Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou graag elke letter van mijn naam een andere kleur willen hebben. Is dit mogelijk?
Oh. Ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik zou er denk ik niet snel een slaan ofzo.
is groen nog beschikbaar?quote:
quote:
Je voert een troll. Obviously.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:35 schreef KoekiMonster het volgende:
Is die ruzie tussen Yvonne en hork nou echt of zit ik een troll te voeren?
Haha. Yvonne en LH sitting in a tree. In ieder geval niet K-I-S-S-I-N-G.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat er geen "fuck you" smiley is, maar anders.
Gezeik ook. Daarom kap ik er dus mee he? Dat begrijp je hoop ik?
De sollironde is net geweest. Je bent net twee dagen te laat.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:57 schreef nattermann het volgende:
Kan ik al ergens solliciteren trouwens?
Godverdomme.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De sollironde is net geweest. Je bent net twee dagen te laat.
Opbokken, kneus.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geachte FOK!-leden,
Het FOK! onderzoekteam is samengesteld en is aan het onderzoeken waarom Lompehork en Yvonne een zwarte kleur heeft in plaats van de oorspronkelijke blauw en rood. Uit geruchten blijkt dat er iets gebeurd is in het privé leven van Lompehork (wellicht met Yvonne). Maar die geruchten is nog niet zeker. Het onderzoek zal Morgenavond afgerond zijn.
Aub zeg dit niet, mag ik aub blijven mij verontschuldigingen echt waarquote:
Iets met een ruzie of zo. Ik ga er eens over nadenken terwijl ik slaap.quote:
Ja en niet eens in 1 topic. Dat is het vervelende eraan om te volgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Iets met een ruzie of zo. Ik ga er eens over nadenken terwijl ik slaap.
Doe ik dan verder ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja en niet eens in 1 topic. Dat is het vervelende eraan om te volgen.
Opflikkeren, mongool.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geachte FOK!-leden,
Het FOK! onderzoekteam is samengesteld en is aan het onderzoeken waarom Lompehork en Yvonne een zwarte kleur heeft in plaats van de oorspronkelijke blauw en rood. Uit geruchten blijkt dat er iets gebeurd is in het privé leven van Lompehork (wellicht met Yvonne). Maar die geruchten is nog niet zeker. Het onderzoek zal Morgenavond afgerond zijn.
Eerste keer dat ik blij ben met een belgquote:Op maandag 20 mei 2013 02:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mag ook een ban verwachten vrees ik. Heb het uitvergroot...
[..]
Aub zeg dit niet, mag ik aub blijven mij verontschuldigingen echt waarDoe niet zo gemeen tegen mij
Ban begint met dezelfde letter als Belgquote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vrees voor een ban voor mij....
Heel het forum hoopt met je mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vrees voor een ban voor mij....
Ik hoop niet, Ik vreesquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ajacied422 de taken overneemt
Dan zou ik maar eens opzoek gaan naar een andere bronquote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Moira op Onzin?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens opzoek gaan naar een andere bron
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Want?quote:
die neukt mono en het is een tof wijf (ze kan squirtenquote:
Doe eens niet zo populair.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:48 schreef Fopje het volgende:
Allemaal VBLers hier...even een kurk in mijn reet stoppen.
Kan het ook niet helpen.quote:
Ik zei dat je niet populair moest gaan doen, niet dat je het bent. Met je lelijke blauwe kleurtjequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:40 schreef Jimbo het volgende:
Een topic met potentie em eventueele geschiedenis waarde, hier moet ik posten.
Tevens geef ik yvonne gewoon gelijk, je moet niet zo zeiken lh
Klopt, je hoeft het te herhalen hoor. Kan het nog steeds niet helpenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei dat je niet populair moest gaan doen, niet dat je het bent. Met je lelijke blauwe kleurtje
ik zat al in onz toen jij nog je eigen stront in je haar smeerdequote:Op maandag 20 mei 2013 02:48 schreef Fopje het volgende:
Allemaal VBLers hier...even een kurk in mijn reet stoppen.
Oke, leuk dat je dit even wilde delen. Wat ik met die informatie moet weet ik alleen niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zat al in onz toen jij nog je eigen stront in je haar smeerde
Hosselaars werken 24/7.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef remlof het volgende:
Ohja, het was zondagavond, maar het voelde als zaterdagavond omdat morgen vrij
Biertje?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef remlof het volgende:
Ohja, het was zondagavond, maar het voelde als zaterdagavond omdat morgen vrij
Dat doet LH of Yvonne maar. Ga ik me niet mee bemoeienquote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef Elan het volgende:
Fopje wat is er toch allemaal aan de hand. Vertel ons alles dan kunnen al die speculaas-topics weg.
Hoezo greengang beste 101barzquote:
quote:
Die hebben ze hier op dit topicquote:Op maandag 20 mei 2013 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker. Wel in glas ipv een kopje graag.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 20 mei 2013 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben ze hier op dit topic![]()
Net een ander biertopic weet jij of Oranjeboom nog bestaat?
Okequote:Op maandag 20 mei 2013 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ga ik weer verder film kijken in lieve armen en kusjes geven.
maakt niet uit, als je t maar onthoud.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke, leuk dat je dit even wilde delen. Wat ik met die informatie moet weet ik alleen niet.
Garbage in, garbage out.quote:
goh klinkt als me moeder toen ze bezwangert werd en me er daarna uitgooidequote:
Geef dr eens ongelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh klinkt als me moeder toen ze bezwangert werd en me er daarna uitgooide
Het is sorriciteren, ben je een sinees ofzo?quote:
Best wel stoer ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:13 schreef Jimbo het volgende:
Goed man, modden. Stoere jongen ben je nu he
gelukkig denk je er zelf zo over.quote:
Dat is een aardige nobody.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |