WAAR IS DE EMAIL DANNNNquote:Er is een e-mail verstuurd naar (email) Gebruik de link in de e-mail om toegang te krijgen tot Mijn Marktplaats
Ja de dingen die je moet leren wel maar dan nog alles moeten toepassen in alle opdrachten die helemaal in het Frans zijn, ik snap er niks van.quote:
Ik detecteer een faalquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAAR IS DE EMAIL DANNNN
asdfghjkl
ongewenste mapquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAAR IS DE EMAIL DANNNN
asdfghjkl
Beachmasters,en al die andere vakantieorganisatiesquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme ik word echt mesjogge van die irritante beachmasters kneus die voor bijna elk YT filmpje in de reclame opduikt![]()
![]()
Geen ABP hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme ik word echt mesjogge van die irritante beachmasters kneus die voor bijna elk YT filmpje in de reclame opduikt![]()
![]()
http://adblockplus.org/quote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
hee psstquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Firefox, Chrome en Safari hebben het.quote:
Ik gebruik Opera.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Firefox, Chrome en Safari hebben het.
inb4 ''ik gebruik IE''
Wat voor opdracht moet je nu doen dan? Ik heb nooit wat gehad aan dat soort opdrachten voor Frans eigenlijk.. Ik vond het leren van woorden/zinnetjes en de grammatica regels het makkelijkste, en die oefeningen om ze toe te passen waren echt onzin.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja de dingen die je moet leren wel maar dan nog alles moeten toepassen in alle opdrachten die helemaal in het Frans zijn, ik snap er niks van.
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik een vintage jurk heb gekregen van oma
nee ik wil dit email adres want hier zit ik altijd op en ik wil hier berichtjes ontvangen van marktplaatsquote:
Denk niet dat ik snel naar Java/Bali gaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef TienVingers het volgende:
Deze is meer wat voor toto
http://www.tototravel.com/
Die heeft het blijkbaar ookquote:
Vaak komt het uit dezelfde fabrieken maar gebruiken ze gewoon goedkopere grondstoffen etc.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
ja misschien heeft hotmail ze geblokkeerd ofzo? heb je wel hotmail?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik wil dit email adres want hier zit ik altijd op en ik wil hier berichtjes ontvangen van marktplaats
jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja misschien heeft hotmail ze geblokkeerd ofzo? heb je wel hotmail?
Ze krijgen een partij aardappelen en de topkwaliteit = Aviko en de iets mindere is ESquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vaak komt het uit dezelfde fabrieken maar gebruiken ze gewoon goedkopere grondstoffen etc.
Dat het uit dezelfde fabriek komt betekend niet dat het hetzelfde is, ze passen vaak de productie gewoon tijdelijk aan
ja daar heb je t alquote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh etsu marktplaats stond blijkbaar in de lijst van geblokkeerde emails ?hotmail
gister eindelijk die vodka op lopen zuipenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Gisteravond al gedaan,begint een beetje te vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |