is het lekker????quote:
Ik hoef dan ook geen euroshopper-spullen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo, dan doe je iets niet helemaal goed. Ik had de vorige keer mn koelkast vol voor 21 euro.
euroshopper is dan ook voor plebejersquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook geen euroshopper-spullen.
ga je nu een filmpje maken van je koelkast?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah kijk, daar zit het verschilquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
kaasquote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ga je nu een filmpje maken van je koelkast?
GOED IDEEquote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
KAASquote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Enige wat ik van Euroshopper heb, is multivruchten sap. Zo'n een van de AH is mij te duur.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ah kijk, daar zit het verschil
Ik eet werkelijk waar alles van ES (behalve een paar dingen, die gewoon echt goor zijn)
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
GOED IDEEeven inruimen en mobiel zoeken.
sommige dingen zijn prima hoor. Ik bedoel, de eieren en de suiker kan weinig fout aan gaan. Maar vleeswaren van es zijn echt aangelengd met waterquote:
Ik eet dan ook geen vleeswaren.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sommige dingen zijn prima hoor. Ik bedoel, de eieren en de suiker kan weinig fout aan gaan. Maar vleeswaren van es zijn echt aangelengd met water
jij weetquote:
in junk misschien?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe komt het dat, als ik een nieuw account aanmaak op marktplaats, ik geen activering mail krijg ookal zeggen ze van wel?
geen spelfouten in je emailadres?quote:
Ohja, dat is waar ookquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet dan ook geen vleeswaren.
Maar boeit me niet echt hoorik proef toch niet veel verschil
nopequote:Op maandag 20 mei 2013 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
geen spelfouten in je emailadres?
Gerookte spekjesquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Welk product is van euroshopper lekkerder dan een ander merk?
ijstheequote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Die vrieslollies, geen waterijsje dat daar tegenop bokstquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
raarquote:
DIT. Beter is het niet op hier anders kan ik naar de winkelquote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ijsthee
behalve westminister maar is alleen bij aldi verkrijgbaar
De cola light.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel met perziksmaakquote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ijsthee
behalve westminister maar is alleen bij aldi verkrijgbaar
vrieslollies van ES? noooo wayquote:Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die vrieslollies, geen waterijsje dat daar tegenop bokst
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had broodjes met kaas en tomaat sorry
Dude, als je daar water bij doet onploft die chemische zoiquote:
jij rebel :Squote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had broodjes met kaas en tomaat sorry
was wel lekker
lekkerder dan coca cola?quote:
Wie doet er nou weer water bij zn colaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dude, als je daar water bij doet onploft die chemische zoi
Dat zijn gewoon precies de zelfde. De verpakking eromheen misschien niet, maar die individuele wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vrieslollies van ES? noooo way
[ afbeelding ]
dit zijn de beste
omg wat een neppertsquote:Op maandag 20 mei 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon precies de zelfde. De verpakking eromheen misschien niet, maar die individuele wel.
Ik proef geen verschil ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haaltquote:
En dan schrijf je ook een review!quote:
omgquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
Dat is ook bij de mediamarkt had ik gelezenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De euroshopper friet komt ook bij de aviko vandaan, maar is dan het spul dat de kwaliteitstest nét niet haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |