Moet je maar niet opstappen.quote:
Rot dan maar op ookquote:Op maandag 20 mei 2013 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik tijd over hebhet is graag of niet hoor.
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.quote:
omgquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
MED / Nieuwe mod op ONZ gezocht!
misschien niet
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.
Gezeik ook. Daarom kap ik er dus mee he? Dat begrijp je hoop ik?
Is nog niet aangepast op de indexquote:Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murp
Zeg dat nou niettt.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog niet aangepast op de index
Die moet handmatig aangepast worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog niet aangepast op de index
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doen
Wat een onzinquote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi de computer uit, moest jij ook eens wat vaker doen
Kaassaus is wel mijn favoriet moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Fopje het volgende:
Wat voor saus eten jullie het liefst bij de broccoli?
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?ga maar heen hoor, boeit me niet meer.
hollandaise sausquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef Fopje het volgende:
Wat voor saus eten jullie het liefst bij de broccoli?
Nou nou.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannen
Boeit me geen flikkerquote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rustig tegen Yvonne. Ze kan je zo bannen
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kaassaus is wel mijn favoriet moet ik zeggen.
Dit zijn leugens.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.
Hier heb je een knuffel en huil jezelf lekker in slaap, de groetenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik deed superveel voor FOK! en nu dit?ga maar heen hoor, boeit me niet meer.
En A_A ook. Hebben we dat gehad.quote:
Kerriesaus niet kennenquote:
Waar zit het gaatje?quote:
Het is bedtijd Yvonnequote:
Static in ONZ, moet niet gekker worden.quote:
Ik ben een doodgewone traditionele jongen, maar zo af en toe doe ik ook wel eens lekker gek weetje. Dan ga ik naar het dolfinarium en spring ik in het basin om de strakste uit te zoeken. Deze sleep ik dan op het droge, en slacht hem. Van de lever maak ik dan een lekker sausje voor over mijn groentes.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat de meeste mensen er zo over denken. Zonde wel, er zijn zat andere sausjes die ook lekker bij de broccoli zijn.
Kusjonquote:Op maandag 20 mei 2013 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier heb je een knuffel en huil jezelf lekker in slaap, de groeten
[ afbeelding ]
Ik mag dat niet van LompeHorkquote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een doodgewone traditionele jongen, maar zo af en toe doe ik ook wel eens lekker gek weetje. Dan ga ik naar het dolfinarium en spring ik in het basin om de strakste uit te zoeken. Deze sleep ik dan op het droge, en slacht hem. Van de lever maak ik dan een lekker sausje voor over mijn groentes.
Is een ware aanbeveling, je moet het echt eens proberen.
Ik was zijn pupil, maar zoals je al weet heeft hij het stokje overgedragen. De leerling is eindelijk beter dan de leraar.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was zijn pupil, maar zoals je al weet heeft hij het stokje overgedragen. De leerling is eindelijk beter dan de leraar.
heb je het nieuwtje nog niet gelezen achter de schermen?quote:
Kus deze maarquote:
Ja hier, dan ook nog deze mongool met een dwerg onder z'n jurk die hem zo nu en dan in z'n ballen slaat vanwege het effectquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef Renesite het volgende:
Lompehork, onze liefde is zo pril, we zeiden nog tegen elkaar 'we houden het stil'.
Ik heb je beloofd tijdens het smachten, dat ik op je zal blijven wachten.
Je vertelde mij dat je nog tijd nodig had, daarmee heb ik het nu gehad.
Mijn liefde voor jou is nu gedaan, je crewmachten zijn nu vergaan.
Ik ga nu opzoek naar een andere man, blauwe kleurtjes daar houd ik van.
Hopelijk vind hij het een eer, ik ben nu verliefd op Oerbeer.
Zei je net ook al.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef yvonne het volgende:
Nou als jij dan niet oprot ga ik wel, de mazzel.
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef yvonne het volgende:
Past veel beter bij je ditquote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef yvonne het volgende:
Ja, welke wil jij ?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
eh, wth? is dit het maandelijkse kleurtjeswisseltopic?
Doe mij maar de rodequote:
Wit aubquote:
Oke gedaan. Je ogen zien nog zwart. Maar die moet je niet geloven. Welkom witte!quote:
Sure.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou graag elke letter van mijn naam een andere kleur willen hebben. Is dit mogelijk?
Boh een soort van "kleren van de keizer"quote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke gedaan. Je ogen zien nog zwart. Maar die moet je niet geloven. Welkom witte!
quote:
"Hoi pap en mam ik ben homo."quote:Op maandag 20 mei 2013 01:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar ging ik voor inderdaad. Ik wist alleen niet hoe ik het moest verwoorden.
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou graag elke letter van mijn naam een andere kleur willen hebben. Is dit mogelijk?
Oh. Ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik zou er denk ik niet snel een slaan ofzo.
is groen nog beschikbaar?quote:
quote:
Je voert een troll. Obviously.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:35 schreef KoekiMonster het volgende:
Is die ruzie tussen Yvonne en hork nou echt of zit ik een troll te voeren?
Haha. Yvonne en LH sitting in a tree. In ieder geval niet K-I-S-S-I-N-G.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.
Gezeik ook. Daarom kap ik er dus mee he? Dat begrijp je hoop ik?
De sollironde is net geweest. Je bent net twee dagen te laat.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:57 schreef nattermann het volgende:
Kan ik al ergens solliciteren trouwens?
Godverdomme.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De sollironde is net geweest. Je bent net twee dagen te laat.
Opbokken, kneus.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geachte FOK!-leden,
Het FOK! onderzoekteam is samengesteld en is aan het onderzoeken waarom Lompehork en Yvonne een zwarte kleur heeft in plaats van de oorspronkelijke blauw en rood. Uit geruchten blijkt dat er iets gebeurd is in het privé leven van Lompehork (wellicht met Yvonne). Maar die geruchten is nog niet zeker. Het onderzoek zal Morgenavond afgerond zijn.
Aub zeg dit niet, mag ik aub blijven mij verontschuldigingen echt waarquote:
Iets met een ruzie of zo. Ik ga er eens over nadenken terwijl ik slaap.quote:
Ja en niet eens in 1 topic. Dat is het vervelende eraan om te volgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met een ruzie of zo. Ik ga er eens over nadenken terwijl ik slaap.
Doe ik dan verder ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja en niet eens in 1 topic. Dat is het vervelende eraan om te volgen.
Opflikkeren, mongool.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geachte FOK!-leden,
Het FOK! onderzoekteam is samengesteld en is aan het onderzoeken waarom Lompehork en Yvonne een zwarte kleur heeft in plaats van de oorspronkelijke blauw en rood. Uit geruchten blijkt dat er iets gebeurd is in het privé leven van Lompehork (wellicht met Yvonne). Maar die geruchten is nog niet zeker. Het onderzoek zal Morgenavond afgerond zijn.
Eerste keer dat ik blij ben met een belgquote:Op maandag 20 mei 2013 02:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mag ook een ban verwachten vrees ik. Heb het uitvergroot...
[..]
Aub zeg dit niet, mag ik aub blijven mij verontschuldigingen echt waarDoe niet zo gemeen tegen mij
Ban begint met dezelfde letter als Belgquote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vrees voor een ban voor mij....
Heel het forum hoopt met je mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vrees voor een ban voor mij....
Ik hoop niet, Ik vreesquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ajacied422 de taken overneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |