quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
Jordy's stem is wel erg plat, maar went wel na een tijd.
Al wezen kijken?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze wacht op n antwoord. ze heeft al gezegd dat ze t wil hebben
quote:
je moet je huid duur verkopenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
m'n pa heeft in limburg op school gezeten dus die kan ook zo praten en hij zegt ook 'blief jij dat' in plaats van 'lust jij dat'
Ik klikte jou aan, en toen was ik te lui om dat aan te passenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom vraag je t aan mij als dv zelf hier is in dit topic![]()
maar ja
neuh.quote:
hoaxquote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
en hij was de eerste Noord-Hollander die een frikandel speciaal had gegeten
het is echt ziek dichtbijquote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
omg ik vind t zo leuk dat dv misschien vlakbij komt te wonen. even iedere dag op bezoek gaan, toch 5 minuten fietsen in mijn tempo
jullie jaloers natuurlijk.
naais tochquote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is echt ziek dichtbij1 grote brug over, stoplichten voorbij, 2e afslag rotonde en dan ben je er al
zeker! ja godver vooral met wind tegenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
naais tochmaar die brug is kut als je wilt fietsen.
![]()
![]()
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeker! ja godver vooral met wind tegen
dan lijkt de bovenkant kilometers ver
nein, ik hoef geen lelijke mannen als ui.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
Hey Etsu, is dat nou David Spade op je UI?
Uhmm.. Ietsje kleiner dan die standaardverhuisdozen, denk ik. Sof kwam net met dozen van de supermarkt. Dat kan natuurlijk ook, maar die kan je vaak niet dichtdoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
toptip! hoe groot zijn die dingen dan?
nieuwequote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef Etsu het volgende:
maar dv, ik vraag me wel af. als je vanuit cs loopt (langs fietsenmaker), is mn oude of nieuwe huis dan dichterbij? ik weet t niet zo goed.
Eens kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
neuh.
zeg eens iets en stuur het op WA. kijken of ik t kan ontcijferen zonder mondbeeld
bananendozen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm.. Ietsje kleiner dan die standaardverhuisdozen, denk ik. Sof kwam net met dozen van de supermarkt. Dat kan natuurlijk ook, maar die kan je vaak niet dichtdoen.
en die zijn vaak belachelijke formaten zoals 50cm bij 2 meter ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm.. Ietsje kleiner dan die standaardverhuisdozen, denk ik. Sof kwam net met dozen van de supermarkt. Dat kan natuurlijk ook, maar die kan je vaak niet dichtdoen.
Bananendozen hebben bovenin een gat, Sinaasappeldozen hebbn geen deksel en chipsdozen zijn te slapquote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en die zijn vaak belachelijke formaten zoals 50cm bij 2 meter ofzo
Bij ons is alles dichtquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Ezell het volgende:
Ik ging net boodschappen doen. Fucking druk en achterlijk lange rij.
Daarom frietdozen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bananendozen hebben bovenin een gat, Sinaasappeldozen hebbn geen deksel en chipsdozen zijn te slap
De meesten zijn bij ons ook vrij kleinquote:
Hier is een AH open tot middernacht. Maar ja, vaak ook meteen de enige supermarkt op dagen zoals deze. Heel de stad eropaf.quote:
Ja dat zal dan wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier is een AH open tot middernacht. Maar ja, vaak ook meteen de enige supermarkt op dagen zoals deze. Heel de stad eropaf.
Hoezo?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dankzij begeleiding van een huisgenootje.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |