SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom niet die 3 salafistische moskees sluiten en de imans van die moskee's ongewenst vreemdeling verklaren en het land uitzetten?
Alle christelijke landen waren ooit niet-christelijk. Wat is precies het fun element? Ik mis dat namelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:34 schreef AlexJones het volgende:
Fun fact: Bijna alle Islamitische landen in het Midden-Oosten, waren ooit christelijk.![]()
Nee echt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alle christelijke landen waren ooit niet-christelijk. Wat is precies het fun element? Ik mis dat namelijk.
Heeft PVV of Gouden dageraad dat gedaan ???quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heeft hij miljoenen mensen over de kling gejaagd?
Ik reageer op de uitspraak "Europa ontwaakt". De Gouden Dageraad heeft al een flink aantal migranten vermoord ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Heeft PVV of Gouden dageraad dat gedaan ???![]()
En ineens besef je wat je voor onzin plaatje plaatste.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef karton2 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
PVV, Golden Dawn, UKIP, EDL of user AlexJones wel dan?
Verpest het "Europa erwache" sprookje nou niet voor die jongen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Enige idee op welke schaal de Christenen Europese heidenen uitgemoord hebben?
Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste plaatje, maar een link met de jaren 30 van de vorige eeuw is niet echt vreemd. Zeker niet gezien de crisis en als je praat over Europbrede vereemdelinghatende bewegingen.
Je suggereert van wel met het antwoord wat je eerder gaf toen ik je een spiegel voorhield met Ad Melkert.quote:
De enige oplossing is massale deportatie van intolerante figuren als jij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:39 schreef Stridone het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden.Misschien kan je die beter vergelijken met Nazi-Duitsland dan, in plaats van de mensen die zich verdedigend opstellen voor onze seculiere, liberale en (té) tolerante samenleving.
De enige oplossing die ons nog zou resten is massale deportatie, helaas is dat niet realistisch. De problemen die we nu al hebben zullen dus alleen maar verergeren en uitbreiden.
Flink aantal staat gelijk aan moord van 1 groep mensen met hetzelfde geloof ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik reageer op de uitspraak "Europa ontwaakt". De Gouden Dageraad heeft al een flink aantal migranten vermoord ja.
Eens, maar het is veel hipper en "kijk mij slim zijn" om lekker af te geven op mensen die deze mening steunen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:39 schreef Stridone het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden.Misschien kan je die beter vergelijken met Nazi-Duitsland dan, in plaats van de mensen die zich verdedigend opstellen voor onze seculiere, liberale en (té) tolerante samenleving.
De enige oplossing die ons nog zou resten is massale deportatie, helaas is dat niet realistisch. De problemen die we nu al hebben zullen dus alleen maar verergeren en uitbreiden.
Hitler begon ook klein hoor. Wel met dezelfde retoriek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Flink aantal staat gelijk aan moord van 1 groep mensen met hetzelfde geloof ?
Weet je wel waarover je praat ? Ik vrees van niet.
Hitler wilde de joden uitmoorden. Lijkt me geheel anders dan wat migranten.
Laten we wel wezen, dat gebeurt in elk land wel, maar niet op zo'n schaal als Hitler deed.
En dat is precies het verschil in tegenstelling tot wat jij beweerd.
Maargoed, geloof jij maar in jou waarheid, hou ik het wel even bij de feiten.
Ik deporteer mezelf wel zodra Nederland genoeg getransformeerd is door die klote Islam, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De enige oplossing is massale deportatie van intolerante figuren als jij.
Laat die Godwins eens achterwege man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hitler begon ook klein hoor. Wel met dezelfde retoriek.
Massale deportatie, toe maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef Stridone het volgende:
[..]
Ik deporteer mezelf wel zodra Nederland genoeg getransformeerd is door die klote Islam, maak je daar maar geen zorgen over.
Blijf je aan de gang met hitler retoriek?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hitler begon ook klein hoor. Wel met dezelfde retoriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |