Tough life matequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gelaten. Zo de levende hel van het zaterdagmiddag boodschappen doen in.
Hier idem, ik heb net toegezegd een barbecue te organiseren morgen. Me & my big mouth...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gelaten. Zo de levende hel van het zaterdagmiddag boodschappen doen in.
het was geen zure vis he.. nee het was wat anders bij die vrouw hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Misselijk en moe, kei zware training gehad, armen trillen nog steeds.
En laat ik nou net vandaag 5 min te laat zijn waardoor ik met een vrouw moest trainen die naar zure vis stonk![]()
Herkenbaar, ik heb toegezegd voor een groep van twaalf man te koken... whyyyyy?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, ik heb net toegezegd een barbecue te organiseren morgen. Me & my big mouth...
Nooit meer doen, op je handen gaan zitten, laat een ander met het voorstel komen in het vervolg!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb toegezegd voor een groep van twaalf man te koken... whyyyyy?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Super, lekker de hele dag in bed liggen.
Ik doe met je mee. Net toastjes, pizza en bier gekocht, gordijnen dicht pyjama aan en op de bank songfestival kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
Brak maar zo even douchen en doorbijten en even wat lekkere dingen halen voor bij het songfestival vanavond . Ja lekker burgerlijk maar wel leuk.
Dus wel in de prak gereden. Damn, jammer. Je leeft nog, though.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
Geschrokken, op een haar na m'n auto niet in de prak gereden. Overal spierpijn nu.
Omdat koken leuk is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ritsel een paar van je gasten anders als kookhulp, scheelt zoveel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Het staat er wat krom, maar het is gelukkig net goed gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dus wel in de prak gereden. Damn, jammer. Je leeft nog, though.
Thanks manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
OT: Goed, zin in morgen en overmorgen
Positief bekijken jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef theKiD het volgende:
Vanuit de pieken en dalen cyclus gezien, zit ik nu net voor het dieptepunt denk ik.. Dus we gaan weer bijna de goede kant op.. hoop ik dan maar...
T kom altijd goed.. Altijdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Behoefte aan een knuffel en iemand die zegt dat het allemaal wel goed komt. Ik overzie het niet meer.
Heb hetzelfde...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Behoefte aan een knuffel en iemand die zegt dat het allemaal wel goed komt. Ik overzie het niet meer.
voor het nageslachtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef FAUSTI het volgende:
Plannetje heeft gewerkt, ik behield zijn aandacht waarop de ander een klauwhamer gebruikte, de rest is verleden tijd nu.
Zet een lekker muziekje op voor jezelf, neem een warm bad. Ontspan en zet nare gedachten van je af. Al is het maar voor even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Wordquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:
Hoop dat ik niet meer wakker wordt morgen. :/
Niet persoonlijk, maar wil je geen eigen topic met je gevoelens? Dit voorbeeld ook. Ik snap er geen hol van...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef FAUSTI het volgende:
Plannetje heeft gewerkt, ik behield zijn aandacht waarop de ander een klauwhamer gebruikte, de rest is verleden tijd nu.
Agreed.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar wil je geen eigen topic met je gevoelens? Dit voorbeeld ook. Ik snap er geen hol van...
OT: prima.
Ik ben al onderweg Mintepint!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |