Origineel riedeltje dit. Kun je ook iets anders dan Geert napraten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef AlexJones het volgende:
[..]
Islam is niet echt een religie maar eerder een ideologie...een zeer gevaarlijke...
Hij wil andersdenkenden deporteren. Wat een middeleeuwse mening. Brr.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel je wil mensen gaan deporteren terwijl ze in beginsel niets misdaan hebben.
Alsof dat onderscheid überhaupt wat uitmaaktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Origineel riedeltje dit. Kun je ook iets anders dan Geert napraten?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel je wil mensen gaan deporteren terwijl ze in beginsel niets misdaan hebben.
Ga lekker huilen voor de rechten van jullie arme radicale salafistenvriendjes.. Ik hoef die homo- en vrouwenhatende holbewoners hier in ieder geval niet. Als je je Nederlandse medemens niet kan respecteren, terwijl je hier in principe verwelkomt bent als buitenstaander, hoor je hier niet thuis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij wil andersdenkenden deporteren. Wat een middeleeuwse mening. Brr.
Ten eerste zijn het geen buitenstaanders, het zijn gewoon Nederlanders. Ten tweede heb jij zelf ook niet de drang om de Nederlandse medemens of zelfs de Nederlandse rechtsstaat te respecteren. Volgens mij hoor jij hier ook niet thuis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Stridone het volgende:
Ga lekker huilen voor de rechten jullie arme radicale salafistenvriendjes.. Ik hoef die homo- en vrouwenhatende holbewoners hier in ieder geval niet. Als je je Nederlandse medemens niet kan respecteren, terwijl je hier in principe verwelkomt bent als buitenstaander, hoor je hier niet thuis.
Wel een dun laagje chroom bij jou zeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Stridone het volgende:
[..]
[..]
Ga lekker huilen voor de rechten van jullie arme radicale salafistenvriendjes.. Ik hoef die homo- en vrouwenhatende holbewoners hier in ieder geval niet. Als je je Nederlandse medemens niet kan respecteren, terwijl je hier in principe verwelkomt bent als buitenstaander, hoor je hier niet thuis.
Datzelfde politiek correcte en brave gelul dat ervoor heeft gezorgd dat we wijken als Schilderswijk naar de klote hebben laten gaan. Ga zo door. Maar jij bent zelf zeker islamitisch? Dat zou al een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het geen buitenstaanders, het zijn gewoon Nederlanders. Ten tweede heb jij zelf ook niet de drang om de Nederlandse medemens of zelfs de Nederlandse rechtsstaat te respecteren. Volgens mij hoor jij hier ook niet thuis.
Als de argumenten op zijn, dan zijn dit de standaard etiketjes. En nu jij benoemd bent tot vriendje van de salafisten, is de oplossing volgens Stridone dat je gedeporteerd kan worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel een dun laagje chroom bij jou zeg.
Waarom zouden die salafisten mijn vriendjes zijn? Ik walg van hun ideeën.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het geen buitenstaanders, het zijn gewoon Nederlanders. Ten tweede heb jij zelf ook niet de drang om de Nederlandse medemens of zelfs de Nederlandse rechtsstaat te respecteren. Volgens mij hoor jij hier ook niet thuis.
Zijn jullie soms één en dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook zei?
[ afbeelding ]
Wauw jij bent zo slim en grappig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook zei?
[ afbeelding ]
Je geeft dus toe dat je de huidige democratische rechtsstaat eigenlijk helemaal niet respecteert. Jij wenst deze dus naar je eigen hand te zetten - net als de Salafisten.. misschien kunnen jullie hand in hand tegen Nederland strijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Stridone het volgende:
[..]
Datzelfde politiek correcte en brave gelul dat ervoor heeft gezorgd dat we wijken als Schilderswijk naar de klote hebben laten gaan. Ga zo door. Maar jij bent zelf zeker islamitisch? Dat zou al een hoop verklaren.
Hoppa, deporteren die hap.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Stridone het volgende:
[..]
Datzelfde politiek correcte en brave gelul dat ervoor heeft gezorgd dat we wijken als Schilderswijk naar de klote hebben laten gaan. Ga zo door. Maar jij bent zelf zeker islamitisch? Dat zou al een hoop verklaren.
Ja. Soms.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Misty_eyes het volgende:
Zijn jullie soms één en dezelfde persoon?
Nou hè.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, als het aan een behoorlijk aantal users hier ligt wordt een stukje van DH en Rotterdam een no go area zoals de negerwijken in de VS. En users die hier niets in zien worden in de hitlerhoek gedrukt.
goed bezig hoor islamietjes.
Dan moet je vooral energie erin steken om op te komen voor hun rechten. Andersom zouden ze het echter niet doen voor een ongelovige hond als jij, besef dat wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onze geesten zijn eventjes één.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie soms één en dezelfde persoon?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Mutant01 en De_Guidance kloons van elkaar zijn.
Wat boeit dat? 'Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal het recht om het te zeggen tot de dood toe verdedigen"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Stridone het volgende:
[..]
Dan moet je vooral energie erin steken om op te komen voor hun rechten. Andersom zouden ze het echter niet doen voor een ongelovige hond als jij, besef dat wel.
Als mensen hier een soort van sharia willen invoeren, beschouw ik ze niet als Nederlanders. En al helemaal niet als Hagenezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
*insert voltaire quote*quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Stridone het volgende:
[..]
Dan moet je vooral energie erin steken om op te komen voor hun rechten. Andersom zouden ze het echter niet doen voor een ongelovige hond als jij, besef dat wel.
Jazeker. We are the Borg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Misty_eyes het volgende:
Ja zie je, jullie taalgebruik en obsessies zijn hetzelfde.Jouw, in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |