SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 20-05-2013 20:43:08 ]![]()
En terechtquote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik lig nog in bedwe gaan rond half 1 die kant op, volgens de planning sluiten ze half 3 aan bij de finishparade
jij nachtbraker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Was een faal, laat ik het daar maar op houdenquote:. Was 5km van Yur vandaan, maar de rest vd groep wilde niet verder België in
Belachelijk.
![]()
Ik zeg ook niet dat het niks is. Maar als iedereen een steentje bijdraagt kan er best wat moois te realiseren zijn denk ik. Wij huren bijna maandelijks wel 1 a 2x een 9-persoons busje. Kosten voor weekend zijn 100,- excl. benzine. Dus voor 200,- heb je twee busjes voor een weekend. en dan heb ik die lieve man nog niet eens gevraagd voor sponsoring,quote:Op maandag 20 mei 2013 11:21 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, niet alleen het organiseren, de materialen regelen (slaapbus, 2 kleine busjes, fietsen, eten etc) en mensen strikken..ook de 3500/4000 euro om überhaupt mee te mogen doen, daarnaast minstens 500 loten verkopen etc. Dasnieniks..
Maar nu eerst MD en Yur aanmoedigen. Ik maak een diepe buiging voor deze twee bazen!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
huh? met welke groep was je dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Was een faal, laat ik het daar maar op houden. Was 5km van Yur vandaan, maar de rest vd groep wilde niet verder België in
Belachelijk.
![]()
![]()
geld voor schoenen
En een camelbak
En hats: ergens heb je gelijk, maar moet ook wel even na gaan denken over m'n trainingsweken denk ik. Wil op zich 4 keer lopen, kan ook prima met de lange dagen nu, maar moet nog even bedenken welke dagen.
Ma-wo-vrij-zo lijkt nu het meest voor de hand liggend, maar dan moet ma wel een rustige 'hersteller' zijn, en daar zijn de clubloopjes misschien iets té vlot voor.Ja doei.![]()
Was met een groep van HAAG, maar die wilden ook teamgenoten van hun zien dus durfden ze niet verder omdat je ze dan mogelijk zou missen. Dus was vannacht pas om 6 uur thuis.quote:![]()
Daar zou ik lichtelijk geirriteerd over zijn geweest denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Was een faal, laat ik het daar maar op houden. Was 5km van Yur vandaan, maar de rest vd groep wilde niet verder België in
Belachelijk.
![]()
En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Stommerts![]()
![]()
Ik (en Yur) ook, zéér voorzichtig uitgedrukt.. Bedoel, ga niet voor de lol naar België midden in de nacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar zou ik lichtelijk geirriteerd over zijn geweest denk ik![]()
En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Stommerts![]()
Dat is inderdaad een beetje stomquote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Belachelijk.
als je niet wilt, ga dan niet. Boeoeoe!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Was met een groep van HAAG, maar die wilden ook teamgenoten van hun zien dus durfden ze niet verder omdat je ze dan mogelijk zou missen. Dus was vannacht pas om 6 uur thuis.![]()
![]()
Dat vind ik wel apart.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Was met een groep van HAAG, maar die wilden ook teamgenoten van hun zien dus durfden ze niet verder omdat je ze dan mogelijk zou missen. Dus was vannacht pas om 6 uur thuis.
Ik bedoel, ze hebben toch communicatie op de een of andere manier met degene die lopen of erbij zijn? Dan kan je ze toch eigenlijk niet missen?
Raar en niet sociaal om wel naar de ene te kijken en niet naar de andere.![]()
Precies dat. En anders rijd je toch even heen en weer? Je bent met een autoquote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat vind ik wel apart.
Ik bedoel, ze hebben toch communicatie op de een of andere manier met degene die lopen of erbij zijn? Dan kan je ze toch eigenlijk niet missen?
Raar en niet sociaal om wel naar de ene te kijken en niet naar de andere.
Lijkt me idd ook dat Yur zien de enige reden is om mee naar België te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik (en Yur) ook, zéér voorzichtig uitgedrukt.. Bedoel, ga niet voor de lol naar België midden in de nacht.Heb je al schoenen op het oog?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
geld voor schoenen
En een camelbak
En hats: ergens heb je gelijk, maar moet ook wel even na gaan denken over m'n trainingsweken denk ik. Wil op zich 4 keer lopen, kan ook prima met de lange dagen nu, maar moet nog even bedenken welke dagen.
Ma-wo-vrij-zo lijkt nu het meest voor de hand liggend, maar dan moet ma wel een rustige 'hersteller' zijn, en daar zijn de clubloopjes misschien iets té vlot voor.
4x is idd wel fijn. Ik weet niet hoe zwaar die trailverkenningstocht wordt, maar je zou ook kunnen overwegen om deze week di-wo-vrij-zo te lopen, ofzo. Ik heb de 4e keer ingesteld als "doen waar ik zin in heb"-loopje, wat kan varieren van rust tot fartlek tot LDL. Dat bevalt me wel![]()
![]()
Ondertussen Mama-Gup aanmoedigen op Endomondo, die loopt een 10km wedstrijd nu. En als ze zo doorgaat, gaat ze onder het uur finishen5:55min/km
Nee, eigenlijk niet. Je kan gokken wanneer ze waar zijn, maar meer niet. Grootste grap was dat degene waarvoor de rest grotendeels erbij kwam, op hetzelfde punt als Yur de bivak in gingquote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat vind ik wel apart.
Raar en niet sociaal om wel naar de ene te kijken en niet naar de andere.. Oftewel, waren we daar geweest hadden we een win-win gehad.
Maargoed! Ze zijn er gelukkig weer bijna![]()
![]()
Andere lopers zien is ook leuk, maar zo'n groep kan snappen dat GotC dan ook YUR wil zien. Die nota bene ook een HAAG loper is! Heel raar en asociaalquote:Op maandag 20 mei 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook dat Yur zien de enige reden is om mee naar België te gaan.
*stopt met mopperen, ze zijn er bijna
En ik weet zeker dat FOK! daar ook wel iets mee wilt doenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Mascleta het volgende:
Levitas en ik zijn Fok! Fotograaf, dus eventueel daar nog iets mee doen.![]()
![]()
Yupquote:Op maandag 20 mei 2013 11:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat belachelijk...Dus dan ben je eigenlijk voor niks midden in de nacht mee gegaan?
Ben er gesloopt van, maar mag niet klagen naast MD en Yur
![]()
![]()
Straks lekker samen op de bank/bed/anywherequote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef GotC het volgende:
[..]
YupBen er gesloopt van, maar mag niet klagen naast MD en Yur
als het maar niks doen is
Nou ja, maar niet meer aan denken, een smet op het mooie gebeuren. Ze zijn er bijna!
Hoeveel hebben ze dan eigenlijk per persoon gelopen in totaal, is dat al bekend?![]()
Jeetje wat gaat dit topic opeens snel. Nog maar een cheer voor MD en YUR.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, maar niet meer aan denken, een smet op het mooie gebeuren. Ze zijn er bijna!
Hoeveel hebben ze dan eigenlijk per persoon gelopen in totaal, is dat al bekend?
Verschilt per team, maar je mag uit gaan van 60-70 km per persoon, dus HM per dag.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:47 schreef GotC het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Je kan gokken wanneer ze waar zijn, maar meer niet. Grootste grap was dat degene waarvoor de rest grotendeels erbij kwam, op hetzelfde punt als Yur de bivak in ging. Oftewel, waren we daar geweest hadden we een win-win gehad.
Maargoed! Ze zijn er gelukkig weer bijnaHelemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.SPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef streamnl het volgende:
[..]Helemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.Voor wanneer heb je die 1ste keer 10 EM (16,1km) gepland?SPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14-07-2013 die dag moet ik 17 km volgens schemaquote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor wanneer heb je die 1ste keer 10 EM (16,1km) gepland?
want?![]()
Omdat Bridge to Bridgequote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
14-07-2013 die dag moet ik 17 km volgens schema
want?
Ik weet het, ik weet het.quote:![]()
Ik wil eerst afwachten hoe dit jaar gaat met trainen.
Want ik heb de week ervoor Veldhoven 10 Miles en twee weken daarna vredesloopdenhaag.![]()
Oh, dan wordt het wel veel inderdaad. Maar Vredesloop is ook leukquote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.![]()
Ik wil eerst afwachten hoe dit jaar gaat met trainen.
Want ik heb de week ervoor Veldhoven 10 Miles en twee weken daarna vredesloopdenhaag.
lijkt me erg gezellig net als Ekiden Rotterdamquote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het wel veel inderdaad. Maar Vredesloop is ook leuk
Dan leer ik eindelijk een hoop in "het echie" kennen.
BTW ikzelf heb net weer geplanked?!? en ikzelf hang nog steeds bij 1 minuut (normaal, zij en rug) maar zijn er mensen die serieus vandaag 3 minuten volhouden??![]()
Ik niet hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
lijkt me erg gezellig net als Ekiden Rotterdam
BTW ikzelf heb net weer geplanked?!? en ikzelf hang nog steeds bij 1 minuut (normaal, zij en rug) maar zijn er mensen die serieus vandaag 3 minuten volhouden??maar ik ga zo het matje pakken voor een minuut. Is ook heel wat toch?
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies
Verschilt per team, maar je mag uit gaan van 60-70 km per persoon, dus HM per dag.![]()
![]()
Straks maar een rondje hobbelen, moet energie en frustratie kwijt.![]()
Vind het nog steeds raar dat ik ineens uit het Fok Endomondo Team gegooid ben, komt zoiets vaker voor?![]()
![]()
vind ik wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik niet hoormaar ik ga zo het matje pakken voor een minuut. Is ook heel wat toch?
Tot zo ver red ik het namelijk ook. Doe ik het langer dan ga ik erg veel last krijgen van mijn onderrug en daar heb ik dan toch de hele dag last van.
Gewoon rustig opbouwen maar ik wil wel ooit die 5 minuten redden.![]()
Planken in 3? weken tijd opbouwen tot 3 minuten is ook te snel. Wij planken met training meestal rond 2 minuten buik/zij/zij/rug en dat is opgebouwd in een paar maanden tijd. Niet verwachten na een maand van Evy les 1 naar een HM te gaan!Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Laatst had Twinky hetzelfde, vond het ook al zo raar! Ik moet namelijk 2 of 3 handelingen doen om iemand eruit te gooien en ik ben niet eens op Endomondo geweest de afgelopen paar dagenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind het nog steeds raar dat ik ineens uit het Fok Endomondo Team gegooid ben, komt zoiets vaker voor?Gewoon weer aanmelden dus!
![]()
Gewoon eventjes opnieuw aanmelden. Is technisch, soms hapert het...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind het nog steeds raar dat ik ineens uit het Fok Endomondo Team gegooid ben, komt zoiets vaker voor?
En misschien per ongeluk op "leave" gedrukt? Ik weet nog dat ik niet kon vorig jaar tijdens de Ekiden, dus heb ik het op Endomondo gevolgd. In alle enthousiasme heb ik toen ook op "leave" gedrukt per ongeluk. Kon ik het niet meer volgen
[..]Helemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.Toffe doelen! Dat gaat helemaal goed komenSPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Helemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.Goede doelen! En triatlon!!! 3 km nog wat zwemmen, 180 km fietsen en dan nog een marathon lopenSPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eersel is vlakbij mijn schoonouders.![]()
![]()
Heb me al opnieuw aangemeld...![]()
Kan me niet herinneren dat ik op leave gedrukt heb, maar zou zomaar kunnen.![]()
![]()
Ik ben bij anderhalve minuut blijven steken. en 45 seconden zijplanks.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
lijkt me erg gezellig net als Ekiden Rotterdam
BTW ikzelf heb net weer geplanked?!? en ikzelf hang nog steeds bij 1 minuut (normaal, zij en rug) maar zijn er mensen die serieus vandaag 3 minuten volhouden??![]()
Nu we het toch over het Endomondo team hebben:quote:Has tracked 50871.06 km with average speed of 6:35 min/km in 232d:8h:18m:57s[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die laatste twee doelen staan wel met potlood geschrevenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede doelen! En triatlon!!! 3 km nog wat zwemmen, 180 km fietsen en dan nog een marathon lopen
Eersel is vlakbij mijn schoonouders.
Vooral triatlon. Dat hangt heel erg af hoe ik een marathon ga ervaren.
Mare ik weet niet waar je zelf woont maar dan zal ik de volgende keer je hardloopspullen meenemen wanneer je naar je schoonouders gaat. En erg mooi gebied is het hier om te lopenDan ben je bij de een verder als mij.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bij anderhalve minuut blijven steken. en 45 seconden zijplanks.
Waarom pak je ook niet de rug erbij? Dan heb je een compleet rondje gehad![]()
![]()
Daar zitten mijn km's niet bij...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu we het toch over het Endomondo team hebben:
[..]Ik sta weer op 0 in de ranking...
![]()
![]()
Ze wonen in walik. Laatst al op de weg van walik richting de shell gelopen, was wel fijn lopen daar! Heel ver kom ik nog niet maar door de bossen daar lijkt me ook wel mooiquote:Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die laatste twee doelen staan wel met potlood geschreven
Vooral triatlon. Dat hangt heel erg af hoe ik een marathon ga ervaren.
Mare ik weet niet waar je zelf woont maar dan zal ik de volgende keer je hardloopspullen meenemen wanneer je naar je schoonouders gaat. En erg mooi gebied is het hier om te lopen
[..]
Dan ben je bij de een verder als mij.
Waarom pak je ook niet de rug erbij? Dan heb je een compleet rondje gehad![]()
![]()
Boeoeoequote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daar zitten mijn km's niet bij...Ik sta weer op 0 in de ranking...
maar komt goed hoor
Walik! Niet te hard rennen want dan ben je er voorbij... Maar prachtige omgeving daar hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze wonen in walik. Laatst al op de weg van walik richting de shell gelopen, was wel fijn lopen daar! Heel ver kom ik nog niet maar door de bossen daar lijkt me ook wel mooi![]()
Dat is ook. Ik wandel soms met mijn schoonlui (die hebben een hond) door de bossen bij Riethoven.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze wonen in walik. Laatst al op de weg van walik richting de shell gelopen, was wel fijn lopen daar! Heel ver kom ik nog niet maar door de bossen daar lijkt me ook wel mooi
Veel harde wandelpaden heb je daar. Ideaal om te beginnen met hardlopen in de bossen.
En wanneer je wat meer kan lopen moet je maar naar de bossen in Eersel komen. Die is ietsje groter
PS als je de tankstation Shell in Eersel bedoeld was je erg vlak bij mij.
Koffie staat altijd klaar![]()
![]()
Het was voor mij al bijzonder om ergens in het midden te staan.quote:Ach, met frisse moed opnieuw beginnen.
![]()
![]()
Komt er nog wel bij, ik lag er van de week ook ineens uit, duurde even voor ik weer in leaderboard stond.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Het was voor mij al bijzonder om ergens in het midden te staan.Ach, met frisse moed opnieuw beginnen.
![]()
Zo... mijn lichte krachttrainingsdag is ook weer voorbij. Beentjes hebben rust gekregen, de rest van het lijf niet, morgen weer het Amsterdamse bos onveilig maken met de huisvrouwtjes
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zooo ik ben weer een rondje Maarsseveense Plassen geweest
Zaterdag ging het zo ruk en moest ik eerder stoppen enzo, maar vandaag heb ik het prima volgehouden zonder pijn. Misschien kan ik het toch welWel goed voor mijn zelfvertrouwen weer.
Ik moest ondertussen, toen het wat zwaarder werd, ook even denken aan YUR en MaleDuck de bikkels. Die moeten zoveel meer dan ik!
http://www.endomondo.com/workouts/192211087/8778461
blogje![]()
Binnenkort even naar Leeds om bij twee winkels te kijken. Wil wat Inov-8's proberen, wat New Balance en wat Salomon's, in ELK GEVAL, maar zal ook even ter plekke nog kijken wat ze hebben!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook dat Yur zien de enige reden is om mee naar België te gaan.
[..]
Heb je al schoenen op het oog?
4x is idd wel fijn. Ik weet niet hoe zwaar die trailverkenningstocht wordt, maar je zou ook kunnen overwegen om deze week di-wo-vrij-zo te lopen, ofzo. Ik heb de 4e keer ingesteld als "doen waar ik zin in heb"-loopje, wat kan varieren van rust tot fartlek tot LDL. Dat bevalt me wel
En ja, dat probeer ik nu ook te doen, al is vrijdag om de week sowieso baantraining. Morgen is denk ik best zwaar, maar wel de moeite waard (hoop ik), dus misschien dat ik inderdaad daar maar voor ga en dan kan ik altijd woensdag nog met de langzame en niet zo ver lopende groep meegaan als m'n lichaam dat graag wilSowieso even vragen wat voor pace ze van plan zijn vol te houden voor morgen. Afstand is 'maar' 6.5 mijl, dus dat valt dan wel weer mee.
Ja doei.![]()
Ik woon alleen, en na je vorige postje waarin je ook voor de houding waarschuwde, inderdaad naar m'n houding gekeken. Woon alleen en krijg ook niet vaak mensen over de vloer, dus even met m'n ipad een filmpje van mezelf gemaakt.. oops, ik dacht dat ik een goede plank had maar ik lag dus echt niet zo recht... Na 3x even kort proberen en weer opnieuw filmen had ik 'm wel veel beter, maar het is inderdaad nog niet zo makkelijk als het lijkt puur op gevoel. Zat aan de 1.5 minuut maar dat was dus nog de kromme versie. Misschien hou ik het toch wel bij oefeningen waarbij je houding niet zo lastig is en/of waarbij je gewoon in de spiegel kunt kijken. Planken probeerde ik eerst ook voor de spiegel maar heb er geen waar ik recht voor kan liggen, en als ik op kijk gaat m'n houding ook uit het lood.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Maariindaa het volgende:
Planken in 3? weken tijd opbouwen tot 3 minuten is ook te snel. Wij planken met training meestal rond 2 minuten buik/zij/zij/rug en dat is opgebouwd in een paar maanden tijd. Niet verwachten na een maand van Evy les 1 naar een HM te gaan!![]()
Aangezien je redelijk wat post en ik je soms van ADHD verdenk volg ik je lang niet altijd. Dus, wanneer ga je je HM lopen? Over hoeveel weken is dat? Want als ik dit stukje energieke post lees denk ik dat je beter gewoon even rust moet nemen en dat iets vaker moet doen omdat je zooooo graag wilt. Je wilt vandaag lopen, morgen, woensdag...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Binnenkort even naar Leeds om bij twee winkels te kijken. Wil wat Inov-8's proberen, wat New Balance en wat Salomon's, in ELK GEVAL, maar zal ook even ter plekke nog kijken wat ze hebben!
En ja, dat probeer ik nu ook te doen, al is vrijdag om de week sowieso baantraining. Morgen is denk ik best zwaar, maar wel de moeite waard (hoop ik), dus misschien dat ik inderdaad daar maar voor ga en dan kan ik altijd woensdag nog met de langzame en niet zo ver lopende groep meegaan als m'n lichaam dat graag wilSowieso even vragen wat voor pace ze van plan zijn vol te houden voor morgen. Afstand is 'maar' 6.5 mijl, dus dat valt dan wel weer mee.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
1) geen labeltjes gaarne, je kent me niet.
2) als je iets niet volgt kun je dat ook gewoon vragen
3) ik ga niet (gisteren) vandaag/morgen/woensdag lopen; willen en doen is wat anders; zat vooral te denken over wat het handigste was om m'n lichaam te vriend te houden. Ja, ik zou elke dag wel WILLEN rennen, waarom zou je dat NIET willen, zeker als je zoveel verschillende dingen worden aangeboden. Doe ik niet, want lichaam/blessures. Loop dus morgen en woesndag en daarna wrsch zaterdag pas weer omdat we vrijdag naar NL gaan voor een weekend.
4) geen HM-datum, moet nog een goedkope vinden die uitkomt met de agenda.Ja doei.![]()
1) Ik plak wat ik wilquote:Op maandag 20 mei 2013 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
1) geen labeltjes gaarne, je kent me niet.
2) als je iets niet volgt kun je dat ook gewoon vragen
3) ik ga niet (gisteren) vandaag/morgen/woensdag lopen; willen en doen is wat anders; zat vooral te denken over wat het handigste was om m'n lichaam te vriend te houden. Ja, ik zou elke dag wel WILLEN rennen, waarom zou je dat NIET willen, zeker als je zoveel verschillende dingen worden aangeboden. Doe ik niet, want lichaam/blessures. Loop dus morgen en woesndag en daarna wrsch zaterdag pas weer omdat we vrijdag naar NL gaan voor een weekend.
4) geen HM-datum, moet nog een goedkope vinden die uitkomt met de agenda.
2) Ik vraag het toch
3) Zie, ik volg je soms niet
4) DuidelijkIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor de 9e keer gelopen met Evy vandaag. Bijna op 1/3 van het einddoel!![]()
Voor de geïnteresseerden;
http://www.endomondo.com/workouts/192258993/9947984
Nu toch echt mijn knieën wat rust gunnen (want auw) en tot woensdagavond een andere uitlaatklep zoeken voor de energie en frustratie.![]()
![]()
Met zwemmen belast je ze het minst.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Muis84 het volgende:
Voor de 9e keer gelopen met Evy vandaag. Bijna op 1/3 van het einddoel!![]()
Voor de geïnteresseerden;
http://www.endomondo.com/workouts/192258993/9947984
Nu toch echt mijn knieën wat rust gunnen (want auw) en tot woensdagavond een andere uitlaatklep zoeken voor de energie en frustratie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, maar dat vind ik dan weer helemaal niks.quote:Morgen gewoon weer werken natuurlijk, dus dan maar extra taken erbij pakken of zoiets.
![]()
![]()
Zo net voor het eerst met mijn vriendin samengelopen. Zij les 1 van evy, ik als support, daarna terug naar huis gelopen via nieuwe route bij mijn schoonouders. Ga ik op de terugweg op mijn plaat, handen deels open geschaafd. Ik heb schijnbaar een drempel gemist, rijtje stenen die ze in de weg verhoogt hebben..... grrrrr
http://www.endomondo.com/workouts/192276555/5408182![]()
Whoohoo, als ik op http://www.roparunlive.nl/ kijk dan is YUR en bijna![]()
Afstand tot finish 1.8 km
En MD is er ook bijna!!!
Afstand tot finish 8.3 km
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik aan m'n studie moet ben ik maar weer eens aan het dromen geslagen:
Als de HM goed bevalt in februari 30km in Schoorl lopen, in april Rotterdam en dan in de herfst een leuke marathon in het buitenland uitzoeken. Maarja, eerst maar een HM of 2![]()
![]()
MD ookquote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef streamnl het volgende:
En MD is er ook bijna!!!
![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jaaa onze helden komen binnenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef streamnl het volgende:
En MD is er ook bijna!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef streamnl het volgende:
En MD is er ook bijna!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had tot deze keer de roparun eigenlijk nooit zo gevolgd. Toen ik 7 jaar geleden bij de gemeente Capelle aan den IJssel werkte heb ik wel hun website bijgewerkt en dacht nog dat ze gestoord waren, maar goed dat is 7 jaar en 50 kilo geleden
Ik heb het met veel plezier gevolgd en het lijkt me echt een waanzinnige belevenis! Hulde voor MD en Yur voor deze epische loop.![]()
![]()
![]()
Volgens mij is YUR en nu.
![]()
![]()
MD nog 6 km!!!!
@Swets, ik had dat ook. Voor de afgelopen week stond ik er ook niet echt bij stil![]()
![]()
YUR en MD, hulde!![]()
![]()
![]()
Ikkeh, wil weer even m`n wispelturig karakter laten zien hier.![]()
Gisteren die 15km op een redelijk tempo ging zo lekker, dat ik toch besloten heb om het trainingsschema voor de HM te gaan gebruiken, om zo naar de HM van Sydney te werken (september). In eerste instantie vond ik het gekkenwerk dat ik mezelf een HM als doel stelde, terwijl ik pas 2 maanden bezig was. Nu heb ik na 3 maanden lopen de 15km tijdens een training op gemiddeld 5:50 min/km gelopen, zonder al teveel problemen, en weet ik vrijwel zeker dat het mogelijk is om in 4 maanden er 5km achteraan te plakken; misschien zelfs nog wel iets sneller te worden.
Nogmaals, dit is het PLAN. Het overgrote deel van de 16-weken training zal ik in Australië zijn voor m`n stage. Het zal er dan ook vanaf hangen hoeveel tijd ik per week over houd om aan hardlopen te besteden. Als ik merk dat ik gewoon te weinig kwalitatieve trainingen heb, wil ik op hetzelfde evenement de 10km gaan lopen (plan B). Uiteraard wil ik er wel alles aan doen om toch die HM te gaan lopen.
De 10km wedstrijd a.s zondag staat als basis voor m`n HM schema. Op basis van die eindtijd ga ik aan het programma beginnen. M.a.w. het tempo voor de tempolopen en intervals zullen daarop aangepast gaan worden![]()
![]()
![]()
![]()
voor YUR en MD!!
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zo'n wedstrijd niets voor mij zou zijn, ik heb niets te bewijzen. Maar door het leuke verslagje hier Guppyfriend toch gaan twijfelen of dat straks voor mij ook niet iets zou zijn om eens te proberen. Hoe hebben jullie de eerste wedstrijd ervaren en wanneer ben je daar klaar voor?![]()
Wanneer je er klaar voor bent ligt een beetje aan de afstand denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zo'n wedstrijd niets voor mij zou zijn, ik heb niets te bewijzen. Maar door het leuke verslagje hier Guppyfriend toch gaan twijfelen of dat straks voor mij ook niet iets zou zijn om eens te proberen. Hoe hebben jullie de eerte wedstrijd ervaren en wanneer ben je daar klaar voor?
2 maand terug ook pas mijn eerste wedstrijd gehad maar dat is echt heul tof!
Mijn eerste en enige wedstrijd tot nu toe is de bruggenloop in december in rotterdam geweest. Toen liep ik al anderhalf jaar en de bruggenloop is 15KM. En het is wel een ervaring.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zo'n wedstrijd niets voor mij zou zijn, ik heb niets te bewijzen. Maar door het leuke verslagje hier Guppyfriend toch gaan twijfelen of dat straks voor mij ook niet iets zou zijn om eens te proberen. Hoe hebben jullie de eerste wedstrijd ervaren en wanneer ben je daar klaar voor?
Je bent er klaar voor zodra je denkt dat je de afstand van de wedstrijd zou kunnen lopenMoeilijker is het niet.
![]()
Hardloopkleding mee naar NLzaterdagochtend in Den Haag rondje rennen. Misschien kom ik YUR nog tegen
Ja doei.![]()
Helden, allemaal!!
Na het zo een beetje gevolgd te hebben, is het ook wel verleidelijk om een keer mee te lopen, wat een uitdaging! Over twee jaar misschien?.
Zelf zo ook even een rondje lopen. Afhankelijk van de staat van de benen een langzaam rondje richting de 10k, of anders een korte 5k.Get stoned![]()
Nu betere herinneringen aan de Coolsingel?quote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
BUIGT DIEPJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ietsquote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nu betere herinneringen aan de Coolsingel?hij heeft de laatste 25km niet meer gelopen.
Wat een regen hierHij is nu onderweg naar de van Ghentkazerne. Ze kregen vd organisatie een roos als herinnering, dus geen medaille oid.
![]()
Alleen een roos? Zo eentje die verwelkt na een paar dagen/week? Hmm, dat vind ik dan wel weer een beetje in het schrille contrast staan met de prestatie die iedereen heeft geleverd. Een medaille is dan toch wel wat je op z`n minst kan geven, dat is tenminste een blijvende (tastbare) herinnering..quote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef GotC het volgende:
Wat een regen hier Hij is nu onderweg naar de van Ghentkazerne. Ze kregen vd organisatie een roos als herinnering, dus geen medaille oid.
Desalniettemin, zullen YUR en MD als ware helden hier weer worden onthaald. Want dat zijn het gewoon!
* Levitas buigt diep en pinkt traantje weg![]()
Een roos is toch wel een beetje een matige beloning. Niet eens een certificaat ofzo? Dat is niet eens moeilijk te maken/duur.
YUR en MD wat ontzettend knap gedaan!!![]()
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik kan het je alleen maar aanraden. Zowel kleinschalige als grote wedstrijden zijn allemaal leuk. De sfeer is altijd goed, met hardlopers van elk niveau onder elkaar. Mijn eerste wedstrijd vond ik enorm spannend, ik sliep dagen tevoren al slecht. Ik maakte vervolgens de beginnersfout waar ik nota bene al voor gewaarschuwd was: ik ging veel te hard van start en kwam 1,5 minuut boven mijn PR binnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zo'n wedstrijd niets voor mij zou zijn, ik heb niets te bewijzen. Maar door het leuke verslagje hier Guppyfriend toch gaan twijfelen of dat straks voor mij ook niet iets zou zijn om eens te proberen. Hoe hebben jullie de eerste wedstrijd ervaren en wanneer ben je daar klaar voor?
Net terug van een training. Het regent hier pijpenstelen en om de een of de andere reden had ik daar zin in. Het was heerlijk rustig op straat en de regen deerde me niet. Wel had ik duidelijk last van de drie nachtdiensten die ik net gehad heb (en nog eentje te gaan), maar al met al toch tevreden met een halfuurtje op 5:30 min/km.
Woensdag nog een training van een uurtje en dan op zondag de Royal Ten!
YUR en MD: klasse gedaan! Zeer benieuwd naar jullie ervaringen!![]()
Schoorl - CPC - Rotterdam was precies mijn 'plan' / stok achter de deur om deze winter naar m'n eerste marathon te trainen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien ik aan m'n studie moet ben ik maar weer eens aan het dromen geslagen:
Als de HM goed bevalt in februari 30km in Schoorl lopen, in april Rotterdam en dan in de herfst een leuke marathon in het buitenland uitzoeken. Maarja, eerst maar een HM of 2Maar zou je volgens dit dromen dan gelijk 2 marathons in een jaar willen doen? Dat is dan wel weer ambitieus, zeker gezien je ook niet super veel HM's hebt gelopen.
![]()
Maar die wedstrijden zo in het voorjaar lopen is wel een ideale opmaat richting de marathon, zeker als de 30 kilometer in februari een succes is kan je wel goed een marathon in april aan.
Vandaag was ik wat gedemotiveerd door het weer, pff, al de hele dag stortregen...
Jack does it in real time...![]()
Ja, ik vind een roos ook wat...apartYur krijgt wel een medaille vanuit z'n werk.
Het is trouwens enorm bijzonder om al die lopers voorbij te zien komen. Ben al zo lekker emo, dat helpt niet![]()
![]()
Kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Het is trouwens enorm bijzonder om al die lopers voorbij te zien komen. Ben al zo lekker emo, dat helpt nietLijkt me prachtig
![]()
Whahaha! Ik zie het voor me (omdat ik het zelf ook meegemaakt hebquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Ja, ik vind een roos ook wat...apartYur krijgt wel een medaille vanuit z'n werk.
Het is trouwens enorm bijzonder om al die lopers voorbij te zien komen. Ben al zo lekker emo, dat helpt niet)
Ontzettend goed gedaan van de heren, chapeau!![]()
2 is wel wat veel ja, maar ik wil een leuk loopreisje voor als ik ooit eens afstudeer (planning is augustus 2014) en ik wil niet mijn eerste marathon in het buitenland lopen. Of in ieder geval, als ik tegen die tijd nog steeds single ben - en dan dus alleen die kant op ga (dat is een stuk minder sneu dan het klinktquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Schoorl - CPC - Rotterdam was precies mijn 'plan' / stok achter de deur om deze winter naar m'n eerste marathon te trainen.Maar zou je volgens dit dromen dan gelijk 2 marathons in een jaar willen doen? Dat is dan wel weer ambitieus, zeker gezien je ook niet super veel HM's hebt gelopen.
![]()
Maar die wedstrijden zo in het voorjaar lopen is wel een ideale opmaat richting de marathon, zeker als de 30 kilometer in februari een succes is kan je wel goed een marathon in april aan.
Vandaag was ik wat gedemotiveerd door het weer, pff, al de hele dag stortregen...) - wil ik er al een gelopen hebben zodat ik een klein beetje weet hoe en wat. Ik heb tot maart 4 HM's gepland, en als ik in R'dam wil gaan lopen loop ik de 30km in Schoorl. En als ik dan R'dam loop en het bevalt ga ik pas echt serieus nadenken over een buitenlandse marathon, anders wordt het een HM. Dromen he, dus een hele hoop mitsen en maren en alsen.
![]()
Zojuist in de stromende regen naar buiten want ik wilde een coopertestje lopen.
1.3KM ingelopen heel even op adem gekomen en van start. Veel te hardHeb 3 keer echt even een paar seconden moeten wandelen om weer op adem te komen. 2.3KM gehaald. Daarna nog 1.5KM uitgelopen.
Als ik het beter weet te doseren zou ik de 2.5KM wel halen, dus ik heb nog wat te trainen
Ik voel me wel eindbaas nu.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: