SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Spannend :S :$$$quote:
Chalet Girlquote:
meh een 6,1...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh hm
Chalet Girl (2011) - IMDb
ken ik niet
pizza margharita gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar wat voor pizza en welke film, we willen meer details
Misschien kent je zusje het welquote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh hm
Chalet Girl (2011) - IMDb
ken ik niet
Zo leukquote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vast wel ja
ze kijkt dezelfde films als jij haha
FAUX!!!quote:
hahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo leukmisschien kunnen we samen een keer film kijken. met jouw kaartjes.
Jup, en de weg waaraan is ook wel de middle of nowhere toen ik in wijk op school zat fietste ik daar af en toequote:
toch wel erg hoor. heel Nederland en België zoekt hoopvol naar ze, en dan gebeurt toch waar iedereen niet aan durfde te denkenquote:
sofjequote:
quote:
ja en die vader zal ze dus wel vermoord hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
toch wel erg hoor. heel Nederland en België zoekt hoopvol naar ze, en dan gebeurt toch waar iedereen niet aan durfde te denken
vreselijk voor die moeder zegquote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en die vader zal ze dus wel vermoord hebben![]()
ik snap zijn vraag nietquote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef Faux. het volgende:
BUG / Dat als een topic vol is en je post nog wat
kijken hoe snel het ons lukt jongens, ik moet even reproduceren
maar volgens mij had AppelCake deze bug net ookquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik snap zijn vraag nietsowieso nick
[ afbeelding ]
als je in een topic zitquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik snap zijn vraag nietsowieso nick
[ afbeelding ]
oh ja ik post door het slotje iddquote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
als je in een topic zit
en hij wordt gesloten of hij komt vol
en je drukt dan op Invoeren
dan staat er
"Het topic is al dicht, hier is het bericht dat je wilde plaatsen"
maar het bericht is er dan niet
maar jij hebt daar geen last van met die mooie knopjes van je
58 topics jezus christusquote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef Faux. het volgende:
NWS / Twee kinderen dode man vermist #58
NWS gaat winnen
ja maar dan steel je de OP van de lapopsterquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ja ik post door het slotje idd
Een functie dat die oude post (met tekst) gelijk in het nieuwe deel wordt gepost?
Bij mij is het goed hoorquote:
zou kunnen, maar daar ga ik verder niet overquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ja ik post door het slotje idd
Een functie dat die oude post (met tekst) gelijk in het nieuwe deel wordt gepost?
Pizza. Van die hele dikke met zoveel rotzooi erop dat je niet eens de pizza meer proeftquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij is het goed hoorZit nu al vol van de pizza
Maar nu heb ik een late night snack voor straks
toptip! hoe groot zijn die dingen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Verhuisdozentip voor dv: vraag aan de lokale snackbar of ze die kartonnen frietdozen voor je willen bewaren.
ik vind die spuitbus nogal in de weg staan dus nu komt er een plankje waar ik mn spuitbus kwijt kan.quote:
en pleerollenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind die spuitbus nogal in de weg staan dus nu komt er een plankje waar ik mn spuitbus kwijt kan.
heb ik al zo'n dingetje voor aan de muurquote:
Nee gewoon een dunnequote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pizza. Van die hele dikke met zoveel rotzooi erop dat je niet eens de pizza meer proeftWat voor snacks, trouwens?
komt goed de 7de danquote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jahoor, je articulatie is echt heel sterk.
ik weet niet of ik limburgs versta, praat eens watquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn articulatie is om van te huilen geloof ik
*praat*quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik weet niet of ik limburgs versta, praat eens wat
ik kan plat verstaanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn articulatie is om van te huilen geloof ik
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
Jordy's stem is wel erg plat, maar went wel na een tijd.
Al wezen kijken?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze wacht op n antwoord. ze heeft al gezegd dat ze t wil hebben
quote:
je moet je huid duur verkopenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
m'n pa heeft in limburg op school gezeten dus die kan ook zo praten en hij zegt ook 'blief jij dat' in plaats van 'lust jij dat'
Ik klikte jou aan, en toen was ik te lui om dat aan te passenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom vraag je t aan mij als dv zelf hier is in dit topic![]()
maar ja
neuh.quote:
hoaxquote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
en hij was de eerste Noord-Hollander die een frikandel speciaal had gegeten
het is echt ziek dichtbijquote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
omg ik vind t zo leuk dat dv misschien vlakbij komt te wonen. even iedere dag op bezoek gaan, toch 5 minuten fietsen in mijn tempo
jullie jaloers natuurlijk.
naais tochquote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is echt ziek dichtbij1 grote brug over, stoplichten voorbij, 2e afslag rotonde en dan ben je er al
zeker! ja godver vooral met wind tegenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
naais tochmaar die brug is kut als je wilt fietsen.
![]()
![]()
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeker! ja godver vooral met wind tegen
dan lijkt de bovenkant kilometers ver
nein, ik hoef geen lelijke mannen als ui.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
Hey Etsu, is dat nou David Spade op je UI?
Uhmm.. Ietsje kleiner dan die standaardverhuisdozen, denk ik. Sof kwam net met dozen van de supermarkt. Dat kan natuurlijk ook, maar die kan je vaak niet dichtdoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
toptip! hoe groot zijn die dingen dan?
nieuwequote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef Etsu het volgende:
maar dv, ik vraag me wel af. als je vanuit cs loopt (langs fietsenmaker), is mn oude of nieuwe huis dan dichterbij? ik weet t niet zo goed.
Eens kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
neuh.
zeg eens iets en stuur het op WA. kijken of ik t kan ontcijferen zonder mondbeeld
bananendozen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm.. Ietsje kleiner dan die standaardverhuisdozen, denk ik. Sof kwam net met dozen van de supermarkt. Dat kan natuurlijk ook, maar die kan je vaak niet dichtdoen.
en die zijn vaak belachelijke formaten zoals 50cm bij 2 meter ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm.. Ietsje kleiner dan die standaardverhuisdozen, denk ik. Sof kwam net met dozen van de supermarkt. Dat kan natuurlijk ook, maar die kan je vaak niet dichtdoen.
Bananendozen hebben bovenin een gat, Sinaasappeldozen hebbn geen deksel en chipsdozen zijn te slapquote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en die zijn vaak belachelijke formaten zoals 50cm bij 2 meter ofzo
Bij ons is alles dichtquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
Ik ging net boodschappen doen. Fucking druk en achterlijk lange rij.
Daarom frietdozen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bananendozen hebben bovenin een gat, Sinaasappeldozen hebbn geen deksel en chipsdozen zijn te slap
De meesten zijn bij ons ook vrij kleinquote:
Hier is een AH open tot middernacht. Maar ja, vaak ook meteen de enige supermarkt op dagen zoals deze. Heel de stad eropaf.quote:
Ja dat zal dan wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier is een AH open tot middernacht. Maar ja, vaak ook meteen de enige supermarkt op dagen zoals deze. Heel de stad eropaf.
Hoezo?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dankzij begeleiding van een huisgenootje.![]()
![]()
heb jy kinderenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
NEE de kinderen slapen nog een nacht hier omg vermoord me
awww. waar slaap jij danquote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
en toen kwam ice tea op mn beeldscherm, dankje.
in m'n eigen kamerquote:
daarom zo snel mogelijk op kamers jeweet.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in m'n eigen kamer
de kinderen in het bed van mn pa
en m'n pa en zn vriendin op matrassen in de woonkamer
maar ik haat kinderen zo ergmeteen alle stilte is weg uit huis
ze slapen niet tot 2u, en zijn om 8u al weer wakker
ik word hier zo depressief van
Slapen ze vaak bij jullie?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in m'n eigen kamer
Zijn ze zo vervelend dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
ieder weekend bijnaquote:
echt overdreven veel lachen en irritante hoge piep geluiden makenquote:
ik voel jequote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in m'n eigen kamer
en je vader dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en dan gaan zij hier wonen en hoef ik ze nooit meer te zien hoera
Och arme, kusje er opquote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ieder weekend bijnamaar meestal 1 nacht
[..]
echt overdreven veel lachen en irritante hoge piep geluiden maken
JA
de enige hulp die ik nodig heb is alle kasten naar buiten slepenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wilt hij wel helpen met je verhuizing of niet?
jeetje.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de enige hulp die ik nodig heb is alle kasten naar buiten slepen
zodra ze buiten staan neemt de verhuizer het wel over
Thanksquote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
Ik praat 90% van de tijd wel ABN hoor, maar ik kan ook plat praten
waar blijft dat filmpjequote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
Ik praat 90% van de tijd wel ABN hoor, maar ik kan ook plat praten
jaartje art&design en je hebt al het gereedschap onder de kniequote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje.je weet me te bereiken als hij weigert medewerking te verlenen.
maar ik zou niet weten waar ik was zonder mn moederheb echt 2 linkerhanden.
Ik ben zegmaar nu geschiedenis aan het leren in de woonkamer van mijn schoonouders. Ik doe het wel morgen als ik thuis ben.quote:
de bank in elkaar zetten kostte me veel moeite.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaartje art&design en je hebt al het gereedschap onder de knie
ik keek dat filmpje net weer terug en ik moest ook lachen in mezelf.quote:
Dit is de badkamerquote:
Ik kijk dat filmpje nu ook weer. Gewoon omdat 'ie zo droog is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik keek dat filmpje net weer terug en ik moest ook lachen in mezelf.mn stem is zo bekakt vind ik.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de badkamer
Uitzicht op de straat
Ik zet IKEA-meubels in elkaar in ruil voor een stuk taart.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
IKEA meubels in elkaar zettenik vond vroeger alleen die grote doos die erbij kwam interessant en die kleine stalen dingen die schroevendraaiers moeten voorstellen
waarom bied jij haar je diensten wel aan en mij niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet IKEA-meubels in elkaar in ruil voor een stuk taart.
coolquote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgende keer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom bied jij haar je diensten wel aan en mij niet?
Soms klonk het wel surinaamsquote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik keek dat filmpje net weer terug en ik moest ook lachen in mezelf.mn stem is zo bekakt vind ik.
ja bij zn bed zeker?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Soms klonk het wel surinaamsniet bekakt
dealquote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dan weet je het alvast.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, t plan is dat ik hier blijf tot ik afgestudeerd ben, anders blijf ik bezig.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dan weet je het alvast.Maar dan eis ik wel twee stukken taart. Mijn doel is om twee keer zo dik te worden voordat jij klaar bent met je studie. Moet gecompenseerd worden.
quote:
JAWEL, IK LIKE JE STEM.quote:
bijbelquote:
Snapt diegene die het filmpje heeft gemaakt dan niet dat evolutie stapsgewijs gaat? Dat is best wel.. Triest.quote:
Had ik maar net als mijn tante de nieuwe vertaling gekregenquote:
mijn filmpje blijft toch leuker met m'n gezwaai in de spiegelquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
Is DV nou serieus een rondleiding van haar kamer aan het filmen nu?
ik ben ook jaloersquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik maar net als mijn tante de nieuwe vertaling gekregen
Ik dacht dat ze bedoelde als ze op kamers zit. En als ze het toch doet hoop ik dat ze ook in een spiegel gaat zwaaienquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
ik weet nietquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snapt diegene die het filmpje heeft gemaakt dan niet dat evolutie stapsgewijs gaat? Dat is best wel.. Triest.
JAquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
"KOELKAST"quote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde als ze op kamers zit. En als ze het toch doet hoop ik dat ze ook in een spiegel gaat zwaaien
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het een troll is. Anders moet ie uit 'Murica komenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snapt diegene die het filmpje heeft gemaakt dan niet dat evolutie stapsgewijs gaat? Dat is best wel.. Triest.
ik zie iets van deadmau5quote:
Ik ben atheïst, ik voelde me geroepen om te reageren.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het een troll is. Anders moet ie uit 'Murica komen
troep troep troep kast troep troep troep kast troep troep nog meer troep bedquote:
Ik ga anders wel eerst even opruimen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat DV's kamer nog meer rotzooi is.
Inderdaad. Ik wil niet dat jullie mijn rotzooi zien man. Heb vorige week nog opgeruimd maar het is nu al weer zo erg.quote:
gewoon doen of opruimen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil niet dat jullie mijn rotzooi zien man. Heb vorige week nog opgeruimd maar het is nu al weer zo erg.
you dirty, dirty girlquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
rotzooi? het is dat ik geen hd camera heb anders konden jullie de stoflagen, dode muggen en spinnewebben zien
Nee, nu.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik maak er morgen ook wel eentje
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
rotzooi? het is dat ik geen hd camera heb anders konden jullie de stoflagen, dode muggen en spinnewebben zien
een parodie op het filmpje van etsu makenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
wat is de bedoeling, een filmpje van de zooi op je kamer ofzo
van je nieuwe kamer eig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
'zoek de dildo'quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
dezequote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
HE we kunnen wel een topic openen, geef een rondleiding en laat de interessante dingen in je kamer zien topic
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een parodie op het filmpje van etsu maken
is er al:quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
HE we kunnen wel een topic openen, geef een rondleiding en laat de interessante dingen in je kamer zien topic
nu in film variantquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er al:
JNG / Post hier foto's van je kamer! #1
Klinkt goedquote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
doe het nuquote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien dat ik morgen weer mijn kamer ga opruimen aangezien ik dinsdag bezoek krijg, en waarschijnlijk iemand een uurtje of 2 in mijn kamer moet overleven.
''VA, waarom noem je alle dingen op je kamer op?''quote:
niet gehoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ook aan het begin van m'n filmpje hoor je beneden 'hou je bek'
dat hoor ik de hele dag door dus
Ik pas de tt aan dat er ook filmpjes in kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er al:
JNG / Post hier foto's van je kamer! #1
Wait wut, tegen jou?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ook aan het begin van m'n filmpje hoor je beneden 'hou je bek'
dat hoor ik de hele dag door dus
'ergste dingen'?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''VA, waarom noem je alle dingen op je kamer op?''
Even de ergste dingen weghalen en dan komt er iets
duh lol dom van my xdquote:Op zondag 19 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
is voor lezen en aangezien ik achter een laptop zit duh
En ik?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
stommerds.
behalve dv.
en ezell is voorlopig stom. maar straks niet meer.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
stommerds.
behalve dv.
en ezell is voorlopig stom. maar straks niet meer.
Willst du noch ein bischen tanzen?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Willst du noch ein bischen tanzen?
fapdoekjes, lotion, dat soort dingenquote:
kunstopleidingen.mpgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |