HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat dansje past ook perfect bij eurosongefestival.
Heeft laatst in een interview voor de Veronica-gids laten weten dat nooit ofte nimmer te gaan doenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef TLC het volgende:
Caro Emerald, krijgen we tenminste stemmen van de UK en Ierland erbij
En terecht wel hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeft laatst in een interview voor de Veronica-gids laten weten dat nooit ofte nimmer te gaan doen
Anouk wilde al 10 jaar ofzo naar het ESFquote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En terecht wel hoor![]()
Anouk is gek dat ze er heen ging
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Anouk wilde al 10 jaar ofzo naar het ESF
Samen met zijn zuster Jennifer Ewbank als zangeresquote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk zelf dat John Ewbank wel iets moois zal kunnen componeren.
Wie zou dat moeten zijn dan? Kan niemand bedenkenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als het iemand uit Volendam gaat worden.
Jan Smit of Monique Smit.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef MolFan het volgende:
Wie zou dat moeten zijn dan? Kan niemand bedenken
Wende Snijders nopes gaat hem niet worden. Gaat niet alleen om stem maar om een totale performance en die zie ik bij haar totaal niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef Perenijsje het volgende:
Freaky Wende Snijders ft. Kraak & Smaak.
Nee denk het nietquote:
Geen Voice mensenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
- EliZe
- Ben Saunders
- Sandra uit The Voice
- Eyelar uit The Voice.
Rusland, Belgie en Ierland waren allemaal The Voice die vandaag meededen en dan ben ik nog wat kleine landen vergeten waarschijnlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Geen Voice mensenAllemaal van die lui die je eigenlijk nauwelijks meer hoort
Wat is; Je hoort er niks meer van? Je bedoelt in de top 40? Dat lullige lijstje wat niets voorstelt? Van Ben Saunders hoor je nog genoeg hoor, ligt beetje aan wat je volgt natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waylon ??? kunnen we net zo goed meteen 1 jaar overslaanquote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee denk het niet
Laura Jansen zou kunnen maar zou ik aankomend jaar niet doen want beetje hetzelfde soort zang (ballads etc en rustige nummers vooral)
Zou aankomend jaar gaan voor een popidool of iemand met een gouden strot en een top performance > Waylon
Wat is er mis met Waylon? Als je er een beetje verstand van hebt (van goede zangers en performers) dan is hij de geschikte kandidaat ja of denk je dat hij voor de grap een platencontract heeft bij Motown Records als enige in heel Europa?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Waylon ??? kunnen we net zo goed meteen 1 jaar overslaan
Dat komt dan goed uit. Van de voormalige esf-winnaars hoor je ook nauwelijks meer wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Celine Dionquote:Op zondag 19 mei 2013 01:16 schreef bfx het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit. Van de voormalige esf-winnaars hoor je ook nauwelijks meer wat.
+ Dat het ESF DE springplank naar wereldwijd succes kan zijn, zie ABBA, Celine Dion etcquote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Celine Dion
Johnny Logan
Loreen
En zo nog 80 anderen hoor je juist nog heel veel van.
Uhhh dat komt toch samen met de AVRO?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil geen namen, ik wil een procedure. Ik hoop dat het succes van Anouk aanstekelijk werkt. Het lijkt erop dat het Songfestival weer leeft. Daarom is nu hét ideale moment om van het Nationaal Songfestival een groots spektakel te maken, met voorrondes en een finale. Daar komt dan vanzelf het beste nummer uit rollen.
Abba ook, maar op Loreen na zijn dat allemaal kandidaten uit een heel ver verleden. En Loreen ligt nog vers in het geheugen als laatste winnares. Maar 80 stuks dus, noem er dan nog eens een paarquote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Celine Dion
Johnny Logan
Loreen
We willen wel kwaliteit sturen he vriend. Zie hun niet echt een act neerzetten ala Loreen of Denemarken eerlijk gezegd.quote:
quote:
Neen. Niet haar weer. Zij had al meegedaan aan het NSF. Was niet goedquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rafaella al genoemd? Een goede zangeres en iemand die wel een goede act kan neerzetten.
Dan zou ik de boeken in moeten duiken, maar er zijn er een hoop hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef bfx het volgende:
[..]
Abba ook, maar op Loreen na zijn dat allemaal kandidaten uit een heel ver verleden. En Loreen ligt nog vers in het geheugen als laatste winnares. Maar 80 stuks dus, noem er dan nog eens een paar
Wil niet zeggen dat ze het niet zou kunnen, ik denk van wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef PG18 het volgende:
[..]
Neen. Niet haar weer. Zij had al meegedaan aan het NSF. Was niet goed
Ik heb ook wel vertrouwen in haar capaciteiten.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef MolFan het volgende:
Wil niet zeggen dat ze het niet zou kunnen, ik denk van wel.
precies daaromquote:Op zondag 19 mei 2013 01:27 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan mogen ze 3 uur extra inplannen voor de persconferenties.
Kan niet zingenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:29 schreef bfx het volgende:
Lange Frans wil vast wel. Die doet aan alles mee, hoe beschamend ook.
Tegenwoordig (gelukkig) een heel groot detail op ESF maar je volgt het kennelijk niet dus dan is je mening hier ook niet van toegevoegde waarde ofzoquote:
Oh het is serieus. Dan blijf ik nog evenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig (gelukkig) een heel groot detail op ESF maar je volgt het kennelijk niet dus dan is je mening hier ook niet van toegevoegde waarde ofzo
Esmee Denters kan ook nog en wie ook nog kunnen is die nieuwe populaire boyband die in het voorprogramma stonden van One Direction (naam kwijt)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Verschillende opties:
Elize: mooi wijf, charmant, heeft een leuke uitstraling
Waylon: lekker ding, goede stem, komt oprecht over. Moet het niet zo'n druilerige ballad zijn.
Laura Jansen: duh. Maar dan niet met zo'n sloom nummer. Tenzij er echt een enorme punchline inzit
Ben Saunders: gewoon
Armin v. Buren met Eva Simons: lijkt me duidelijk. Moet het alleen niet zo'n nummer als van
Montenegro worden
Viel me vies tegen van de Duitsers, inderdaad. Ik had daar wel wat meer van verwacht. Gelukkig kwamen de verwachte punten uit Denemarken wél.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef TDHS het volgende:
Caro deed get net leuk op de Duitse tv. Ze zong bij hun Eurovisie afterparty. Jammer van de Duitse steun aan Anouk
Niet volgend jaar aangezien ze beetje zelfde is als Anouk (rockyvrouw etc etc overal schijt aan etc). Wel topper maar dan over 2 jaar. Nooit 2 dezelfde soort acts achterelkaar sturenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Ellen ten Damme, die sloopt ze allemaal.
Ze heeft weleens meegedaan aan de Duitse voorrondes.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Ellen ten Damme, die sloopt ze allemaal.
Aan die Mackenbach heb ik toch wel zo'n grote hekelquote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aanvulling zijn inderdaad:
Esmee Denters. Alleen vraag ik me bij haar of ze het publiek echt kan inpakken. Ze heeft wel dat
lievige over zich. Maar of ze dat ook op een groot publiek kan overbrengen...
Stevie Ann
Miss Montreal
Ralf Mackenbach als volwassene (alhoewel.. was dat niet België dit jaar?)
Rochelle van x-factor. Dat ze iets puurs heeft en een geweldige stem valt niet te ontkennen.
Miss Montreal lelijk (sorry maar dat is ook een eis bij ESF, goed uitziend persoon)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aanvulling zijn inderdaad:
Esmee Denters. Alleen vraag ik me bij haar of ze het publiek echt kan inpakken. Ze heeft wel dat
lievige over zich. Maar of ze dat ook op een groot publiek kan overbrengen...
Stevie Ann
Miss Montreal
Ralf Mackenbach als volwassene (alhoewel.. was dat niet België dit jaar?)
Rochelle van x-factor. Dat ze iets puurs heeft en een geweldige stem valt niet te ontkennen.
Tuurlijk niet. Niet volgend jaar althans. Zingt ballads en triestigheid en dat hebben we nu al gestuurd, nooit 2x hetzelfde sturenquote:
hahaha dat is zo´n schattig jongetje van 13quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef PG18 het volgende:
[..]
Aan die Mackenbach heb ik toch wel zo'n grote hekel![]()
Als hij ooit eens mee doet skip ik een jaar met kijken.
die is ondertussen al 17 of zo en nog arroganter dan, ja, eigenlijk arroganter dan wie eigenlijk? heel arrogant in ieder gevalquote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hahaha dat is zo´n schattig jongetje van 13hoe kan je daar nou een hekel aan hebben?
Queen of Elba zou het volgens mij wel goed doen en is niet zo zeer een balladquote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Niet volgend jaar althans. Zingt ballads en triestigheid en dat hebben we nu al gestuurd, nooit 2x hetzelfde sturen
ahja, nog steeds beter dan Bieberquote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
die is ondertussen al 17 of zo en nog arroganter dan, ja, eigenlijk arroganter dan wie eigenlijk? heel arrogant in ieder geval
had ik al gezegd dat hij arrogant was
Je kan aankomend jaar beter uptempo sturen naar mijn idee. Charly Luske/Waylon zoietsquote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Queen of Elba zou het volgens mij wel goed doen en is niet zo zeer een ballad
Ik noem het nieteens rapquote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zo kun je nog wel al die paupers opnoemen die in dat rapgedeelte zaten van het koningslied.
Views zeggen niks over talent.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
En scoren ook nog:
2,6 miljoen views
3,5 miljoen views
10 miljoen views
Gers had anders in 2011 met deze vrij makkelijk gewonnen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zo kun je nog wel al die paupers opnoemen die in dat rapgedeelte zaten van het koningslied.
Zie Psy. Gangnam Style.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Views zeggen niks over talent.
Zie Zanger Rinus.
Rinus niet waarderenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zie Zanger Rinus.
Rinus is cabaret toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zie Zanger Rinus.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef OverRated het volgende:
Genoeg Nederlandse zangeressen kunnen dit wel doen. De eisen:
1. Redelijke stem. Topniveau niet vereist.
2. Tetten. (leuke vrouwen krijgen veel stemmen)
3. Catchy liedje. Simpel deuntje, veel herhaling, 'dance-achtig' misschien.
4. Show. Felle kleuren, confetti en flitsende lampen. Show van Denemarken zag er wel leuk uit en was niet eens heel overdreven.
Komt helemaal goed
Geen Volendamse ordinaire rotzooi en serieuze nummers met geweldige, diepzinnige teksten. Slaat toch niet aan.
meer talent dan jij ooit in je micropenis zult hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:55 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik waarder hem wel.
Hij heeft alleen geen talent.
Nee past niet binnen ESF. Hardorck Hallelujah zal nooit meer winnen (zoiets dan)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat dachten jullie van Sharon del Adel? Is toch al een van onze grootste muzikale export producten.Ze kan iig wel een show neerzetten.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee past niet binnen ESF. Hardorck Hallelujah zal nooit meer winnen (zoiets dan)
Omdat men er toen schande van sprak en de jury dit soort acts nooit meer laat winnenquote:
Anouk heeft ook gezongen in iets wat niet haar stijl was. Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee past niet binnen ESF. Hardorck Hallelujah zal nooit meer winnen (zoiets dan)
De Amerikaanse is deaudquote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef Zandheks het volgende:
[..]
een Amerikaanse?
was die niet dood ofzo?
Mja mja ik zie het niet gebeuren, tevens denk ik ook niet dat ze wilquote:Op zondag 19 mei 2013 02:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anouk heeft ook gezongen in iets wat niet haar stijl was. Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)
Dat is een ander verhaal, maar ik denk wel dat ze echt kickass zou zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja mja ik zie het niet gebeuren, tevens denk ik ook niet dat ze wil
Jawel maar dan moet het wel een vet nummer zijn. Waylon lijkt mij nu de beste om te sturen of Charly Luskequote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar ik denk wel dat ze echt kickass zou zijn
beetje veel autotune, maar sowieso mijn soort muziek niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Metaan het volgende:
[..]
De Amerikaanse is deaud
De Hollandse lééft:
Check haar filmpje van Hollands got Talent die finale echt sick goedquote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
beetje veel autotune, maar sowieso mijn soort muziek niet.
Dit is het sóngfestival, baby!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
beetje veel autotune, maar sowieso mijn soort muziek niet.
Is toch geweldig, dat heel Europa volgend jaar dan dit doet:quote:Op zondag 19 mei 2013 01:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
meer talent dan jij ooit in je micropenis zult hebben
#TEAMRINUS
Te oudquote:Op zondag 19 mei 2013 02:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anouk heeft ook gezongen in iets wat niet haar stijl was. Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Zandheks het volgende:
Anders laten we Rinus en zn leipe vriendin dansen op Armin van Buuren
Even gezocht. Best wel goed inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 02:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)
Bonnie Tyler was ook gebotoxdquote:Op zondag 19 mei 2013 02:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oh, ja, absoluut. Ze zit ook echt onder de rimpels en is ondertussen een walrus geworden enzo.
[ afbeelding ]
(Niet de meest charmante foto, geef ik toe, wel heel recent en daar ging het me vooral om)
Zie hierbovenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:15 schreef Metaan het volgende:
[..]
Bonnie Tyler was ook gebotoxd
We hebben in Nederland toch wel een lekker wijf rondlopen van ónder de 30? Die ook nog kan zingen?
Sharon Adel is volgend jaar 40. Kom op zeg, dit is de showwereld. Heb je rimpels , moet je wegwezen. Zo simpel is het.quote:
Chantal Janzen zei ikquote:Op zondag 19 mei 2013 02:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Sharon Adel is volgend jaar 40. Kom op zeg, dit is de showwereld. Heb je rimpels , moet je wegwezen. Zo simpel is het.
Ja en dat zie je?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:18 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik had het over ónder de 30. Janzen is 34
+ kan alles zingen en dansenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en dat zie je?Gofferdomme knapste vrouw van Nederland
66 playboys geleden misschienquote:Op zondag 19 mei 2013 02:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en dat zie je?Gofferdomme knapste vrouw van Nederland
He watquote:
Laat maar zitten, die gast wil gewoon zo'n oostblok ESF tantetje van begin 20 met het lichaam van een 13 jarige maar dan wel met grote fake boobies zo te horen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
He watBen je serieus of wat? Kijk je weleens tv? Kijk anders ff vorige week terug was ze bij rtl4 onder andere
Als we daarmee kunnen winnen: GRAAG!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Laat maar zitten, die gast wil gewoon zo'n oostblok ESF tantetje van begin 20 met het lichaam van een 13 jarige maar dan wel met grote fake boobies zo te horen.
Ik vind Chantal Janzen daar echt totaal niet bij passen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef MolFan het volgende:
Chantal Janzen zou ook kunnen, mega stem, lekkerste wijf van Nederland, kan dansen, zingen, acteren etc
Ook niet verkeerd maar ik ken weinig tot geen natuurlijke beeldschone vrouwen zoals Chantal, amper makeup nodig om ontzettend lekker en geil te ogenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Laat maar zitten, die gast wil gewoon zo'n oostblok ESF tantetje van begin 20 met het lichaam van een 13 jarige maar dan wel met grote fake boobies zo te horen.
Ik wel maar ik heb ze ook in zowat elke musical/evenement gezien zoals musicals zoals een Wicked maar ook een Fame/Grease achtige waar ze als een gek danst en fantastisch zingt want dat kan ze wel natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Chantal Janzen daar echt totaal niet bij passen.
En dat doen ze dus nooit. Dat soort entries komen alleen maar überhaupt een beetje hoog vanwege vriendjespolitiek, dus als wij al zoiets zouden opsturen, dan hebben we alsnog niks.quote:
Ik vind haar ook niet bijzonder knap. Dagje utrecht en je ziet 50 mooiere dames. Maar hé, zo relevant is dat uiterlijk nou ook weer niet. Je moet gewoon niet té lelijk zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
He watBen je serieus of wat? Kijk je weleens tv? Kijk anders ff vorige week terug was ze bij rtl4 onder andere
Nee vind ik niet. Chantal heeft een hele lieve maar ondeugende blik in dr ogen en dat lichaam wowquote:Op zondag 19 mei 2013 02:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet bijzonder knap. Dagje utrecht en je ziet 50 mooiere dames. Maar hé, zo relevant is dat uiterlijk nou ook weer niet. Je moet gewoon niet té lelijk zijn.
De knapste dame heeft vanavond ook niet gewonnen....
Welke was het? Ik zag het ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:23 schreef TienVingers het volgende:
Zag gisteren zo'n mooi meisje met een fantastische stem bij X-Factor, werd ze gewoon naar huis gestuurd. Zij moet
Ze is ook zeker mooi, maar op mijn reis rond de wereld ben ik mooiere vrouwen tegenkomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Chantal heeft een hele lieve maar ondeugende blik in dr ogen en dat lichaam wow
Zitten we iig naar een enorm lekker wijf te kijken op een kankerharde discobeat. Van zon Holland promo worden alvast 17 miljoen heel vrolijk .quote:Op zondag 19 mei 2013 02:24 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En dat doen ze dus nooit. Dat soort entries komen alleen maar überhaupt een beetje hoog vanwege vriendjespolitiek, dus als wij al zoiets zouden opsturen, dan hebben we alsnog niks.
Ik zelden en heb ook de halve wereld inmiddels gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 02:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is ook zeker mooi, maar op mijn reis rond de wereld ben ik mooiere vrouwen tegenkomen.
Ja dat zou kunnen. Sanne heette ze geloof ik. Mijn aandacht ging echt volledig op haarquote:Op zondag 19 mei 2013 02:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Welke was het? Ik zag het ook.
Die half indonesische?
Alleen de mannelijke FOK zolderautisten die extra fapmateriaal voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:27 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zitten we iig naar een enorm lekker wijf te kijken op een kankerharde discobeat. Van zon Holland promo worden alvast 17 miljoen heel vrolijk .
Dat is zij. Echt een mooie dame ook. Ik denk dat Ali-B veel meer kans had gemaakt dan met een van die andere meiden, wat een pareltjequote:Op zondag 19 mei 2013 02:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Sanne heette ze geloof ik. Mijn aandacht ging echt volledig op haar
Met een goed origineel nummer zou zij dit aankunnen
Dat onzekere meisje heeft geen kans, is ook geen X-Factorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is zij. Echt een mooie dame ook. Ik denk dat Ali-B veel meer kans had gemaakt dan met een van die andere meiden, wat een pareltje
Punt is geen ervaringquote:Op zondag 19 mei 2013 02:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat onzekere meisje heeft geen kans, is ook geen X-Factor
Maar on topic, ik denk dat die Sanne echt geknipt is hiervoor. Echt. En supermooi. Niet zo nep als al die Oost-Europese kandidaten, kunnen ze nog wat van leren.
Ja maar dat hadden Rihanna en Britney Spears ook niet toen ze ontdekt werden en al gauw hit na hit scoorden.quote:
Op een ESF stuurt men vaak wel mensen met enigzins ervaring jaquote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden Rihanna en Britney Spears ook niet toen ze ontdekt werden en al gauw hit na hit scoorden.
Emmelie de Forest, dat meisje dat dit jaar heeft gewonnen had ook niet echt ervaring. Of Sieneke?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Op een ESF stuurt men vaak wel mensen met enigzins ervaring ja
Sieneke had ervaring, had al opgetreden best veel ook, Emmelie ookquote:Op zondag 19 mei 2013 02:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Emmelie de Forest, dat meisje dat dit jaar heeft gewonnen had ook niet echt ervaring. Of Sieneke?
Het X-Factor meisje niet dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sieneke had ervaring, had al opgetreden best veel ook, Emmelie ook
Op wat scholen maybe? Heb het over gewoon boekingen enzo he? Die heeft ze nog niet, ja als ze xfactor zou winnen wel. Maar om iemand direct vanuit een talentenshow te sturen lijkt me niet verstandig, ga eerst maar een jaar touren dan zien we wel verder.quote:
Maar toch denk ik dat je zo'n meisje prima naar het Songfestival kan sturen, waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Op wat scholen maybe? Heb het over gewoon boekingen enzo he? Die heeft ze nog niet, ja als ze xfactor zou winnen wel. Maar om iemand direct vanuit een talentenshow te sturen lijkt me niet verstandig, ga eerst maar een jaar touren dan zien we wel verder.
Je moet niemand voorbereiden (kost extra geld wat ten koste gaat van de act). TROS/AVRO hebben iets van 5 ton ter beschikking en daar moet ALLES van bekostigd worden, daarom kunnen wij ook die mega acts niet neerzetten zoals Oekraine dat doetquote:Op zondag 19 mei 2013 02:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat je zo'n meisje prima naar het Songfestival kan sturen, waarom niet?
Kwestie van goed voorbereiden
Je denkt toch niet dat Denemarken vanwege dat nummer alleen heeft gewonnen he?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Alleen de mannelijke FOK zolderautisten die extra fapmateriaal voorgeschoteld krijgen.
Hoe jonger hoe meer stemmen wel hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je moet niemand voorbereiden (kost extra geld wat ten koste gaat van de act). TROS/AVRO hebben iets van 5 ton ter beschikking en daar moet ALLES van bekostigd worden, daarom kunnen wij ook die mega acts niet neerzetten zoals Oekraine dat doetKonden we dat maar...
Van 5 ton moet alles betaald worden helaas...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe meer stemmen wel hoor
En qua act. Hoeft niet duur te zijn.
ik zeg eva simons en armin van buuren/tiesto.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Eva Simons. Die kan een dance-act opvoeren. En Will.I.Am kan de track produceren.
Eerste keuze: Eva Simons
Tweede keuze: Laura Jansen
Derde keuze: Caro Emerald
Eva Simons en Afrojack (die heeft in de NSF jury gezeten, dus die gaat het wel doen).quote:Op zondag 19 mei 2013 09:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zeg eva simons en armin van buuren/tiesto.
Ik stem voor. Sharon kan echt ontzettend goed live zingen. Zo'n liedje als In and out of love samen met Armin van Buuren had gewoon gewonnen dit jaar. (135m views op yt)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat dachten jullie van Sharon del Adel? Is toch al een van onze grootste muzikale export producten.Ze kan iig wel een show neerzetten.
I beg to differ.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Check haar filmpje van Hollands got Talent die finale echt sick goed
Schnabbel-BN'ers wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef aarontje112 het volgende:
En dan de publieksstemmen maar voor 1/3 deel laten meetellen. Want Nederlanders hebben er toch geen verstand van wat scoort.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef I0_0I het volgende:
Anouk nog een keer met Birds. 'Het is een nummer dat je eerst een aantal keer moet horen'.
We moeten sowieso terug naar een Songfestival waarbij je de liedjes niet al weken van te voren kunt beluisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef I0_0I het volgende:
Anouk nog een keer met Birds. 'Het is een nummer dat je eerst een aantal keer moet horen'.
Dan zouden ze alle nationale voorrondes geheim moeten houden. Dat kan dus niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
We moeten sowieso terug naar een Songfestival waarbij je de liedjes niet al weken van te voren kunt beluisteren.
Maar gewoon de avond zelf voor de 1e keer.
Dan moeten de halve finales ook verdwijnen. Ik merkte dat ik zelf ook bevooroordeeld was bij sommige nummers omdat ik ze bij de halve finale al gezien had en bij voorbeschouwingen ook nog eens in gedeeltes.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
We moeten sowieso terug naar een Songfestival waarbij je de liedjes niet al weken van te voren kunt beluisteren.
Maar gewoon de avond zelf voor de 1e keer.
Jup.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zouden ze alle nationale voorrondes geheim moeten houden. Dat kan dus niet.
En het neemt ook alle voorpret weg
Nick en Simonquote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moeten de halve finales ook verdwijnen. Ik merkte dat ik zelf ook bevooroordeeld was bij sommige nummers omdat ik ze bij de halve finale al gezien had en bij voorbeschouwingen ook nog eens in gedeeltes.
Maar OT: een duo zou ik zelf wel leuk vinden, al zou ik niet zo snel eentje kunnen bedenken
Hoeft ook geen bestaand duo te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moeten de halve finales ook verdwijnen. Ik merkte dat ik zelf ook bevooroordeeld was bij sommige nummers omdat ik ze bij de halve finale al gezien had en bij voorbeschouwingen ook nog eens in gedeeltes.
Maar OT: een duo zou ik zelf wel leuk vinden, al zou ik niet zo snel eentje kunnen bedenken
Nou neequote:Op zondag 19 mei 2013 13:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nick en Simon![]()
![]()
![]()
![]()
=> 'Het kan niet meer misgaan'
Nee, zat ik ook niet echt aan te denken, maar dan nog weet ik niet zo snel een man en een vrouw die een leuk duo zouden kunnen vormen.quote:
Zie mijn post boven jequote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef amaranta het volgende:
Oh bij Duo denk ik eerder aan man/vrouw.
En de vrouw moet een lekker wijf zijn.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zat ik ook niet echt aan te denken, maar dan nog weet ik niet zo snel een man en een vrouw die een leuk duo zouden kunnen vormen.
Haha, niet serieus bedoeld hoor. Maar bij een man/vrouw krijg je al vaak van die zoete ballads zoals Georgië dit jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou neeEigenlijk zat ik meer aan een man/vrouw duo te denken.
Wat ik in mijn hoofd had was een soort Elton John/Kiki Dee achtig iets. Een vlot nummer, gezongen door een duo.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:08 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha, niet serieus bedoeld hoor. Maar bij een man/vrouw krijg je al vaak van die zoete ballads zoals Georgië dit jaar.
Nielson en MissMontreal dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik in mijn hoofd had was een soort Elton John/Kiki Dee achtig iets. Een vlot nummer, gezongen door een duo.
Ja even geluisterd, helemaal niet verkeerd, leuk deuntje.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nielson en MissMontreal dus.
Offf misschien Katja Schuurman in een te strak leren pakje met Roel van Velzen op stelten.
Beetje kronkelen op het podium. En als de stelten hoog genoeg zijn dan kan ze eronder gaan staan enzo,.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja even geluisterd, helemaal niet verkeerd, leuk deuntje.
Nah Katja kan volgens mij niet echt zingen, al zal dat leren pakje inderdaad dat wel meer dan goedmaken
Doe dan maar een lekkere vent die kan zingen.... Roeltje is niet echt lekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje kronkelen op het podium. En als de stelten hoog genoeg zijn dan kan ze eronder gaan staan enzo,.
Beetje met dr hijgstem wat oohs en aahs en Roel de rest laten doen.
Dat Katja Schuurman inmiddels een dikke veertigjarige moeder is en de Oost-Europese landen allemaal blonde twintigers stuurt, is natuurlijk irrelevant.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje kronkelen op het podium. En als de stelten hoog genoeg zijn dan kan ze eronder gaan staan enzo,.
Beetje met dr hijgstem wat oohs en aahs en Roel de rest laten doen.
Laat me even denken. Ik zit niet helemaal in de Nederlandsche geile wijven scene.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat Katja Schuurman inmiddels een veertigjarige moeder is en de Oost-Europese landen allemaal blonde twintigers stuurt, is natuurlijk irrelevant.
Liza Sips. En die kan ook niet zingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laat me even denken. Ik zit niet helemaal in de Nederlandsche geile wijven scene.
Komen haar tieten goed uit in een leren pakje?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Liza Sips. En die kan ook niet zingen.
Dat ze blond zijn lijkt me in ieder geval wel irrelevant ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat Katja Schuurman inmiddels een dikke veertigjarige moeder is en de Oost-Europese landen allemaal blonde twintigers stuurt, is natuurlijk irrelevant.
Dat was treble al. Faal.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
r het natural/spiritual gevoel. Of een harembroek. Een paar gouden armbanden en nepslangen rond de pols of nek voor de exotische vibe. (In het geval van elektropop: een stekker rond de arm, spatiebalkringen). Een paar oorlogsstrep
Ja, maar je moet natuurlijk niet maar één punt voldoen. Je moet aan alle punten voldoen die een act eurovisiewaardig maakt. Dus ook goed zingen, contact met het publiek, etcquote:
ja dat kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar je moet natuurlijk niet maar één punt voldoen. Je moet aan alle punten voldoen die een act eurovisiewaardig maakt. Dus ook goed zingen, contact met het publiek, etc
Celine Dion is toch Canadees?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Celine Dion
Johnny Logan
Loreen
Dus je kan voor andere landen uitkomen dan je nationaliteit? Weird...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Ze deed in 1988 mee voor Zwitserland en won.
jaja dat kan zeker. Volgend jaar gewoon 5 miljoen betalen in Rihanna inhuren.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus je kan voor andere landen uitkomen dan je nationaliteit? Weird...
Jep. LA the voices deed ook mee aan de nationale voorronde van Zwitserland. Nou ja, meedoen, ze strandden voor de voorrondequote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dat zou epic zijn zegquote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
Zoals iemand anders al opperde: Achtergrond-act met Epke Zonderland.
Al zet je dan de Josti Band op dat podium, we winnen toch wel.
Mee eens, zo'n winnaar van Idols of X-factor lijkt me wel okay, Nikki of Lisa.....een nummer als deze had wel wat punten kunnen scorenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef amaranta het volgende:
We kunnen ook wat oude paarden van stal halen.
quote:
Luxemburg won met de Griekse Vicky Leandros en later deden ze het met de Spaanse Baccaraquote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Nielson is absoluut een goede kandidaat!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes. Leuk deuntje, blijft hangen.
Als je op die manier haar naar het ESF gaat sturen is de kans groot dat je niet eens de finale haalt. Uiteraard zou Caro Emerald een hele goede zijn om naar het festival te sturen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef TLC het volgende:
Er is er maar 1 die het ESF kan winnen voor Nederland ;
Caro Emerald
ik weet dat ze eigenlijk niet wil, maar misschien als de TROS het heel lievvv vraagt en Caro alle vrijheid geeft![]()
Als Caro meedoet wint Nederland het ESF, gegarandeerd.
Dit. Dit. Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil geen namen, ik wil een procedure. Ik hoop dat het succes van Anouk aanstekelijk werkt. Het lijkt erop dat het Songfestival weer leeft. Daarom is nu hét ideale moment om van het Nationaal Songfestival een groots spektakel te maken, met voorrondes en een finale. Daar komt dan vanzelf het beste nummer uit rollen.
Goed idee. Laten we gewoon weer simpel denken door puur en alleen een vrouw te sturen die er goed uitziet (eventueel ook goed kan zingen). Dit is precies de houding die er al in Nederland al jaren heerst, laten we iets fabriceren wat goed scoort. Dit element gaat vast wel scoren. In jouw voorbeeld, is dat het idee dat een schoonheid op het podium sturen direct effect heeft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef WhiteBeard het volgende:
Of je haalt een schoonheid uit de Oekraine. Veel vrouwen daar willen wel naar het westen.
Het is in Nederland helaas een kostenprobleem, waardoor er geen uitgebreid NSF meer komt (met voorrondes etc.). Ik zou het ook graag zien. Uiteraard weet je dan uiteindelijk nog steeds niet of je een goede act te pakken hebt met de winnaar. Maar ik denk dat het heel belangrijk is, dat we in Nederland dan daarvoor ook echt gekozen hebben (en er dus echt iets te kiezen is).quote:
Dan honderd keer liever:quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes. Leuk deuntje, blijft hangen.
Trijntje, kan dat mens niet aanhoren en zien al helemaal niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Pluto1975 het volgende:
Hoor hier en daar al stemmen opgaan voor Trijntje Oosterhuis met een productie van d'r broer.
Hoop het niet gezien het meer dan matige nummer van Edsilia een paar jaar geleden.
En op een schele troela van middelbare leeftijd zit toch ook niemand te wachten.
Daar gaan we weer hoor, hier bekend, dan zal het wel goed zitten...
Nou ja, ze zingt vnl in het Engels, maar vind het geen podiumbeest ofzo, ze zingt heel technisch, maar daar kijken we geen songfestival voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Trijntje, kan dat mens niet aanhoren en zien al helemaal niet.
Trouwens, ik heb een aantal reizen door Europa gemaakt en de mensen daar vinden Nederlands vaak lelijk klinken wat ik ook wel kan begrijpen.Is een Nederlandstalig nummer sowieso wel slim om te sturen alleen al door de klanken van de taal?
Bedoelde het in het algemeen. Trijntje hoef ik in geen enkele taal te horen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zingt vnl in het Engels, maar vind het geen podiumbeest ofzo, ze zingt heel technisch, maar daar kijken we geen songfestival voor.
welke taal is "oeehoeoeoe, ieieieieeieieie, lalalalala aoeeeehwahoeoeoeoe"?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoelde het in het algemeen. Trijntje hoef ik in geen enkele taal te horen.
Hoewel, waarom niet De Kraaien of De Jeugd sturen? Je valt dan wel op![]()
![]()
Geloof er geen klap van.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef TLC het volgende:
Caro Emerald
ik weet dat ze eigenlijk niet wil, maar misschien als de TROS het heel lievvv vraagt en Caro alle vrijheid geeft![]()
Ik vind Caro een fantastische artiest, en als ze zou gaan dan vertrouw ik er ook wel op dat ze met iets goeds komt. Garanties heb je echter nooit. Het kan net een liedje zijn van haar dat wat minder aanslaat. Ook heeft ze nogal een Anglo-Amerikaanse sound dat het goed doet in Noord- en West-Europa, maar denk ik minder aanslaat in Zuid- en Oost-Europa (eigenlijk net als Anouk).quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef ebke het volgende:
[..]
Geloof er geen klap van.
Leuke artiest. Maar dat haar liedjes hier aanslaan, wil nog niet zeggen dat het tijdens die avond dat ook doet bij 40 landen.
Geen enkel systeem is perfect, maar Zweden levert over een lange periode wel vaak kwaliteitssongs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:44 schreef DrParsifal het volgende:
Nu is Zweden ook niet alles. Kijk naar 2010. Ze sturen Anna Bergendal terwijl Timoteij, Eric Saade en Salem Al Fakir alle drie heel hoog hadden kunnen eindigen op ESF.
Klopt, maar ik denk dat de meeste Zweden Melodifestivalen niet zien als een voorronde voor Eurovisie maar meer als een competitie op zich zelf. Pas na 2010 is men ook een internationale jury gaan gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:53 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Geen enkel systeem is perfect, maar Zweden levert over een lange periode wel vaak kwaliteitssongs.
Net als het San Remo festival in Italie. Het zou toch fantatisch zijn als we in Nederland ook ziets zouden hebben? Als Zweden (met 9 miljoen inwoners) zoiets voor elkaar kan boksen, dan kan dat ook in Nederland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:54 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat de meeste Zweden Melodifestivalen niet zien als een voorronde voor Eurovisie maar meer als een competitie op zich zelf. Pas na 2010 is men ook een internationale jury gaan gebruiken.
maak je nou een grap? dat zou nog harder floppen dan servie dit jaarquote:
Dat lijkt me ook de meest geschikte kandidaatquote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef TLC het volgende:
Caro Emerald
In Zweden leeft het NSF en ESF veel meer. Daar krijgen ze een arena groter dan Ahoy vol voor een NSF. Probeer dat hier maar eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Net als het San Remo festival in Italie. Het zou toch fantatisch zijn als we in Nederland ook ziets zouden hebben? Als Zweden (met 9 miljoen inwoners) zoiets voor elkaar kan boksen, dan kan dat ook in Nederland.
Zo hebben ze dat in Duitsland een paar jaar geleden gedaan...liedjes die de hitparades haalden konden deelnemen en dan heb je wel het voordeel dat het niet typisch voor het songfestival geschreven is... alleen is dat Duitse voorbeeld misschien ook weer niet helemaal perfect, ze werden dat jaar laatstequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef CommanderKeen het volgende:
Het lijkt me ook een goed idee om alles wat na 1 september uitkomt te beluisteren of er mogelijk songfestivalwaardig materiaal tussen zit. Dit is een makkelijkere en goedkopere optie dan artiesten/componisten vragen iets specifieks te produceren voor het NSF.
Eind 90'er jaren en begin 2000 lukte dat wel primaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In Zweden leeft het NSF en ESF veel meer. Daar krijgen ze een arena groter dan Ahoy vol voor een NSF. Probeer dat hier maar eens.
Misschien is het dan handig om de voorwaarde te stellen dat het lied ook over de grens gescoord moet hebben. Genoeg mensen ook in Nederland die denken dat Kane, Do, Glennis Grace, Trijntje Oosterhuis, Jeroen van der Boom, Gers Pardoel, de zoon van Rene Froger en dat soort figuren echt bijzonder zijn in een internationale wedstrijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo hebben ze dat in Duitsland een paar jaar geleden gedaan...liedjes die de hitparades haalden konden deelnemen en dan heb je wel het voordeel dat het niet typisch voor het songfestival geschreven is... alleen is dat Duitse voorbeeld misschien ook weer niet helemaal perfect, ze werden dat jaar laatste
Waar waren die dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eind 90'er jaren en begin 2000 lukte dat wel prima
In Ahoy, zowel in 2000, 2001 en 2003 een uitverkocht Ahoy...quote:
Die arena's waar de Melodifestivalen gehouden worden zijn minstens 2x groter dan de Ahoy en elke keer uitverkochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Ahoy, zowel in 2000, 2001 en 2003 een uitverkocht Ahoy...
Zweden is een land dat qua cultuur op Nederland lijkt, bovendien wonen er minder mensen. Als het daar kan, kan het hier ook, als heeft het misschien wat tijd nodig om te groeien. Het ESF leeft hier ook heel erg, anders kijken er geen 6 miljoen mensen naar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die arena's waar de Melodifestivalen gehouden worden zijn minstens 2x groter dan de Ahoy en elke keer uitverkocht
Maar jammer dat die cultuur dreigt afgebouwd te worden door eerst de NOS en nu de TROS...
Dat laatste wat je zegt is niet helemaal waar. Haar vorige album was supersuccesvol in oost europa, haar nieuwe album volgt deze weg:quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ik vind Caro een fantastische artiest, en als ze zou gaan dan vertrouw ik er ook wel op dat ze met iets goeds komt. Garanties heb je echter nooit. Het kan net een liedje zijn van haar dat wat minder aanslaat. Ook heeft ze nogal een Anglo-Amerikaanse sound dat het goed doet in Noord- en West-Europa, maar denk ik minder aanslaat in Zuid- en Oost-Europa (eigenlijk net als Anouk).
Maar dat vind ik juist een pluspunt. Dat het al een hele eer op zich is om het NSF te winnen (wat uiteindelijk ook zou moeten zorgen voor meer geïnteresseerde artiesten). Bovendien hebben 'we' dan zelf gekozen wie er gaat, dus zal normaal gesproken het gevoel over het liedje wat positiever zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:54 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat de meeste Zweden Melodifestivalen niet zien als een voorronde voor Eurovisie maar meer als een competitie op zich zelf. Pas na 2010 is men ook een internationale jury gaan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |