SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Spannend :S :$$$quote:
Chalet Girlquote:
meh een 6,1...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh hm
Chalet Girl (2011) - IMDb
ken ik niet
pizza margharita gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar wat voor pizza en welke film, we willen meer details
Misschien kent je zusje het welquote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh hm
Chalet Girl (2011) - IMDb
ken ik niet
Zo leukquote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vast wel ja
ze kijkt dezelfde films als jij haha
FAUX!!!quote:
hahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo leukmisschien kunnen we samen een keer film kijken. met jouw kaartjes.
Jup, en de weg waaraan is ook wel de middle of nowhere toen ik in wijk op school zat fietste ik daar af en toequote:
toch wel erg hoor. heel Nederland en België zoekt hoopvol naar ze, en dan gebeurt toch waar iedereen niet aan durfde te denkenquote:
sofjequote:
quote:
ja en die vader zal ze dus wel vermoord hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
toch wel erg hoor. heel Nederland en België zoekt hoopvol naar ze, en dan gebeurt toch waar iedereen niet aan durfde te denken
vreselijk voor die moeder zegquote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en die vader zal ze dus wel vermoord hebben![]()
ik snap zijn vraag nietquote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef Faux. het volgende:
BUG / Dat als een topic vol is en je post nog wat
kijken hoe snel het ons lukt jongens, ik moet even reproduceren
maar volgens mij had AppelCake deze bug net ookquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik snap zijn vraag nietsowieso nick
[ afbeelding ]
als je in een topic zitquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik snap zijn vraag nietsowieso nick
[ afbeelding ]
oh ja ik post door het slotje iddquote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
als je in een topic zit
en hij wordt gesloten of hij komt vol
en je drukt dan op Invoeren
dan staat er
"Het topic is al dicht, hier is het bericht dat je wilde plaatsen"
maar het bericht is er dan niet
maar jij hebt daar geen last van met die mooie knopjes van je
58 topics jezus christusquote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef Faux. het volgende:
NWS / Twee kinderen dode man vermist #58
NWS gaat winnen
ja maar dan steel je de OP van de lapopsterquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ja ik post door het slotje idd
Een functie dat die oude post (met tekst) gelijk in het nieuwe deel wordt gepost?
Bij mij is het goed hoorquote:
zou kunnen, maar daar ga ik verder niet overquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ja ik post door het slotje idd
Een functie dat die oude post (met tekst) gelijk in het nieuwe deel wordt gepost?
Pizza. Van die hele dikke met zoveel rotzooi erop dat je niet eens de pizza meer proeftquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij is het goed hoorZit nu al vol van de pizza
Maar nu heb ik een late night snack voor straks
toptip! hoe groot zijn die dingen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Verhuisdozentip voor dv: vraag aan de lokale snackbar of ze die kartonnen frietdozen voor je willen bewaren.
ik vind die spuitbus nogal in de weg staan dus nu komt er een plankje waar ik mn spuitbus kwijt kan.quote:
en pleerollenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind die spuitbus nogal in de weg staan dus nu komt er een plankje waar ik mn spuitbus kwijt kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |