Het niveau is ongelofelijk hoog, ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Prachtig dat dit kan toch ? Dat plaatje in de OP geeft al een mooie aanzet tot een respectvolle discussie. Ik ben blij dat de NWS mods dat ook zien.
Shit, vergeten uit te loggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloontjes. De drieling. Daarom zeg ik, sommige mensen hier sporen echt niet.
Open een topic over Manlets zou ik zeggen, met die koddige korte armpjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kloon? Ik ook al?
Van een willekeurig iemand of toch gewoon van een vermaledijde staatsondermijnende salafist?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloontjes. De drieling. Daarom zeg ik, sommige mensen hier sporen echt niet.
Ik kan wel snel typen. Dat dan weer wel. En op de post knop drukken. En dan weer snel in en uitloggen op een ander account.quote:
Manlets? Waarom zou ik een topic willen openen over manlets?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:05 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Open een topic over Manlets zou ik zeggen.
Dat weet jij beter dan ik: ik vind het ook bizar maar goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Manlets? Waarom zou ik een topic willen openen over manlets?
Is toch logisch!!! Manlets!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Manlets? Waarom zou ik een topic willen openen over manlets?
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik: ik vind het ook bizar maar goed.
Maar Misty_eyes, jij post ook met een kloon en volgens mij ben je nog gebanned ook. Waarom zou je de mods hier willen hebben ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik: ik vind het ook bizar maar goed.
Geen idee. Maar soms moet je even meepraten met iemand om erachter te komen.quote:
Dat zijn we gewend ja. Een hoop stampei maken, wat beschuldigen de ether in slingeren, en vervolgens wegvluchten, want 'farce'.quote:
Des te meer reden om dat salaf(asc)istisch geteisem aan te pakken.quote:
Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest. En dat terwijl ik jullie over de echte problemen, zoals complete wijken die in streng islamitische bolwerken veranderen, geen woord hoor spreken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik durf met droge ogen te beweren dat er best lieden hier zijn die maar wat graag een nieuwe holocaust zouden willen starten. Daarom krijgen ze uitslag wanneer Hitler genoemd wordt. Dat komt te dichtbij.
Ach, er is zoveel geteisem. Zelfs in ons eigen pure gelederen. Geteisem aanpakken zodra ze de wet overtreden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef Jareth het volgende:
[..]
Des te meer reden om dat salaf(asc)istisch geteisem aan te pakken.
Discussies... natuurlijk. Totdat er sprake is van nuance, dan zijn de islamcritici er als de kippen bij om over hippies en linksdraaiende yoghurt te praten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Stridone het volgende:
[..]
Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest. En dat terwijl ik jullie over de echte problemen, zoals complete wijken die in streng islamitische bolwerken veranderen, geen woord hoor spreken.
Misschien komt dat omdat jij met fanfare en met trots aankondigde dat je allerlei andersdenkenden wil deporteren en de rechtsstaat overboord wil gooien. Dat trekt een klein beetje de aandacht. Een klein beetje maar hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Stridone het volgende:
[..]
Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest. En dat terwijl ik jullie over de echte problemen, zoals complete wijken die in streng islamitische bolwerken veranderen, geen woord hoor spreken.
Dude.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Stridone het volgende:
[..]
Meestal begint het omdat de mensen die de discussie willen starten en hun onvrede willen uiten over kwesties als dit nooit met onderbouwde argumenten komen om aan te tonen wat er mis is. Cijfers, rapporten en dergelijke blijven altijd achterwege en het eeuwige 'middeleeuws gedachtengoed + terugsturen + lijdende bevolking' ook niets voorstelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Stridone het volgende:
[..]
Nee, dát is pas een genuanceerde uitspraak joh. Ik stem D66, dus die uitspraak gaat sowieso niet echt op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Discussies... natuurlijk. Totdat er sprake is van nuance, dan zijn de islamcritici er als de kippen bij om over hippies en linksdraaiende yoghurt te praten.
Wat ik vind van sharia heb ik allang gezegd: het heeft, evenals iedere andere op religie gebaseerde wetgeving, geen plaats in dit land.
Er zijn genoeg mensen met kritiek op de islam die dat soort titel niet krijgen, voor mafketels als jij zijn ze echter typerend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Stridone het volgende:
[..]
Dit soort onnozele retoriek is waarom deze discussies nooit ergens toe leiden. Je kan je gewoon niet negatief uitlaten over de islam/moslims in Nederland of je krijgt te horen dat je een potentiële massamoordenaar bent. Diep triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |