Alleen de mannelijke FOK zolderautisten die extra fapmateriaal voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:27 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zitten we iig naar een enorm lekker wijf te kijken op een kankerharde discobeat. Van zon Holland promo worden alvast 17 miljoen heel vrolijk .
Dat is zij. Echt een mooie dame ook. Ik denk dat Ali-B veel meer kans had gemaakt dan met een van die andere meiden, wat een pareltjequote:Op zondag 19 mei 2013 02:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Sanne heette ze geloof ik. Mijn aandacht ging echt volledig op haar
Met een goed origineel nummer zou zij dit aankunnen
Dat onzekere meisje heeft geen kans, is ook geen X-Factorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is zij. Echt een mooie dame ook. Ik denk dat Ali-B veel meer kans had gemaakt dan met een van die andere meiden, wat een pareltje
Punt is geen ervaringquote:Op zondag 19 mei 2013 02:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat onzekere meisje heeft geen kans, is ook geen X-Factor
Maar on topic, ik denk dat die Sanne echt geknipt is hiervoor. Echt. En supermooi. Niet zo nep als al die Oost-Europese kandidaten, kunnen ze nog wat van leren.
Ja maar dat hadden Rihanna en Britney Spears ook niet toen ze ontdekt werden en al gauw hit na hit scoorden.quote:
Op een ESF stuurt men vaak wel mensen met enigzins ervaring jaquote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden Rihanna en Britney Spears ook niet toen ze ontdekt werden en al gauw hit na hit scoorden.
Emmelie de Forest, dat meisje dat dit jaar heeft gewonnen had ook niet echt ervaring. Of Sieneke?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Op een ESF stuurt men vaak wel mensen met enigzins ervaring ja
Sieneke had ervaring, had al opgetreden best veel ook, Emmelie ookquote:Op zondag 19 mei 2013 02:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Emmelie de Forest, dat meisje dat dit jaar heeft gewonnen had ook niet echt ervaring. Of Sieneke?
Het X-Factor meisje niet dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sieneke had ervaring, had al opgetreden best veel ook, Emmelie ook
Op wat scholen maybe? Heb het over gewoon boekingen enzo he? Die heeft ze nog niet, ja als ze xfactor zou winnen wel. Maar om iemand direct vanuit een talentenshow te sturen lijkt me niet verstandig, ga eerst maar een jaar touren dan zien we wel verder.quote:
Maar toch denk ik dat je zo'n meisje prima naar het Songfestival kan sturen, waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Op wat scholen maybe? Heb het over gewoon boekingen enzo he? Die heeft ze nog niet, ja als ze xfactor zou winnen wel. Maar om iemand direct vanuit een talentenshow te sturen lijkt me niet verstandig, ga eerst maar een jaar touren dan zien we wel verder.
Je moet niemand voorbereiden (kost extra geld wat ten koste gaat van de act). TROS/AVRO hebben iets van 5 ton ter beschikking en daar moet ALLES van bekostigd worden, daarom kunnen wij ook die mega acts niet neerzetten zoals Oekraine dat doetquote:Op zondag 19 mei 2013 02:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat je zo'n meisje prima naar het Songfestival kan sturen, waarom niet?
Kwestie van goed voorbereiden
Je denkt toch niet dat Denemarken vanwege dat nummer alleen heeft gewonnen he?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Alleen de mannelijke FOK zolderautisten die extra fapmateriaal voorgeschoteld krijgen.
Hoe jonger hoe meer stemmen wel hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je moet niemand voorbereiden (kost extra geld wat ten koste gaat van de act). TROS/AVRO hebben iets van 5 ton ter beschikking en daar moet ALLES van bekostigd worden, daarom kunnen wij ook die mega acts niet neerzetten zoals Oekraine dat doetKonden we dat maar...
Van 5 ton moet alles betaald worden helaas...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe meer stemmen wel hoor
En qua act. Hoeft niet duur te zijn.
ik zeg eva simons en armin van buuren/tiesto.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Eva Simons. Die kan een dance-act opvoeren. En Will.I.Am kan de track produceren.
Eerste keuze: Eva Simons
Tweede keuze: Laura Jansen
Derde keuze: Caro Emerald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |