Nee, nu.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik maak er morgen ook wel eentje
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
rotzooi? het is dat ik geen hd camera heb anders konden jullie de stoflagen, dode muggen en spinnewebben zien
een parodie op het filmpje van etsu makenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
wat is de bedoeling, een filmpje van de zooi op je kamer ofzo
van je nieuwe kamer eig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
'zoek de dildo'quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Trollscience het volgende:
dezequote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
HE we kunnen wel een topic openen, geef een rondleiding en laat de interessante dingen in je kamer zien topic
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een parodie op het filmpje van etsu maken
is er al:quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
HE we kunnen wel een topic openen, geef een rondleiding en laat de interessante dingen in je kamer zien topic
nu in film variantquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er al:
JNG / Post hier foto's van je kamer! #1
Klinkt goedquote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
doe het nuquote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien dat ik morgen weer mijn kamer ga opruimen aangezien ik dinsdag bezoek krijg, en waarschijnlijk iemand een uurtje of 2 in mijn kamer moet overleven.
''VA, waarom noem je alle dingen op je kamer op?''quote:
niet gehoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ook aan het begin van m'n filmpje hoor je beneden 'hou je bek'
dat hoor ik de hele dag door dus
Ik pas de tt aan dat er ook filmpjes in kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er al:
JNG / Post hier foto's van je kamer! #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |