Moet je maar niet opstappen.quote:
Rot dan maar op ookquote:Op maandag 20 mei 2013 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik tijd over hebhet is graag of niet hoor.
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.quote:
omgquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
MED / Nieuwe mod op ONZ gezocht!
misschien niet
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.
Gezeik ook. Daarom kap ik er dus mee he? Dat begrijp je hoop ik?
Is nog niet aangepast op de indexquote:Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murp
Zeg dat nou niettt.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog niet aangepast op de index
Die moet handmatig aangepast worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog niet aangepast op de index
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doen
Wat een onzinquote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doen
Kaassaus is wel mijn favoriet moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Fopje het volgende:
Wat voor saus eten jullie het liefst bij de broccoli?
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?ga maar heen hoor, boeit me niet meer.
hollandaise sausquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Fopje het volgende:
Wat voor saus eten jullie het liefst bij de broccoli?
Nou nou.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannen
Boeit me geen flikkerquote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannen
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kaassaus is wel mijn favoriet moet ik zeggen.
Dit zijn leugens.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.
Hier heb je een knuffel en huil jezelf lekker in slaap, de groetenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?ga maar heen hoor, boeit me niet meer.
En A_A ook. Hebben we dat gehad.quote:
Kerriesaus niet kennenquote:
Waar zit het gaatje?quote:
Het is bedtijd Yvonnequote:
Static in ONZ, moet niet gekker worden.quote:
Ik ben een doodgewone traditionele jongen, maar zo af en toe doe ik ook wel eens lekker gek weetje. Dan ga ik naar het dolfinarium en spring ik in het basin om de strakste uit te zoeken. Deze sleep ik dan op het droge, en slacht hem. Van de lever maak ik dan een lekker sausje voor over mijn groentes.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.
Kusjonquote:Op maandag 20 mei 2013 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier heb je een knuffel en huil jezelf lekker in slaap, de groeten
[ afbeelding ]
Ik mag dat niet van LompeHorkquote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een doodgewone traditionele jongen, maar zo af en toe doe ik ook wel eens lekker gek weetje. Dan ga ik naar het dolfinarium en spring ik in het basin om de strakste uit te zoeken. Deze sleep ik dan op het droge, en slacht hem. Van de lever maak ik dan een lekker sausje voor over mijn groentes.
Is een ware aanbeveling, je moet het echt eens proberen.
Ik was zijn pupil, maar zoals je al weet heeft hij het stokje overgedragen. De leerling is eindelijk beter dan de leraar.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was zijn pupil, maar zoals je al weet heeft hij het stokje overgedragen. De leerling is eindelijk beter dan de leraar.
heb je het nieuwtje nog niet gelezen achter de schermen?quote:
Kus deze maarquote:
Ja hier, dan ook nog deze mongool met een dwerg onder z'n jurk die hem zo nu en dan in z'n ballen slaat vanwege het effectquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef Renesite het volgende:
Lompehork, onze liefde is zo pril, we zeiden nog tegen elkaar 'we houden het stil'.
Ik heb je beloofd tijdens het smachten, dat ik op je zal blijven wachten.
Je vertelde mij dat je nog tijd nodig had, daarmee heb ik het nu gehad.
Mijn liefde voor jou is nu gedaan, je crewmachten zijn nu vergaan.
Ik ga nu opzoek naar een andere man, blauwe kleurtjes daar houd ik van.
Hopelijk vind hij het een eer, ik ben nu verliefd op Oerbeer.
Zei je net ook al.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef yvonne het volgende:
Nou als jij dan niet oprot ga ik wel, de mazzel.
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef yvonne het volgende:
Past veel beter bij je ditquote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef yvonne het volgende:
Ja, welke wil jij ?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
eh, wth? is dit het maandelijkse kleurtjeswisseltopic?
Doe mij maar de rodequote:
Wit aubquote:
Oke gedaan. Je ogen zien nog zwart. Maar die moet je niet geloven. Welkom witte!quote:
Sure.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou graag elke letter van mijn naam een andere kleur willen hebben. Is dit mogelijk?
Boh een soort van "kleren van de keizer"quote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke gedaan. Je ogen zien nog zwart. Maar die moet je niet geloven. Welkom witte!
quote:
"Hoi pap en mam ik ben homo."quote:Op maandag 20 mei 2013 01:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar ging ik voor inderdaad. Ik wist alleen niet hoe ik het moest verwoorden.
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou graag elke letter van mijn naam een andere kleur willen hebben. Is dit mogelijk?
Oh. Ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik zou er denk ik niet snel een slaan ofzo.
is groen nog beschikbaar?quote:
quote:
Je voert een troll. Obviously.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:35 schreef KoekiMonster het volgende:
Is die ruzie tussen Yvonne en hork nou echt of zit ik een troll te voeren?
Haha. Yvonne en LH sitting in a tree. In ieder geval niet K-I-S-S-I-N-G.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.
Gezeik ook. Daarom kap ik er dus mee he? Dat begrijp je hoop ik?
De sollironde is net geweest. Je bent net twee dagen te laat.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:57 schreef nattermann het volgende:
Kan ik al ergens solliciteren trouwens?
Godverdomme.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De sollironde is net geweest. Je bent net twee dagen te laat.
Opbokken, kneus.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geachte FOK!-leden,
Het FOK! onderzoekteam is samengesteld en is aan het onderzoeken waarom Lompehork en Yvonne een zwarte kleur heeft in plaats van de oorspronkelijke blauw en rood. Uit geruchten blijkt dat er iets gebeurd is in het privé leven van Lompehork (wellicht met Yvonne). Maar die geruchten is nog niet zeker. Het onderzoek zal Morgenavond afgerond zijn.
Aub zeg dit niet, mag ik aub blijven mij verontschuldigingen echt waarquote:
Iets met een ruzie of zo. Ik ga er eens over nadenken terwijl ik slaap.quote:
Ja en niet eens in 1 topic. Dat is het vervelende eraan om te volgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met een ruzie of zo. Ik ga er eens over nadenken terwijl ik slaap.
Doe ik dan verder ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja en niet eens in 1 topic. Dat is het vervelende eraan om te volgen.
Opflikkeren, mongool.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geachte FOK!-leden,
Het FOK! onderzoekteam is samengesteld en is aan het onderzoeken waarom Lompehork en Yvonne een zwarte kleur heeft in plaats van de oorspronkelijke blauw en rood. Uit geruchten blijkt dat er iets gebeurd is in het privé leven van Lompehork (wellicht met Yvonne). Maar die geruchten is nog niet zeker. Het onderzoek zal Morgenavond afgerond zijn.
Eerste keer dat ik blij ben met een belgquote:Op maandag 20 mei 2013 02:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mag ook een ban verwachten vrees ik. Heb het uitvergroot...
[..]
Aub zeg dit niet, mag ik aub blijven mij verontschuldigingen echt waarDoe niet zo gemeen tegen mij
Ban begint met dezelfde letter als Belgquote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vrees voor een ban voor mij....
Heel het forum hoopt met je mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vrees voor een ban voor mij....
Ik hoop niet, Ik vreesquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ajacied422 de taken overneemt
Dan zou ik maar eens opzoek gaan naar een andere bronquote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Moira op Onzin?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens opzoek gaan naar een andere bron
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Want?quote:
die neukt mono en het is een tof wijf (ze kan squirtenquote:
Doe eens niet zo populair.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:48 schreef Fopje het volgende:
Allemaal VBLers hier...even een kurk in mijn reet stoppen.
Kan het ook niet helpen.quote:
Ik zei dat je niet populair moest gaan doen, niet dat je het bent. Met je lelijke blauwe kleurtjequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:40 schreef Jimbo het volgende:
Een topic met potentie em eventueele geschiedenis waarde, hier moet ik posten.
Tevens geef ik yvonne gewoon gelijk, je moet niet zo zeiken lh
Klopt, je hoeft het te herhalen hoor. Kan het nog steeds niet helpenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei dat je niet populair moest gaan doen, niet dat je het bent. Met je lelijke blauwe kleurtje
ik zat al in onz toen jij nog je eigen stront in je haar smeerdequote:Op maandag 20 mei 2013 02:48 schreef Fopje het volgende:
Allemaal VBLers hier...even een kurk in mijn reet stoppen.
Oke, leuk dat je dit even wilde delen. Wat ik met die informatie moet weet ik alleen niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zat al in onz toen jij nog je eigen stront in je haar smeerde
Hosselaars werken 24/7.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef remlof het volgende:
Ohja, het was zondagavond, maar het voelde als zaterdagavond omdat morgen vrij
Biertje?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef remlof het volgende:
Ohja, het was zondagavond, maar het voelde als zaterdagavond omdat morgen vrij
Dat doet LH of Yvonne maar. Ga ik me niet mee bemoeienquote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef Elan het volgende:
Fopje wat is er toch allemaal aan de hand. Vertel ons alles dan kunnen al die speculaas-topics weg.
Hoezo greengang beste 101barzquote:
quote:
Die hebben ze hier op dit topicquote:Op maandag 20 mei 2013 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker. Wel in glas ipv een kopje graag.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben ze hier op dit topic![]()
Net een ander biertopic weet jij of Oranjeboom nog bestaat?
Okequote:Op maandag 20 mei 2013 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ga ik weer verder film kijken in lieve armen en kusjes geven.
maakt niet uit, als je t maar onthoud.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke, leuk dat je dit even wilde delen. Wat ik met die informatie moet weet ik alleen niet.
Garbage in, garbage out.quote:
goh klinkt als me moeder toen ze bezwangert werd en me er daarna uitgooidequote:
Geef dr eens ongelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh klinkt als me moeder toen ze bezwangert werd en me er daarna uitgooide
Het is sorriciteren, ben je een sinees ofzo?quote:
Best wel stoer ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:13 schreef Jimbo het volgende:
Goed man, modden. Stoere jongen ben je nu he
gelukkig denk je er zelf zo over.quote:
Dat is een aardige nobody.quote:
kom zo weer, zit mobiel dus kan maar 1 ding tegelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 03:16 schreef kapiteintje het volgende:
Jimbo, lullo hoezo zit je hier en niet tevens in de SC?
grappig dat je het over die boeg gooit, ik zal de volgende keer eens tegen je moeder vertellen wat je allemaal na bedtijd uitspookt op internet, dat is als ze kan praten natuurlijk tussen al het geschreeuw door als ik dr anaal verneder tot het hoopje stront dat ze is.quote:
quote:
hoi relmof, hoe is het ermee?quote:
Hij schiet en BAM KOEKOEK GOAL!quote:Op maandag 20 mei 2013 03:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grappig dat je het over die boeg gooit, ik zal de volgende keer eens tegen je moeder vertellen wat je allemaal na bedtijd uitspookt op internet, dat is als ze kan praten natuurlijk tussen al het geschreeuw door als ik dr anaal verneder tot het hoopje stront dat ze is.
En nu opkankeren pleurisventjehup, zoek je bedje op
ja wel lekker, ik mis jequote:
Omgquote:Op maandag 20 mei 2013 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was even in een songfestivalroes.
Mijn favo![]()
ik lig al uren in bedquote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, net nog een biertje opengetrokken want morgen vrij. Met jou?
Whatsapp ze maarquote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig al uren in bed![]()
Lijkt bijna ouderwets hier, laat iemand even bio,pdl,dribbel en nog wat oude garde halen zeg!
En geen van die accounts heb ikquote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan jij hebt echt veel icoontjes bij je naam staan
Ben je weer helemaal terug dan? Je leeft weer?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:29 schreef Jimbo het volgende:
ja wel lekker, ik mis je
En daar? Alles goed? Wat ben je nog laat op
goed verwoord man, echt chapeau.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef Elan het volgende:
jimboot verkoopt daklozenkranten kijk maar in zijn fotoboek
2x geen antwoord 1x een dronken, ik ben in dh kom je ookquote:
ik kom en ga he, story of my life.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
En geen van die accounts heb ik.
[..]
Ben je weer helemaal terug dan? Je leeft weer?
Hier gaat alles goed. Even nagenieten.
Dat gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2x geen antwoord 1x een dronken, ik ben in dh kom je ook
Frankrijk was idd ook wel lekker. Hongarije een beetje te simpel.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg
Ik vond Frankrijk en Hongarije wel goed.
Weg met oud en vertrouwd! Vernieuwingen zijn oké.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig al uren in bed![]()
Lijkt bijna ouderwets hier, laat iemand even bio,pdl,dribbel en nog wat oude garde halen zeg!
een haas denk ik persoonlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef Littlerabbit het volgende:
S dat een konijn ? Ik dacht dat wij wat speciaals hadden
Overigens zit ik in #Team...
De spanning online zo hoog laten oplopen om Fok!.
dat zeiden ze in 1939 ook, en kijk waar dat toe leiddequote:Op maandag 20 mei 2013 03:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weg met oud en vertrouwd! Vernieuwingen zijn oké.
Is ze in de karaoke bar toevallig? Of is het Dribs die antwoordt?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef Jimbo het volgende:
2x geen antwoord 1x een dronken, ik ben in dh kom je ook
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeiden ze in 1939 ook, en kijk waar dat toe leidde
alt codequote:
Dan verrijk ik dit topic even met de inzending van Frankrijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Frankrijk was idd ook wel lekker. Hongarije een beetje te simpel.
Ik ben zo blij dat ik van die site af ben. Op een gegeven moment had ik het echt gehad, maar naja als je naam eraan verbonden isquote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom en ga he, story of my life.
Moest laatst weer aan moemoe.nl denken..jezus wat was dat gezellig toem
drib, staat te spelen met die nieuwe band denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is ze in de karaoke bar toevallig? Of is het Dribs die antwoordt?
Dat heb ik ook wel. Soms heb ik zeeën van tijd en dan ben ik hier wat vaker. Posten over helemaal niks is zo ontzettend fijnquote:
klinkt beter dan jaapjaap.nl oidquote:Op maandag 20 mei 2013 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik van die site af ben. Op een gegeven moment had ik het echt gehad, maar naja als je naam eraan verbonden is.
alt+w en dan 1908 oid. Moet je ff googlenquote:Op maandag 20 mei 2013 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke code alt + F4 moet je niet doen dan gaat alles weg.
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit nu op een oude kutpc waar alles maar tot F12 gaat
vertel me dat je trollt...aub please enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 03:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit nu op een oude kutpc waar alles maar tot F12 gaat
jazeker, de eerste dan.quote:
die was al op voor ik er was :p.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:40 schreef moemoe het volgende:
Und? Was het gezellig? Heb je chocoladetaart van Henk op?
Ik was er vorig jaar bij. De allereerste.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die was al op voor ik er was :p.
Kom je ook wel eens daar? Sjoelen toevallig? Ga ik je mss dan echt een keer in t echt bewonderen joh?
wanneer heb ik jou gezien danquote:Op maandag 20 mei 2013 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar bij. De allereerste.
Kan best zijn dat ik er weer kom. Je hebt me al een keer in het echt bewonderd. Kom jij daar ook vaker dan?
Watskeburt?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:43 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij komen er geen ESF-meets meer. Als ik de topics zo teruglees.
Oké is goed he gr gr.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets, dit is het nachtbaggertopic van vannacht.
ja beetje zaad afgelopen erna, echt heel sneu allemaalquote:Op maandag 20 mei 2013 03:43 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij komen er geen ESF-meets meer. Als ik de topics zo teruglees.
Zoiets staat me tenminste bij.... Eh.....quote:Op maandag 20 mei 2013 03:44 schreef Jimbo het volgende:
wanneer heb ik jou gezien dan?
En ja woonde vroeger op 2min daarvandaan. Kom er nu ook nog wel regelmatig, maar woon wat verder weg
Oh dat gejank van mensen die niet op foto of video willen als ze zich in het openbaar vertonen?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja beetje zaad afgelopen erna, echt heel sneu allemaal
Wel nog steeds in Rotterdam?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wanneer heb ik jou gezien dan?
En ja woonde vroeger op 2min daarvandaan. Kom er nu ook nog wel regelmatig, maar woon wat verder weg
dat ging toch om 4 mensen die poseerde op een foto en ineens niet meer op de foto wilde?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat gejank van mensen die niet op foto of video willen als ze zich in het openbaar vertonen?
ja en vervolgens begonnen er een paar te klootzakken, je kent het wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat gejank van mensen die niet op foto of video willen als ze zich in het openbaar vertonen?
ik heb een verse op vandaag, maar dan zonder ananasquote:Op maandag 20 mei 2013 03:46 schreef Elan het volgende:
Wil iemand ook een stukje diepvriespizza is de smaak hawai.
jazekerquote:
Die een camera voor zich zagen en gewoon in beeld bleven staan ofzo ja:quote:Op maandag 20 mei 2013 03:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dat ging toch om 4 mensen die poseerde op een foto en ineens niet meer op de foto wilde?
deal!quote:Op maandag 20 mei 2013 03:47 schreef moemoe het volgende:
Anyway, mocht er weer een meet komen.... Dan meeten we vast wel Jimbo.
Karaokequote:Op maandag 20 mei 2013 03:47 schreef Jimbo het volgende:
jazeker
Maar ja zal idd wel, we hebben beide zat meets afgelopenhebben wij niet ooit gekaraoked oid?
Hawai zonder ananas dat kan toch niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een verse op vandaag, maar dan zonder ananas
Als je nergens in beeld wil moet je gewoon op je zolderkamer blijven met de gordijnen dichtquote:Op maandag 20 mei 2013 03:48 schreef GekkePoes het volgende:
Misschien dat we voor een volgende meet iedereen een birefje meegeven en laten ondertekenen dat ze op de foto mogen
Tja, er worden duizenden mensen gefilmd overal, en ik zou niet eens weten wie het allemaal zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die een camera voor zich zagen en gewoon in beeld bleven staan ofzo ja:
was een foto toestel, veel mensen vergeten de film functie :pquote:Op maandag 20 mei 2013 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die een camera voor zich zagen en gewoon in beeld bleven staan ofzo ja:
zou goed kunnen...was lang gelden, ik had mn auto nog nieteensquote:
als je goed kijkt kan je mij zienquote:Op maandag 20 mei 2013 03:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tja, er worden duizenden mensen gefilmd overal, en ik zou niet eens weten wie het allemaal zijn
Echt slap geouwehoer, je moet eens zien wat er van mij allemaal circuleertquote:Op maandag 20 mei 2013 03:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was een foto toestel, veel mensen vergeten de film functie :p
Maar t punt was ook meer dat die dingen al vele esf/sjoel meets in een photobucket gaan en niet online. En nu stonden ze opeens overal uit die bucket geplukt.
Sommige users vonden dat niet tof en daar kwamen anderen weer voor op, ect ect
Dat is aan jou?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:52 schreef remlof het volgende:
Vol.
Verder in ONZ / {OLDSKOOL NACHTBAGGER]Bedankt LompeHork!
Echt hoor, wat een horseshit, het filmpje was goedgekeurd door Grey en mij, Er zijn géén foto's her en der online gegooid, Ik ben niet degeen die gaat lopen gillen, maar de ontelbare leugens die er verteld worden komen me m'n strot uitquote:Op maandag 20 mei 2013 03:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was een foto toestel, veel mensen vergeten de film functie :p
Maar t punt was ook meer dat die dingen al vele esf/sjoel meets in een photobucket gaan en niet online. En nu stonden ze opeens overal uit die bucket geplukt.
Sommige users vonden dat niet tof en daar kwamen anderen weer voor op, ect ect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |