Wel nog steeds in Rotterdam?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wanneer heb ik jou gezien dan?
En ja woonde vroeger op 2min daarvandaan. Kom er nu ook nog wel regelmatig, maar woon wat verder weg
dat ging toch om 4 mensen die poseerde op een foto en ineens niet meer op de foto wilde?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat gejank van mensen die niet op foto of video willen als ze zich in het openbaar vertonen?
ja en vervolgens begonnen er een paar te klootzakken, je kent het wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat gejank van mensen die niet op foto of video willen als ze zich in het openbaar vertonen?
ik heb een verse op vandaag, maar dan zonder ananasquote:Op maandag 20 mei 2013 03:46 schreef Elan het volgende:
Wil iemand ook een stukje diepvriespizza is de smaak hawai.
jazekerquote:
Die een camera voor zich zagen en gewoon in beeld bleven staan ofzo ja:quote:Op maandag 20 mei 2013 03:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dat ging toch om 4 mensen die poseerde op een foto en ineens niet meer op de foto wilde?
deal!quote:Op maandag 20 mei 2013 03:47 schreef moemoe het volgende:
Anyway, mocht er weer een meet komen.... Dan meeten we vast wel Jimbo.
Karaokequote:Op maandag 20 mei 2013 03:47 schreef Jimbo het volgende:
jazeker
Maar ja zal idd wel, we hebben beide zat meets afgelopenhebben wij niet ooit gekaraoked oid?
Hawai zonder ananas dat kan toch niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een verse op vandaag, maar dan zonder ananas
Als je nergens in beeld wil moet je gewoon op je zolderkamer blijven met de gordijnen dichtquote:Op maandag 20 mei 2013 03:48 schreef GekkePoes het volgende:
Misschien dat we voor een volgende meet iedereen een birefje meegeven en laten ondertekenen dat ze op de foto mogen
Tja, er worden duizenden mensen gefilmd overal, en ik zou niet eens weten wie het allemaal zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die een camera voor zich zagen en gewoon in beeld bleven staan ofzo ja:
was een foto toestel, veel mensen vergeten de film functie :pquote:Op maandag 20 mei 2013 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die een camera voor zich zagen en gewoon in beeld bleven staan ofzo ja:
zou goed kunnen...was lang gelden, ik had mn auto nog nieteensquote:
als je goed kijkt kan je mij zienquote:Op maandag 20 mei 2013 03:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tja, er worden duizenden mensen gefilmd overal, en ik zou niet eens weten wie het allemaal zijn
Echt slap geouwehoer, je moet eens zien wat er van mij allemaal circuleertquote:Op maandag 20 mei 2013 03:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was een foto toestel, veel mensen vergeten de film functie :p
Maar t punt was ook meer dat die dingen al vele esf/sjoel meets in een photobucket gaan en niet online. En nu stonden ze opeens overal uit die bucket geplukt.
Sommige users vonden dat niet tof en daar kwamen anderen weer voor op, ect ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |