quote:Op maandag 20 mei 2013 03:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit nu op een oude kutpc waar alles maar tot F12 gaat
vertel me dat je trollt...aub please enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 03:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit nu op een oude kutpc waar alles maar tot F12 gaat
jazeker, de eerste dan.quote:
die was al op voor ik er was :p.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:40 schreef moemoe het volgende:
Und? Was het gezellig? Heb je chocoladetaart van Henk op?
Ik was er vorig jaar bij. De allereerste.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die was al op voor ik er was :p.
Kom je ook wel eens daar? Sjoelen toevallig? Ga ik je mss dan echt een keer in t echt bewonderen joh?
wanneer heb ik jou gezien danquote:Op maandag 20 mei 2013 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar bij. De allereerste.
Kan best zijn dat ik er weer kom. Je hebt me al een keer in het echt bewonderd. Kom jij daar ook vaker dan?
Watskeburt?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:43 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij komen er geen ESF-meets meer. Als ik de topics zo teruglees.
Oké is goed he gr gr.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets, dit is het nachtbaggertopic van vannacht.
ja beetje zaad afgelopen erna, echt heel sneu allemaalquote:Op maandag 20 mei 2013 03:43 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij komen er geen ESF-meets meer. Als ik de topics zo teruglees.
Zoiets staat me tenminste bij.... Eh.....quote:Op maandag 20 mei 2013 03:44 schreef Jimbo het volgende:
wanneer heb ik jou gezien dan?
En ja woonde vroeger op 2min daarvandaan. Kom er nu ook nog wel regelmatig, maar woon wat verder weg
Oh dat gejank van mensen die niet op foto of video willen als ze zich in het openbaar vertonen?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja beetje zaad afgelopen erna, echt heel sneu allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |