quote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef OverRated het volgende:
Genoeg Nederlandse zangeressen kunnen dit wel doen. De eisen:
1. Redelijke stem. Topniveau niet vereist.
2. Tetten. (leuke vrouwen krijgen veel stemmen)
3. Catchy liedje. Simpel deuntje, veel herhaling, 'dance-achtig' misschien.
4. Show. Felle kleuren, confetti en flitsende lampen. Show van Denemarken zag er wel leuk uit en was niet eens heel overdreven.
Komt helemaal goed
Geen Volendamse ordinaire rotzooi en serieuze nummers met geweldige, diepzinnige teksten. Slaat toch niet aan.
meer talent dan jij ooit in je micropenis zult hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:55 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik waarder hem wel.
Hij heeft alleen geen talent.
Nee past niet binnen ESF. Hardorck Hallelujah zal nooit meer winnen (zoiets dan)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat dachten jullie van Sharon del Adel? Is toch al een van onze grootste muzikale export producten.Ze kan iig wel een show neerzetten.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee past niet binnen ESF. Hardorck Hallelujah zal nooit meer winnen (zoiets dan)
Omdat men er toen schande van sprak en de jury dit soort acts nooit meer laat winnenquote:
Anouk heeft ook gezongen in iets wat niet haar stijl was. Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee past niet binnen ESF. Hardorck Hallelujah zal nooit meer winnen (zoiets dan)
De Amerikaanse is deaudquote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef Zandheks het volgende:
[..]
een Amerikaanse?
was die niet dood ofzo?
Mja mja ik zie het niet gebeuren, tevens denk ik ook niet dat ze wilquote:Op zondag 19 mei 2013 02:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anouk heeft ook gezongen in iets wat niet haar stijl was. Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)
Dat is een ander verhaal, maar ik denk wel dat ze echt kickass zou zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja mja ik zie het niet gebeuren, tevens denk ik ook niet dat ze wil
Jawel maar dan moet het wel een vet nummer zijn. Waylon lijkt mij nu de beste om te sturen of Charly Luskequote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar ik denk wel dat ze echt kickass zou zijn
beetje veel autotune, maar sowieso mijn soort muziek niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Metaan het volgende:
[..]
De Amerikaanse is deaud
De Hollandse lééft:
Check haar filmpje van Hollands got Talent die finale echt sick goedquote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
beetje veel autotune, maar sowieso mijn soort muziek niet.
Dit is het sóngfestival, baby!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
beetje veel autotune, maar sowieso mijn soort muziek niet.
Is toch geweldig, dat heel Europa volgend jaar dan dit doet:quote:Op zondag 19 mei 2013 01:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
meer talent dan jij ooit in je micropenis zult hebben
#TEAMRINUS
Te oudquote:Op zondag 19 mei 2013 02:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anouk heeft ook gezongen in iets wat niet haar stijl was. Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Zandheks het volgende:
Anders laten we Rinus en zn leipe vriendin dansen op Armin van Buuren
Even gezocht. Best wel goed inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 02:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Sharon is een geweldige zangeres en performer, zij hoeft niet per se in haar eigen genre te blijven (zie ook WT's covers van de pophits van afgelopen tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |