ik lig al uren in bedquote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, net nog een biertje opengetrokken want morgen vrij. Met jou?
Whatsapp ze maarquote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig al uren in bed![]()
Lijkt bijna ouderwets hier, laat iemand even bio,pdl,dribbel en nog wat oude garde halen zeg!
En geen van die accounts heb ikquote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan jij hebt echt veel icoontjes bij je naam staan
Ben je weer helemaal terug dan? Je leeft weer?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:29 schreef Jimbo het volgende:
ja wel lekker, ik mis je
En daar? Alles goed? Wat ben je nog laat op
goed verwoord man, echt chapeau.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef Elan het volgende:
jimboot verkoopt daklozenkranten kijk maar in zijn fotoboek
2x geen antwoord 1x een dronken, ik ben in dh kom je ookquote:
ik kom en ga he, story of my life.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
En geen van die accounts heb ik.
[..]
Ben je weer helemaal terug dan? Je leeft weer?
Hier gaat alles goed. Even nagenieten.
Dat gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2x geen antwoord 1x een dronken, ik ben in dh kom je ook
Frankrijk was idd ook wel lekker. Hongarije een beetje te simpel.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg
Ik vond Frankrijk en Hongarije wel goed.
Weg met oud en vertrouwd! Vernieuwingen zijn oké.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig al uren in bed![]()
Lijkt bijna ouderwets hier, laat iemand even bio,pdl,dribbel en nog wat oude garde halen zeg!
een haas denk ik persoonlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:26 schreef Littlerabbit het volgende:
S dat een konijn ? Ik dacht dat wij wat speciaals hadden
Overigens zit ik in #Team...
De spanning online zo hoog laten oplopen om Fok!.
dat zeiden ze in 1939 ook, en kijk waar dat toe leiddequote:Op maandag 20 mei 2013 03:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weg met oud en vertrouwd! Vernieuwingen zijn oké.
Is ze in de karaoke bar toevallig? Of is het Dribs die antwoordt?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:31 schreef Jimbo het volgende:
2x geen antwoord 1x een dronken, ik ben in dh kom je ook
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeiden ze in 1939 ook, en kijk waar dat toe leidde
alt codequote:
Dan verrijk ik dit topic even met de inzending van Frankrijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Frankrijk was idd ook wel lekker. Hongarije een beetje te simpel.
Ik ben zo blij dat ik van die site af ben. Op een gegeven moment had ik het echt gehad, maar naja als je naam eraan verbonden isquote:Op maandag 20 mei 2013 03:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom en ga he, story of my life.
Moest laatst weer aan moemoe.nl denken..jezus wat was dat gezellig toem
drib, staat te spelen met die nieuwe band denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is ze in de karaoke bar toevallig? Of is het Dribs die antwoordt?
Dat heb ik ook wel. Soms heb ik zeeën van tijd en dan ben ik hier wat vaker. Posten over helemaal niks is zo ontzettend fijnquote:
klinkt beter dan jaapjaap.nl oidquote:Op maandag 20 mei 2013 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik van die site af ben. Op een gegeven moment had ik het echt gehad, maar naja als je naam eraan verbonden is.
alt+w en dan 1908 oid. Moet je ff googlenquote:Op maandag 20 mei 2013 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke code alt + F4 moet je niet doen dan gaat alles weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |