Over het nut van pinksteren.quote:
Nu pas?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gister eindelijk die vodka op lopen zuipen
120 geboden?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee ik ben alweer over mijn bank verdriet heen
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
DEZE IS EN ZAL VAN MIJ ZIJN
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil een lezerscolumn insturen naar de Metro, is een wedstrijd.
True, alleen ik weet er momenteel even geenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.
Dit. Een beetje collectief zeiken doet de meeste mensen goedquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik. Ik zou zeggen: zoek een ergernis. Mooi beschrijven en misschien ergens aan koppelen. Ergernissen doen het altijd goed.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja om een statement te maken dat ik m wil
zo even mailen
Waarom doe je gewoon niet betalen in natura?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo even mailen
Hahaha kijk nog eens dv, ik ga helemaal stuk hier. Kijk hoeveel er nu geboden is.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo even mailen
Loop even een rondje op straat met ogen en oren open.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, alleen ik weet er momenteel even geen![]()
Hehe.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Een beetje collectief zeiken doet de meeste mensen goed
OM TE BEGINNEN IS DIT KAASquote:
Ja, dan wordt het vrees ik een column over een bepaald soort mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Loop even een rondje op straat met ogen en oren open.
[..]
Hehe.Ik had laatst voor iets ook een zeikcolumn geschreven.
loveyouquote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OM TE BEGINNEN IS DIT KAAS
godverdomme etsu ik heb letterlijk tranen in m'n ogen
ik rol bijna van bed af van het lachen
quote:
Ik zag al een andere naam staan, toen had ik het al verwachtquote:
Kan hem gewoon verwijderen hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Toto69 het volgende:
KRABS
Je weet dat een bod op marktplaats bindend is hé?
Je komt pas in het topic binnenvallen, dus rot maar weer op als je niet weet waar het over gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:50 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Interessant filmpje man,echt waar.
in mn vorige koelkast stonden ze ook een jaar lang daar, dus waarom nu niet nog een keer?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
waarom liggen er batterijen in je koelkast?
Ja, maar waarom? Die kunnen er ook wel buiten hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mn vorige koelkast stonden ze ook een jaar lang daar, dus waarom nu niet nog een keer?
Ik hoorde dat ze langer houdbaar waren in de koelkast, maar later zei iemand anders van niet, dus geen idee wat nu waar is.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Die kunnen er ook wel buiten hoor haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |