Over het nut van pinksteren.quote:
Nu pas?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gister eindelijk die vodka op lopen zuipen
120 geboden?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee ik ben alweer over mijn bank verdriet heen
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
DEZE IS EN ZAL VAN MIJ ZIJN
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil een lezerscolumn insturen naar de Metro, is een wedstrijd.
True, alleen ik weet er momenteel even geenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.
Dit. Een beetje collectief zeiken doet de meeste mensen goedquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja om een statement te maken dat ik m wil
zo even mailen
Waarom doe je gewoon niet betalen in natura?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo even mailen
Hahaha kijk nog eens dv, ik ga helemaal stuk hier. Kijk hoeveel er nu geboden is.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo even mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |