abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126761156
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Het was voor mij al bijzonder om ergens in het midden te staan. ;) Ach, met frisse moed opnieuw beginnen. *O*
Komt er nog wel bij, ik lag er van de week ook ineens uit, duurde even voor ik weer in leaderboard stond.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:41:59 #52
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126761274
Zo... mijn lichte krachttrainingsdag is ook weer voorbij. Beentjes hebben rust gekregen, de rest van het lijf niet, morgen weer het Amsterdamse bos onveilig maken met de huisvrouwtjes oO<
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:49:45 #53
92409 Twinky
Little star.
pi_126761576
Zooo ik ben weer een rondje Maarsseveense Plassen geweest :D
Zaterdag ging het zo ruk en moest ik eerder stoppen enzo, maar vandaag heb ik het prima volgehouden zonder pijn. Misschien kan ik het toch wel :P Wel goed voor mijn zelfvertrouwen weer.

Ik moest ondertussen, toen het wat zwaarder werd, ook even denken aan YUR en MaleDuck de bikkels. Die moeten zoveel meer dan ik!

http://www.endomondo.com/workouts/192211087/8778461

blogje
pi_126761683
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Lijkt me idd ook dat Yur zien de enige reden is om mee naar België te gaan.

[..]

Heb je al schoenen op het oog?

4x is idd wel fijn. Ik weet niet hoe zwaar die trailverkenningstocht wordt, maar je zou ook kunnen overwegen om deze week di-wo-vrij-zo te lopen, ofzo. Ik heb de 4e keer ingesteld als "doen waar ik zin in heb"-loopje, wat kan varieren van rust tot fartlek tot LDL. Dat bevalt me wel :)
Binnenkort even naar Leeds om bij twee winkels te kijken. Wil wat Inov-8's proberen, wat New Balance en wat Salomon's, in ELK GEVAL, maar zal ook even ter plekke nog kijken wat ze hebben! :)

En ja, dat probeer ik nu ook te doen, al is vrijdag om de week sowieso baantraining. Morgen is denk ik best zwaar, maar wel de moeite waard (hoop ik), dus misschien dat ik inderdaad daar maar voor ga en dan kan ik altijd woensdag nog met de langzame en niet zo ver lopende groep meegaan als m'n lichaam dat graag wil :) Sowieso even vragen wat voor pace ze van plan zijn vol te houden voor morgen. Afstand is 'maar' 6.5 mijl, dus dat valt dan wel weer mee.
Ja doei.
pi_126761806
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Maariindaa het volgende:
Planken in 3? weken tijd opbouwen tot 3 minuten is ook te snel. Wij planken met training meestal rond 2 minuten buik/zij/zij/rug en dat is opgebouwd in een paar maanden tijd. Niet verwachten na een maand van Evy les 1 naar een HM te gaan!
Ik woon alleen, en na je vorige postje waarin je ook voor de houding waarschuwde, inderdaad naar m'n houding gekeken. Woon alleen en krijg ook niet vaak mensen over de vloer, dus even met m'n ipad een filmpje van mezelf gemaakt.. oops, ik dacht dat ik een goede plank had maar ik lag dus echt niet zo recht... Na 3x even kort proberen en weer opnieuw filmen had ik 'm wel veel beter, maar het is inderdaad nog niet zo makkelijk als het lijkt puur op gevoel. Zat aan de 1.5 minuut maar dat was dus nog de kromme versie. Misschien hou ik het toch wel bij oefeningen waarbij je houding niet zo lastig is en/of waarbij je gewoon in de spiegel kunt kijken. Planken probeerde ik eerst ook voor de spiegel maar heb er geen waar ik recht voor kan liggen, en als ik op kijk gaat m'n houding ook uit het lood.
  maandag 20 mei 2013 @ 13:01:44 #56
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126761990
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Binnenkort even naar Leeds om bij twee winkels te kijken. Wil wat Inov-8's proberen, wat New Balance en wat Salomon's, in ELK GEVAL, maar zal ook even ter plekke nog kijken wat ze hebben! :)

En ja, dat probeer ik nu ook te doen, al is vrijdag om de week sowieso baantraining. Morgen is denk ik best zwaar, maar wel de moeite waard (hoop ik), dus misschien dat ik inderdaad daar maar voor ga en dan kan ik altijd woensdag nog met de langzame en niet zo ver lopende groep meegaan als m'n lichaam dat graag wil :) Sowieso even vragen wat voor pace ze van plan zijn vol te houden voor morgen. Afstand is 'maar' 6.5 mijl, dus dat valt dan wel weer mee.
Aangezien je redelijk wat post en ik je soms van ADHD verdenk volg ik je lang niet altijd. Dus, wanneer ga je je HM lopen? Over hoeveel weken is dat? Want als ik dit stukje energieke post lees denk ik dat je beter gewoon even rust moet nemen en dat iets vaker moet doen omdat je zooooo graag wilt. Je wilt vandaag lopen, morgen, woensdag...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126762129
1) geen labeltjes gaarne, je kent me niet.
2) als je iets niet volgt kun je dat ook gewoon vragen
3) ik ga niet (gisteren) vandaag/morgen/woensdag lopen; willen en doen is wat anders; zat vooral te denken over wat het handigste was om m'n lichaam te vriend te houden. Ja, ik zou elke dag wel WILLEN rennen, waarom zou je dat NIET willen, zeker als je zoveel verschillende dingen worden aangeboden. Doe ik niet, want lichaam/blessures. Loop dus morgen en woesndag en daarna wrsch zaterdag pas weer omdat we vrijdag naar NL gaan voor een weekend.
4) geen HM-datum, moet nog een goedkope vinden die uitkomt met de agenda.
Ja doei.
  maandag 20 mei 2013 @ 13:08:09 #58
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126762188
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
1) geen labeltjes gaarne, je kent me niet.
2) als je iets niet volgt kun je dat ook gewoon vragen
3) ik ga niet (gisteren) vandaag/morgen/woensdag lopen; willen en doen is wat anders; zat vooral te denken over wat het handigste was om m'n lichaam te vriend te houden. Ja, ik zou elke dag wel WILLEN rennen, waarom zou je dat NIET willen, zeker als je zoveel verschillende dingen worden aangeboden. Doe ik niet, want lichaam/blessures. Loop dus morgen en woesndag en daarna wrsch zaterdag pas weer omdat we vrijdag naar NL gaan voor een weekend.
4) geen HM-datum, moet nog een goedkope vinden die uitkomt met de agenda.
1) Ik plak wat ik wil
2) Ik vraag het toch
3) Zie, ik volg je soms niet
4) Duidelijk
  maandag 20 mei 2013 @ 13:30:35 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126763017
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126763804
Voor de 9e keer gelopen met Evy vandaag. Bijna op 1/3 van het einddoel! *O*
Voor de geïnteresseerden;

http://www.endomondo.com/workouts/192258993/9947984

Nu toch echt mijn knieën wat rust gunnen (want auw) en tot woensdagavond een andere uitlaatklep zoeken voor de energie en frustratie. -O-
  maandag 20 mei 2013 @ 13:50:58 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126763867
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef Muis84 het volgende:
Voor de 9e keer gelopen met Evy vandaag. Bijna op 1/3 van het einddoel! *O*
Voor de geïnteresseerden;

http://www.endomondo.com/workouts/192258993/9947984

Nu toch echt mijn knieën wat rust gunnen (want auw) en tot woensdagavond een andere uitlaatklep zoeken voor de energie en frustratie. -O-
Met zwemmen belast je ze het minst.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126763936
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Met zwemmen belast je ze het minst.
Ja, maar dat vind ik dan weer helemaal niks. ;) Morgen gewoon weer werken natuurlijk, dus dan maar extra taken erbij pakken of zoiets. :)
pi_126764042
Zo net voor het eerst met mijn vriendin samengelopen. Zij les 1 van evy, ik als support, daarna terug naar huis gelopen via nieuwe route bij mijn schoonouders. Ga ik op de terugweg op mijn plaat, handen deels open geschaafd. Ik heb schijnbaar een drempel gemist, rijtje stenen die ze in de weg verhoogt hebben..... grrrrr

http://www.endomondo.com/workouts/192276555/5408182
pi_126764107
Whoohoo, als ik op http://www.roparunlive.nl/ kijk dan is YUR en bijna *O* *O*
Afstand tot finish 1.8 km

En MD is er ook bijna!!!
Afstand tot finish 8.3 km

_O_ _O_ _O_
pi_126764144
Aangezien ik aan m'n studie moet ben ik maar weer eens aan het dromen geslagen:
Als de HM goed bevalt in februari 30km in Schoorl lopen, in april Rotterdam en dan in de herfst een leuke marathon in het buitenland uitzoeken. Maarja, eerst maar een HM of 2 :)
  maandag 20 mei 2013 @ 13:58:24 #66
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126764188
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef streamnl het volgende:

En MD is er ook bijna!!!

_O_ _O_ _O_
MD ook _O_
pi_126764213
quote:

En MD is er ook bijna!!!

_O_ _O_ _O_
Jaaa onze helden komen binnen *O*
pi_126764226
Hebben ze knap gedaan _O_ _O_ _O_ Die roparunners
pi_126764278
quote:

En MD is er ook bijna!!!

_O_ _O_ _O_
*O* *O* _O_ _O_ _O_
  maandag 20 mei 2013 @ 14:00:40 #70
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_126764296
*O* *O* *O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2013 @ 14:02:51 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126764390
Ik had tot deze keer de roparun eigenlijk nooit zo gevolgd. Toen ik 7 jaar geleden bij de gemeente Capelle aan den IJssel werkte heb ik wel hun website bijgewerkt en dacht nog dat ze gestoord waren, maar goed dat is 7 jaar en 50 kilo geleden :)

Ik heb het met veel plezier gevolgd en het lijkt me echt een waanzinnige belevenis! Hulde voor MD en Yur voor deze epische loop.
pi_126764734
*O* *O* Volgens mij is YUR en nu. *O* *O*
MD nog 6 km!!!!

@Swets, ik had dat ook. Voor de afgelopen week stond ik er ook niet echt bij stil ;)
pi_126764773
YUR en MD, hulde! _O_ _O_ _O_

Ikkeh, wil weer even m`n wispelturig karakter laten zien hier. :@
Gisteren die 15km op een redelijk tempo ging zo lekker, dat ik toch besloten heb om het trainingsschema voor de HM te gaan gebruiken, om zo naar de HM van Sydney te werken (september). In eerste instantie vond ik het gekkenwerk dat ik mezelf een HM als doel stelde, terwijl ik pas 2 maanden bezig was. Nu heb ik na 3 maanden lopen de 15km tijdens een training op gemiddeld 5:50 min/km gelopen, zonder al teveel problemen, en weet ik vrijwel zeker dat het mogelijk is om in 4 maanden er 5km achteraan te plakken; misschien zelfs nog wel iets sneller te worden.

Nogmaals, dit is het PLAN. Het overgrote deel van de 16-weken training zal ik in Australië zijn voor m`n stage. Het zal er dan ook vanaf hangen hoeveel tijd ik per week over houd om aan hardlopen te besteden. Als ik merk dat ik gewoon te weinig kwalitatieve trainingen heb, wil ik op hetzelfde evenement de 10km gaan lopen (plan B). Uiteraard wil ik er wel alles aan doen om toch die HM te gaan lopen.

De 10km wedstrijd a.s zondag staat als basis voor m`n HM schema. Op basis van die eindtijd ga ik aan het programma beginnen. M.a.w. het tempo voor de tempolopen en intervals zullen daarop aangepast gaan worden
pi_126764803
^O^ *O* Yur & MD _O_ *O* Ben erg benieuwd naar jullie (uitgebreide) verslag!
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 14:12:41 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_126764824
_O_ *O* _O_ voor YUR en MD!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')