger qua netwerk ook, je weet maar nooit hoe een balletje rolt, toch?
wijsheid komt met de jarenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen, dit is nieuws wat ik graag hier als eerste exclusief wereldkundig wil maken, ik stop bij de PvdA, was door studie sowieso niet meer beschikbaar voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen, maar ik ben gevraagd om voor Vera Bergkamp haar campagne mee te draaien, dat wil dus zeggen voor D66
Vera is wel heel erg de juiste vrouw op het juiste moment voor mij nu, ik ken haar persoonlijk, dat helpt.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef Renesite het volgende:
Ik zie wel. Ik doe wel 20 stemwijzers en haal daar een gemiddelde uit.
van wie moet ik dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Je moet niet op een persoon stemmen, maar op een partij. Ook al ken je iemand persoonlijk
Bij de PVV heb je geen keus. Dat is een vereniging. En die moet wettelijk bestaan uit minimaal twee oprichters en één lid. Het enige lid is Geert Wilders. De oprichters zijn respectievelijk Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders. Die stichting heeft één bestuurslid: Geert Wilders.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Je moet niet op een persoon stemmen, maar op een partij. Ook al ken je iemand persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |