Moet je maar niet opstappen.quote:
Rot dan maar op ookquote:Op maandag 20 mei 2013 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik tijd over hebhet is graag of niet hoor.
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.quote:
omgquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
MED / Nieuwe mod op ONZ gezocht!
misschien niet
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.
Gezeik ook. Daarom kap ik er dus mee he? Dat begrijp je hoop ik?
Is nog niet aangepast op de indexquote:Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murp
Zeg dat nou niettt.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog niet aangepast op de index
Die moet handmatig aangepast worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog niet aangepast op de index
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doen
Wat een onzinquote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doen
Kaassaus is wel mijn favoriet moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Fopje het volgende:
Wat voor saus eten jullie het liefst bij de broccoli?
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?ga maar heen hoor, boeit me niet meer.
hollandaise sausquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Fopje het volgende:
Wat voor saus eten jullie het liefst bij de broccoli?
Nou nou.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannen
Boeit me geen flikkerquote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannen
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kaassaus is wel mijn favoriet moet ik zeggen.
Dit zijn leugens.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.
Hier heb je een knuffel en huil jezelf lekker in slaap, de groetenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?ga maar heen hoor, boeit me niet meer.
En A_A ook. Hebben we dat gehad.quote:
Kerriesaus niet kennenquote:
Waar zit het gaatje?quote:
Het is bedtijd Yvonnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |