quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef streamnl het volgende:
[..]Helemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.Voor wanneer heb je die 1ste keer 10 EM (16,1km) gepland?SPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
14-07-2013 die dag moet ik 17 km volgens schemaquote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor wanneer heb je die 1ste keer 10 EM (16,1km) gepland?
Omdat Bridge to Bridgequote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
14-07-2013 die dag moet ik 17 km volgens schema
want?
Ik weet het, ik weet het.quote:
Oh, dan wordt het wel veel inderdaad. Maar Vredesloop is ook leukquote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.![]()
Ik wil eerst afwachten hoe dit jaar gaat met trainen.
Want ik heb de week ervoor Veldhoven 10 Miles en twee weken daarna vredesloopdenhaag.
lijkt me erg gezellig net als Ekiden Rotterdamquote:Op maandag 20 mei 2013 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het wel veel inderdaad. Maar Vredesloop is ook leuk
Ik niet hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
lijkt me erg gezellig net als Ekiden Rotterdam
Dan leer ik eindelijk een hoop in "het echie" kennen.
BTW ikzelf heb net weer geplanked?!? en ikzelf hang nog steeds bij 1 minuut (normaal, zij en rug) maar zijn er mensen die serieus vandaag 3 minuten volhouden??
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies
Verschilt per team, maar je mag uit gaan van 60-70 km per persoon, dus HM per dag.
vind ik wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik niet hoormaar ik ga zo het matje pakken voor een minuut. Is ook heel wat toch?
Laatst had Twinky hetzelfde, vond het ook al zo raar! Ik moet namelijk 2 of 3 handelingen doen om iemand eruit te gooien en ik ben niet eens op Endomondo geweest de afgelopen paar dagenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks maar een rondje hobbelen, moet energie en frustratie kwijt.![]()
Vind het nog steeds raar dat ik ineens uit het Fok Endomondo Team gegooid ben, komt zoiets vaker voor?
Gewoon eventjes opnieuw aanmelden. Is technisch, soms hapert het...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks maar een rondje hobbelen, moet energie en frustratie kwijt.![]()
Vind het nog steeds raar dat ik ineens uit het Fok Endomondo Team gegooid ben, komt zoiets vaker voor?
[..]Helemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.Toffe doelen! Dat gaat helemaal goed komenSPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Helemaal klote.
Ik moet zeggen, ik had tot de afgelopen dagen mijzelf nog niet echt verdiept in heel die RoPa run. Komt stiekem veel bij kijken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets af te kunnen strepen van het lijstje thing to do.Goede doelen! En triatlon!!! 3 km nog wat zwemmen, 180 km fietsen en dan nog een marathon lopenSPOILER: mijn doelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eersel is vlakbij mijn schoonouders.![]()
Ik ben bij anderhalve minuut blijven steken. en 45 seconden zijplanks.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
lijkt me erg gezellig net als Ekiden Rotterdam
Dan leer ik eindelijk een hoop in "het echie" kennen.
BTW ikzelf heb net weer geplanked?!? en ikzelf hang nog steeds bij 1 minuut (normaal, zij en rug) maar zijn er mensen die serieus vandaag 3 minuten volhouden??
quote:Has tracked 50871.06 km with average speed of 6:35 min/km in 232d:8h:18m:57s
Die laatste twee doelen staan wel met potlood geschrevenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede doelen! En triatlon!!! 3 km nog wat zwemmen, 180 km fietsen en dan nog een marathon lopen
Eersel is vlakbij mijn schoonouders.
Dan ben je bij de een verder als mij.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bij anderhalve minuut blijven steken. en 45 seconden zijplanks.
Daar zitten mijn km's niet bij...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu we het toch over het Endomondo team hebben:
[..]
Ze wonen in walik. Laatst al op de weg van walik richting de shell gelopen, was wel fijn lopen daar! Heel ver kom ik nog niet maar door de bossen daar lijkt me ook wel mooiquote:Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die laatste twee doelen staan wel met potlood geschreven
Vooral triatlon. Dat hangt heel erg af hoe ik een marathon ga ervaren.
Mare ik weet niet waar je zelf woont maar dan zal ik de volgende keer je hardloopspullen meenemen wanneer je naar je schoonouders gaat. En erg mooi gebied is het hier om te lopen
[..]
Dan ben je bij de een verder als mij.
Waarom pak je ook niet de rug erbij? Dan heb je een compleet rondje gehad
Boeoeoequote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daar zitten mijn km's niet bij...Ik sta weer op 0 in de ranking...
Walik! Niet te hard rennen want dan ben je er voorbij... Maar prachtige omgeving daar hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze wonen in walik. Laatst al op de weg van walik richting de shell gelopen, was wel fijn lopen daar! Heel ver kom ik nog niet maar door de bossen daar lijkt me ook wel mooi
Dat is ook. Ik wandel soms met mijn schoonlui (die hebben een hond) door de bossen bij Riethoven.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze wonen in walik. Laatst al op de weg van walik richting de shell gelopen, was wel fijn lopen daar! Heel ver kom ik nog niet maar door de bossen daar lijkt me ook wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |