Dat men nog op jou reageert als extremistische moslim begrijp ik ook vaak niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, reageer je nu echt op Nikita? Die leeft bij de gratie van dit soort discussies en opmerkingen.
Dat soort mensen zijn niet de dingen die ik mooi vind aan Nederland, nee. Al zijn het officieel wel Nederlanders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die zie je ook niet als Nederlanders dus?
Moet jij je niet bezig houden met de open riolen in turkije?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Hongarije vinden ze dat sowieso toch al? Heb je geen moslim voor nodig.
In de jaren 30 was er een crisis. Volgens de nazi's kwam dit door de Joden. Die hadden wel wat te besteden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Stridone het volgende:
[..]
Jij wilt radicale elementen in onze samenleving de kans geven om hun zieke ideeën te voeden en verspreiden. Dat is veel zieker, dat maakt je gewoon een collaborateur. Als jij nou de kans had in 1932, om Hitler en zijn kornuiten te deporteren, had je het dan gedaan? Of had je dan ook de mond vol gehad over hun recht om te spreken?
Ik hou het wel bij een open riool in Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moet jij je niet bezig houden met de open riolen in turkije?
Wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je hem willen deporteren of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In de jaren 30 was er een crisis. Volgens de nazi's kwam dit door de Joden. Die hadden wel wat te besteden.
Dus het feit dat andere mensen verhongerden was hun schuld volgens Hitler.
Zo kun je altijd wel een belachelijke smoes verzinnen om mensen die niets hebben gedaan te verjagen.
Het is heel simpel tegen een mening kan ik gewoon ageren, net als dat ik tegen jouw mening nu ageer. Ik ontneem hen de kans door met moslimjongeren te praten en hen mijn visie van mijn religie te laten zien, als alternatief voor de radicale elementen die hun visie willen opleggen. We hebben het hier over de vrijheid van meningsuiting. Zolang zij niet oproepen tot geweld - of enigerlei andere zaken in strijd met de wet organiseren - is er geen enkele grond om hen te deporteren. Jij wil hen deporteren vanwege hun afwijkende visie op bepaalde zaken. Daar ga ik niet in mee. Hitler riep op een gegeven moment openlijk op tot geweld tegen Joden. Zodra Salafisten dat doen, kan je hen oppakken en deporteren. Zolang zij dat niet doen - heb jij er niets tegenin te brengen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Stridone het volgende:
[..]
Jij wilt radicale elementen in onze samenleving de kans geven om hun zieke ideeën te voeden en verspreiden. Dat is veel zieker, dat maakt je gewoon een collaborateur. Als jij nou de kans had in 1932, om Hitler en zijn kornuiten te deporteren, had je het dan gedaan? Of had je dan ook de mond vol gehad over hun recht om te spreken?
Cool, ik ben nog nooit kloontjes geweest met iemand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
Oke. We zijn nu echt kloontjes D_G. It's official.
Oh nee joh, salafisten en oproepen tot geweld, dat komt nooit voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heel simpel tegen een mening kan ik gewoon ageren, net als dat ik tegen jouw mening nu ageer. Ik ontneem hen de kans door met moslimjongeren te praten en hen mijn visie van mijn religie te laten zien, als alternatief voor de radicale elementen die hun visie willen opleggen. We hebben het hier over de vrijheid van meningsuiting. Zolang zij niet oproepen tot geweld - of enigerlei andere zaken in strijd met de wet organiseren - is er geen enkele grond om hen te deporteren. Jij wil hen deporteren vanwege hun afwijkende visie op bepaalde zaken. Daar ga ik niet in mee.
Mooi, dan zit je goed in je rol daar in de schilderswijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij een open riool in Nederland.
Lees de edit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Stridone het volgende:
[..]
Oh nee joh, salafisten en oproepen tot geweld, dat komt nooit voor.
En wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je Hitler & co willen deporteren of niet?
Hitler is trouwens niet geheel democratisch aan de macht gekomen. Hij heeft veel geweld gebruikt om aan de macht gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Stridone het volgende:
[..]
Wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je hem willen deporteren of niet?
Ik had het over het riool op het internet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mooi, dan zit je goed in je rol daar in de schilderswijk.
Weet je zeker dat hij dat al deed voordat hij aan de macht kwam?quote:. Hitler riep op een gegeven moment openlijk op tot geweld tegen Joden. Zodra Salafisten dat doen, kan je hen oppakken en deporteren. Zolang zij dat niet doen - heb jij er niets tegenin te brengen.
Ehhh, Oostenrijk? Het was een hypothetische vraag, ik snap je doel niet echt.quote:
Waar jij als een drol in zwemt. Prima voor je toch want het is altijd beter dan de open riolen in de geitenbergen van turkije.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had het over het riool op het internet.
Kwalitatief hoogwaardige post.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waar jij als een drol in zwemt. Prima voor je toch want het is altijd beter dan de open riolen in de geitenbergen van turkije.
Nou prima toch? Kunnen al die klotejochies daar een tijdje in de leer, PVV ook weer blijquote:In de Driehoek is de criminaliteit de afgelopen tijd gedaald, zo schrijft Trouw. Dat is te danken aan de aanpak van jeugdbendes door de politie, maar volgens buurtbewoners speelt ook "de vrees voor de toorn van Allah" mee. Orthodoxe moslims zouden veel invloed hebben op straatjongens.
Nu heb het plots over salafisten. Je weet dat dat een extreem kleine fractie is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef Stridone het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij dat al deed voordat hij aan de macht kwam?Jij weet net zo goed als ik hoe salafisten over ongelovigen, vrouwen, homo's, joden etc denken. En dat het niet bepaald een vredig volkje is. Er werd in salafistiche moskees al geroepen om de dood van Theo van Gogh, lang voordat de moord plaatsvond.
[..]
Ehhh, Oostenrijk? Het was een hypothetische vraag, ik snap je doel niet echt.
Bedankt al-qeida.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef AlexJones het volgende:
Allah houdt niet van vrije samenlevingen. Als moslim is het jouw doel om te streven naar een Sharia gemeenschap. SHARIA4HOLLAND!
Inderdaad, kunnen we ze niet subsidiëren? Werkt een stuk beter dan die geiten wollen sokken straatcoaches of buurtvaders blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou prima toch? Kunnen al die klotejochies daar een tijdje in de leer, PVV ook weer blij
Het gaat helemaal niet alleen over de deportatie van grote bevolkingsgroepen, dat hebben jullie ervan gemaakt om mij als een extremist af te schilderen. Pas maar op, dadelijk moet je nog tegen islamkritiek verweren en dan wordt het moeilijk he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hitler is trouwens niet geheel democratisch aan de macht gekomen. Hij heeft veel geweld gebruikt om aan de macht gekomen.
Het is verder een irrelevante vraag. Het gaat namelijk over de deportatie van grote bevolkingsgroepen vanwege hun religie.
Of denk jij serieus dat de salafisten een meerderheid gaan krijgen in het parlement?
Er is daar niet eens een gewone moslimpartij. Laat staan een extreme.
Spiegel pikkie, net zoals jouw kwaliteitspostings van hakenkruizen, deportatie en hitlergewauwel.quote:
Ok. Ik begon namelijk over deportaties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Spiegel pikkie, net zoals jouw kwaliteitspostings van hakenkruizen, deportatie en hitlergewauwel.
We zijn inderdaad van "radicalen" naar "salafisten" overgegaan omdat salafisten over het algemeen een wat radicalere stroming is binnen de islam. Was puur als voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu heb het plots over salafisten. Je weet dat dat een extreem kleine fractie is?
Dus je trekt je opmerkingen over massale deportaties terug?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Stridone het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet alleen over de deportatie van grote bevolkingsgroepen, dat hebben jullie ervan gemaakt om mij als een extremist af te schilderen. Pas maar op, dadelijk moet je nog tegen islamkritiek verweren en dan wordt het moeilijk he.
en hitler en hakenkruizen.............................quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ok. Ik begon namelijk over deportaties.
Je hebt zelf wel de voorzet gegeven met die stompzinnige post met die vlag, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ok. Ik begon namelijk over deportaties.
Nee hoor, iedere moslim met radicale denkbeelden mag wat mij betreft nog steeds een enkeltje zandbak krijgen. Al is het maar ter bescherming van onze homoseksuele en vrouwelijke medemens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je trekt je opmerkingen over massale deportaties terug?
Mooi.
Dan blijft alles wat ik zeg staan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Stridone het volgende:
[..]
Nee hoor, iedere moslim met radicale denkbeelden mag wat mij betreft nog steeds een enkeltje zandbak krijgen. Als is het maar ter bescherming van onze homoseksuele en vrouwelijke medemens.
Een griezelig mannetje is het die alles zal aangrijpen om vergelijken te maken met Jodendeportaties, de 2e Wereldoorlog, NSB-ers en Nazi's.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en hitler en hakenkruizen.............................
De gouden dageraad roept Heil Hitler in het parlement en moord buitenlanders. Dat in combinatie met Europa Ontwaakt doet alarmbellen rinkelen bij mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je hebt zelf wel de voorzet gegeven met die stompzinnig post met die vlag, als je het mij vraagt.
Ik begon niet over massale deportaties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Een griezelig mannetje is het die alles zal aangrijpen om vergelijken te maken met Jodendeportaties, de 2e Wereldoorlog, NSB-ers en Nazi's.Afijn, zijn overbekende obsessies.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Een griezelig mannetje is het die alles zal aangrijpen om vergelijken te maken met Jodendeportaties, de 2e Wereldoorlog, NSB-ers en Nazi's.Afijn, zijn overbekende obsessies.
Phoeh zeg.quote:Ze worden aangesproken als ze op straat roken, als ze alcohol drinken en als ze opzichtige kleding dragen. Ook zouden bewoners tegen politiemensen hebben gezegd dat ze hun problemen zelf wel kunnen oplossen.
Ik vind het een beetje een dooddoener en topic-killer. Het was nergens voor nodig. De term "wordt wakker" wordt algemeen gebezigd, dus je reactie was nogal overtrokken. Just my 2 cents.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De gouden dageraad roept Heil Hitler in het parlement en moord buitenlanders. Dat in combinatie met Europa Ontwaakt doet alarmbellen rinkelen bij mij.
Leer uit de geschiedenis dat je dat snel moet opmerken en duiden.
Ik heb deze post bij de Moderators gemeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent de eerste die een islamitische buurman zou aangeven om vervolgens z'n spullen uit z'n huis te halen. Het type schoft is altijd hetzelfde, enkel de slachtoffers verschillen.
Nou een topic-killer was het niet echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een dooddoener en topic-killer. Het was nergens voor nodig. De term "wordt wakker" wordt algemeen gebezigd, dus je reactie was nogal overtrokken. Just my 2 cents.
Ook die over massale deportaties?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik heb deze post bij de Moderators gemeld.
Dat moet je zelf weten maar ik ben verder ook wel klaar met je trouwens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook die over massale deportaties?
En de geitenpost van Nikita?
Oké.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:54 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten maar ik ben verder ook wel klaar met je trouwens.
Hier een sticker voor in je schrift knul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik heb deze post bij de Moderators gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |