dealquote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet IKEA-meubels in elkaar in ruil voor een stuk taart.
Maar dan weet je het alvast.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, t plan is dat ik hier blijf tot ik afgestudeerd ben, anders blijf ik bezig.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dan weet je het alvast.Maar dan eis ik wel twee stukken taart. Mijn doel is om twee keer zo dik te worden voordat jij klaar bent met je studie. Moet gecompenseerd worden.
quote:
JAWEL, IK LIKE JE STEM.quote:
bijbelquote:
Snapt diegene die het filmpje heeft gemaakt dan niet dat evolutie stapsgewijs gaat? Dat is best wel.. Triest.quote:
Had ik maar net als mijn tante de nieuwe vertaling gekregenquote:
mijn filmpje blijft toch leuker met m'n gezwaai in de spiegelquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
Is DV nou serieus een rondleiding van haar kamer aan het filmen nu?
ik ben ook jaloersquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik maar net als mijn tante de nieuwe vertaling gekregen
Ik dacht dat ze bedoelde als ze op kamers zit. En als ze het toch doet hoop ik dat ze ook in een spiegel gaat zwaaienquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
ik weet nietquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snapt diegene die het filmpje heeft gemaakt dan niet dat evolutie stapsgewijs gaat? Dat is best wel.. Triest.
JAquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
"KOELKAST"quote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde als ze op kamers zit. En als ze het toch doet hoop ik dat ze ook in een spiegel gaat zwaaien
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het een troll is. Anders moet ie uit 'Murica komenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snapt diegene die het filmpje heeft gemaakt dan niet dat evolutie stapsgewijs gaat? Dat is best wel.. Triest.
ik zie iets van deadmau5quote:
Ik ben atheïst, ik voelde me geroepen om te reageren.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het een troll is. Anders moet ie uit 'Murica komen
troep troep troep kast troep troep troep kast troep troep nog meer troep bedquote:
Ik ga anders wel eerst even opruimen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat DV's kamer nog meer rotzooi is.
Inderdaad. Ik wil niet dat jullie mijn rotzooi zien man. Heb vorige week nog opgeruimd maar het is nu al weer zo erg.quote:
gewoon doen of opruimen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil niet dat jullie mijn rotzooi zien man. Heb vorige week nog opgeruimd maar het is nu al weer zo erg.
you dirty, dirty girlquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
rotzooi? het is dat ik geen hd camera heb anders konden jullie de stoflagen, dode muggen en spinnewebben zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |