Wij zijn [HOMO], dus van TV mag ie bv geen hoedje hebben. En van mij mag ie geen fantasieverhalen verzinnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ach, hij zoekt een plekje, wie zijn wij om hem dat niet te gunnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn [HOMO], dus van TV mag ie bv geen hoedje hebben. En van mij mag ie geen fantasieverhalen verzinnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Balletjes rollen naar het laagste punt, maar dat is theorie..
D66 heeft zich altijd al meer ingezet voor homo-emancipatie dan andere partijen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk het is natuurlijk net een treetje hoger qua netwerk ook, je weet maar nooit hoe een balletje rolt, toch?
wijsheid komt met de jarenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen, dit is nieuws wat ik graag hier als eerste exclusief wereldkundig wil maken, ik stop bij de PvdA, was door studie sowieso niet meer beschikbaar voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen, maar ik ben gevraagd om voor Vera Bergkamp haar campagne mee te draaien, dat wil dus zeggen voor D66
Vera is wel heel erg de juiste vrouw op het juiste moment voor mij nu, ik ken haar persoonlijk, dat helpt.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef Renesite het volgende:
Ik zie wel. Ik doe wel 20 stemwijzers en haal daar een gemiddelde uit.
van wie moet ik dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Je moet niet op een persoon stemmen, maar op een partij. Ook al ken je iemand persoonlijk
Bij de PVV heb je geen keus. Dat is een vereniging. En die moet wettelijk bestaan uit minimaal twee oprichters en één lid. Het enige lid is Geert Wilders. De oprichters zijn respectievelijk Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders. Die stichting heeft één bestuurslid: Geert Wilders.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Je moet niet op een persoon stemmen, maar op een partij. Ook al ken je iemand persoonlijk
ik heb wel een beetje kaas gegeten van politiek de afgelopen jarenquote:
Je kan ook op andere lui stemmen van de kieslijst van de PVV stemmen. Uiteindelijk gaat het erom, wat zijn de standpunten van een partij en ben ik het ermee eens. Terwijl tegenwoordig zoveel meer op de personen wordt gelet.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bij de PVV heb je geen keus. Dat is een vereniging. En die moet wettelijk bestaan uit minimaal twee oprichters en één lid. Het enige lid is Geert Wilders. De oprichters zijn respectievelijk Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders. Die stichting heeft één bestuurslid: Geert Wilders.
Congrats, beweer ik soms anders?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje kaas gegeten van politiek de afgelopen jaren
ja wat is ze jong daar hequote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Och hè, ruth Fischer in american horror story
Dat dacht ik ook alquote:
ja je beweert beter te weten door te zeggen dat ik niet op een persoon maar op een partij moet stemmen, iedereen heeft recht op zijn eigen meningquote:
Een beetje gelijk heeft hij dan ook wel. Die ene persoon staat niet persé voor het beleid dat hij/zij moet gaan uitvoeren voor zijn/haar partij. Uiteindelijk bepaalt de partij wat er gedaan wordt, en niet de persoon. Hoe aardig, slim, leuk, knap, intelligent iemand ook is, als hij/zij van een partij is die me niet aan staat dan stem ik er niet op.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je beweert beter te weten door te zeggen dat ik niet op een persoon maar op een partij moet stemmen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Alweer. heb ik gezegd dat je geen recht hebt op een eigen mening?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je beweert beter te weten door te zeggen dat ik niet op een persoon maar op een partij moet stemmen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Maar waarom dan niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Moeten. Zou Moeten. Formulering.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou nee... Ik was had meer dezelfde gedachte als TMMquote:
Dat snap ik ook welllllllquote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou nee... Ik was had meer dezelfde gedachte als TMM
Misschien kun je een advies meer als advies brengen in plaats van dat je het op een ietwat dwingende manier postquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Alweer. heb ik gezegd dat je geen recht hebt op een eigen mening?![]()
Ik ga alweer weg.
dat idee heb ik een beetjequote:
Dat ook nog. Je kunt niet eens op een partij stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef Peter het volgende:
Je kiest een persoon, die zich heeft aangesloten bij een partij. Als iemand uit de partij stapt blijft deze als gekozen persoon in de kamer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |