Tough life matequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gelaten. Zo de levende hel van het zaterdagmiddag boodschappen doen in.
Hier idem, ik heb net toegezegd een barbecue te organiseren morgen. Me & my big mouth...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gelaten. Zo de levende hel van het zaterdagmiddag boodschappen doen in.
het was geen zure vis he.. nee het was wat anders bij die vrouw hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Misselijk en moe, kei zware training gehad, armen trillen nog steeds.
En laat ik nou net vandaag 5 min te laat zijn waardoor ik met een vrouw moest trainen die naar zure vis stonk![]()
Herkenbaar, ik heb toegezegd voor een groep van twaalf man te koken... whyyyyy?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, ik heb net toegezegd een barbecue te organiseren morgen. Me & my big mouth...
Nooit meer doen, op je handen gaan zitten, laat een ander met het voorstel komen in het vervolg!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb toegezegd voor een groep van twaalf man te koken... whyyyyy?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Super, lekker de hele dag in bed liggen.
Ik doe met je mee. Net toastjes, pizza en bier gekocht, gordijnen dicht pyjama aan en op de bank songfestival kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
Brak maar zo even douchen en doorbijten en even wat lekkere dingen halen voor bij het songfestival vanavond . Ja lekker burgerlijk maar wel leuk.
Dus wel in de prak gereden. Damn, jammer. Je leeft nog, though.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
Geschrokken, op een haar na m'n auto niet in de prak gereden. Overal spierpijn nu.
Omdat koken leuk is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ritsel een paar van je gasten anders als kookhulp, scheelt zoveel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Het staat er wat krom, maar het is gelukkig net goed gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dus wel in de prak gereden. Damn, jammer. Je leeft nog, though.
Thanks manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
OT: Goed, zin in morgen en overmorgen
Positief bekijken jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef theKiD het volgende:
Vanuit de pieken en dalen cyclus gezien, zit ik nu net voor het dieptepunt denk ik.. Dus we gaan weer bijna de goede kant op.. hoop ik dan maar...
T kom altijd goed.. Altijdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Behoefte aan een knuffel en iemand die zegt dat het allemaal wel goed komt. Ik overzie het niet meer.
Heb hetzelfde...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Behoefte aan een knuffel en iemand die zegt dat het allemaal wel goed komt. Ik overzie het niet meer.
voor het nageslachtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef FAUSTI het volgende:
Plannetje heeft gewerkt, ik behield zijn aandacht waarop de ander een klauwhamer gebruikte, de rest is verleden tijd nu.
Zet een lekker muziekje op voor jezelf, neem een warm bad. Ontspan en zet nare gedachten van je af. Al is het maar voor even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Wordquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:
Hoop dat ik niet meer wakker wordt morgen. :/
Niet persoonlijk, maar wil je geen eigen topic met je gevoelens? Dit voorbeeld ook. Ik snap er geen hol van...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef FAUSTI het volgende:
Plannetje heeft gewerkt, ik behield zijn aandacht waarop de ander een klauwhamer gebruikte, de rest is verleden tijd nu.
Agreed.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar wil je geen eigen topic met je gevoelens? Dit voorbeeld ook. Ik snap er geen hol van...
OT: prima.
Ik ben al onderweg Mintepint!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
ach ik herken maar heb nu paar biertjes gedronken dus voel me goedquote:Op zondag 19 mei 2013 01:30 schreef Andromache het volgende:
heel slecht. zie verdermdepressie en angsttopic
Het ouder worden en afvragen wat ik nu echt met mijn leven wil herken ik wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:30 schreef Andromache het volgende:
heel slecht. zie verdermdepressie en angsttopic
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Als het je zoontje of je vader was, heb ik medelijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij zei de verkeerde naam tegen me
Heel leuk![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij zei de verkeerde naam tegen me
Heel leuk![]()
Jij slaapt heul nietquote:Op zondag 19 mei 2013 06:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
paar uurtjes werken ff volhouden dan lekker slapen
Ja dat dacht ik vanmorgen nogquote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij slaapt heul niet
Ow ja, OT... Z'n gangetje
spijt waarvan?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Na een jaar nog steeds iedere dag spijt hebben, vermoeiend
ik neitquote:Op zondag 19 mei 2013 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie het even allemaal niet meer zitten, alles op dit universum werkt mij tegen.
kon ik je maar knuffelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van de fouten die ik gemaakt heb toen
OT: zin om te janken, behoefte aan een knuffel
Top!quote:
10 stickers voor jou!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top!
Vannacht bijna 450 minuten geslapen, dat was echt fantastisch.
Nog moe maar voel me nog goed na zo'n toffe dag gisteren
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
Een dikke vette knuffel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Ik voel me beter dan gisteren, fijn
Je staat dus een 6,7? Dan moet het lukken. Want examens zijn qua moeilijkheidsgraad gewoon vergelijkbaar met de toetsen in het algemeen. Voor een 4,3 mag je heel veel fout doen. Beetje afhankelijk van de norm. Maar sowieso...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef kossikvassik het volgende:
Best kut, over 2 dagen mijn enige examen (VWO Wiskunde A) waar ik een 4,3 voor moet halen om te slagen...
maar alsnog angst dat ik het niet haal en nog een jaar in de hel zit -_-
Awhh knufquote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
kon ik je maar knuffelen.
Zelf ook behoefte aan.
Sorry.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Nieuwsgierig. Iemand belde me net onbekend, maar ik neem uit principe geen onbekende belletjes op. Maar ik ben nu toch benieuwd wie het was.
Ik snap dat nooit.. Waarom zou je niet opnemen :|quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Nieuwsgierig. Iemand belde me net onbekend, maar ik neem uit principe geen onbekende belletjes op. Maar ik ben nu toch benieuwd wie het was.
Als je wat te verbergen hebt doe je soms rare dingenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.. Waarom zou je niet opnemen :|
Ophangen kan altijd
Wtfquote:Op maandag 20 mei 2013 02:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik voel mij slaperig en dat ben ik ook
Ga slapen manquote:Op maandag 20 mei 2013 02:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als je wat te verbergen hebt doe je soms rare dingen![]()
OT: voel mij nog steeds goed
Sure kneusquote:Op maandag 20 mei 2013 04:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Huhreageer je nou op jezelf?
Hey joh, denk aan iets anders of ik sla je in elkaarquote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Lichte terugval...maand geleden alweer. Ik mis haar nog steeds, maar ik ben ook zo kwaad. Lafbek dat ze is.
I know. Een klap in mijn gezicht kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey joh, denk aan iets anders of ik sla je in elkaar
OT: ietsjes beter dan gisteren, beetje in de war.
same herequote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef msacras het volgende:
Verder enorm veel last van uitstelgedrag, echt 0 zin om te gaan leren
Nee ik sta een 4,7...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Je staat dus een 6,7? Dan moet het lukken. Want examens zijn qua moeilijkheidsgraad gewoon vergelijkbaar met de toetsen in het algemeen. Voor een 4,3 mag je heel veel fout doen. Beetje afhankelijk van de norm. Maar sowieso...
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
I know. Een klap in mijn gezicht kan ik wel gebruiken
gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
Na alle shit eindelijk eens een fijn nieuws. Ik word tante.
quote:
Wow, that escalated quicklyquote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef Andromache het volgende:
een mislukkeling. 4 jaar aan mezelf werken, vallen, opstaan, en ik ben weer helemaal terug op het beginpunt, nee, ik ben nog dieper gezakt dan R&P / Ik ben wanhopig
Heb precies hetzelfde.. nerveus voor het gesprek wat ik morgen met mijn objectleider, teamleider, en regiomanager zuid hebquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Wow, that escalated quickly
OT: nerveus voor gesprek van morgen. Gezonde spanning, though.
Ach ik heb mijn bureau, vorige telefoon, hand, etc. zo al vermoordquote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefrustreerd, dus tegen de muur geslagen, nu pijn aan mijn knokkels/pols.
Agressie problemen alles![]()
Hèhè, maar zachte dingen slaat niet lekkerquote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn bureau, vorige telefoon, hand, etc. zo al vermoord.
Tijdje geleden wel. Tegenwoordig sla ik maar op dingen die zacht zijn en niet kapot kunnen.
Ik ben bijna 27 en heb überhaupt nog nooit een relatie gehad. Dat maakt het misschien makkelijker (want wat je niet gehad hebt mis je minder) maar misschien ook niet. Volgens mij is het heel belangrijk om te zorgen voor een stevige basis in jezelf. Waardoor je gelukkig bent met jezelf, ook zónder man. Ik wil niet afhankelijk zijn van andermans liefde voor mij (al is dat natuurlijk wel heel mooi), het is eerste is van jezelf te houden. Volgens mij is de uitdrukking 'je kan pas van de ander houden als je van jezelf houdt' helemaal waar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef Andromache het volgende:
een mislukkeling. 4 jaar aan mezelf werken, vallen, opstaan, en ik ben weer helemaal terug op het beginpunt, nee, ik ben nog dieper gezakt dan R&P / Ik ben wanhopig
herkenbaar niets blijf heel bij mij in de buurt mensen zijn gewaarschuwdquote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Nja ik voelde me nadat ik iets kapot had gemaakt altijd nog kutter omdat, nja, dan was het kapotquote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè, maar zachte dingen slaat niet lekker
En ik bloed nu![]()
RIP
herkenbaar had mijn telefoon tegen muur kapot gegooid vervolgens 5 weken zonder telefoon geleefd. Allemaal zon dingen uiteindelijk krijg je er alleen jezelf mee.. Vervolg pak ik gewoon willekeurige mensen die in mijn buurt zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja ik voelde me nadat ik iets kapot had gemaakt altijd nog kutter omdat, nja, dan was het kapot. Dus dit is beter voor me als het ooit misgaat.
Wauw, FOK! is echt het enige dat me laat glimlachen.
Doe voorzichtigquote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
herkenbaar had mijn telefoon tegen muur kapot gegooid vervolgens 5 weken zonder telefoon geleefd. Allemaal zon dingen uiteindelijk krijg je er alleen jezelf mee.. Vervolg pak ik gewoon willekeurige mensen die in mijn buurt zijn.
Ja papaquote:
herkenbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef de_nachtwacht het volgende:
De hele tijd wil ik weg. Ben ik weg, vind ik het geen reet aan en wil ik terug. Soms word ik echt gek van mezelf.
quote:
Gewoon, vind het 'laf'? En ik was ook een beetje bang dat het mijn ouders waren, heb nu niet echt de behoefte om ze te spreken.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.. Waarom zou je niet opnemen :|
Ophangen kan altijd
Dit soort hard-to-get-spelletjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Slecht geslapen
Het liefst app ik hem, maar moet ff volhouden en het gewoon niet doen.
Wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit soort hard-to-get-spelletjes.Gegarandeerd dat je hem zo kwijtraakt, ik wed erop.
Owh, my bad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben hem al kwijt, vandaar dat ik hem niet whatsapp, iets met eer aan mezelf houden.
Maakt niks uit, eigen schuld met allesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Owh, my bad.Ken het hele verhaal en de context niet.
Komt wel goed, is maar puberliefde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maakt niks uit, eigen schuld met alles![]()
Dus als je jong bent mag je niet huilenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt wel goed, is maar puberliefde.Als je 20+ bent, mag je huilen.
Mag wel, maar vat het niet zo zwaar op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als je jong bent mag je niet huilen
Niet dat ik jank, maar als nog
OT: geen zin in school
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Slecht geslapen
Het liefst app ik hem, maar moet ff volhouden en het gewoon niet doen.
Je mag sowieso huilen, de stelling dat het "zwak" is, zelfs bij mannen vind het overdreven om niet te huilen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als je jong bent mag je niet huilen
Niet dat ik jank, maar als nog
OT: geen zin in school
Wel erg benieuwd .. What did you do ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:47 schreef Djenuziz het volgende:
Pff..ik irriteer mezelf dat ik mezelf weer eens zo in de nesten heb gewerkt dat er binnenkort best wel een aantal awkward momenten gaan ontstaan
Oh, ik had een 8,2quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hoera weer een proefwerk verknald.
Ik ga ook maar gewoon havo doen of zo.
stinkiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Moet nog zoveel doen, maar doe het gewoon niet, nee zit heel de dag tv te kijken en te internetten
quote:
Altijd zo. Denk je dat het kut ging, heb je een verschrikkelijk hoog cijfer, denk je dat het goed ging ...quote:
Goh, ik ervaar dat doorgaans andersom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
Geirriteerd en in een mannen zijn stom bui .... Eigenlijk meer irritatie , maar het blijft me soms verbazen hoe mannen soms het bloed onder je nagels vandaan kan halen en je tegelijkertijd toch gek op ze bent ......
Luistertoets, niet eens gehoord wat het onderwerp wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef AthCom het volgende:
[..]
Altijd zo. Denk je dat het kut ging, heb je een verschrikkelijk hoog cijfer, denk je dat het goed ging ...
Da's dan best baas, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Luistertoets, niet eens gehoord wat het onderwerp was.
Geluk gehad. Was een officieel vwo examen dus ik hoop dat het volgend jaar ook zo gaatquote:
Sja de battle of the sexes he . Opgelucht Vodafone lag er uit en was even heel bang dat er iets mis was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Goh, ik ervaar dat doorgaans andersom.
OT: zit weer in een geweldige grafstemming vandaag
gwn doen, letterlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zin om iemand uit het projectgroepje te gooien. Kutliftster dat ze is.
Knufquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opgefokt, depressief, iets in die richting. Ik weet niet wat het is maar ik wil gvd gewoon een keer knuffelen
No offense ofzo, maar eerst noemde je me fake, wat is dit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Knuf
OT: een stuk beter. Toch weer uitgepraat hem hem denk ik.
Oké dan geef knuf, sjonge.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No offense ofzo, maar eerst noemde je me fake, wat is dit?
Of je gaat eindelijk wat rust en ruimte in je hoofd creëren en daarna vol frisse moed weer verderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef Andromache het volgende:
gespannen. scriptie moet af. wat nou vakantie. ik ga geloof ik de mooie vakantie cancelen.
Succes!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Flippiee het volgende:
TrotsHeb eindelijk een open sollicitatiebrief gestuurd naar een bedrijf waar ik het liefst wil werken/stage lopen.
Ook jij dan succes gewenst!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben nu zelf ook bezig met een sollicitatiebrief, deadline is over anderhalf uur.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Flippiee het volgende:
TrotsHeb eindelijk een open sollicitatiebrief gestuurd naar een bedrijf waar ik het liefst wil werken/stage lopen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Flippiee het volgende:
Ga een teddybeer knuffelen.quote:
Kick ass jong, je kan het!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ga een teddybeer knuffelen.
OT:
Net sollicitatiebrief verstuurd, morgen een andere sollicitatiegesprek, daarna langs de studieadviseur en dan tot laat in de UB shit inhalen. Beetje gespannen dus.
Dankjewel!quote:
Maak er gebruik van, daar is 'ie voorquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dankjewel!Moet alleen oppassen dat ik niet wéér te veel ga werken, maar goed, daar is die studieadviseur voor.
Want dat is niet vanzelfsprekend?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ga een teddybeer knuffelen.
OT:
Net sollicitatiebrief verstuurd, morgen een andere sollicitatiegesprek, daarna langs de studieadviseur en dan tot laat in de UB shit inhalen. Beetje gespannen dus.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:28 schreef bijdehand het volgende:
ik heb nu een leuke fuckbuddy gevonden
Ik wil ook watquote:
Ach, hij zegt het tenminste recht voor zijn raap. Er zijn hier ook twee mensen die het kennelijk spannend vinden om hier de hele tijd net niet te zeggen dat ze het doen. Dat is pas zieligquote:
Je geeft een sneer naar iemand. Dude. Pls.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach, hij zegt het tenminste recht voor zijn raap. Er zijn hier ook twee mensen die het kennelijk spannend vinden om hier de hele tijd net niet te zeggen dat ze het doen. Dat is pas zielig
Ot: ongeduldig want mijn nieuwe telefoon is slecht leverbaar en het duurt lang
Ik zeg alleen dat ik zijn uitspraak dan normaler vind dan dat anderequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je geeft een sneer naar iemand. Dude. Pls.
Noem namen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik zijn uitspraak dan normaler vind dan dat andere
Goede hint welquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hint... slowchat icm alcohol en erg laat reageren![]()
2? Ik zie hier toch voornamelijk stresskippen en depressief volk posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach, hij zegt het tenminste recht voor zijn raap. Er zijn hier ook twee mensen die het kennelijk spannend vinden om hier de hele tijd net niet te zeggen dat ze het doen. Dat is pas zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |