Gerookte spekjesquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Welk product is van euroshopper lekkerder dan een ander merk?
ijstheequote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Die vrieslollies, geen waterijsje dat daar tegenop bokstquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
raarquote:
DIT. Beter is het niet op hier anders kan ik naar de winkelquote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ijsthee
behalve westminister maar is alleen bij aldi verkrijgbaar
De cola light.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel met perziksmaakquote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ijsthee
behalve westminister maar is alleen bij aldi verkrijgbaar
vrieslollies van ES? noooo wayquote:Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die vrieslollies, geen waterijsje dat daar tegenop bokst
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had broodjes met kaas en tomaat sorry
Dude, als je daar water bij doet onploft die chemische zoiquote:
jij rebel :Squote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had broodjes met kaas en tomaat sorry
was wel lekker
lekkerder dan coca cola?quote:
Wie doet er nou weer water bij zn colaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dude, als je daar water bij doet onploft die chemische zoi
Dat zijn gewoon precies de zelfde. De verpakking eromheen misschien niet, maar die individuele wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vrieslollies van ES? noooo way
[ afbeelding ]
dit zijn de beste
omg wat een neppertsquote:Op maandag 20 mei 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon precies de zelfde. De verpakking eromheen misschien niet, maar die individuele wel.
Ik proef geen verschil ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haaltquote:
En dan schrijf je ook een review!quote:
omgquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
Dat is ook bij de mediamarkt had ik gelezenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |