Een D66'er die mensen wil deporteren vanwege hun denkwijze. Volgens mij zit jij bij de verkeerde partij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Stridone het volgende:
[..]
Nee, dát is pas een genuanceerde uitspraak joh. Ik stem D66, dus die uitspraak gaat sowieso niet echt op.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een D66'er die mensen wil deporteren vanwege hun denkwijze. Volgens mij zit jij bij de verkeerde partij.
quote:Wij beoordelen mensen niet op basis van achtergrond, kleur of geloof, maar op grond van wat ze doen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam, het partijbeginsel wel eens gelezen ?
Nee hoor, uiteindelijk geef ik toch toe dat dat geen realistische of haalbare oplossing is? Dus ik zie slechts met lede ogen de verspreiding van de islam toe, wetende dat het tij allang niet meer gekeerd kan worden. Net zoals D66 zeg maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een D66'er die mensen wil deporteren vanwege hun denkwijze. Volgens mij zit jij bij de verkeerde partij.
Yeah right. Zelfs de verhalen van Zorro zijn nog geloofwaardiger dan dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Stridone het volgende:
Nee hoor, uiteindelijk geef ik toch toe dat dat geen realistische of haalbare oplossing is? Dus ik zie slechts met lede ogen de verspreiding van de islam toe, wetende dat het tij allang niet meer gekeerd kan worden. Net zoals D66 zeg maar.
Wut ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Stridone het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, uiteindelijk geef ik toch toe dat dat geen realistische of haalbare oplossing is? Dus ik zie slechts met lede ogen de verspreiding van de islam toe, wetende dat het tij allang niet meer gekeerd kan worden. Net zoals D66 zeg maar.
Leuk, maar ik stem op D66 omdat ik met die partij de meeste overeenkomsten heb, niet omdat ik het met alles eens ben. Ik beoordeel mensen namelijk wel degelijk op hun geloof, vooral als je geloof zegt dat ongelovige honden zoals ik moeten branden in de hel. En al helemaal een geloof als de islam dat over de hele wereld alleen maar voor problemen zorgt.quote:
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Stridone het volgende:
[..]
Leuk, maar ik stem op D66 omdat ik met die partij de meeste overeenkomsten heb, niet omdat ik het met alles eens ben. Ik beoordeel mensen namelijk wel degelijk op hun geloof, vooral als je geloof zegt dat ongelovige honden zoals ik moeten branden in de hel. En al helemaal een geloof als de islam dat over de hele wereld alleen maar voor problemen zorgt.
D66 zal erg positief zijn over fundituig dat anderen een bepaalde levenswijze probeert op te dringen?quote:
Als je mijn postgeschiedenis terugzoekt vind je me vast ergens in politieke topics terug..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah right. Zelfs de verhalen van Zorro zijn nog geloofwaardiger dan dit.
D66 zal in ieder geval niet pleiten voor deportatie van andersdenkenden die bovendien geen enkele wet hebben overtreden. Je vraag gaat dus nergens over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Jareth het volgende:
[..]
D66 zal erg positief zijn over fundituig dat anderen een bepaalde levenswijze probeert op te dringen?
Nee, dat lijkt me niet. Hoe is dat relevant ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Jareth het volgende:
[..]
D66 zal erg positief zijn over fundituig dat anderen een bepaalde levenswijze probeert op te dringen?
Volgens mij heb ik nog duidelijk gezegd dat ik daar niet voor pleit omdat het onrealistisch is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
D66 zal in ieder geval niet pleiten voor deportatie van andersdenkenden die bovendien geen enkele wet hebben overtreden. Je vraag gaat dus nergens over.
Je pleit daar wel voor, maar je weet dat het niet kan. Dat neemt niet weg dat je dat wel een oplossing vindt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:23 schreef Stridone het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog duidelijk gezegd dat ik daar niet voor pleit omdat het onrealistisch is.
Ik vraag me dan af welke overeenkomsten dat zijn als je geen PVV stemadvies krijgt wat me wat realistischer lijkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Stridone het volgende:
[..]
Leuk, maar ik stem op D66 omdat ik met die partij de meeste overeenkomsten heb
Precies, een beetje zoals een neo-nazi die niet voor het vernietigen van Joden is omdat het niet realistisch is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:23 schreef Stridone het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog duidelijk gezegd dat ik daar niet voor pleit omdat het onrealistisch is.
Het zou theoretisch een oplossing zijn voor de oprukkende islam in Nederland, dat is een objectief feit, of je het nou gerechtvaardigd vindt of niet.. Dat is ook wat ik in eerste instantie zei, maar goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je pleit daar wel voor, maar je weet dat het niet kan. Dat neemt niet weg dat je dat wel een oplossing vindt.
Klopt. En jij kwam met deze oplossing en PLEIT daar ook voor. Het is de oplossing die jouw voorkeur heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Stridone het volgende:
[..]
Het zou theoretisch een oplossing zijn voor de oprukkende islam in Nederland, dat is een objectief feit, of je het nou gerechtvaardigd vindt of niet.. Dat is ook wat ik in eerste instantie zei, maar goed.
We kunnen ook alle mannen opsluiten. Ook een objectief feit om criminaliteit tot ongeveer 0% te reduceren. Of oorlogen, vechtpartijen etc.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Stridone het volgende:
[..]
Het zou theoretisch een oplossing zijn voor de oprukkende islam in Nederland, dat is een objectief feit, of je het nou gerechtvaardigd vindt of niet.. Dat is ook wat ik in eerste instantie zei, maar goed.
Bedenk je eens wat voor maatschappij D66 voor ogen heeft en bedenk je dan of de islam daar compatibel mee is. Gaat er al een belletje rinkelen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af welke overeenkomsten dat zijn als je geen PVV stemadvies krijgt wat me wat realistischer lijkt.
Bij mij wel ja, bij jou is het waarschijnlijk een oorverdovende stilte.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Stridone het volgende:
[..]
Bedenk je eens wat voor maatschappij D66 voor ogen heeft en bedenk je dan of de islam daar compatibel mee is. Gaat er al een belletje rinkelen?![]()
Helemaal niet, ik zie allang in dat het te laat is voor een werkbare oplossing vanwege demografische verschuivingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. En jij kwam met deze oplossing en PLEIT daar ook voor. Het is de oplossing die jouw voorkeur heeft.
Helemaal niet? Ik zou zeggen lees je eigen reacties nogmaals door. En je hele gejank over demografische verschuivingen gaat al HELEMAAL nergens over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef Stridone het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zie allang in dat het te laat is voor een werkbare oplossing vanwege demografische verschuivingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |