Dat men nog op jou reageert als extremistische moslim begrijp ik ook vaak niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, reageer je nu echt op Nikita? Die leeft bij de gratie van dit soort discussies en opmerkingen.
Dat soort mensen zijn niet de dingen die ik mooi vind aan Nederland, nee. Al zijn het officieel wel Nederlanders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die zie je ook niet als Nederlanders dus?
Moet jij je niet bezig houden met de open riolen in turkije?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Hongarije vinden ze dat sowieso toch al? Heb je geen moslim voor nodig.
In de jaren 30 was er een crisis. Volgens de nazi's kwam dit door de Joden. Die hadden wel wat te besteden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Stridone het volgende:
[..]
Jij wilt radicale elementen in onze samenleving de kans geven om hun zieke ideeën te voeden en verspreiden. Dat is veel zieker, dat maakt je gewoon een collaborateur. Als jij nou de kans had in 1932, om Hitler en zijn kornuiten te deporteren, had je het dan gedaan? Of had je dan ook de mond vol gehad over hun recht om te spreken?
Ik hou het wel bij een open riool in Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moet jij je niet bezig houden met de open riolen in turkije?
Wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je hem willen deporteren of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In de jaren 30 was er een crisis. Volgens de nazi's kwam dit door de Joden. Die hadden wel wat te besteden.
Dus het feit dat andere mensen verhongerden was hun schuld volgens Hitler.
Zo kun je altijd wel een belachelijke smoes verzinnen om mensen die niets hebben gedaan te verjagen.
Het is heel simpel tegen een mening kan ik gewoon ageren, net als dat ik tegen jouw mening nu ageer. Ik ontneem hen de kans door met moslimjongeren te praten en hen mijn visie van mijn religie te laten zien, als alternatief voor de radicale elementen die hun visie willen opleggen. We hebben het hier over de vrijheid van meningsuiting. Zolang zij niet oproepen tot geweld - of enigerlei andere zaken in strijd met de wet organiseren - is er geen enkele grond om hen te deporteren. Jij wil hen deporteren vanwege hun afwijkende visie op bepaalde zaken. Daar ga ik niet in mee. Hitler riep op een gegeven moment openlijk op tot geweld tegen Joden. Zodra Salafisten dat doen, kan je hen oppakken en deporteren. Zolang zij dat niet doen - heb jij er niets tegenin te brengen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Stridone het volgende:
[..]
Jij wilt radicale elementen in onze samenleving de kans geven om hun zieke ideeën te voeden en verspreiden. Dat is veel zieker, dat maakt je gewoon een collaborateur. Als jij nou de kans had in 1932, om Hitler en zijn kornuiten te deporteren, had je het dan gedaan? Of had je dan ook de mond vol gehad over hun recht om te spreken?
Cool, ik ben nog nooit kloontjes geweest met iemand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
Oke. We zijn nu echt kloontjes D_G. It's official.
Oh nee joh, salafisten en oproepen tot geweld, dat komt nooit voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heel simpel tegen een mening kan ik gewoon ageren, net als dat ik tegen jouw mening nu ageer. Ik ontneem hen de kans door met moslimjongeren te praten en hen mijn visie van mijn religie te laten zien, als alternatief voor de radicale elementen die hun visie willen opleggen. We hebben het hier over de vrijheid van meningsuiting. Zolang zij niet oproepen tot geweld - of enigerlei andere zaken in strijd met de wet organiseren - is er geen enkele grond om hen te deporteren. Jij wil hen deporteren vanwege hun afwijkende visie op bepaalde zaken. Daar ga ik niet in mee.
Mooi, dan zit je goed in je rol daar in de schilderswijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij een open riool in Nederland.
Lees de edit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Stridone het volgende:
[..]
Oh nee joh, salafisten en oproepen tot geweld, dat komt nooit voor.
En wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je Hitler & co willen deporteren of niet?
Hitler is trouwens niet geheel democratisch aan de macht gekomen. Hij heeft veel geweld gebruikt om aan de macht gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Stridone het volgende:
[..]
Wat is het antwoord op mijn vraag nou? Zou je hem willen deporteren of niet?
Ik had het over het riool op het internet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mooi, dan zit je goed in je rol daar in de schilderswijk.
Weet je zeker dat hij dat al deed voordat hij aan de macht kwam?quote:. Hitler riep op een gegeven moment openlijk op tot geweld tegen Joden. Zodra Salafisten dat doen, kan je hen oppakken en deporteren. Zolang zij dat niet doen - heb jij er niets tegenin te brengen.
Ehhh, Oostenrijk? Het was een hypothetische vraag, ik snap je doel niet echt.quote:
Waar jij als een drol in zwemt. Prima voor je toch want het is altijd beter dan de open riolen in de geitenbergen van turkije.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had het over het riool op het internet.
Kwalitatief hoogwaardige post.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waar jij als een drol in zwemt. Prima voor je toch want het is altijd beter dan de open riolen in de geitenbergen van turkije.
Nou prima toch? Kunnen al die klotejochies daar een tijdje in de leer, PVV ook weer blijquote:In de Driehoek is de criminaliteit de afgelopen tijd gedaald, zo schrijft Trouw. Dat is te danken aan de aanpak van jeugdbendes door de politie, maar volgens buurtbewoners speelt ook "de vrees voor de toorn van Allah" mee. Orthodoxe moslims zouden veel invloed hebben op straatjongens.
Nu heb het plots over salafisten. Je weet dat dat een extreem kleine fractie is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef Stridone het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij dat al deed voordat hij aan de macht kwam?Jij weet net zo goed als ik hoe salafisten over ongelovigen, vrouwen, homo's, joden etc denken. En dat het niet bepaald een vredig volkje is. Er werd in salafistiche moskees al geroepen om de dood van Theo van Gogh, lang voordat de moord plaatsvond.
[..]
Ehhh, Oostenrijk? Het was een hypothetische vraag, ik snap je doel niet echt.
Bedankt al-qeida.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef AlexJones het volgende:
Allah houdt niet van vrije samenlevingen. Als moslim is het jouw doel om te streven naar een Sharia gemeenschap. SHARIA4HOLLAND!
Inderdaad, kunnen we ze niet subsidiëren? Werkt een stuk beter dan die geiten wollen sokken straatcoaches of buurtvaders blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou prima toch? Kunnen al die klotejochies daar een tijdje in de leer, PVV ook weer blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |