abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126680018
Originele OP:
----------
"In deel Schilderswijk is sharia wet"

Een deel van de Haagse Schilderswijk ontwikkelt zich tot een enclave van orthodoxe moslims. Zo spreken bewoners elkaar op straat aan op gedrag dat niet past bij strenggelovigen. Dat constateert dagblad Trouw op basis van eigen onderzoek in de buurt.

Het gebied staat bekend als het puntje van de Vergeten Driehoek. Het duurde lang voor daar stadsvernieuwing werd gepleegd. Er wonen naar schatting 5000 mensen en er staan drie moskeeën, die als salafistisch bekend staan.

Toorn van Allah
De krant stelt dat niet-moslims en gematigde moslims worden lastiggevallen door mensen die strenggelovig zijn. Ze worden aangesproken als ze op straat roken, als ze alcohol drinken en als ze opzichtige kleding dragen. Ook zouden bewoners tegen politiemensen hebben gezegd dat ze hun problemen zelf wel kunnen oplossen.

In de Driehoek is de criminaliteit de afgelopen tijd gedaald, zo schrijft Trouw. Dat is te danken aan de aanpak van jeugdbendes door de politie, maar volgens buurtbewoners speelt ook "de vrees voor de toorn van Allah" mee. Orthodoxe moslims zouden veel invloed hebben op straatjongens.

Biblebelt
Een gesluierde vrouw vergelijkt de buurt met Staphorst, waar orthodoxe protestanten wonen. Daar gelden volgens haar andere regels op zondag, omdat de meerderheid van de bevolking dat wil. "Vrouwen in de diepste kern van de Biblebelt dragen toch ook lange rokken?" Zij stelt dat Nederland minder coulant is als "een andere of vreemde groep de meerderheid" vormt.

De gemeente Den Haag kon op korte termijn geen reactie geven op het onderzoek van Trouw, omdat het een complex onderwerp is.
http://nos.nl/artikel/508(...)k-is-sharia-wet.html

Politici zullen wel verbaasd en geschokt reageren op dit 'nieuws'.

P.S.~Mijn O.P. is ietwat beknopt omdat het een onderzoek van Trouw betreft en ik die niet als bron heb kunnen gebruiken. De uitgebreidere versie met betere informatie kan je op trouw.nl of via google bekijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet die 3 salafistische moskees sluiten en de imans van die moskee's ongewenst vreemdeling verklaren en het land uitzetten?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:20:44 #2
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126680256
PVV, Golden Dawn (niet echt mee eens maar ja), UKIP, EDL (ook nogal gewelddadig maar ja), al deze partijen worden groter, Europa wordt wakker...
pi_126680260
Omdat het niet zo simpel is.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_126680494
Volgens mij een storm in een glas water. Als je ergens in gereformeerd dorp op zondag je gras gaat maaien wordt je ook aangesproken. Big deal. :')
pi_126680505
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 19-05-2013 16:39:22 ]
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:34:22 #6
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126680755
Fun fact: Bijna alle Islamitische landen in het Midden-Oosten nu, waren ooit christelijk. En toen kwam de invasie. :+
pi_126680779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:34 schreef AlexJones het volgende:
Fun fact: Bijna alle Islamitische landen in het Midden-Oosten, waren ooit christelijk. :+
Alle christelijke landen waren ooit niet-christelijk. Wat is precies het fun element? Ik mis dat namelijk.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:36:00 #8
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126680817
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:34 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Alle christelijke landen waren ooit niet-christelijk. Wat is precies het fun element? Ik mis dat namelijk.
Nee echt? 8)7

Verschil is INVASIE
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:36:16 #9
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_126680829
quote:

[..]

Heeft hij miljoenen mensen over de kling gejaagd?
Heeft PVV of Gouden dageraad dat gedaan ??? O-)
En ineens besef je wat je voor onzin plaatje plaatste.
pi_126680869
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:36 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Heeft PVV of Gouden dageraad dat gedaan ??? O-)
En ineens besef je wat je voor onzin plaatje plaatste.
Ik reageer op de uitspraak "Europa ontwaakt". De Gouden Dageraad heeft al een flink aantal migranten vermoord ja.
pi_126680874
Als een normaal iemand een 'moslim' aanspreekt op z'n gedrag, wordt daar niemand beter van. Maar zon verknipte gelovige krijgt op die manier wél rust in de tent?

Verder een moeilijk verhaal. Aan de ene kant heel eng, aan de andere kant.. Een buurman die je respectvol aanspreekt over t nuttigen van alcohol is niks vergeleken met de ellende die nu in bijv Kanaleneiland speelt.
pi_126680902
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:36 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Nee echt? 8)7

Verschil is INVASIE

Bedoel je net als hoe de christenen de Indianen en de Aboriginals hebben verjaagd?
pi_126680934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef karton2 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.
PVV, Golden Dawn, UKIP, EDL of user AlexJones wel dan?
Zeg ik dat?
pi_126680942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:36 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Nee echt? 8)7

Verschil is INVASIE

Heb je enig idee op welke schaal de Christenen Europese heidenen uitgemoord hebben?
pi_126680953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef Ludd het volgende:

[..]

Enige idee op welke schaal de Christenen Europese heidenen uitgemoord hebben?
Verpest het "Europa erwache" sprookje nou niet voor die jongen.
pi_126680955
quote:

[..]

Dit is mijn eerste plaatje, maar een link met de jaren 30 van de vorige eeuw is niet echt vreemd. Zeker niet gezien de crisis en als je praat over Europbrede vereemdelinghatende bewegingen.
Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden. ;) Misschien kan je die beter vergelijken met Nazi-Duitsland dan, in plaats van de mensen die zich verdedigend opstellen voor onze seculiere, liberale en (té) tolerante samenleving.

De enige oplossing die ons nog zou resten is massale deportatie, helaas is dat niet realistisch. De problemen die we nu al hebben zullen dus alleen maar verergeren en uitbreiden.
pi_126680975
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Je suggereert van wel met het antwoord wat je eerder gaf toen ik je een spiegel voorhield met Ad Melkert.
pi_126680993
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:39 schreef Stridone het volgende:

[..]

Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden. ;) Misschien kan je die beter vergelijken met Nazi-Duitsland dan, in plaats van de mensen die zich verdedigend opstellen voor onze seculiere, liberale en (té) tolerante samenleving.

De enige oplossing die ons nog zou resten is massale deportatie, helaas is dat niet realistisch. De problemen die we nu al hebben zullen dus alleen maar verergeren en uitbreiden.
De enige oplossing is massale deportatie van intolerante figuren als jij.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:40:46 #19
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_126680996
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik reageer op de uitspraak "Europa ontwaakt". De Gouden Dageraad heeft al een flink aantal migranten vermoord ja.
Flink aantal staat gelijk aan moord van 1 groep mensen met hetzelfde geloof ?
Weet je wel waarover je praat ? Ik vrees van niet.

Hitler wilde de joden uitmoorden. Lijkt me geheel anders dan wat migranten.
Laten we wel wezen, dat gebeurt in elk land wel, maar niet op zo'n schaal als Hitler deed.
En dat is precies het verschil in tegenstelling tot wat jij beweerd.

Maargoed, geloof jij maar in jou waarheid, hou ik het wel even bij de feiten.
pi_126681005
quote:

[..]

Eens, maar het is veel hipper en "kijk mij slim zijn" om lekker af te geven op mensen die deze mening steunen.
pi_126681023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Flink aantal staat gelijk aan moord van 1 groep mensen met hetzelfde geloof ?
Weet je wel waarover je praat ? Ik vrees van niet.

Hitler wilde de joden uitmoorden. Lijkt me geheel anders dan wat migranten.
Laten we wel wezen, dat gebeurt in elk land wel, maar niet op zo'n schaal als Hitler deed.
En dat is precies het verschil in tegenstelling tot wat jij beweerd.

Maargoed, geloof jij maar in jou waarheid, hou ik het wel even bij de feiten.
Hitler begon ook klein hoor. Wel met dezelfde retoriek.
pi_126681044
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De enige oplossing is massale deportatie van intolerante figuren als jij.
Ik deporteer mezelf wel zodra Nederland genoeg getransformeerd is door die klote Islam, maak je daar maar geen zorgen over.
pi_126681069
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Laat die Godwins eens achterwege man.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:43:56 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681101
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef Stridone het volgende:

[..]

Ik deporteer mezelf wel zodra Nederland genoeg getransformeerd is door die klote Islam, maak je daar maar geen zorgen over.
Massale deportatie, toe maar.

En deporteer je dan alleen de radicale moslims, of maar meteen iedereen in Nederland met een islamitische achtergrond?

Wat een walgelijke ideeën worden hier toch ook weer verkondigd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681115
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Blijf je aan de gang met hitler retoriek?
pi_126681117
De mensen die zogenaamde opkomen voor onze "té" (_O-) tolerante samenleving willen dus alle moslims massaal gedeporteerd ( deze term alleen al is ziek) omdat in bepaalde wijk in drie straten extremisten zijn.

Hoe ironisch.

De Hitler vergelijking is gewoon terecht. Dit zijn fascistische dromen. Niets liberaals aan.
pi_126681127
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Blijf je aan de gang met hitler retoriek?
Zo lang mensen oproepen tot massale deportatie, jazeker.
pi_126681151
quote:

[..]

Dat mensen zich daar aan vuil maken lijkt me nog geen reden om kwaad met kwaad te vergelden. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een Jood die alle Duitsers maar de gaskamers in wil jagen en zich daarbij beroept op '40-'45.
pi_126681177
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Massale deportatie, toe maar.

En deporteer je dan alleen de radicale moslims, of maar meteen iedereen in Nederland met een islamitische achtergrond?
Daar zit volgens sommigen hier geen verschil tussen.
pi_126681182
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zo lang mensen oproepen tot massale deportatie, jazeker.
Deporteer jezelf aub met je zieke gewauwel.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:46:10 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681184
Zo frappant om de lieden die roepen om massale deportatie in een stuip te zien schieten wanneer Hitler erbij gehaald wordt. Want dat is 'Godwin'.

Nee, dat is gewoon een terechte vergelijking: het zonder pardon willen lozen (hetzij via deportatie, Hitler's eerste plan, hetzij via uitroeiing) van een bevolkingsgroep zonder acht te slaan op de individualiteit van ieder mens is Nazistische filosofie pur sang.

Deal with it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laat die Godwins eens achterwege man.
Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.

En waarom zou je een partij als de Gouden Dageraad niet vergelijken met de NSDAP. Ze roepen zelf Heil Hitler in het parlement.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:46:50 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hilarisch. Een Hitler-vergelijking is ziek gewauwel. Oproepen tot massale deportatie valt onder de noemer 'kritisch'.

Brother, please.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681205
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee.
pi_126681219
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.

En waarom zou je een partij als de Gouden Dageraad niet vergelijken met de NSDAP. Ze roepen zelf Heil Hitler in het parlement.
True, true.
pi_126681223
quote:

[..]

Kanaleneiland ligt toch niet in Griekenland of wel?
pi_126681244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kanaleneiland ligt toch niet in Griekenland of wel?
Je vereenzelvigt je pas met de Gouden Dageraad als je in het Grieks 'deporteer alle immigranten' roept?
pi_126681251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hilarisch. Een Hitler-vergelijking is ziek gewauwel. Oproepen tot massale deportatie valt onder de noemer 'kritisch'.

Brother, please.
Ik ben je brother niet.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:00 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681265
Zou wel eens willen weten hoeveel van deze "Hoe-durf-je-mijn-idealen-met-die-van-Hitler-te-vergelijken" types met de gordijntjes dicht liggen te zwijmelen met boeken en films over 'de Endlösung'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mensen zich daar aan vuil maken lijkt me nog geen reden om kwaad met kwaad te vergelden. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een Jood die alle Duitsers maar de gaskamers in wil jagen en zich daarbij beroept op '40-'45.
In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.

Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger. Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:21 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben je brother niet.
Vooral niet op de rest ingaan...

PVV-er?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel van deze "Hoe-durf-je-mijn-idealen-met-die-van-Hitler-te-vergelijken" types met de gordijntjes dicht liggen te zwijmelen met boeken en films over 'de Endlösung'.
Dat is inderdaad wat er gaande is.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:50:01 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Stridone het volgende:

[..]

In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.

Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger. Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
Ga je mijn vraag nog beantwoorden? Geldt deze deportatie alleen voor radicale moslims of voor alles en iedereen met een islamitische achtergrond?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681318
quote:

[..]

"onze cultuur" :') die bestaat allang niet meer man
nee echt niet !
pi_126681348
quote:

[..]

Vooral niet op de rest ingaan...

PVV-er?
Op dat stom gelul van je? En nee, ben geen PVV-er en als ik dat wel was, wat dan nog of is vrijheid alleen maar voor allah aanbidders?
pi_126681370
quote:

[..]

Het punt is dat je Nederland niet kwijtraakt aan dit soort figuren. Dat maken jullie elkaar alleen wijs door middel van die haatblogjes op internet. De meeste mensen die in de Randstad wonen weten dat de overgrote meerderheid van de moslims niets heeft met dergelijke figuren.

Oproepen tot massale deportatie is ziek, mijn advies voor jou is ook dat je jezelf mag deporteren.
pi_126681379
quote:
Mijn afkeer voor de islam (en die van vele anderen) is gebaseerd op de intolerantie, agressie haatdragendheid van die religie. Denk je nou echt dat ik dan stiekem sympathie voor een man als Adolf Hitler heb? :') Het sociaal nationalisme juist heel vergelijkbaar met de politieke islam.
pi_126681386
Het is een groot ongeluk dat dit in het mooie De Haag gebeurt.

Niet verwonderlijk dat de meeste echte Hagenezen dit soort wijken allang verlaten hebben.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:52:42 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681390
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Op dat stom gelul van je? En nee, ben geen PVV-er en als ik dat wel was, wat dan nog of is vrijheid alleen maar voor allah aanbidders?
Stom gelul... Alsjeblieft: geef even aan waar het idee om moslims massaal te deporteren níet in nauwe verbinding staat met het Nazistisch ideaal om alle joden te deporteren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ga je mijn vraag nog beantwoorden? Geldt deze deportatie alleen voor radicale moslims of voor alles en iedereen met een islamitische achtergrond?
Hij gaat vast een testje ontwikkelen om te testen of en in hoeverre iemand moslim is.
pi_126681417
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Stridone het volgende:

[..]

Mijn afkeer voor de islam (en die van vele anderen) is gebaseerd op de intolerantie, agressie haatdragendheid van die religie. Denk je nou echt dat ik dan stiekem sympathie voor een man als Adolf Hitler heb? :') Het sociaal nationalisme juist heel vergelijkbaar met de politieke islam.
Jouw politieke ideologie vind ik ook vergelijkbaar met het nationaal socialisme.. lekkere dooddoener dit. Funest voor de discussie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681434
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het liefst natuurlijk meteen al die radicale moslims eruit trappen. In theorie vind ik een Nederland zonder islam ideaal, maar dat is absoluut niet realistisch en ik zou ook niet pleiten voor een massale deportatie van iedereen met een islamitische achtergrond.
pi_126681444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Stridone het volgende:

[..]

Jouw afkeer is voor de moslims. Je maakt jezelf alleen wat wijs.

Moslims zijn individuen. Hind en Najib Amhali zijn ook moslim. Nebahat Albayrak ook.

Wil je hun allemaal "deporteren" ?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:55:11 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681460
Helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681471
quote:
Je roept niet op geweld maar je zou de 1e zijn als je moslims met het vliegtuig terug zou kunnen sturen? Juist ja...

quote:
Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger.
Allicht, maar het is een spookbeeld wat in het leven geroepen is door mensen die intolerant tegenover andere culturen staan. Nederland wordt er alleen maar intoleranter op naarmate we ons door angst laten regeren. Denk je nu echt dat Nederland 'verdwijnt' of zich in de luren laat leggen door een paar extremisten? Dat wantrouwen in 'de Nederlandse' cultuur is overigens toch typisch voor iemand die er zo'n hoge pet van op heeft.

quote:
Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
Welk fenomeen? Dat er wat losgeslagen figuren naar voorbijgangers op straat roepen dat ze er naakt bijlopen? Tjongejonge...
pi_126681476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik neem mijn vergelijking per direct terug wanneer lieden als Stridone aangeven dat moslims niet gedeporteerd moeten worden puur op basis van hun moslim-zijn.
Hij zegt alleen dat het praktisch niet haalbaar is. Het is wel zijn ideaal.
pi_126681477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Stom gelul... Alsjeblieft: geef even aan waar het idee om moslims massaal te deporteren níet in nauwe verbinding staat met het Nazistisch ideaal om alle joden te deporteren?
De treinen vol met moslims kunnen elk moment vertrekken richting gaskamers hoor, mis het vooral niet.
pi_126681485
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jouw afkeer is voor de moslims. Je maakt jezelf alleen wat wijs.

Moslims zijn individuen. Hind en Najib Amhali zijn ook moslim. Nebahat Albayrak ook.

Wil je hun allemaal "deporteren" ?
Mijn afkeer is niet voor "de moslims", zo onnozel ben ik niet. Daarom pleit ik ook niet voor massale deportatie van álle moslims. De islam als geheel zie ik echter als een hele slechte zaak voor het Westen.
pi_126681491
Blijft toch mooi, een hoopje strenggelovigen wil de dienst uit maken in hun wijk en zal hun leefwijzen wel eventjes opdringen aan anderen, maar waar wordt over gediscussieerd? Bash de pvver en maak iedereen die een kwaad woord heeft voor nazi uit.

Achja, wat mij betreft gaan ze hun gang maar in de Schilderswijk, dag dag gelijke rechten, acceptie van homoseksuelen en godsdienstvrijheid, al is het maar in een straat of 3.
pi_126681495
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef Stridone het volgende:

[..]

Het liefst natuurlijk meteen al die radicale moslims eruit trappen. In theorie vind ik een Nederland zonder islam ideaal, maar dat is absoluut niet realistisch en ik zou ook niet pleiten voor een massale deportatie van iedereen met een islamitische achtergrond.
In theorie wil je dus Nederland volledig zuiveren van de Islam. Mooi nationaal-socialistisch.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:56:26 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De treinen vol met moslims kunnen elk moment vertrekken richting gaskamers hoor, mis het vooral niet.
Zeer typisch dat je hier gewoon niet op in kunt gaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681510
Heerlijk al die wijsneuzen hier,die nog nooit een gesprek met een echte moslim hebben gehad,die leeft zoals de Islam is bedoelt.In plaats daarvan schijten ze in hun broek en schreeuwen ze om deportatie :')
nee echt niet !
pi_126681512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Stridone het volgende:

[..]

Mijn afkeer is niet voor "de moslims", zo onnozel ben ik niet. Daarom pleit ik ook niet voor massale deportatie van álle moslims. De islam als geheel zie ik echter als een hele slechte zaak voor het Westen.
Hoe wil je dat onderscheid in hemelsnaam maken?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:56:54 #64
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126681515
Wat een topic :')
pi_126681530
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Nibb-it het volgende:
Het is en blijft NWS.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681532
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In theorie wil je dus Nederland volledig zuiveren van de Islam. Mooi nationaal-socialistisch.
Inderdaad, het is alleen "praktisch niet haalbaar" :')
pi_126681552
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Precies. Als het immers wel haalbaar was, had hij er kennelijk geen probleem mee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681568
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

net zoals jou alsnog te laten aborteren niet haalbaar is :')
nee echt niet !
pi_126681569
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies. Als het immers wel haalbaar was, had hij er kennelijk geen probleem mee.
Derhalve is de vergelijking met het nationaal socialisme snel gemaakt.

Echter gericht op andere niet gewenste elementen.
pi_126681578
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef HighVolume het volgende:

[..]

net zoals jou alsnog te laten aborteren niet haalbaar is :')
Inderdaad.
pi_126681580
quote:

[..]

Hohoho!
Nu doe je Kameraad Stalin tekort. Ook hij verhuisde mensen van tijd tot tijd.
pi_126681582
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, wat is daar mis mee? Wat als ik zeg dat ik Nederland volledig wil zuiveren van het neo-nazisme? Dat is natuurlijk wel politiek correct dus dan mag het. Zoals je zelf al zegt, zuiveren van de "islam", niet van "moslims". Het liefst zou ik natuurlijk hebben dat alle moslims in Nederland verstand kregen en zich van hun religie zouden afkeren.
pi_126681600
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef HighVolume het volgende:
Heerlijk al die wijsneuzen hier,die nog nooit een gesprek met een echte moslim hebben gehad,die leeft zoals de Islam is bedoelt.In plaats daarvan schijten ze in hun broek en schreeuwen ze om deportatie :')
Grappig toch. Ik wist niet dat we zo eng waren.
pi_126681620
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef karton2 het volgende:

[..]

Hohoho!
Nu doe je Kameraad Stalin tekort. Ook hij verhuisde mensen van tijd tot tijd.
[ afbeelding ]
Mijn kameraad Stalin?

Waarom is hij mijn kameraad? Net zo'n figuur die ongewenste elementen wil elimineren
pi_126681622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Stridone het volgende:

[..]

Ja, wat is daar mis mee? Wat als ik zeg dat ik Nederland volledig wil zuiveren van het neo-nazisme? Dat is natuurlijk wel politiek correct dus dan mag het. Zoals je zelf al zegt, zuiveren van de "islam", niet van "moslims". Het liefst zou ik natuurlijk hebben dat alle moslims in Nederland verstand kregen en zich van hun religie zouden afkeren.
Nee, je bent gewoon zelf nationaal-socialistisch bezig. Dus het is ironisch dat jij nota bene de Islam wil vergelijken met het nationaal socialisme. En dat kunstmatige onderscheid tussen moslims en islam, daar ga je het echt niet mee redden tegenwoordig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681623
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Grappig toch. Ik wist niet dat we zo eng waren.
:D
nee echt niet !
pi_126681650
quote:

[..]

Het probleem was dat je opriep tot massale deportatie als enige mogelijke oplossing. Wat je van welke religie of politieke ideologie vindt moet je vooral zelf weten.
pi_126681661
Het is wel simpel. Gewoon de 3 salafisten moskees sluiten en de imans van deze 3 moskees het land uitzetten
pi_126681668
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Mijn kameraad Stalin?

Waarom is hij mijn kameraad? Net zo'n figuur die ongewenste elementen wil elimineren
Ik had het niet over jouw kameraad Stalin.
pi_126681671
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het probleem was dat je opriep tot massale deportatie als enige mogelijke oplossing. Wat je van welke religie of politieke ideologie vindt moet je vooral zelf weten.
Precies, behalve als je dan gaat oproepen tot 'zuiveren'. Want dan klopt er iets niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681701
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon zelf nationaal-socialistisch bezig. Dus het is ironisch dat jij nota bene de Islam wil vergelijken met het nationaal socialisme. En dat kunstmatige onderscheid tussen moslims en islam, daar ga je het niet mee redden.
Leg maar eens uit wat er nationaal-socialistisch aan is dan. Dat ik radicale moslims wil deporteren en Nederland graag zonder die achterlijke haatreligie zie? Dat lijkt me een streven dat iedere seculiere liberaal zou moeten toejuichen.
pi_126681705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ik had het niet over jouw kameraad Stalin.
Ah inderdaad. Verkeerd gelezen. Excuses.
pi_126681721
quote:
Zoals je zelf al zegt, zuiveren van de "islam", niet van "moslims".
Wat een onzinnig gekunstelde constructie om het gelul over deportatie goed te praten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef Stridone het volgende:

[..]

Leg maar eens uit wat er nationaal-socialistisch aan is dan. Dat ik radicale moslims wil deporteren en Nederland graag zonder die achterlijke haatreligie zie? Dat lijkt me een streven dat iedere seculiere liberaal zou moeten toejuichen.
Je moet er nog even 'tolerante liberaal' van maken, dan is het plaatje weer compleet.
pi_126681728
quote:

[..]

Volgens mij snap jij het seculiere liberalisme niet.
pi_126681737
quote:

[..]

Een seculiere liberaal zal per definitie niet gaan strooien met termen als deporteren op basis grond van het aanhangen van een ideologie. Wat jij hier wilt is gewoon mensen deporteren puur vanwege het feit dat ze anders denken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681765
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies, behalve als je dan gaat oproepen tot 'zuiveren'. Want dan klopt er iets niet.
Dat is enkel semantiek, ik heb het hier over een onverdraagzame ideologie en niet over een groep mensen die ik een enkeltje concentratiekamp wil geven.. Het zegt genoeg dat dit de enige manier is waarop jullie op mij in kunnen gaan. Iemand vindt de islam een negatieve invloed? Snel, schilder hem als nazi af!
pi_126681814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:04 schreef Stridone het volgende:

[..]

Dat is enkel semantiek, ik heb het hier over een onverdraagzame ideologie en niet over een groep mensen die ik een enkeltje concentratiekamp wil geven..
Die onverdraagzame ideologie is wat jou betreft de islam. En daarmee heb je het over 'een groep mensen'.
pi_126681815
quote:

[..]

Dat is enkel semantiek, ik heb het hier over een onverdraagzame ideologie en niet over een groep mensen die ik een enkeltje concentratiekamp wil geven.. Het zegt genoeg dat dit de enige manier is waarop jullie op mij in kunnen gaan. Iemand vindt de islam een negatieve invloed? Snel, schilder hem als nazi af!
Draai de zaken niet om.

Jij zegt dat massale deportatie de enige oplossing is, dat is absurd.

Wat je van de islam vindt moet
je zelf weten. Dat boeit mij niet
pi_126681821
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een seculiere liberaal zal per definitie niet gaan strooien met termen als deporteren op basis grond van het aanhangen van een ideologie. Wat jij hier wilt is gewoon mensen deporteren puur vanwege het feit dat ze anders denken.
Ik heb gezegd dat ik radicale moslims wil deporteren inderdaad. Ik vind het nogal een verschil tussen iemand die "anders denkt" en iemand die actief bezig is onze democratische samenleving af te breken, vaak door middel van geweld. Als je denkt dat die mensen een plek hebben in dit land moet je eens bij jezelf te rade gaan wie hier de nazi is.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:06:37 #90
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126681841
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef Ludd het volgende:

[..]

Heb je enig idee op welke schaal de Christenen Europese heidenen uitgemoord hebben?
Ja en daar maak ik geen excuus voor!
pi_126681842
quote:

[..]

Jij was diegene die een complete ideologie als nazistisch omschreef. Tja, dan moet je niet huilen als je de bal terug (in je gezicht) krijgt. Ten tweede ben jij zelf ook onverdraagzaam, zoals overduidelijk uit je reacties in dit topic is gebleken. Dat jij de islam niet leuk vindt, of negatief vindt - moet je geheel zelf weten. Echter op basis van je eigen bevindingen dan maar anderen gaan deporteren omdat zij daar kennelijk anders over denken...
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681846
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef Stridone het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik radicale moslims wil deporteren inderdaad. Ik vind het nogal een verschil tussen iemand die "anders denkt" en iemand die actief bezig is onze democratische samenleving af te breken, vaak door middel van geweld. Als je denkt dat die mensen een plek hebben in dit land moet je eens bij jezelf te rade gaan wie hier de nazi is.
Wanneer is een moslim radicaal?
pi_126681855
radicale moslims het land uitzetten is niet hetzelfde als 'massale deportaties' het zijn er hooguit 20
pi_126681881
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef Stridone het volgende:

[..]

Ik ben al bij mijzelf ten rade gegaan. En de uitkomst is dat jij dat bent. Zolang die radicale moslim NIETS doet wat tegen de wet is - heb jij geen enkele grond om hem of haar te deporteren. Wat jij wil druist volledig tegen het beginsel van een democratische rechtsstaat in. "Kom laten we het etiketje radicale moslim erop plakken - en dan gaan deporteren".
Allah Al Watan Al Malik
pi_126681966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij was diegene die een complete ideologie als nazistisch omschreef. Tja, dan moet je niet huilen als je de bal terug (in je gezicht) krijgt. Ten tweede ben jij zelf ook onverdraagzaam, zoals overduidelijk uit je reacties in dit topic is gebleken. Dat jij de islam niet leuk vindt, of negatief vindt - moet je geheel zelf weten. Echter op basis van je eigen bevindingen dan maar anderen gaan deporteren omdat zij daar kennelijk anders over denken...
Nee hoor, de islamcritici in dit topic kregen toch echt als eerst de nazi-vergelijking naar het hoofd geslingerd waarna ík hem terugkaatste. Ik ben trouwens enkel onverdraagzaam tegenover onverdraagzaamheid, daarom vind ik ook dat een achterlijke middeleeuwse religie/ideologie als de islam geen plek heeft in dit land.
pi_126681981
Niet mogen roken op straat... Staat dat soms in de Koran?

Dat van alcohol wist ik geloof ik al een tijdje...

Ik moet de eerste persoon die mij aanspreekt op mijn sigaretje nog tegenkomen (meestal blijft het bij gekuch). Maar misschien zijn die moslims wel veel directer, dat kan ook.
pi_126682018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Stridone het volgende:

[..]

Nee hoor, de islamcritici in dit topic kregen toch echt als eerst de nazi-vergelijking naar het hoofd geslingerd waarna ík hem terugkaatste. Ik ben trouwens enkel onverdraagzaam tegenover onverdraagzaamheid, daarom vind ik ook dat een achterlijke middeleeuwse religie/ideologie als de islam geen plek heeft in dit land.
Dat was niet eens een nazi-vergelijking. Als een opmerking nazistisch IS, dan kan je niet van een vergelijking spreken, dan is dat gewoon zo. Verder kan het mij geen reet schelen wat jij of niet ervan vindt - wel wat jij andere mensen aan wilt doen vanwege je achterlijke middeleeuwse mening.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682041
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wanneer is een moslim radicaal?
Dat valt alleen per geval te beoordelen en daarom is het ook helaas niet realistisch.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben al bij mijzelf ten rade gegaan. En de uitkomst is dat jij dat bent. Zolang die radicale moslim NIETS doet wat tegen de wet is - heb jij geen enkele grond om hem of haar te deporteren. Wat jij wil druist volledig tegen het beginsel van een democratische rechtsstaat in. "Kom laten we het etiketje radicale moslim erop plakken - en dan gaan deporteren".
Zoals ik al zovaak heb gezegd (lezen is een kunst blijkbaar), ik heb dit ook niet als realistische oplossing aangevoerd. Maar misschien kunnen we beginnen met al die idiote salafisten daar in Den Haag, ik zal ze niet missen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:12:44 #99
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126682044
quote:

[..]

Islam is niet echt een religie maar eerder een ideologie...een zeer gevaarlijke...
pi_126682058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef Stridone het volgende:

[..]

Dat valt alleen per geval te beoordelen en daarom is het ook helaas niet realistisch.

[..]

Zoals ik al zovaak heb gezegd (lezen is een kunst blijkbaar), ik heb dit ook niet als realistische oplossing aangevoerd. Maar misschien kunnen we beginnen met al die idiote salafisten daar in Den Haag, ik zal ze niet missen.
Oftewel je wil mensen gaan deporteren terwijl ze in beginsel niets misdaan hebben. :r
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682069
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef AlexJones het volgende:

[..]

Islam is niet echt een religie maar eerder een ideologie...een zeer gevaarlijke...
Origineel riedeltje dit. Kun je ook iets anders dan Geert napraten?
pi_126682088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oftewel je wil mensen gaan deporteren terwijl ze in beginsel niets misdaan hebben. :r
Hij wil andersdenkenden deporteren. Wat een middeleeuwse mening. Brr.
pi_126682099
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Origineel riedeltje dit. Kun je ook iets anders dan Geert napraten?
Alsof dat onderscheid überhaupt wat uitmaakt :D
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682148
Maargoed, als het aan een behoorlijk aantal users hier ligt wordt een stukje van DH en Rotterdam een no go area zoals de negerwijken in de VS. En users die hier niets in zien worden in de hitlerhoek gedrukt.

goed bezig hoor islamietjes. -O-
pi_126682169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hij wil andersdenkenden deporteren. Wat een middeleeuwse mening. Brr.
Ga lekker huilen voor de rechten van jullie arme radicale salafistenvriendjes.. Ik hoef die homo- en vrouwenhatende holbewoners hier in ieder geval niet. Als je je Nederlandse medemens niet kan respecteren, terwijl je hier in principe verwelkomt bent als buitenstaander, hoor je hier niet thuis.
pi_126682222
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Stridone het volgende:
Ga lekker huilen voor de rechten jullie arme radicale salafistenvriendjes.. Ik hoef die homo- en vrouwenhatende holbewoners hier in ieder geval niet. Als je je Nederlandse medemens niet kan respecteren, terwijl je hier in principe verwelkomt bent als buitenstaander, hoor je hier niet thuis.
Ten eerste zijn het geen buitenstaanders, het zijn gewoon Nederlanders. Ten tweede heb jij zelf ook niet de drang om de Nederlandse medemens of zelfs de Nederlandse rechtsstaat te respecteren. Volgens mij hoor jij hier ook niet thuis.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Stridone het volgende:

[..]

[..]

Ga lekker huilen voor de rechten van jullie arme radicale salafistenvriendjes.. Ik hoef die homo- en vrouwenhatende holbewoners hier in ieder geval niet. Als je je Nederlandse medemens niet kan respecteren, terwijl je hier in principe verwelkomt bent als buitenstaander, hoor je hier niet thuis.
Wel een dun laagje chroom bij jou zeg.

Waarom zouden die salafisten mijn vriendjes zijn? Ik walg van hun ideeën.
pi_126682265
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ten eerste zijn het geen buitenstaanders, het zijn gewoon Nederlanders. Ten tweede heb jij zelf ook niet de drang om de Nederlandse medemens of zelfs de Nederlandse rechtsstaat te respecteren. Volgens mij hoor jij hier ook niet thuis.
Datzelfde politiek correcte en brave gelul dat ervoor heeft gezorgd dat we wijken als Schilderswijk naar de klote hebben laten gaan. Ga zo door. Maar jij bent zelf zeker islamitisch? Dat zou al een hoop verklaren.
pi_126682274
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als de argumenten op zijn, dan zijn dit de standaard etiketjes. En nu jij benoemd bent tot vriendje van de salafisten, is de oplossing volgens Stridone dat je gedeporteerd kan worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682275
quote:

[..]

quote:

[..]

Zijn jullie soms één en dezelfde persoon?
pi_126682305
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Weet je wie dat ook zei?

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Weet je wie dat ook zei?

[ afbeelding ]
Wauw jij bent zo slim en grappig.
pi_126682308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Stridone het volgende:

[..]

Datzelfde politiek correcte en brave gelul dat ervoor heeft gezorgd dat we wijken als Schilderswijk naar de klote hebben laten gaan. Ga zo door. Maar jij bent zelf zeker islamitisch? Dat zou al een hoop verklaren.
Je geeft dus toe dat je de huidige democratische rechtsstaat eigenlijk helemaal niet respecteert. Jij wenst deze dus naar je eigen hand te zetten - net als de Salafisten.. misschien kunnen jullie hand in hand tegen Nederland strijden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682315
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Stridone het volgende:

[..]

Hoppa, deporteren die hap.
pi_126682328
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Misty_eyes het volgende:

Ja. Soms.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682329
Ik heb zo'n vermoeden dat Mutant01 en De_Guidance kloons van elkaar zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:20:57 #116
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126682330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, als het aan een behoorlijk aantal users hier ligt wordt een stukje van DH en Rotterdam een no go area zoals de negerwijken in de VS. En users die hier niets in zien worden in de hitlerhoek gedrukt.

goed bezig hoor islamietjes. -O-
Nou hè.
pi_126682334
quote:

[..]

Dan moet je vooral energie erin steken om op te komen voor hun rechten. Andersom zouden ze het echter niet doen voor een ongelovige hond als jij, besef dat wel.
pi_126682337
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

[..]

Onze geesten zijn eventjes één.
pi_126682338
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja.
Dus toch.
pi_126682355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Mutant01 en De_Guidance kloons van elkaar zijn.
Dat klopt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682367
Ja zie je, jullie taalgebruik en obsessies zijn hetzelfde.Jouw, in dit geval.
pi_126682403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Stridone het volgende:

[..]

Dan moet je vooral energie erin steken om op te komen voor hun rechten. Andersom zouden ze het echter niet doen voor een ongelovige hond als jij, besef dat wel.
Wat boeit dat? 'Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal het recht om het te zeggen tot de dood toe verdedigen"
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682405
quote:

[..]

Als mensen hier een soort van sharia willen invoeren, beschouw ik ze niet als Nederlanders. En al helemaal niet als Hagenezen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:22:46 #124
37295 Luigi
mario pls
pi_126682407
quote:

[..]

*insert voltaire quote*
pi_126682418
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Misty_eyes het volgende:
Jazeker. We are the Borg.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:23:20 #126
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126682424
quote:
Ja zie je, jullie taalgebruik en obsessies zijn het hetzelfde.Jouw, in dit geval.
Inhoudelijk wil het niet lukken. Dan maar over de users beginnen, nietwaar?
pi_126682429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat je de huidige democratische rechtsstaat eigenlijk helemaal niet respecteert. Jij wenst deze dus naar je eigen hand te zetten - net als de Salafisten.. misschien kunnen jullie hand in hand tegen Nederland strijden.
Juist wel, daarom wil ik elementen die deze willen afbreken graag zie verdwijnen. Als ik in 1932 had geleefd, had ik deze zelfde discussie gevoerd, maar dan tegen Adolf Hitler en zijn vrinden; eveneens mensen die het niet zo op hadden met de democratische rechtsstaat, en kijk wat het Duitsland opgeleverd heeft om hen te tolereren.
pi_126682439
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Luigi het volgende:

[..]

*insert voltaire quote*
GMTA, zie twee posts boven je ;)
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682454
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als mensen hier een soort van sharia willen invoeren, beschouw ik ze niet als Nederlanders. En al helemaal niet als Hagenezen.
Hoe beschouw je streng gereformeerden die hun regels door willen drammen?
pi_126682455
quote:

[..]

Ik verdedig hun rechten niet. Ik vind hun gedrag ongewenst. Net als het feit dat er überhaupt een salafistische moskee is in Nederland.

Ik verdedig wel de rechten van de moslims in Nederland die mijn vrienden familie etc zijn. :)
Zeker als er hier wordt opgeroepen tot massale deportaties en moslims worden neergezet als gevaarlijke monsters die opereren onder een geheim complot.
pi_126682456
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Inhoudelijk wil het niet lukken. Dan maar over de users beginnen, nietwaar?
Ik bemoei me niet met deze discussie zoals je al hebt kunnen vaststellen. Gewoon observaties.
pi_126682458
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Stridone het volgende:

[..]

Juist wel, daarom wil ik elementen die deze willen afbreken graag zie verdwijnen. Als ik in 1932 had geleefd, had ik deze zelfde discussie gevoerd, maar dan tegen Adolf Hitler en zijn vrinden; eveneens mensen die het niet zo op hadden met de democratische rechtsstaat, en kijk wat het Duitsland opgeleverd heeft om hen te tolereren.
Onzin, je wil mensen DEPORTEREN DIE NIETS MISDAAN HEBBEN. GAAT ER EEN BELLETJE RINKELEN!??!?!?
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682465
quote:
Zijn allebei islamietjes die hun geloof niet voor zichzelf kunnen houden, Mutie een marokkaan en DG een turk.
pi_126682474
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Luigi het volgende:

[..]

*insert voltaire quote*
Ja dat had ik ook nog kunnen zeggen.
pi_126682483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat boeit dat? 'Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal het recht om het te zeggen tot de dood toe verdedigen"
Die salafisten zouden ons echter maar wat graag onze rechten (zoals vrijheid van meningsuiting) afnemen, dus daarop heeft het geen betrekking.
pi_126682486
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Gewas het volgende:

[..]

Wie jij al of niet als Nederlander beschouwt is irrelevant. Het gaat om het feit dat zij dat gewoon zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zijn allebei islamietjes die hun geloof niet voor zichzelf kunnen houden, Mutie een marokkaan en DG een turk.
Hoe weet je wat mijn religie is?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:25:18 #138
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126682501
Dr. Nikita klinkt als een personage uit zo'n stomende huisvrouwenroman.
pi_126682506
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe beschouw je streng gereformeerden die hun regels door willen drammen?
Daar denk ik hetzelfde over.

Ik heb een sterke afkeer van welke religie dan ook. Vooral als ze het aan anderen op willen dringen.
pi_126682513
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Stridone het volgende:

[..]

Die salafisten zouden ons echter maar wat graag onze rechten (zoals vrijheid van meningsuiting) afnemen, dus daarop heeft het geen betrekking.
Ze mogen hun mening daarover uiten. Daar is geen enkel probleem mee. Zolang zij niets doen wat indruist tegen de rechten zoals wij die hebben vastgesteld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682524
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:25 schreef Gewas het volgende:

[..]

Daar denk ik hetzelfde over.

Ik heb een sterke afkeer van welke religie dan ook. Vooral als ze het aan anderen op willen dringen.
Die zie je ook niet als Nederlanders dus?
pi_126682535
Al die kloons hier: de groeten. :W
pi_126682574
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hoe weet je wat mijn religie is?
Hallo, reageer je nu echt op Nikita? Die leeft bij de gratie van dit soort discussies en opmerkingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682597
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hallo, reageer je nu echt op Nikita? Die leeft bij de gratie van dit soort discussies en opmerkingen.
Oja.
pi_126682606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Misty_eyes het volgende:
Al die kloons hier: de groeten. :W
Groetjes terug. Van mij en D_G.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682617
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:25 schreef Nibb-it het volgende:
Dr. Nikita klinkt als een personage uit zo'n stomende huisvrouwenroman.
Ik heb "nog" westerse rechten waar ik voor opkom. Moeilijk te begrijpen voor jou en heel veel moslims dat een vrouw niet alleen als een broedmachine om haatbaardjes te produceren dient.
pi_126682641
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb "nog" westerse rechten waar ik voor opkom. Moeilijk te begrijpen voor jou en heel veel moslims dat een vrouw niet alleen als een broedmachine om haatbaardjes te produceren dient.
In Hongarije vinden ze dat sowieso toch al? Heb je geen moslim voor nodig.
pi_126682644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb "nog" westerse rechten waar ik voor opkom.
Ik zie daar anders bar weinig van terug in Hongarije.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682645
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, je wil mensen DEPORTEREN DIE NIETS MISDAAN HEBBEN. GAAT ER EEN BELLETJE RINKELEN!??!?!?
Jij wilt radicale elementen in onze samenleving de kans geven om hun zieke ideeën te voeden en verspreiden. Dat is veel zieker, dat maakt je gewoon een collaborateur. Als jij nou de kans had in 1932, om Hitler en zijn kornuiten te deporteren, had je het dan gedaan? Of had je dan ook de mond vol gehad over hun recht om te spreken?
pi_126682662
Oke. We zijn nu echt kloontjes D_G. It's official.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682675
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat men nog op jou reageert als extremistische moslim begrijp ik ook vaak niet.
pi_126682700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Die zie je ook niet als Nederlanders dus?
Dat soort mensen zijn niet de dingen die ik mooi vind aan Nederland, nee. Al zijn het officieel wel Nederlanders.
pi_126682727
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In Hongarije vinden ze dat sowieso toch al? Heb je geen moslim voor nodig.
Moet jij je niet bezig houden met de open riolen in turkije?
pi_126682734
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Stridone het volgende:

[..]

Jij wilt radicale elementen in onze samenleving de kans geven om hun zieke ideeën te voeden en verspreiden. Dat is veel zieker, dat maakt je gewoon een collaborateur. Als jij nou de kans had in 1932, om Hitler en zijn kornuiten te deporteren, had je het dan gedaan? Of had je dan ook de mond vol gehad over hun recht om te spreken?
In de jaren 30 was er een crisis. Volgens de nazi's kwam dit door de Joden. Die hadden wel wat te besteden.

Dus het feit dat andere mensen verhongerden was hun schuld volgens Hitler.

Zo kun je altijd wel een belachelijke smoes verzinnen om mensen die niets hebben gedaan te verjagen.
pi_126682751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moet jij je niet bezig houden met de open riolen in turkije?
Ik hou het wel bij een open riool in Nederland.
pi_126682760
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In de jaren 30 was er een crisis. Volgens de nazi's kwam dit door de Joden. Die hadden wel wat te besteden.

Dus het feit dat andere mensen verhongerden was hun schuld volgens Hitler.

Zo kun je altijd wel een belachelijke smoes verzinnen om mensen die niets hebben gedaan te verjagen.
Wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je hem willen deporteren of niet?
pi_126682770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Stridone het volgende:

[..]

Het is heel simpel tegen een mening kan ik gewoon ageren, net als dat ik tegen jouw mening nu ageer. Ik ontneem hen de kans door met moslimjongeren te praten en hen mijn visie van mijn religie te laten zien, als alternatief voor de radicale elementen die hun visie willen opleggen. We hebben het hier over de vrijheid van meningsuiting. Zolang zij niet oproepen tot geweld - of enigerlei andere zaken in strijd met de wet organiseren - is er geen enkele grond om hen te deporteren. Jij wil hen deporteren vanwege hun afwijkende visie op bepaalde zaken. Daar ga ik niet in mee. Hitler riep op een gegeven moment openlijk op tot geweld tegen Joden. Zodra Salafisten dat doen, kan je hen oppakken en deporteren. Zolang zij dat niet doen - heb jij er niets tegenin te brengen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682775
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
Oke. We zijn nu echt kloontjes D_G. It's official.
Cool, ik ben nog nooit kloontjes geweest met iemand. :@
pi_126682795
]

[ Bericht 28% gewijzigd door Ludd op 18-05-2013 18:37:36 ]
pi_126682812
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is heel simpel tegen een mening kan ik gewoon ageren, net als dat ik tegen jouw mening nu ageer. Ik ontneem hen de kans door met moslimjongeren te praten en hen mijn visie van mijn religie te laten zien, als alternatief voor de radicale elementen die hun visie willen opleggen. We hebben het hier over de vrijheid van meningsuiting. Zolang zij niet oproepen tot geweld - of enigerlei andere zaken in strijd met de wet organiseren - is er geen enkele grond om hen te deporteren. Jij wil hen deporteren vanwege hun afwijkende visie op bepaalde zaken. Daar ga ik niet in mee.
Oh nee joh, salafisten en oproepen tot geweld, dat komt nooit voor. :')

En wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je Hitler & co willen deporteren of niet?
pi_126682830
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik hou het wel bij een open riool in Nederland.
Mooi, dan zit je goed in je rol daar in de schilderswijk.
pi_126682848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Stridone het volgende:

[..]

Oh nee joh, salafisten en oproepen tot geweld, dat komt nooit voor. :')

En wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je Hitler & co willen deporteren of niet?
Lees de edit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126682860
[

[ Bericht 99% gewijzigd door Ludd op 18-05-2013 18:35:47 ]
pi_126682874
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Stridone het volgende:

[..]

Wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je hem willen deporteren of niet?
Hitler is trouwens niet geheel democratisch aan de macht gekomen. Hij heeft veel geweld gebruikt om aan de macht gekomen.

Het is verder een irrelevante vraag. Het gaat namelijk over de deportatie van grote bevolkingsgroepen vanwege hun religie.

Of denk jij serieus dat de salafisten een meerderheid gaan krijgen in het parlement?

Er is daar niet eens een gewone moslimpartij. Laat staan een extreme. :')
pi_126682898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mooi, dan zit je goed in je rol daar in de schilderswijk.
Ik had het over het riool op het internet.
pi_126682945
Oproepen tot geweld is gewoon strafbaar. Ook als salafisten het doen.
pi_126683025
quote:
. Hitler riep op een gegeven moment openlijk op tot geweld tegen Joden. Zodra Salafisten dat doen, kan je hen oppakken en deporteren. Zolang zij dat niet doen - heb jij er niets tegenin te brengen.
Weet je zeker dat hij dat al deed voordat hij aan de macht kwam? ;) Jij weet net zo goed als ik hoe salafisten over ongelovigen, vrouwen, homo's, joden etc denken. En dat het niet bepaald een vredig volkje is. Er werd in salafistiche moskees al geroepen om de dood van Theo van Gogh, lang voordat de moord plaatsvond.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:34 schreef Ludd het volgende:
[
Ehhh, Oostenrijk? Het was een hypothetische vraag, ik snap je doel niet echt.
pi_126683043
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik had het over het riool op het internet.
Waar jij als een drol in zwemt. Prima voor je toch want het is altijd beter dan de open riolen in de geitenbergen van turkije.
pi_126683059
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waar jij als een drol in zwemt. Prima voor je toch want het is altijd beter dan de open riolen in de geitenbergen van turkije.
Kwalitatief hoogwaardige post.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:40:38 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126683087
:')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:40:41 #171
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126683091
quote:
In de Driehoek is de criminaliteit de afgelopen tijd gedaald, zo schrijft Trouw. Dat is te danken aan de aanpak van jeugdbendes door de politie, maar volgens buurtbewoners speelt ook "de vrees voor de toorn van Allah" mee. Orthodoxe moslims zouden veel invloed hebben op straatjongens.
Nou prima toch? Kunnen al die klotejochies daar een tijdje in de leer, PVV ook weer blij ;)
pi_126683097
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef Stridone het volgende:

[..]

Weet je zeker dat hij dat al deed voordat hij aan de macht kwam? ;) Jij weet net zo goed als ik hoe salafisten over ongelovigen, vrouwen, homo's, joden etc denken. En dat het niet bepaald een vredig volkje is. Er werd in salafistiche moskees al geroepen om de dood van Theo van Gogh, lang voordat de moord plaatsvond.

[..]

Ehhh, Oostenrijk? Het was een hypothetische vraag, ik snap je doel niet echt.
Nu heb het plots over salafisten. Je weet dat dat een extreem kleine fractie is?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:40:58 #173
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126683098
Allah houdt niet van vrije samenlevingen. Als moslim is het jouw opgedragen taak om te streven naar een Sharia gemeenschap. SHARIA4HOLLAND!
pi_126683117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef AlexJones het volgende:
Allah houdt niet van vrije samenlevingen. Als moslim is het jouw doel om te streven naar een Sharia gemeenschap. SHARIA4HOLLAND!
Bedankt al-qeida.
pi_126683151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nou prima toch? Kunnen al die klotejochies daar een tijdje in de leer, PVV ook weer blij ;)
Inderdaad, kunnen we ze niet subsidiëren? Werkt een stuk beter dan die geiten wollen sokken straatcoaches of buurtvaders blijkbaar. :o
pi_126683170
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hitler is trouwens niet geheel democratisch aan de macht gekomen. Hij heeft veel geweld gebruikt om aan de macht gekomen.

Het is verder een irrelevante vraag. Het gaat namelijk over de deportatie van grote bevolkingsgroepen vanwege hun religie.

Of denk jij serieus dat de salafisten een meerderheid gaan krijgen in het parlement?

Er is daar niet eens een gewone moslimpartij. Laat staan een extreme. :')
Het gaat helemaal niet alleen over de deportatie van grote bevolkingsgroepen, dat hebben jullie ervan gemaakt om mij als een extremist af te schilderen. Pas maar op, dadelijk moet je nog tegen islamkritiek verweren en dan wordt het moeilijk he. :')
pi_126683175
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Kwalitatief hoogwaardige post.
Spiegel pikkie, net zoals jouw kwaliteitspostings van hakenkruizen, deportatie en hitlergewauwel.
pi_126683218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Spiegel pikkie, net zoals jouw kwaliteitspostings van hakenkruizen, deportatie en hitlergewauwel.
Ok. Ik begon namelijk over deportaties.
pi_126683233
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nu heb het plots over salafisten. Je weet dat dat een extreem kleine fractie is?
We zijn inderdaad van "radicalen" naar "salafisten" overgegaan omdat salafisten over het algemeen een wat radicalere stroming is binnen de islam. Was puur als voorbeeld.
pi_126683239
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Stridone het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet alleen over de deportatie van grote bevolkingsgroepen, dat hebben jullie ervan gemaakt om mij als een extremist af te schilderen. Pas maar op, dadelijk moet je nog tegen islamkritiek verweren en dan wordt het moeilijk he. :')
Dus je trekt je opmerkingen over massale deportaties terug?

Mooi.

Islamkritiek moet kunnen. Interesseert mij niet zo.
pi_126683252
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

en hitler en hakenkruizen.............................
pi_126683301
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je hebt zelf wel de voorzet gegeven met die stompzinnige post met die vlag, als je het mij vraagt.
pi_126683309
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus je trekt je opmerkingen over massale deportaties terug?

Mooi.
Nee hoor, iedere moslim met radicale denkbeelden mag wat mij betreft nog steeds een enkeltje zandbak krijgen. Al is het maar ter bescherming van onze homoseksuele en vrouwelijke medemens.
pi_126683323
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Stridone het volgende:

[..]

Nee hoor, iedere moslim met radicale denkbeelden mag wat mij betreft nog steeds een enkeltje zandbak krijgen. Als is het maar ter bescherming van onze homoseksuele en vrouwelijke medemens.
Dan blijft alles wat ik zeg staan.
pi_126683344
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

en hitler en hakenkruizen.............................
Een griezelig mannetje is het die alles zal aangrijpen om vergelijken te maken met Jodendeportaties, de 2e Wereldoorlog, NSB-ers en Nazi's. :r Afijn, zijn overbekende obsessies.
pi_126683380
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Je hebt zelf wel de voorzet gegeven met die stompzinnig post met die vlag, als je het mij vraagt.
De gouden dageraad roept Heil Hitler in het parlement en moord buitenlanders. Dat in combinatie met Europa Ontwaakt doet alarmbellen rinkelen bij mij.

Leer uit de geschiedenis dat je dat snel moet opmerken en duiden.
pi_126683423
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Een griezelig mannetje is het die alles zal aangrijpen om vergelijken te maken met Jodendeportaties, de 2e Wereldoorlog, NSB-ers en Nazi's. :r Afijn, zijn overbekende obsessies.
Ik begon niet over massale deportaties.

Sowieso heb ik het niet vaak over WOII.

Net was ik nog een kloon van Mutant en nu heb ik "welbekende obsessies"? Interessant.
pi_126683427
quote:

[..]

[ Bericht 11% gewijzigd door Voorschrift op 19-05-2013 13:43:20 ]
pi_126683433
quote:
Ze worden aangesproken als ze op straat roken, als ze alcohol drinken en als ze opzichtige kleding dragen. Ook zouden bewoners tegen politiemensen hebben gezegd dat ze hun problemen zelf wel kunnen oplossen.
Phoeh zeg.
pi_126683471
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef skrn het volgende:

[..]

Phoeh zeg.
Een no go zone, zou ik zeggen. :')
pi_126683498
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De gouden dageraad roept Heil Hitler in het parlement en moord buitenlanders. Dat in combinatie met Europa Ontwaakt doet alarmbellen rinkelen bij mij.

Leer uit de geschiedenis dat je dat snel moet opmerken en duiden.
Ik vind het een beetje een dooddoener en topic-killer. Het was nergens voor nodig. De term "wordt wakker" wordt algemeen gebezigd, dus je reactie was nogal overtrokken. Just my 2 cents.
pi_126683508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Je bent de eerste die een islamitische buurman zou aangeven om vervolgens z'n spullen uit z'n huis te halen. Het type schoft is altijd hetzelfde, enkel de slachtoffers verschillen.
Ik heb deze post bij de Moderators gemeld.
pi_126683527
Het blijft grappig dat mensen de islam/moslims hier als slachtoffer zien in plaats van iedereen die wereldwijd vertrapt wordt door deze fascistische ideologie.
pi_126683534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een dooddoener en topic-killer. Het was nergens voor nodig. De term "wordt wakker" wordt algemeen gebezigd, dus je reactie was nogal overtrokken. Just my 2 cents.
Nou een topic-killer was het niet echt.

Maar ik snap je punt.
pi_126683549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ook die over massale deportaties?
En de geitenpost van Nikita?
pi_126683588
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ook die over massale deportaties?
En de geitenpost van Nikita?
Dat moet je zelf weten maar ik ben verder ook wel klaar met je trouwens.
pi_126683596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:54 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Oké.
pi_126683598
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Hier een sticker voor in je schrift knul.

zaterdag 18 mei 2013 @ 18:55:23 #199
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126683624
_O-
pi_126683637
Dat het plaatje in de OP al 3 topics staat zegt ook wel genoeg over moderatie lijkt me. Ik maak me nergens druk om.
pi_126683654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat men nog op jou reageert als extremistische moslim begrijp ik ook vaak niet.
En nu is hij extremistisch? :D
pi_126683667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Je bent de eerste die een islamitische buurman zou aangeven om vervolgens z'n spullen uit z'n huis te halen. Het type schoft is altijd hetzelfde, enkel de slachtoffers verschillen.
Tja, en jij zal dan daarna zonder blikken of blozen de trekker overhalen voor het genadeschot van die aangegeven islamietje.
pi_126683685
Goed bezig Nikita. :')
pi_126683702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tja, en jij zal dan daarna zonder blikken of blozen de trekker overhalen voor het genadeschot van die aangegeven islamietje.
Dat je al jaren in het buitenland woont is nog geen excuus om je Nederlands te laten verslonsen. Of spreek je enkel allochtoons ?
pi_126683709
Waar blijven die mods?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:57:43 #206
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126683711
quote:

[..]

We hebben allemaal obsessies, Misty Eyes.

Moet jij niet een topic over Marokkanen openen ergens?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126683735
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

We hebben allemaal obsessies, Misty Eyes.

Moet jij niet een topic over Marokkanen openen ergens?
Hé, verrek, laten dat nou juist JOUW obsessies zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:59:29 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126683792
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef Stridone het volgende:
Het blijft grappig dat mensen de islam/moslims hier als slachtoffer zien in plaats van iedereen die wereldwijd vertrapt wordt door deze fascistische ideologie.
Ik zie mensen als slachtoffer; homo's, vrouwen, en in dit geval Nederlandse moslims die geen zak te maken hebben met sharia-radicalisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:59:47 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126683803
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Kun je mij even aantonen waar er een topic van mijn hand is... überhaupt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126683823
Dezenn topic

Zie!
pi_126683826
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zie mensen als slachtoffer; homo's, vrouwen, en in dit geval Nederlandse moslims die geen zak te maken hebben met sharia-radicalisme.
Zo zie ik het ook.
Ben fervent voorstander van vrouwen en homorechten.
pi_126683848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Waarom probeer je iedereen obsessies aan te praten.
pi_126683852
pi_126683855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat je al jaren in het buitenland woont is nog geen excuus om je Nederlands te laten verslonsen. Of spreek je enkel allochtoons ?
Origineel hoor. er zijn hele volkstammen die meer dan 40 jaar in NL wonen en nog steeds een tolk nodig hebben. Daar hoor ik je niet over meneer de hypocriet.
pi_126683859
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kun je mij even aantonen waar er een topic van mijn hand is... überhaupt?
Van welke kloon wil je een topic? Kies maar uit.
pi_126683860
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Ben fervent voorstander van vrouwen en homorechten.
Laat je geen rad voor ogen draaien door figuren die nadat moslims van het toneel zijn verdwenen een andere minderheid als zondeboek zoeken, waaronder homo's.
pi_126683886
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Laat je geen rad voor ogen draaien door figuren die nadat moslims van het toneel zijn verdwenen een andere minderheid als zondeboek zoeken, waaronder homo's.
Uit onderzoek bleek ook dat PVV'ers homofober zijn dan gemiddeld.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:02:24 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126683893
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:01 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Van welke kloon wil je een topic?
Kloon? Ik ook al?

Van een willekeurig iemand of toch gewoon van een vermaledijde staatsondermijnende salafist?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126683901
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uit onderzoek bleek ook dat PVV'ers homofober zijn dan gemiddeld.
En crimineler. Laten wij dat niet vergeten.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:02:40 #220
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126683905
Dit topic :')_______!!!!!
Dit, dus.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:02:49 #221
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_126683912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Misty_eyes het volgende:
Waar blijven die mods?
Dit topic is een no go zone
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_126683933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:54 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ah. Kleur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126683937
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Dit topic :')_______!!!!!
Prachtig dat dit kan toch ? Dat plaatje in de OP geeft al een mooie aanzet tot een respectvolle discussie. Ik ben blij dat de NWS mods dat ook zien.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:04:00 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126683956
Ik durf met droge ogen te beweren dat er best lieden hier zijn die maar wat graag een nieuwe holocaust zouden willen starten. Daarom krijgen ze uitslag wanneer Hitler genoemd wordt. Dat komt te dichtbij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126683958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kloon? Ik ook al?

Van een willekeurig iemand of toch gewoon van een vermaledijde staatsondermijnende salafist?
We zijn allemaal kloontjes. De drieling. Daarom zeg ik, sommige mensen hier sporen echt niet. :D
Allah Al Watan Al Malik
pi_126683966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dit topic is een no go zone
_O-
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:04:26 #227
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126683973
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Prachtig dat dit kan toch ? Dat plaatje in de OP geeft al een mooie aanzet tot een respectvolle discussie. Ik ben blij dat de NWS mods dat ook zien.
Het niveau is ongelofelijk hoog, ja.
Dit, dus.
pi_126683988
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We zijn allemaal kloontjes. De drieling. Daarom zeg ik, sommige mensen hier sporen echt niet. :D
Shit, vergeten uit te loggen.
pi_126684010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kloon? Ik ook al?

Open een topic over Manlets zou ik zeggen, met die koddige korte armpjes.
pi_126684014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

pi_126684021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Shit, vergeten uit te loggen.
Ik kan wel snel typen. Dat dan weer wel. En op de post knop drukken. En dan weer snel in en uitloggen op een ander account.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:06:15 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126684031
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:05 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Open een topic over Manlets zou ik zeggen.
Manlets? Waarom zou ik een topic willen openen over manlets?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126684048
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat weet jij beter dan ik: ik vind het ook bizar maar goed.
pi_126684060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is toch logisch!!! Manlets!
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:07:16 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126684062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126684065
Wat zijn manlets?
pi_126684066
Ben er klaar mee, met deze farce. :W
pi_126684071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Maar Misty_eyes, jij post ook met een kloon en volgens mij ben je nog gebanned ook. Waarom zou je de mods hier willen hebben ?
pi_126684085
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef De_Guidance het volgende:
Wat zijn manlets?
Geen idee. Maar soms moet je even meepraten met iemand om erachter te komen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:08:06 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126684093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef Misty_eyes het volgende:
Ben er klaar mee, met deze farce. :W
Dat zijn we gewend ja. Een hoop stampei maken, wat beschuldigen de ether in slingeren, en vervolgens wegvluchten, want 'farce'.

Hou toch op man. Zeg dan niks.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126684118
Urban dictionary
468 up, 158 down
The little fella you see at the gym who tries to draw attention away from his short stature by packing on excessive muscle mass (this generally has an effect opposite of that which was intended). Often waddles around like a muscly lil' meatball.
That manlet may only be 5'5", but I just saw him rep 250 lbs. eight times on the bench! Somebody's overcompensating.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:08:55 #242
190104 Jareth
Such a pity...
pi_126684120
quote:
Des te meer reden om dat salaf(asc)istisch geteisem aan te pakken.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_126684126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik durf met droge ogen te beweren dat er best lieden hier zijn die maar wat graag een nieuwe holocaust zouden willen starten. Daarom krijgen ze uitslag wanneer Hitler genoemd wordt. Dat komt te dichtbij.
Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest. En dat terwijl ik jullie over de echte problemen, zoals complete wijken die in streng islamitische bolwerken veranderen, geen woord hoor spreken.
pi_126684157
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef Jareth het volgende:

[..]

Des te meer reden om dat salaf(asc)istisch geteisem aan te pakken.
Ach, er is zoveel geteisem. Zelfs in ons eigen pure gelederen. Geteisem aanpakken zodra ze de wet overtreden.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:10:31 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126684165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Stridone het volgende:

[..]

Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest. En dat terwijl ik jullie over de echte problemen, zoals complete wijken die in streng islamitische bolwerken veranderen, geen woord hoor spreken.
Discussies... natuurlijk. Totdat er sprake is van nuance, dan zijn de islamcritici er als de kippen bij om over hippies en linksdraaiende yoghurt te praten.

Wat ik vind van sharia heb ik allang gezegd: het heeft, evenals iedere andere op religie gebaseerde wetgeving, geen plaats in dit land.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126684176
quote:

[..]

Misschien komt dat omdat jij met fanfare en met trots aankondigde dat je allerlei andersdenkenden wil deporteren en de rechtsstaat overboord wil gooien. Dat trekt een klein beetje de aandacht. Een klein beetje maar hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126684192
quote:

[..]

Dude.
Je hebt gezegd: massale deportaties zijn de enige oplossing maar dat is niet haalbaar. Dus het zal zich alleen maar verder verspreiden.

(Dat wil je ook niet terugnemen.)

Waar wil je dan nog over praten?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:12:25 #248
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126684228
quote:

[..]

Meestal begint het omdat de mensen die de discussie willen starten en hun onvrede willen uiten over kwesties als dit nooit met onderbouwde argumenten komen om aan te tonen wat er mis is. Cijfers, rapporten en dergelijke blijven altijd achterwege en het eeuwige 'middeleeuws gedachtengoed + terugsturen + lijdende bevolking' ook niets voorstelt.
Dit, dus.
pi_126684241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Discussies... natuurlijk. Totdat er sprake is van nuance, dan zijn de islamcritici er als de kippen bij om over hippies en linksdraaiende yoghurt te praten.

Wat ik vind van sharia heb ik allang gezegd: het heeft, evenals iedere andere op religie gebaseerde wetgeving, geen plaats in dit land.
Nee, dát is pas een genuanceerde uitspraak joh. Ik stem D66, dus die uitspraak gaat sowieso niet echt op. :')
pi_126684242
quote:

[..]

Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest.
Er zijn genoeg mensen met kritiek op de islam die dat soort titel niet krijgen, voor mafketels als jij zijn ze echter typerend.
pi_126684247
pi_126684289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Stridone het volgende:

[..]

Ik stem D66
Waarom in godsnaam, het partijbeginsel wel eens gelezen ?
pi_126684348
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Stridone het volgende:

[..]

Nee, dát is pas een genuanceerde uitspraak joh. Ik stem D66, dus die uitspraak gaat sowieso niet echt op. :')
Een D66'er die mensen wil deporteren vanwege hun denkwijze. Volgens mij zit jij bij de verkeerde partij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126684462
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een D66'er die mensen wil deporteren vanwege hun denkwijze. Volgens mij zit jij bij de verkeerde partij.
quote:
Wij beoordelen mensen niet op basis van achtergrond, kleur of geloof, maar op grond van wat ze doen.
pi_126684472
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam, het partijbeginsel wel eens gelezen ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor, uiteindelijk geef ik toch toe dat dat geen realistische of haalbare oplossing is? Dus ik zie slechts met lede ogen de verspreiding van de islam toe, wetende dat het tij allang niet meer gekeerd kan worden. Net zoals D66 zeg maar. :')
pi_126684494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Stridone het volgende:

Nee hoor, uiteindelijk geef ik toch toe dat dat geen realistische of haalbare oplossing is? Dus ik zie slechts met lede ogen de verspreiding van de islam toe, wetende dat het tij allang niet meer gekeerd kan worden. Net zoals D66 zeg maar. :')
Yeah right. Zelfs de verhalen van Zorro zijn nog geloofwaardiger dan dit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126684497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Stridone het volgende:

[..]

[..]

Wut ?
pi_126684585
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Leuk, maar ik stem op D66 omdat ik met die partij de meeste overeenkomsten heb, niet omdat ik het met alles eens ben. Ik beoordeel mensen namelijk wel degelijk op hun geloof, vooral als je geloof zegt dat ongelovige honden zoals ik moeten branden in de hel. En al helemaal een geloof als de islam dat over de hele wereld alleen maar voor problemen zorgt.
pi_126684599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Stridone het volgende:

[..]

Leuk, maar ik stem op D66 omdat ik met die partij de meeste overeenkomsten heb, niet omdat ik het met alles eens ben. Ik beoordeel mensen namelijk wel degelijk op hun geloof, vooral als je geloof zegt dat ongelovige honden zoals ik moeten branden in de hel. En al helemaal een geloof als de islam dat over de hele wereld alleen maar voor problemen zorgt.
Fijn voor je.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:21:42 #260
190104 Jareth
Such a pity...
pi_126684610
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

D66 zal erg positief zijn over fundituig dat anderen een bepaalde levenswijze probeert op te dringen?
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_126684627
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Yeah right. Zelfs de verhalen van Zorro zijn nog geloofwaardiger dan dit.
Als je mijn postgeschiedenis terugzoekt vind je me vast ergens in politieke topics terug..
pi_126684650
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Jareth het volgende:

[..]

D66 zal erg positief zijn over fundituig dat anderen een bepaalde levenswijze probeert op te dringen?
D66 zal in ieder geval niet pleiten voor deportatie van andersdenkenden die bovendien geen enkele wet hebben overtreden. Je vraag gaat dus nergens over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126684683
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Jareth het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me niet. Hoe is dat relevant ?
pi_126684695
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

D66 zal in ieder geval niet pleiten voor deportatie van andersdenkenden die bovendien geen enkele wet hebben overtreden. Je vraag gaat dus nergens over.
Volgens mij heb ik nog duidelijk gezegd dat ik daar niet voor pleit omdat het onrealistisch is.
pi_126684727
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:23 schreef Stridone het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nog duidelijk gezegd dat ik daar niet voor pleit omdat het onrealistisch is.
Je pleit daar wel voor, maar je weet dat het niet kan. Dat neemt niet weg dat je dat wel een oplossing vindt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:24:33 #266
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_126684738
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_126684754
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Stridone het volgende:

[..]

Leuk, maar ik stem op D66 omdat ik met die partij de meeste overeenkomsten heb
Ik vraag me dan af welke overeenkomsten dat zijn als je geen PVV stemadvies krijgt wat me wat realistischer lijkt.
pi_126684794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:23 schreef Stridone het volgende:

[..]

Precies, een beetje zoals een neo-nazi die niet voor het vernietigen van Joden is omdat het niet realistisch is.
pi_126684800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je pleit daar wel voor, maar je weet dat het niet kan. Dat neemt niet weg dat je dat wel een oplossing vindt.
Het zou theoretisch een oplossing zijn voor de oprukkende islam in Nederland, dat is een objectief feit, of je het nou gerechtvaardigd vindt of niet.. Dat is ook wat ik in eerste instantie zei, maar goed. :')
pi_126684832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Stridone het volgende:

[..]

Het zou theoretisch een oplossing zijn voor de oprukkende islam in Nederland, dat is een objectief feit, of je het nou gerechtvaardigd vindt of niet.. Dat is ook wat ik in eerste instantie zei, maar goed. :')
Klopt. En jij kwam met deze oplossing en PLEIT daar ook voor. Het is de oplossing die jouw voorkeur heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126684854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Stridone het volgende:

[..]

We kunnen ook alle mannen opsluiten. Ook een objectief feit om criminaliteit tot ongeveer 0% te reduceren. Of oorlogen, vechtpartijen etc.
pi_126684875
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af welke overeenkomsten dat zijn als je geen PVV stemadvies krijgt wat me wat realistischer lijkt.
Bedenk je eens wat voor maatschappij D66 voor ogen heeft en bedenk je dan of de islam daar compatibel mee is. Gaat er al een belletje rinkelen? :) Het enige verschil is dat D66 denkt dat de islam zijn vredige plekje hier wel vindt, en ik daar wat pessimistischer over ben.
pi_126684901
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Stridone het volgende:

[..]

Bedenk je eens wat voor maatschappij D66 voor ogen heeft en bedenk je dan of de islam daar compatibel mee is. Gaat er al een belletje rinkelen? :)
Bij mij wel ja, bij jou is het waarschijnlijk een oorverdovende stilte.
pi_126684918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt. En jij kwam met deze oplossing en PLEIT daar ook voor. Het is de oplossing die jouw voorkeur heeft.
Helemaal niet, ik zie allang in dat het te laat is voor een werkbare oplossing vanwege demografische verschuivingen.
pi_126684942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef Stridone het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik zie allang in dat het te laat is voor een werkbare oplossing vanwege demografische verschuivingen.
Helemaal niet? Ik zou zeggen lees je eigen reacties nogmaals door. En je hele gejank over demografische verschuivingen gaat al HELEMAAL nergens over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126684976
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Helemaal niet? Ik zou zeggen lees je eigen reacties nogmaals door. En je hele gejank over demografische verschuivingen gaat al HELEMAAL nergens over.
Heb je het nu over radicale moslims? Want die deporteer ik al te graag inderdaad.
pi_126685024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:31 schreef Stridone het volgende:

[..]

Heb je het nu over radicale moslims? Want die deporteer ik al te graag inderdaad.
Dat maakt het echt niet minder erg hoor. Radicale moslims die de wet niet overtreden zijn namelijk ook gewoon mensen. Mensen met een zwaar andere opinie, dat wel. Dat jij hen wil deporteren vanwege die afwijkende opinie maakt je positie er niet beter op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126685108
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat maakt het echt niet minder erg hoor. Radicale moslims die de wet niet overtreden zijn namelijk ook gewoon mensen. Mensen met een zwaar andere opinie, dat wel. Dat jij hen wil deporteren vanwege afwijkende die opinie maakt je positie er niet beter op.
Het zijn mensen die ik het land uit wil schoppen, niks mis mee lijkt me.
pi_126685215
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef Stridone het volgende:

[..]

Het zijn mensen die ik het land uit wil schoppen, niks mis mee lijkt me.
Dank voor het bevestigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126685313
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dank voor het bevestigen.
Geen probleem, radicale islam moeten we hier niet willen lijkt me ^O^
pi_126686583
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Stridone het volgende:

[..]

Oh zeker wel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:26:59 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_126687229
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Stridone het volgende:

Types als jij schop ik ook liever een paar meter onder de grond, maar je bent er nu eenmaal, dus wat dan nog?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_126687325
"Geen sharia in Schilderswijk"

Haagse gemeenteraadsleden herkennen zich niet in het beeld dat orthodoxe moslims andere bewoners van de Schilderswijk onder druk zetten. Dat zou vooral gebeuren in het deel van de wijk dat bekendstaat als de Vergeten Driehoek. Drie gemeenteraadsleden zijn naar aanleiding van een artikel in Trouw hierover naar de wijk gegaan om de sfeer te peilen.

"We weten dat er overwegend moslims wonen, ja," zegt CDA-fractievoorzitter Gert-Jan Bakker, "maar we hebben niet gemerkt dat die het voor het zeggen hebben".

Incidenten

Volgens Trouw krijgen mensen op straat opmerkingen over hun kleding en gedrag. De raadsleden kregen in de Vergeten Driehoek te horen dat er incidenteel wel eens een opmerking wordt gemaakt, maar de meeste mensen hebben dat niet zelf meegemaakt.

Bakker en zijn collega's Ibo Gülsen van de VVD en Rachid Guernaoui van D66 spraken onder anderen met vrouwen, jongeren, buurtvaders en de politie.

Debat

"Een kind heeft op school een keer tegen de juf gezegd dat ze wat bloot gekleed was en dat dat niet mag van Allah", vertelt Bakker "en een vrouw heeft via via gehoord dat iemand op de Haagse markt een opmerking maakte over de lengte van een rok".

De raadsleden ondernemen geen actie naar aanleiding van het onderzoek van Trouw, wel zullen ze het verder bestuderen en komt er een debat in de gemeenteraad

NOS

Kortom: much ado about nothing en al die linkse bomenknuffelaars hier die moord en brand schreeuwen en Jodendeportaties, de 2e Wereldoorlog en NSB-ers erbij halen. :') :') :')
pi_126687558
Hoe komt het dat trouw en de nos het niet eens zijn? nou ben ik benieuwd of trouw moslims heeft ingehuurd om daar te gaan kijken enz
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:44:30 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126688136
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe komt het dat trouw en de nos het niet eens zijn? nou ben ik benieuwd of trouw moslims heeft ingehuurd om daar te gaan kijken enz
Omdat Trouw een christelijk-extremistisch pulpblaadje is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_126688176
SP-Kamerlid Sadet Karabulut ergert zich aan de PvdA en PVV omdat die partijen nu moord en brand schreeuwen terwijl eerdere voorstellen van haar partij om buurten meer gemengd te maken niet door die partijen werden gesteund.

http://www.elsevier.nl/Po(...)e-Den-Haag-1259137W/

whehehe
pi_126688222
Dus een christen kan beter het reformatorisch of nederlands dagblad lezen, wat jou betreft?
pi_126688478
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lief Dagboek.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:53:01 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126688669
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Lief Dagboek.
^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126689282
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Lief Dagboek.
Ze heeft ook een keer iets opgevangen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:19:32 #291
198365 Morendo
The Real Deal
pi_126690638
Lollig plaatje in de op.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Forum Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 21:30:44 #292
232445 crew  Specularium
pi_126691607
Ik denk dat ze in de Schilderswijk nu ook gewoon allemaal ESF kijken.

Zitten mooie jurken bij.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:58:20 #293
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126694272
Ja, één wandelingetje door een paar gemeenteraadsleden :') waarschijnlijk liberalen.

[ Bericht 36% gewijzigd door AlexJones op 18-05-2013 22:08:43 ]
pi_126696633
Als ik de laatste berichten lees van de raadsleden...
mucht do to about nothing.
Nederland had weer even last van een islamfobe oprisping.
Over tot de orde van de dag...
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:26:20 #295
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_126697238
Ik moest bij dit topic meteen denken aan de halalwoningen.
Schijt aan iedereen
pi_126697885
Opgelost. Veel geschreeuwe, weinig wol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')