abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:04:24 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126665071

De jongens luisteren naar de namen Ruben (9) en Julian (7). Ruben is 150/160 cm lang, heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 cm lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond, stijl haar.

Getuigen die de jongens hebben gezien worden verzocht contact op te nemen met de politie via telefoonnummer 0900-8844. De jongens zijn 6 mei rond 20.00 uur voor het laatst gezien. Alle informatie over de jongens vanaf dit tijdstip kan belangrijk zijn om de jongens terug te vinden.

quote:
Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.

Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.

Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.

Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.

Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.

Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.

Er wordt gezocht naar een aantal spullen:

De vader van de kinderen is in het bezit van een identieke soort schoenen. Deze schoenen droeg hij niet, zijn niet meer bij hem thuis, in de auto of op de plek waar hij dood werd aangetroffen. Wie weet waar deze schoenen zijn?

Een deel van een soortgelijke sleepkabel is aangetroffen op de plek waar de vader zich van het leven heeft beroofd. Wie weet waar mogelijk de rest van de sleepkabel is gebleven?

In de nabije omgeving van de plek waar de vader dood werd aangetroffen is deze spanband gevonden. Of de spanband iets met de zaak te maken heeft en waar de spanband vandaan komt, is de politie niet bekend. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de vader deze spanband recent, al dan niet in combinatie met de sleepkabel of andere goederen heeft aangeschaft. De politie wil graag in contact komen met mensen die hier iets over kunnen melden.

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL

Overzicht van de Politie over de zaak Julian en Ruben:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html

Laatste nieuws door politie op 14-05-2012:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html

Meest gestelde vragen aan de politie:
https://www.politie.nl/mi(...)gestelde-vragen.html

Kleding vermist
http://www.politie.nl/nie(...)ngzaakbroertjes.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126665110
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:58 schreef zhe-devilll het volgende: [..] In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd. Wist hij niet zeker dat ze mee gingen? I.v.m omgangsregeling. Had hij toch geen snode plannen t.a.v zijn zo geliefde kinderen. Is de mail wel geschreven door hem zelf...
Als hij die brief niet geschreven had, dan vergeet je net niet die kids. Net niet
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:07:08 #3
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126665130
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:03 schreef sig000 het volgende:

[..]

Het is zhe-devilll , daar kunnen ze op twitter nog wat van leren. :P
Inderdaad, wat een onzin in 1 post.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Engels
Eh?
Fuck today, it's tomorrow.
pi_126665151
waar komt dit plaatje ineens vandaan? :
pi_126665163
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:07 schreef Olep het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een onzin in 1 post.

[..]

Eh?
Offfffff topic
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:09:11 #6
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126665175
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef Dee69 het volgende:

[..]

Offfffff topic
Nog zo'n huisvrouw die denkt dat dit Twitter is ja?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:09:27 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126665180
Nee hoor, weekendneuken :9
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126665208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef webb2012 het volgende:
waar komt dit plaatje ineens vandaan? :
[ afbeelding ]
Snap ik opeens waar Best vandaan komt!
pi_126665209
Toch wel vreemd dat iemand zelfmoord pleegt zonder onderbroek aan. Ik ben bang dat het daadwerkelijke verhaal er heel anders uit ziet. Ik begin steeds meer te twijfelen aan zelfmoord.
pi_126665213
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef Olep het volgende:

[..]

Nog zo'n huisvrouw die denkt dat dit Twitter is ja?
Reageer je even ontopic aub?
Wat onzin is voor jou is het voor een ander niet.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_126665218
Waarom is er eigenlijk maar 1 foto van zijn auto en dan van de achterkant vrijgegeven?
De voorkant is veel interessanter na zo'n nachtelijke rit.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:11:21 #12
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126665221
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Reageer je even ontopic aub?
Wat onzin is voor jou is het voor een ander niet.
Doe normaal aub?
Kom eerst maar met argumenten.
pi_126665234
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee hoor, weekendneuken :9
Aansteller.
we lazen je eerste posting al en als je genegeerd wordt, accepteer dat en sms je moeder gewoon iets
pi_126665237
Waar is de auto gevonden?
pi_126665245
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:10 schreef CARLAK het volgende:
Toch wel vreemd dat iemand zelfmoord pleegt zonder onderbroek aan. Ik ben bang dat het daadwerkelijke verhaal er heel anders uit ziet. Ik begin steeds meer te twijfelen aan zelfmoord.
Dito, daarbij de moeder reageert ook wel typisch,
normaal bel je toch even met de vader, die avond, als ze vertrokken zijn?
Op haar fb heeft ze nog de kracht om kinderen die bij eenzelfde sportclub van haar zoon behoren succes te wensen.
Dat vind ik enorm knap als je dat nog kunt.
Maar goed misschien is zij een sterk persoon.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_126665273
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Op haar fb heeft ze nog de kracht om kinderen die bij eenzelfde sportclub van haar zoon behoren succes te wensen.
Zal allemaal ook wel in overleg gegaan zijn met woordvoerder van de familie etc. Ze weet dat er media aandacht op zit.
pi_126665275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:12 schreef CARLAK het volgende:
Waar is de auto gevonden?
Op de parkeerplaats, vlakbij de ophangplaats.
pi_126665279
quote:

[..]

Zij zit er achter, achter de moord op haar kids en die pa zit ondergedoken in angst om zijn leven
pi_126665287
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zij zit er achter, achter de moord op haar kids en die pa zit ondergedoken in angst om zijn leven
Vandaar dat ze die pa bungelend hebben gevonden :')
pi_126665325
quote:

[..]

Pa is al dood...!
pi_126665331
quote:

[..]

Ook ik twijfel aan de rol van de moeder, maar dat mag natuurlijk niet. Haar zoons zijn immers buiten beeld. Dat is natuurlijk verschrikkelijk.
pi_126665349
quote:

[..]

Belachelijk! Vader is dood.
pi_126665357
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Ook ik twijfel aan de rol van de moeder, maar dat mag natuurlijk niet. Haar zoons zijn immers buiten beeld. Dat is natuurlijk verschrikkelijk.
We kunnen nooit weten hoe dat voelt,wat ze nu door maakt.
Dus ik zal nooit oordelen over die moeder.
pi_126665367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Pa is al dood...!
Ze zijn nog niet helemaal zeker en nog aan het onderzoeken.
pi_126665375
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Pa is al dood...!
Maar hoe kan je dan onderduiken!?
pi_126665388
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar hoe kan je dan onderduiken!?
Onder de grond.
pi_126665393
Pfff wat een vragen worden er af en toe gesteld zeg. Als je echt geïnteresseerd bent dan weet je de meeste feiten toch? Ga eerst ff lekker lezen en kom dan terug mee brainstormen.
pi_126665399
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:10 schreef Dee69 het volgende:

[..]

Snap ik opeens waar Best vandaan komt!
Dat ligt daar al aardig wat jaren. ;)
pi_126665443
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef Marenda het volgende:

[..]

We kunnen nooit weten hoe dat voelt,wat ze nu door maakt.
Dus ik zal nooit oordelen over die moeder.
Ik zal nooit bij voorbaat oordelen over de vader. Daarom mag ik wel vragen stellen bij de rol van de moeder of een van de andere (ex)-vriendin. Het kan ook een andere bekende zijn. Maar zelfmoord van de man wordt voor mij steeds ongeloofwaardiger.
pi_126665448
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:19 schreef Dees83 het volgende:
Pfff wat een vragen worden er af en toe gesteld zeg. Als je echt geïnteresseerd bent dan weet je de meeste feiten toch? Ga eerst ff lekker lezen en kom dan terug mee brainstormen.
watergate
pi_126665463
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet helemaal zeker en nog aan het onderzoeken.
Sorry. Pa hing aan een boom en is doodverklaard.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:24:19 #32
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_126665480
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zelfmoord ongeloofwaardig is als je het zonder ondergoed doet.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_126665484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:22 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Ik zal nooit bij voorbaat oordelen over de vader. Daarom mag ik wel vragen stellen bij de rol van de moeder of een van de andere (ex)-vriendin. Het kan ook een andere bekende zijn. Maar zelfmoord van de man wordt voor mij steeds ongeloofwaardiger.
Het word gewoon steeds vreemder,dacht eerst een echte wanhoopsdaad.
Maar dit is zo berekenend geweest, dat ik denk dat die vent al nare trekjes heeft gehad.
pi_126665499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:22 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Heb je ook argumenten naast "weekend" "dit weekend beter weer"
"Ajax kampioen" "Rutte minister-president" "dinsdagen komen na maandagen" "hoop is moeder van de ged..." "bekt lekker"
pi_126665522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zelfmoord ongeloofwaardig is als je het zonder ondergoed doet.
Zou jij als je zelfmoord overweegt eerst je onderbroek uittrekken, die weggooien op een plek waar niemand die kan vinden, vervolgens je bovenbroek weer aan doet om daarna zelfmoord te plegen aan een boom? Ik niet in ieder geval. Dat zou mij te gecompliceerd zijn. Zelfmoord is zelfmoord. Dan ontdoe je je niet eerst van je onderbroek.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:28:30 #36
186587 Byzantynixschii
pi_126665531
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:27 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Zou jij als je zelfmoord overweegt eerst je onderbroek uittrekken, die weggooien op een plek waar niemand die kan vinden, vervolgens je bovenbroek weer aan doet om daarna zelfmoord te plegen aan een boom? Ik niet in ieder geval. Dat zou mij te gecompliceerd zijn. Zelfmoord is zelfmoord. Dan ontdoe je je niet eerst van je onderbroek.
Wel als ik die onderbroek vlak van te voren ergens voor nodig heb gehad waardoor hij nat of vies is geworden.
pi_126665539
quote:

[..]

Wel als hij die onderbroek voor andere dingen heeft gebruikt en dat wilde verbloemen.
ik kijk bij die man nergens meer van op.
pi_126665550
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heb je ook argumenten naast "weekend" "dit weekend beter weer"
"Ajax kampioen" "Rutte minister-president" "dinsdagen komen na maandagen" "hoop is moeder van de ged..." "bekt lekker"
Nee opgebaarde. Ik heb geen enkel argument.
pi_126665623
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:29 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Nee opgebaarde. Ik heb geen enkel argument.
Nee, logisch om iemand te vermoorden , zijn onderbroek uit te trekken, en dit moet dan lijken op een zelfmoord...
Logisch!
pi_126665722
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee, logisch om iemand te vermoorden , zijn onderbroek uit te trekken, en dit moet dan lijken op een zelfmoord...
Logisch!
Dat is zeker niet logisch. Misschien andere volgorde.
pi_126665724
Dat die onderbroek uit is, is niet zo vreemd. Wat vreemd is is het context waar in het gebeurd, wie zet nou een plan op die echt van a tot z perfect is uitgewerkt tot op de kleinste detail, maar eindigt wel zonder onderbroek ergens aan een boom.
pi_126665736
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:42 schreef practics het volgende:
Dat die onderbroek uit is, is niet zo vreemd. Wat vreemd is is het context waar in het gebeurd, wie zet nou een plan op die echt van a tot z perfect is uitgewerkt tot op de kleinste detail, maar eindigt wel zonder onderbroek ergens aan een boom.
Precies.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:44:39 #43
186587 Byzantynixschii
pi_126665757
De vraag is of het plan is uitgewerkt tot in het kleinste detail. Het lijkt er m.i. meer op dat er wel een plan was maar dat dat niet supergedetailleerd was.
pi_126665866
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:42 schreef practics het volgende:
Waarom is dat niet zo vreemd? Ik vind het wel vreemd. Wat is er mis met ophangen MET onderbroek aan?
pi_126665911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
De vraag is of het plan is uitgewerkt tot in het kleinste detail. Het lijkt er m.i. meer op dat er wel een plan was maar dat dat niet supergedetailleerd was.
Nee je neemt het risico om argwaan te wekken bij je eigen vriendin, om geen spullen mee te nemen voor je overnachting? (staat nergens echt duidelijk op internet)

Je eindigt aan een boom zonder onderbroek

Maar:

-Wel ga je afscheidsbrief in elkaar tikken uren voor die tijd.
-Wel bel je op een rustige locatie 15min rijden vanaf het laatste tankstation waar je hebt getankt
-wel pin je contant geld, om zo je laatste paar uitgaves van je leven in het duister te houden.
-(schijnbaar denk je er wel aan om wandel/bergschoenen mee te nemen) (onzeker nog)
-Vermoed word dat die bezig was met een soort afscheidstour
-Daarnaast heb je het plan zo goed uit gevoerd dat je kinderen voor lange tijd zoek zijn.

Zitten toch paar dingen bij waar je wel degelijk moeite voor hebben gedaan om dat te bedenken. Dat suggereert helemaal niet dat het een opwelling was, of dat meneer dingen aan het toeval heeft overgelaten.
pi_126665929
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:04 schreef practics het volgende:

[..]

Nee je neemt het risico om argwaan te wekken bij je eigen vriendin, om geen spullen mee te nemen voor je overnachting? (staat nergens echt duidelijk op internet)

Je eindigt aan een boom zonder onderbroek

Maar:

-Wel ga je afscheidsbrief in elkaar tikken uren voor die tijd.
-Wel bel je op een rustige locatie 15min rijden vanaf het laatste tankstation waar je hebt getankt
-wel pin je contant geld, om zo je laatste paar uitgaves van je leven in het duister te houden.
-(schijnbaar denk je er wel aan om wandel/bergschoenen mee te nemen) (onzeker nog)
-Vermoed word dat die bezig was met een soort afscheidstour
-Daarnaast heb je het plan zo goed uit gevoerd dat je kinderen voor lange tijd zoek zijn.

Zitten toch paar dingen bij waar je wel degelijk moeite voor hebben gedaan om dat te bedenken. Dat suggereert helemaal niet dat het een opwelling was, of dat meneer dingen aan het toeval heeft overgelaten.
Als die tweede bold klopt, klopt de eerste natuurlijk niet. Als ik een paar flinke wandelschoenen in een rugtas stop lijkt die redelijk vol.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126665944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:06 schreef Messina het volgende:

[..]

Als die tweede bold klopt, klopt de eerste natuurlijk niet. Als ik een paar flinke wandelschoenen in een rugtas stop lijkt die redelijk vol.
ojah? Tandenborstel? Scheerapparaat? (medicijnen?)
Klopt toch voor geen kant, valt toch op.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:07:42 #48
186587 Byzantynixschii
pi_126665947
Ik zeg dus ook niet dat het een opwelling was. Ik zeg precies wat er staat: een plan, een voorbereiding, maar niet van zo'n aard dat het klinisch tot in detail was geprepareerd. En in dat kader kan ik me best voorstellen dat hij een lap was vergeten of niet dacht nodig te hebben en toen zijn boxer heeft opgeofferd.
pi_126665953
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:07 schreef practics het volgende:

[..]

ojah? Tandenborstel? Scheerapparaat? (medicijnen?)
Klopt toch voor geen kant, valt toch op.
Scheerapparaat lijkt me een beetje onnodig voor een paar dagen. Tandenborstel kun je ook daar aanschaffen.

Als mijn vent een paar dagen weg gaat, ga ik ook echt het huis niet door om te checken of hij "dit en dat" wel heeft meegenomen. En als ik toevallig z'n tandenborstel nog zie liggen denk ik; Awww, die lul is z'n tandenborstel vergeten (om er vervolgens de voegen mee schoon te maken).
pi_126665954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik zeg dus ook niet dat het een opwelling was. Ik zeg precies wat er staat: een plan, een voorbereiding, maar niet van zo'n aard dat het klinisch tot in detail was geprepareerd. En in dat kader kan ik me best voorstellen dat hij een lap was vergeten of niet dacht nodig te hebben en toen zijn boxer heeft opgeofferd.
:') Waarom zijn boxer?
Kies dan een sok, veel makkelijker te verwijderen van je lichaam. Loopt stuk relaxter noem maar op.
pi_126665966
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef practics het volgende:

[..]

Kies dan een sok, veel makkelijker te verwijderen van je lichaam. Loopt stuk relaxter noem maar op.
Naast het feit dat zijn boxer mist vind ik het apart dat zijn vriendin dus kan benoemen welke onderbroek hij aan had.
pi_126665977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Naast het feit dat zijn boxer mist vind ik het apart dat zijn vriendin dus kan benoemen welke onderbroek hij aan had.
Dat vind ik helemaal niet apart. Zolang je niet 1 grijze massa's aan zelfde onderbroeken hebt. :+
pi_126665982
quote:

[..]

Zowieso zegt het al iets over die vriendin, als ze wel weet welke boxershort der vent aan heeft maar niet wat voor shirt zijn zoon aan heeft :')
pi_126665994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Zowieso zegt het al iets over die vriendin, als ze wel weet welke boxershort der vent aan heeft maar niet wat voor shirt zijn zoon aan heeft :')
Nee maar dan valt het je toch ook direct op als je kerel geen donder inpakt voor zijn tripje met zijn kinderen?
pi_126665996
quote:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

Nja, er is niet bekend of zijn vriendin daar daadwerkelijk info over heeft gegeven of een glurende buurvrouw die twee kindjes met knalrode shirts naar buiten zag komen. Volgens mij is niet eens bekend of de vriendin van die Jeroen wel thuis was toen hij vertrok (?)

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef practics het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet apart. Zolang je niet 1 grijze massa's aan zelfde onderbroeken hebt. :+
Nja, ik zou het denk ik toch echt niet weten. Maar misschien viel het haar ook pas na x-dagen op -viel het kwartje-.
pi_126666002
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik vind het ook raar dag er vanuit gegaan wordt van een vooropgezet plan tot in de details. Daar is nog helemaal niets over bekend. Er zijn gewoon veel te weinig aanknopingspunten om zoiets te constateren. De broertjes zijn "pas" 10 dagen vermist. Maar die man die van de week gevonden werd was meer dan 2 weken vermist en wordt gevonden door een hond tijdens uitlaten. Daarnaast is het gebied waar die vader langsgekomen is zo ontzettend groot dat het me niet verbaasd als er slechts op hooguit 5% echt gezocht is.

Ook worden er compleet vreemde theorien losgelaten over het ontbrekende geld, de vermiste onderbroek en de moeder. Of het aannemelijker is of iemand die zonder onderbroek gevonden wordt omgekomen is door moord of zelfmoord. Kom op, alsof een moordenaar wel iemand een onderbroek uittrekt en vervolgens een broek aantrekt. Moord past verder ook totaal niet in het plaatje volgens mij.
pi_126666010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

Nja, er is niet bekend of zijn vriendin daar daadwerkelijk info over heeft gegeven of een glurende buurvrouw die twee kindjes met knalrode shirts naar buiten zag komen. Volgens mij is niet eens bekend of de vriendin van die Jeroen wel thuis was toen hij vertrok (?)

Inderdaad, denk ook dat we momenteel veel te veel informatie missen, voor een degelijk scenario te vormen.

Ergens goede website met echt alle feiten op een rij? Zonder geneuzel van wat de politie nu wel en niet wil weten?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:17:22 #58
186587 Byzantynixschii
pi_126666012
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef practics het volgende:

[..]

Ik loop liever zonder boxer dan zonder sok eigenlijk.
pi_126666014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef portie het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar dag er vanuit gegaan wordt van een vooropgezet plan tot in de details. Daar is nog helemaal niets over bekend. Er zijn gewoon veel te weinig aanknopingspunten om zoiets te constateren. De broertjes zijn "pas" 10 dagen vermist. Maar die man die van de week gevonden werd was meer dan 2 weken vermist en wordt gevonden door een hond tijdens uitlaten. Daarnaast is het gebied waar die vader langsgekomen is zo ontzettend groot dat het me niet verbaasd als er slechts op hooguit 5% echt gezocht is.

Ook worden er compleet vreemde theorien losgelaten over het ontbrekende geld, de vermiste onderbroek en de moeder. Of het aannemelijker is of iemand die zonder onderbroek gevonden wordt omgekomen is door moord of zelfmoord. Kom op, alsof een moordenaar wel iemand een onderbroek uittrekt en vervolgens een broek aantrekt. Moord past verder ook totaal niet in het plaatje volgens mij.
Het verhaal van mogelijke handlanger c.q. moord gaat er bij mij ook niet in. Zeker niet als je een stukje van hun geschiedenis kent i.v.m. jeugdzorg / versoberde omgangsregeling etc. Zaak die op klappen staat en wie weet wat nog meer voor problemen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:18:41 #60
186587 Byzantynixschii
pi_126666019
quote:

[..]

Ja, is heel apart ja. Ze keek in z'n la en kwam tot de conclusie dat alle kleuren er waren behalve die ene rode.
pi_126666022
quote:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

[..]

Nja, ik zou het denk ik toch echt niet weten. Maar misschien viel het haar ook pas na x-dagen op -viel het kwartje-.
Lelijk zeg, zo'n wijsneus-correctie met een knipoog. 'Het is sowieso, mooi woord he, hihi ;) ', vreselijk.

En dat op een forum ook.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:21:09 #62
186587 Byzantynixschii
pi_126666030
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef portie het volgende:

[..]

Precies!

De politie heeft ook alleen maar gezegd: ''het lijkt erop dat de vader zijn daden goed heeft voorbereid". Dat wil dus niet zeggen dat hij alles tot in het kleinste detail had uitgewerkt.
pi_126666039
quote:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

Sorry dat ik een typfoutje maak ( die 6 op de 10 nederlanders maakt ).
pi_126666045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Precies!

De politie heeft ook alleen maar gezegd: ''het lijkt erop dat de vader zijn daden goed heeft voorbereid". Dat wil dus niet zeggen dat hij alles tot in het kleinste detail had uitgewerkt.
Ik ben benieuwd hoelang die burgeruitjes nog doorgaan. Lijkt me niet dat ze dit nog lang gaan volhouden. Elke zoekplek die nu erbij komt zijn nergens op gebaseerd.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:26:57 #65
186587 Byzantynixschii
pi_126666051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:23 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Sorry dat ik een typfoutje maak ( die 6 op de 10 nederlanders maakt ).
Spelfout niet typefout. ;)
pi_126666053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:26 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Spelfout niet typefout. ;)
^O^
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:28:56 #67
186587 Byzantynixschii
pi_126666057
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:25 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoelang die burgeruitjes nog doorgaan. Lijkt me niet dat ze dit nog lang gaan volhouden. Elke zoekplek die nu erbij komt zijn nergens op gebaseerd.
Tsja, ik heb er niet zo'n problemen mee. Ik denk dat het voor het grootste gedeelte oprecht is bedoeld. En het zou maar zo kunnen dat het wel helpt, zelfs als het nergens op gebaseerd is.
pi_126666065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Tsja, ik heb er niet zo'n problemen mee. Ik denk dat het voor het grootste gedeelte oprecht is bedoeld. En het zou maar zo kunnen dat het wel helpt, zelfs als het nergens op gebaseerd is.
Ik weet niet of je het een beetje volgt op twitter en facebook bijvoorbeeld. Mocht je dat nog niet doen, hou dan een doosje tissues naast je mocht je het alsnog gaan bekijken :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:31:38 #69
186587 Byzantynixschii
pi_126666068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:30 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het een beetje volgt op twitter en facebook bijvoorbeeld. Mocht je dat nog niet doen, hou dan een doosje tissues naast je. :')
Hoezo?

Ik lees af en toe wat van Twitter. Facebook is voor pubers. :')
pi_126666076
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:31 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik lees af en toe wat van Twitter. Facebook is voor pubers. :')
https://www.facebook.com/zoektochtbeek <-- lees alleen deze voor de grap eens door. Jij als taalnazi kunt daar vast wel wat voor hun betekenen :)

Daarnaast de suggesties om op een bepaald punt te zoeken:

quote:
mensen gisteren om 23:00u zijn we tot ontdekking gekomen tot er ook een luxenburgstraat in geleen licht vlak langs een bosrand. van af zijn vriendin in neerbeek tot aan de luxenburgstraat is dat 1,6km aangezien tot de vader zij tot ze in luxenburg zaten lijkt mij dat de plek. het zou wel eens kunnen tot dit een hint is geweest van de vader. ik heb dit al aan politie door gegeven politie ging hier mee aan de slag. wij hopen natuurlijk tot dit het gebied is waar de jongens zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:43:04 #71
186587 Byzantynixschii
pi_126666121
Och ja, dat Luxemburg verhaal. Vrij onzinnig natuurlijk, maar goed, doet ook geen kwaad lijkt me.

Ik denk dat mensen zich erg betrokken voelen met de slachtoffers in deze zaak, dat voel ik zelf ook. De een uit dat op een andere manier dan de ander en sommigen willen gewoon graag actief helpen. In sommige gevallen lijkt dat potentieel zinvol (de wat beter georganiseerde zoekacties) en in sommige gevallen niet, zoals in je quote.

Het is net als met die paragnosten, net zo goed volstrekte lariekoek, maar ik denk dat ook dat soort mensen gewoon oprecht denken dat ze helpen.

Ik heb zelf ook de feiten in deze zaak bestudeerd in de hoop op een ingeving die daadwerkelijk steek houdt. Dat is niet gebeurd natuurlijk.
pi_126666126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
Och ja, dat Luxemburg verhaal. Vrij onzinnig natuurlijk, maar goed, doet ook geen kwaad lijkt me.

Ik denk dat mensen zich erg betrokken voelen met de slachtoffers in deze zaak, dat voel ik zelf ook. De een uit dat op een andere manier dan de ander en sommigen willen gewoon graag actief helpen. In sommige gevallen lijkt dat potentieel zinvol (de wat beter georganiseerde zoekacties) en in sommige gevallen niet, zoals in je quote.

Het is net als met die paragnosten, net zo goed volstrekte lariekoek, maar ik denk dat ook dat soort mensen gewoon oprecht denken dat ze helpen.

Ik heb zelf ook de feiten in deze zaak bestudeerd in de hoop op een ingeving die daadwerkelijk steek houdt. Dat is niet gebeurd natuurlijk.
Ik denk ook dat veel mensen het doen om "erbij" te horen.. 1 schaap over de dam verhaal..
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:46:13 #73
186587 Byzantynixschii
pi_126666132
Ja, dat kan. Vind ik lastig te beoordelen.
pi_126666178
Dat hij geen onderbroek aan had en dat deze mist is voor mij wel de definitieve bevestiging dat de kinderen met geen mogelijkheid meer leven. We weten absoluut niet zeker waarom hij zijn boxer heeft uitgedaan maar de kans dat hij zich die nacht zijn kleren heeft uitgetrokken is nu vrij groot te noemen. Als de zoontjes (veilig) ergens anders zijn en de vader wil vervolgens zelfmoord plegen kan ik me geen enkel scenario voorstellen waarop hij zich nog gaat omkleden.

Daarbij wordt niet vermeld dat er andere kleren van hem zijn verdwenen. Ik neem aan dat ze nu voldoende zekerheid hebben dat alleen de onderbroek is verdwenen, anders was dit niet zo gemeld.

Conclusie: de man heeft zeer waarschijnlijk op enig moment in de nacht zijn (boven)kleding uitgetrokken. De daaropvolgende handelingen zijn voor ons onbekend (vermoedelijk hebben die te maken met de verdwijning van de kids), maar nadat hij deze actie(s) uitvoerde heeft hij zijn boxer (ook) doen laten verdwijnen. Vervolgens heeft hij weer zijn bovenkleding aangetrokken - vermoedelijk de kleding die hij eerder op de dag ook aanhad - en zichzelf opgehangen. Ik neem verder aan dat er in zijn bagage geen kleding is gevonden die hij eerder op de dag heeft gedragen, dan was dat ongetwijfeld bekend geweest.

Conclusie wat betreft de mogelijke verdwijnplek: het is nu vele malen logischer dat dit een water betreft dan een stuk grond. Ik mag dan ook hopen dat de professionals niet eeuwig de bossen blijven afzoeken en nu hun pijlen gaan richten op plassen/meren/rivieren.
pi_126666181
Ik blijf niettemin opmerkelijk vinden dat de politie al sinds dag 1 weet dat de man geen onderbroek aan had en dat ze tot nu toe bijna alleen maar in bossen hebben gezocht. Lijkt me sterk dat hij bij een begrafenis zijn onderbroek verloren is, terwijl dit bij een verdrinking een veel waarschijnlijkere gebeurtenis is.

Het is ook niet heel waarschijnlijk te noemen dat de man van het gepinde geld nieuwe kleding heeft gekocht. Dit heeft hij 's avonds iig niet kunnen doen, dit moet dan overdag gebeurd in de buurt van Vleuten/Utrecht zijn.
pi_126666184
Dat het camouflageshirt van een van de jongens kwijt is vind ik niet zo bijzonder. De kans is normaliter vrij groot dat hij het nog aan had toen hij is verdwenen.
pi_126666357
quote:

[..]

Onzinnige stelling, we weten alleen dat hij hem niet aanhad toen hij dood werd gevonden, niet of hij hem 1,2 of 5 uur voor de zelfmoord heeft uitgedaan of misschien wel nooit aangehad heeft.

Je kan ook stellen, zou jij iemand die je vermoord eerst zijn onderbroek laten uitdoen?

quote:

[..]

Kijk zo'n vriendin heeft natuurlijk gesprekken met de recherche en dan komt vanzelf de vraag:
"Welke onderbroek kan hij aan hebben gehad?" omdat ze hem ZONDER hebben gevonden, vriendin gaat kast, wasmand, waslijn na en komt tot de conclusie dat de rode mist.

100% zeker is zulke informatie nooit, misschien komt hij over een week onder het bed vandaan.
Woonden ze eigenlijk samen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Buster24 op 18-05-2013 05:59:12 ]
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 06:41:19 #78
388664 crew  Dotteke
pi_126666400
Ook dat nog ppffffff!!!!!

'Vermiste broertjes kwamen onder toezicht van Jeugdzorg'
Kort voordat de broertjes Ruben (9) en Julian (7) verdwenen heeft de Raad voor de Kinderbescherming besloten om de jongens onder toezicht te stellen van Bureau Jeugdzorg.
Dat meldt NRC Handelsblad zaterdag op basis van een rapport van de Raad voor de Kinderbescherming. De vader van de broertjes zou worden gehoord op verdenking van kindermishandeling
Het rapport heeft kritiek op de hulp die de jongens is geboden. Meer dan 10 instanties en hulpverleners zouden zich met de jongens hebben beziggehouden, maar de hulp had nauwelijks effect, stelt de Raad in het rapport. Jeugdzorg is naar aanleiding van de zaak een intern onderzoek begonnen, aldus NRC Handelsblad.

Bron
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 06:47:45 #79
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126666416
Wat verrassend. Dat zei ik in topic nummer 10 al. Let maar op, jeugdzorg faalde. En tadaaa.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 06:56:28 #80
388664 crew  Dotteke
pi_126666432
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 06:47 schreef Ticootje het volgende:
Wat verrassend. Dat zei ik in topic nummer 10 al. Let maar op, jeugdzorg faalde. En tadaaa.
Duurde lang voordat men er mee naar buiten kwam.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2013 07:02:21 ]
pi_126666479
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 06:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Duurde lang voordat men er mee naar buiten kwam.

Denk dat de eerste prioriteit ligt bij het vinden van de kinderen en niet bij een onderzoek naar het al dan niet falen van hulpverlenende instanties.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 07:33:32 #82
388664 crew  Dotteke
pi_126666487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:30 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Denk dat de eerste prioriteit ligt bij het vinden van de kinderen en niet bij een onderzoek naar het al dan niet falen van hulpverlenende instanties.
Dat zeker, maar over het algemeen komen ze gelijk hiermee.
Hoop zo dat ze de kinderen levend vinden en dat hij ze aan iemand mee heeft gegeven om verborgen te houden.
pi_126666488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat zeker, maar over het algemeen komen ze gelijk hiermee.
Hoop zo dat ze de kinderen levend vinden en dat hij ze aan iemand mee heeft gegeven om verborgen te houden.
Ik ook maar wees eerlijk hoe groot is die kans?
pi_126666490
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:17 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik loop liever zonder boxer dan zonder sok eigenlijk.
misschien viel het toch een beetje tegen om je eigen kids te vermoorden en heeft hij zich daarbij in zijn broek gescheten van spanning
pi_126666492
De vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zouden onder toezicht van Bureau Jeugdzorg worden geplaatst. Dat schrijft NRC Handelsblad op basis van een rapport van de Raad voor de Kinderbescherming.

Ook zou de vader zijn zoons minder vaak mogen zien en zou hij door de politie worden gehoord als verdachte van kindermishandeling.

Sinds de scheiding van de ouders in 2008 zouden meer dan tien instanties zich hebben bemoeid met het gezin, maar dat zou nauwelijks effect hebben gehad. De Raad voor de Kinderbescherming schrijft volgens NRC in het rapport over het gezin zeer kritisch over die gang van zaken.

Zoekactie

De vader van Ruben en Julian werd op 7 mei gevonden in de bossen bij Doorn. Hij pleegde zelfmoord. De broertjes zijn sindsdien vermist.

De politie en vrijwilligers zoeken intensief naar de jongens. Ook vandaag staat er weer een zoekactie van burgers gepland, in Sittard.

(nos.nl)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 07:35:24 #86
388664 crew  Dotteke
pi_126666493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:34 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ik ook maar wees eerlijk hoe groot is die kans?
Niet erg groot helaas!
pi_126666496
Ik vind het toch een beetje raar dat je je kinderen meegeeft aan iemand die verdacht wordt van kindermishandeling :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 18 mei 2013 @ 07:37:18 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126666498
quote:

[..]

Ik kan me wel situaties voorstellen waarin iemand dat doet. Iemand die net een kind heeft misbruikt maar toch niet wil dat daar sporen van gevonden worden. Bijvoorbeeld.

Of van de stress heeft moeten poepen, na het laten verdwijnen van een lijk, en zijn onderbroek heeft gebruikt om af te vegen. Ik noem maar wat hoor.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 07:42:05 #89
388664 crew  Dotteke
pi_126666513
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:36 schreef TLC het volgende:
Ik vind het toch een beetje raar dat je je kinderen meegeeft aan iemand die verdacht wordt van kindermishandeling :{
Tja, bezoekregeling, moet door gaan zegt men dan in het belang van de kinderen, kinderen hebben recht op beide ouders wordt er dan gezegd.

Een kennis van mij gaat van haar man af, drinkt veel, coke gebruik en agressief.
Kindje van nog geen jaar zwaar hartpatientje ligt meer in het ziekenhuis dan thuis. D
En je raad het, het kindje moet toch naar hem toe, niet te filmen soms
pi_126666528
Ik ben er totaal niet mee bekend; maar in welk soort gevallen kunnen kinderen onder toezicht worden geplaatst?

Kan dat ook "alleen maar" door een vechtscheiding tussen de ouders?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 07:51:35 #91
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_126666542
Wanneer er een bedreiging is voor de ontwikkeling van het kind.

Als de vechtscheiding een bedreiging is voor de ontwikkeling van het kind, ja dus.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 07:53:43 #92
388664 crew  Dotteke
pi_126666548
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:46 schreef Clavis het volgende:
Ik ben er totaal niet mee bekend; maar in welk soort gevallen kunnen kinderen onder toezicht worden geplaatst?

Kan dat ook "alleen maar" door een vechtscheiding tussen de ouders?
Niet alleen bij een vechtscheiding, er zijn zoveel gevallen waarbij kinderen onder toezicht worden geplaatst.
Ook zelfs wanneer beide ouders goed zijn voor het kind, maar het kind dreigt toch te ontsporen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 07:56:33 #93
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126666558
Wat een onzin om te zeggen dat jeugdzorg faalde als ze met 10 man eraan gewerkt hebben. Soms houdt voor hun ook op en kunnen ze niet anders dan wachten tot wat mis gaat om verder te kunnen gaan.
pi_126666583
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
De vijfde aangifte had een versobering van de omgangsregeling tot gevolg.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126666588
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:03 schreef mar1m het volgende:
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
wat bizar, door de ex schoonvader? Niet door moeder
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:09:07 #96
388664 crew  Dotteke
pi_126666599
quote:
Iemand die zijn kinderen mishandeld moet geen recht meer hebben op een bezoekregeling?
Maar 4 keer vrijgesproken, zijn er dan nooit sporen gevonden van mishandeling?>
pi_126666602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Tja, bezoekregeling, moet door gaan zegt men dan in het belang van de kinderen, kinderen hebben recht op beide ouders wordt er dan gezegd.

Een kennis van mij gaat van haar man af, drinkt veel, coke gebruik en agressief.
Kindje van nog geen jaar zwaar hartpatientje ligt meer in het ziekenhuis dan thuis. D
En je raad het, het kindje moet toch naar hem toe, niet te filmen soms
Dit is voor mij helaas ook een bekend gegeven. BJZ zegt OMGANG MOET! Ook met een niet leuke vader.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:11:23 #98
388664 crew  Dotteke
pi_126666612
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Dit is voor mij helaas ook een bekend gegeven. BJZ zegt OMGANG MOET! Ook met een niet leuke vader.
Helaas Moeke gebeurd het veel en veel meer dan wij maar kunnen vermoeden.
pi_126666619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Iemand die zijn kinderen mishandeld moet geen recht meer hebben op een bezoekregeling?
Tja, gaat het om lichamelijke mishandeling of psychische mishandeling? Mijn kinderen werden opgesloten, afgebekt, uitgescholden, maar er zijn dan geen sporen van lichamelijk geweld. En dit is vaak moeilijk aan te tonen. 1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
pi_126666628
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:17:09 #101
388664 crew  Dotteke
pi_126666633
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Tja, gaat het om lichamelijke mishandeling of psychische mishandeling? Mijn kinderen werden opgesloten, afgebekt, uitgescholden, maar er zijn dan geen sporen van lichamelijk geweld. En dit is vaak moeilijk aan te tonen. 1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.
Hoe is het nu met je kinderen?
pi_126666634
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Wat denken jullie van deze theorie?
I´m back.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:18:01 #103
388664 crew  Dotteke
pi_126666638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
O bah wat een ellende Moeke, kan me je angst zo goed voorstellen.
pi_126666645
Wat voor soort mishandeling weet ik niet.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bron iemand van zijn vrienden clubje is.
Dat is een leraar bij mijn kind op school.

Maar je gaat toch niet tegen je vrienden vertellen dat je je kinderen mishandeld?
Het kan ook zijn dat de schoonvader een stok zocht om mee te slaan, en de man het leven zo erg zuur maakte.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126666652
Beetje bij gelezen, komt nu wel iets meer couleur locale naar buiten, merk ik...
I´m back.
pi_126666663
quote:
4 x vrijgesproken tijdens een rechtszaak, of zoiets van sepôt?
I´m back.
pi_126666676
quote:
Door lamentabel gedrag van je ex-man?
Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
I´m back.
pi_126666679
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.
Hoe is het nu met je kinderen?
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.

Maar nu weer on topic. :)
pi_126666689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:

[..]

ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.

Sorry, GEEN keuze had
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:29:36 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
pi_126666705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dwaze vaders is natuurlijk goed bedoeld, maar nu wordt in mijn provincie alle vaders over 1 kam geschoren. OMGANG MOET. Men moet meer per situatie kijken. Maar zoals bij mij de papieren liggen van mishandeling door school consultatie bureau en begeleidster van oudste dochter, moet de Raad deze niet van tafel schuiven, maar er iets mee doen. Dat is niet gebeurd helaas.
pi_126666716
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
pi_126666720
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:32:23 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666726
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.
Zeg ik dat dan?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:34:14 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.

Zoals de feiten nu liggen lijkt het gelijk aan de kant van de ex-schoonvader te leggen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:34:46 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666736
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:30 schreef Buster24 het volgende:

[..]

In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126666743
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32 Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.
pi_126666746
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:36:59 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:35 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32 Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
pi_126666749
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.
pi_126666750
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ja, klopt zat ik ook aan te denken... Als je op vakantie gaat, doet er niet toe waarnaar toe, gooi je je tank vol de avond tevoren... Dat zijn normale voorbereidingen... en dan man ging zogenaamd voorbereid te werk...
Je gaat zodoende iedere gebeurtenis zien als functioneel: dwz hij wilde op de camera gezet worden bij Geleen (Neerbeek), een tankstation dat hij wrs kende, omdat een ex van hem er om de hoek woont...
Maar waarom?
Zodat de politie denkt, hij is slechts bezig geweest met een tour langs plaatsen die voor hem betekenis hadden...?
I´m back.
pi_126666752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Maar geloof me, met BJZ kun je beter niets te maken hebben.
pi_126666756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
IDD erg wazig.
pi_126666763
Gedeeltelijk off-topic, maar elke keer als ik hier een stukje lees dan zie ik ook veel 'ik ken iemand...' of 'in mijn omgeving...' verhalen waar ook schrijnende/onrechtvaardige situaties worden verteld waarbij het zo te lezen maar beter is als de kinderen nooit weer (alleen?) naar zo'n vader gaan. Allemaal erg triest hoor :{ En jammer dat er zulke 'ouders' bestaan, dat kan ik me met een bijzonder gelukkige jeugd en erg lieve ouders zo slecht voorstellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126666764
quote:

[..]

Raar idd. Voor een vakantie nog wel.
pi_126666769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.
En dat weten ze natuurlijk al lang. Is dat niet naar buiten gebracht?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126666771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...
Vandaar mijn theorie... zorgt er iig voor dat je kunt aannemen dat zijn tijd van handelen met circa 3 uur wordt ingeperkt, ervan uitgaande dat-ie al 3 uur dood was toen hij gevonden werd...
I´m back.
pi_126666779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gedeeltelijk off-topic, maar elke keer als ik hier een stukje lees dan zie ik ook veel 'ik ken iemand...' of 'in mijn omgeving...' verhalen waar ook schrijnende/onrechtvaardige situaties worden verteld waarbij het zo te lezen maar beter is als de kinderen nooit weer (alleen?) naar zo'n vader gaan. Allemaal erg triest hoor :{ En jammer dat er zulke 'ouders' bestaan, dat kan ik me met een bijzonder gelukkige jeugd en erg lieve ouders zo slecht voorstellen.
Vergeet moeders niet, er zijn ook gezinsdrama's waarbij moeders de kinderen doden. Maar dat is meestal dmv gif.
Maar het is echt jammer dat een scheiding en ruzies vaak over de rug van kinderen worden uitgevochten. Heb het helaas zelf ook meegemaakt als kind. :{
pi_126666781
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat weten ze natuurlijk al lang. Is dat niet naar buiten gebracht?
Nee. Niks van gelezen. Raar he.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:41:05 #130
388664 crew  Dotteke
pi_126666784
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ja vrouwen die de kinderen bij de vaders weghouden uit rancune vind ik ook verschrikkelijk.
Jou kinderen gaven het zelf aan en dan nog moeten ze gaan ppffff
Je hebt een zware tijd gehad, hoop dat alles weer rustig wordt.
pi_126666785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

Vergeet moeders niet, er zijn ook gezinsdrama's waarbij moeders de kinderen doden. Maar dan is meestal dmv gif.
Maar het is echt jammer dat een scheiding en ruzies vaak over de rug van kinderen worden uitgevochten. Heb het helaas zelf ook meegemaakt als kind. :{
Daarom verbeterde ik mezelf ook naar 'ouders' ;) Want ja, die moeders zijn er helaas ook genoeg.
pi_126666791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

Nee. Niks van gelezen. Raar he.
Vreemd idd, want het tijdstip bepalen is niet zo heel moeilijk als iemand dezelfde dag is overleden.
pi_126666795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vreemd idd, want het tijdstip bepalen is niet zo heel moeilijk als iemand dezelfde dag is overleden.
Dat kunnen ze schijnbaar al vrij snel zien, aan lijkverstijving enz.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:43:04 #134
388664 crew  Dotteke
pi_126666798
quote:

[..]

Ik vind dat ze daar een boete op moeten zetten, als de vader goed voor de kinderen is, ze niet mishandeld enzo is er geen enkele reden om de kinderen bij hem weg te houden!
pi_126666800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

Dat kunnen ze schijnbaar al vrij snel zien, aan lijkverstijving enz.
Lichaamstemperatuur, omgevingstemperatuur. Zo klaar mee.
pi_126666811
quote:

[..]

Toch zit er altijd wel, in dat soort gevallen, 1 of ander naar verhaal achter ook... Denk ik.
I´m back.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:44:38 #137
388664 crew  Dotteke
pi_126666812
quote:

[..]

Ja dat vind ik dus ook een beetje raar!
pi_126666819
Dat is raar idd.
Een vechtscheiding, aanklachten tegen hem wegens kindermishandeling en dan toch... wat? de laatste week van mei met vader mee?
Komt me eerder over als een relaxte omgangsregeling...
I´m back.
pi_126666823
svandijk1988 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:28:23 @JulianRubenNL om 11.00 uur starten wij (zoekactie Geleen) met een zoektocht in Danikerbos en Driepoel, kom helpen! https://t.co/ZNhjjVTPEH reageer retweet
Is in het Danikerbos nog niet gezocht?
pi_126666824
Zeker tien instanties hielden zich met broertjes bezig

De Raad voor de Kinderbescherming is in zijn rapport zeer kritisch over de hulp die de twee broertjes tot april dit jaar is geboden. Sinds de problematische scheiding van de ouders in 2008 hebben meer dan tien hulpverleners en instanties zich met hen beziggehouden, waaronder Bureau Jeugdzorg. Dit heeft volgens de Raad nauwelijks effect gehad. De Raad spreekt van "zorgen over de toereikendheid van de hulp".

Bureau Jeugdzorg zegt naar aanleiding van de vermissing een intern onderzoek te zijn begonnen naar het functioneren en samenwerken van alle hulpverleningsinstanties rond het gezin. De instantie wil verder niet op de zaak ingaan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nder-toezicht-komen/

Ze weten niet eens precies hoeveel instanties zich met dit gezin bezighielden, maar het waren er meer dan 10. En dit alles had juist een averechts effect. Ik dacht dat men al overgegaan was op 1 zorgcoördinator, maar blijkbaar is dat dus niet het geval
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_126666838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lichaamstemperatuur, omgevingstemperatuur. Zo klaar mee.
Zijn tabellen voor, tot op de 2 uur nauwkeurig?
Omgevingstemp meegerekend?
I´m back.
pi_126666844
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zeker tien instanties hielden zich met broertjes bezig

De Raad voor de Kinderbescherming is in zijn rapport zeer kritisch over de hulp die de twee broertjes tot april dit jaar is geboden. Sinds de problematische scheiding van de ouders in 2008 hebben meer dan tien hulpverleners en instanties zich met hen beziggehouden, waaronder Bureau Jeugdzorg. Dit heeft volgens de Raad nauwelijks effect gehad. De Raad spreekt van "zorgen over de toereikendheid van de hulp".

Bureau Jeugdzorg zegt naar aanleiding van de vermissing een intern onderzoek te zijn begonnen naar het functioneren en samenwerken van alle hulpverleningsinstanties rond het gezin. De instantie wil verder niet op de zaak ingaan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nder-toezicht-komen/

Ze weten niet eens precies hoeveel instanties zich met dit gezin bezighielden, maar het waren er meer dan 10. En dit alles had juist een averechts effect. Ik dacht dat men al overgegaan was op 1 zorgcoördinator, maar blijkbaar is dat dus niet het geval
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.

Ze zijn in 2008 al gescheiden?? Dat zijn toch geen 2 jaar?
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:49:07 #143
388664 crew  Dotteke
pi_126666847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is idd heel erg triest
Wees blij dat je dit niet heb mee hoeven maken, dit gun je niemand!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 08:49:15 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126666848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch zit er altijd wel, in dat soort gevallen, 1 of ander naar verhaal achter ook... Denk ik.
uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.
pi_126666852
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef Ryan3 het volgende:

Zijn tabellen voor, tot op de 2 uur nauwkeurig?
Omgevingstemp meegerekend?
Wij moesten het zelf uitrekenen, maar er zijn ongetwijfeld ook tabellen voor ja :D En ja, de omgevingstemperatuur moet je ook weten.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:51:55 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:19 schreef mar1m het volgende:
Wat voor soort mishandeling weet ik niet.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bron iemand van zijn vrienden clubje is.
Dat is een leraar bij mijn kind op school.

Maar je gaat toch niet tegen je vrienden vertellen dat je je kinderen mishandeld?
Het kan ook zijn dat de schoonvader een stok zocht om mee te slaan, en de man het leven zo erg zuur maakte.
Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.
En dan bedoel ik dat de vader die 4 keer aangeklaagd en vrijgesproken heeft verzonnen om die 5de keer onterecht te laten lijken.

Overigens vraag ik me af hoe ver justitie (?) gaat als er tot 4 keer toe een opa (!) aangifte jegens dezelfde persoon doet en da alle 4 de keren volgens de rechter onterecht is, of ze dan die 5de keer nog wel voor de rechter brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666878
En die enorme stapel hulpverleners begrijp ik ook nooit zo goed. Dat is toch enorm verwarrend? Ik ken iemand met een geestelijk gehandicapt zoontje waarbij ook problemen in het gezin zijn ontstaan en de moeder depressief is geworden en die hebben ook een énorme berg met hulpverleners. Soms heeft ze dagelijks gesprekken met steeds weer een andere instantie 8)7 En dan is die situatie als er sprake is van mishandeling en een scheiding waarschijnlijk dus nog complexer.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:54:06 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666893
quote:
Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).
Maar goed, dat laatste kan ook een standaard antwoord zijn geweest om niet te hoeven aangeven dat de tijd van overlijden voor 06.00 uur was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mogelijk spelen er andere dingen mee......... Ik heb in een paar jaar tijd rond 20 hulpverleners gehad die bij het gezin betrokken waren. Heeft ook niet geholpen.

Ik heb vorig jaar bij het jeugdstation hulp ingeroepen betreffende de opvoeding en problemen met mijn zoontje, het is inderdaad niet normaal hoe veel instanties zich er mee gaan bemoeien die niet met elkaar communiceren.
Pedagoog, kinderarts, consultatiebureau die me weer wilden doorverwijzen naar een orthopedagoog (heb ik geweigerd, het werd me te veel), huisarts enz enz.
En dan hebben we het over helemaal niet iets ernstigs! Ik werd er zelf al hoorndol van, hoe moet het wel niet zijn bij ernstige problemen. Op die manier zetten ouders alleen maar de hakken in het zand, is mijn gevoel.
pi_126666906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij moesten het zelf uitrekenen, maar er zijn ongetwijfeld ook tabellen voor ja :D En ja, de omgevingstemperatuur moet je ook weten.
Is een formule voor dan?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:55:45 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126666909
quote:
dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 08:57:07 #152
388664 crew  Dotteke
pi_126666921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
En die enorme stapel hulpverleners begrijp ik ook nooit zo goed. Dat is toch enorm verwarrend? Ik ken iemand met een geestelijk gehandicapt zoontje waarbij ook problemen in het gezin zijn ontstaan en de moeder depressief is geworden en die hebben ook een énorme berg met hulpverleners. Soms heeft ze dagelijks gesprekken met steeds weer een andere instantie 8)7 En dan is die situatie als er sprake is van mishandeling en een scheiding waarschijnlijk dus nog complexer.
Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.
En de ene instantie heb je hier voor nodig, de andere daar. Was geen punt geweest als ze op elkaar ingesteld waren. Maar dat is vaak niet het geval.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:57:35 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666924
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.

Zoals de feiten nu liggen lijkt het gelijk aan de kant van de ex-schoonvader te leggen.
Scherp.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).
Maar goed, dat laatste kan ook een standaard antwoord zijn geweest om niet te hoeven aangeven dat de tijd van overlijden voor 06.00 uur was.
Als hij die kinderen heeft vermoord wilde hij niet gered worden, alhoewel je dat wellicht kunt afleiden uit zijn stop in Geleen (Neerbeek), dat vind ik wel... Of misschien wilde hij zelf gered worden, zeg maar... Dat-ie zelf op andere gedachten werd gebracht door daar langs te rijden... wat niet lukte... Echter als hij daarna zijn kinderen heeft vermoord dan is er geen uitweg meer voor hem, denk ik, dat wist-ie ook, en vandaar im Nacht und Nebel zich ophangen... ten laatste 5 uur dan schat ik.
Het is gvd wat hoor...
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 08:59:31 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.

Prima dat je je eigen shit met je kinderen en je ex hebt, maar je geeft echt reacties op quotes die als een tang op een varken slaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:00:05 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126666954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.
en en kan ook
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:00:16 #157
12913 GreatWhiteSilence
pi_126666956
Misschien wist de vader niet van dat gesprek/is het vergeten en heeft de moeder ze 'met opzet' meegeven? Vader mist gesprek, raakt alles kwijt (want 'ongeïnteresseerd') , en breekt?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_126666971
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.
En dan bedoel ik dat de vader die 4 keer aangeklaagd en vrijgesproken heeft verzonnen om die 5de keer onterecht te laten lijken.

Overigens vraag ik me af hoe ver justitie (?) gaat als er tot 4 keer toe een opa (!) aangifte jegens dezelfde persoon doet en da alle 4 de keren volgens de rechter onterecht is, of ze dan die 5de keer nog wel voor de rechter brengen.
Als je in die malle molen zit, weet je pas dat het recht krom is.
pi_126666979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...
Vandaar mijn theorie... zorgt er iig voor dat je kunt aannemen dat zijn tijd van handelen met circa 3 uur wordt ingeperkt, ervan uitgaande dat-ie al 3 uur dood was toen hij gevonden werd...
Ik weet niet hoe nauwkeurig ze dat kunnen bepalen.

Hij is rond 8 uur gevonden maar stel dat ze het met een foutmarge van 2 uur kunnen bepalen heb je nog niets gewonnen 2 uur auto rijden is al gauw 160 km

Pfffffffffffff dat is half Nederland.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:02:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126666983
quote:

[..]

Nou, de dag dat ze verdwenen? Was dat maandag of dinsdag?
Heeft hij ze maandagochtend opgehaald omdat er in de loop van de maandag toch nog een gesprek was en is hij daar niet op komen dagen?

Ergo; heeft hij ze wel meegenomen voor een vakantie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126666989
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.
Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...
I´m back.
pi_126666990
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien wist de vader niet van dat gesprek/is het vergeten en heeft de moeder ze 'met opzet' meegeven? Vader mist gesprek, raakt alles kwijt (want 'ongeïnteresseerd') , en breekt?
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?
En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
pi_126666994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.
En de ene instantie heb je hier voor nodig, de andere daar. Was geen punt geweest als ze op elkaar ingesteld waren. Maar dat is vaak niet het geval.
Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.
pi_126667010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.

Prima dat je je eigen shit met je kinderen en je ex hebt, maar je geeft echt reacties op quotes die als een tang op een varken slaan.
Zoals ik eerder zei, jou icoontje staat je iig goed. *;
pi_126667018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:03 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.
1 ding is voor mij ook zeker, krijg nooit te maken met de overheid... in welke vorm dan ook... Je verliest altijd bij die lui...
I´m back.
pi_126667027
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
Nee, beide ouders worden apart door BJZ op de hoogte gebracht.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:06:59 #167
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
pi_126667052
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.
pi_126667059
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:55 schreef Ryan3 het volgende:

Is een formule voor dan?
Even voor je gegoogeld: http://www.regentsprep.or(...)TE9/logsResource.htm
pi_126667061
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Kinderen groeien zo verdomde snel op... of ben ik al zo oud dat ik dat weet?
I´m back.
pi_126667062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:
1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
en dat is boze opzet van pa?
pi_126667068
quote:
Mooi. :).
Zo'n som krijg je dan als patholoog-anatoom wil worden?
After a busy evening of income calculations an accountant was found dead in his office. At 10 a.m. the coroner measured the body temperature to be 85.6º F. A second reading measured at noon found the body temperature to be 82.6º F. Assume the room was a constant 70º F.

According to the coroner what would be the estimated time of death of the accountant to the nearest minute?
I´m back.
pi_126667082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik hoop geen opzet. Lijkt me moeilijk zoiets op te zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:10:42 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126667084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Ja en gewoon de jaren dat ze opgroeien en gevormd worden missen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:10:59 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...
Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.
Maar als daarvoor ook nog een gat zit vind ik het niet raar als hij daar 1 kind heeft 'achter gelaten' en na de rijnbrug het andere.
Ook als er maar 1 tijdsgat is, dan hou ik er rekening mee dat de kinderen op twee verschillende locaties liggen.
pi_126667090
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik hoop geen opzet. Lijkt me moeilijk zoiets op te zetten.
waarom noem je het dan?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:11:17 #177
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:07 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.
Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:00 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126667103
Dus of het verhaal van vakantie is bullshit of het verhaal van de afspraak bij jeugdzorg is bullshit.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:01 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667105
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hoe zou zij weten dat hij het vergeten was?
Hij kon ze ook ophalen om de volgende dag (na het gesprek) op vakantie te gaan, en het gesprek zou zijn op de dag dat ze verdwenen, zijn ze maandag of dinsdag verdwenen?
Dus wanneer zou het gesprek nou zijn?

Wist zij überhaupt wel dat ze op vakantie zouden gaan, heeft zij niet gewoon gedacht dat ze de kinderen na het gesprek (ongeacht of dat maandag of dinsdag zou zijn) weer mee naar huis zou krijgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667109
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, maar anders de hand aan je zelf slaan en je kinderen...?
Nee toch?
Je hoopt als je evenwichtig bent dan later je kinderen te leren kennen en er een band mee op te bouwen, zodat ze kunnen zien dat je niet zo erg bent?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:12:34 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667110
quote:
Met 12 mogen ze toch al kiezen bij wie ze willen wonen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 09:13:08 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126667117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar anders de hand aan je zelf slaan en je kinderen...?
Nee toch?
Je hoopt als je evenwichtig bent dan later je kinderen te leren kennen en er een band mee op te bouwen, zodat ze kunnen zien dat je niet zo erg bent?
Nee, gewoon vechten tegen de omgangsregeling. En zo zijn we weer terug bij de dwaze vaders.
pi_126667123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Nee, minstens 4 dus al :'(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:14:02 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667125
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dan blijf het nog steeds raar, want waarom zei de moeder dan niet 'nee, ze gaan niet mee, want we hebben een afspraak bij jeugdzorg'... Of zijzelf is het vergeten, dat kan ook.
Zijn de kinderen daar zelf bij aanwezig?
pi_126667129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

waarom noem je het dan?
Gordelroos komt door verminderde weerstand en stress en is niet normaal bij kleine kinderen. Maar goed, ik weet wat mijn ex voor zijn kinderen voelt. Helaas. Ben jaloers op de vaders die zo graag hun kinderen willen zien, en kwaad op de vrouwen die dit verhinderen. (als daar geen reden voor is). Ik moest een vakantie regeling afdwingen, hij wilde ze niet nemen.
pi_126667137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, okee, dat weet ik, maar even afgezien daarvan, want kinderen willen vaak op een zelfde school blijven.... Met 16 op de middelbare school kunnen ze zelf weekenden op bezoek gaan bij hun vader... Is nog leuk ook als ze een band ontwikkelen, twee huizen, twee sets of rules (waarbij bij de vader vaak relaxter)...
Het is niet anders mensen, deal with it, en ga dit soort fratsen niet doen... volgens mij ben je dan toch onevenwichtig als persoon...
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:15:11 #187
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667140
quote:

[..]

Hoe zou zij weten dat hij het vergeten was?
Hij kon ze ook ophalen om de volgende dag (na het gesprek) op vakantie te gaan, en het gesprek zou zijn op de dag dat ze verdwenen, zijn ze maandag of dinsdag verdwenen?
Dus wanneer zou het gesprek nou zijn?

Wist zij überhaupt wel dat ze op vakantie zouden gaan, heeft zij niet gewoon gedacht dat ze de kinderen na het gesprek (ongeacht of dat maandag of dinsdag zou zijn) weer mee naar huis zou krijgen?
Als jij weet dat die afspraak staat, en de vader komt ze ophalen voor een vakantie dan kun je er vrij zeker van zijn dat hij die afspraak vergeten is?
pi_126667144
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Kan zijn dat de moeder een afspraak had en de vader een andere dag. Ik heb ook aparte huisbezoeken en ik weet niet wanneer ze naar vader gaan.
pi_126667147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, gewoon vechten tegen de omgangsregeling. En zo zijn we weer terug bij de dwaze vaders.
Ben ik niet mee eens.
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:15:48 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus of het verhaal van vakantie is bullshit of het verhaal van de afspraak bij jeugdzorg is bullshit.
ik dacht dat het ergens was gemeld door de politie? dat de vader zijn omgeving heeft verteld met de jongens naar Lxemburg te gaan?
pi_126667157
quote:

[..]

Nee, ze worden gehoord! De rechter kan het meenemen in zijn beslissing.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:17:13 #192
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ligt aan het onderwerp van gesprek, lijkt me?
pi_126667168
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Normaal niet, omdat er dingen besproken worden waar de kinderen niet bij horen te zijn.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 09:18:05 #194
388664 crew  Dotteke
pi_126667172
quote:
Kinderen mogen al met 12 kiezen toch?
Kinderen moet niet hoeven kiezen, als ouders nu eens normaal met elkaar omgaan na een scheiding is er weinig aan de hand.
Laten ze daar maar eens een oplossing voor zoeken, is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.
Maar je hebt er meestal beide voor gekozen om kinderen te krijgen, zorg dan ook beide dat ze een veilige en gelukkige jeugd hebben.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:18:12 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:14 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Gordelroos komt door verminderde weerstand en stress en is niet normaal bij kleine kinderen. Maar goed, ik weet wat mijn ex voor zijn kinderen voelt. Helaas. Ben jaloers op de vaders die zo graag hun kinderen willen zien, en kwaad op de vrouwen die dit verhinderen. (als daar geen reden voor is). Ik moest een vakantie regeling afdwingen, hij wilde ze niet nemen.
mja, als hij niet wil dan is het voor de kinderen misschien ook beter van niet en dus niet afdwingen? Maar dit is natuurlijk jouw sitatie en staat verder los van het topic.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:18:34 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667175
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.
Maar als daarvoor ook nog een gat zit vind ik het niet raar als hij daar 1 kind heeft 'achter gelaten' en na de rijnbrug het andere.
Ook als er maar 1 tijdsgat is, dan hou ik er rekening mee dat de kinderen op twee verschillende locaties liggen.
Ik ga inmiddels uit van jouw scenario dat ze in het water liggen.
En gezien de vermiste onderbroek verwacht ik dat hij dat ook gepland had en extra schoenen en kleren meegenomen had, en daarbij simpelweg vergeten is een extra onderbroek te pakken.

Hoewel, het er misschien juist op duidt dat hij ze niet te water heeft gelaten, en wel de schone kleren had bedacht, maar dat na de daad bleek dat z'n kleren tot op z'n lijf nat/vies waren, en hij daarom niet toe kon met alleen schone bovenkleding en schoenen.

Die onderbroek is of een gevalletje vergeten, omdat je daar bij "schone kleren aantrekken" niet altijd aan denkt, of die onderbroek is vies/nat geworden terwijl hij dat niet ingecalculeerd had.

Overigens zou een tewaterlating ook weer mee matchen bij iemand die wraak boven de liefde voor z'n kinderen laat prevaleren :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 09:19:01 #197
388664 crew  Dotteke
pi_126667179
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Gordel roos kan ook ontstaan door stress
pi_126667195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kinderen moet niet hoeven kiezen, als ouders nu eens normaal met elkaar omgaan na een scheiding is er weinig aan de hand.
Laten ze daar maar eens een oplossing voor zoeken, is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.
Maar je hebt er meestal beide voor gekozen om kinderen te krijgen, zorg dan ook beide dat ze een veilige en gelukkige jeugd hebben.
Daar is geen oplossing voor, tenzij mensen in vriendschap uit elkaar gaan, maar die kun je als ze kinderen hebben met een lantaarntje zoeken volgens mij...
I´m back.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 09:20:23 #199
388664 crew  Dotteke
pi_126667196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet alleen dat, er is dan ook niet echt een band meer tussen vader en kind, of moeder en kind.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:20:35 #200
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Kan zijn dat de moeder een afspraak had en de vader een andere dag. Ik heb ook aparte huisbezoeken en ik weet niet wanneer ze naar vader gaan.
Ah, dan is het niet moeilijk te verklaren. Moeder had de afspraak, en had haar handen vrij omdat vader de kinderen mee had.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:20:36 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667199
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Als jij weet dat die afspraak staat, en de vader komt ze ophalen voor een vakantie dan kun je er vrij zeker van zijn dat hij die afspraak vergeten is?
Nee, niet automatisch.
Die afspraak staat voor maandagmiddag of dinsdagmorgen, vader komt ze maandag halen voor een vakantie... weet jij dan al dat ze maandag weggaan?
Kan toch ook na het gesprek op maandag of dinsdag zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:21:47 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667212
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik dacht dat het ergens was gemeld door de politie? dat de vader zijn omgeving heeft verteld met de jongens naar Lxemburg te gaan?
De moeder is volgens mij niet zijn omgeving.... en het kan dus prima waar zijn (dat hij dat zijn omgeving verteld heeft).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, ze mogen niet kiezen. Ze mogen hun mening kenbaar maken. De rechter kan dit meenemen in zijn beslissing, maar wil niet zeggen dat dit ook gebeurd. Vaak gaan rechters er wel in mee.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:23:47 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667233
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga inmiddels uit van jouw scenario dat ze in het water liggen.
En gezien de vermiste onderbroek verwacht ik dat hij dat ook gepland had en extra schoenen en kleren meegenomen had, en daarbij simpelweg vergeten is een extra onderbroek te pakken.

Hoewel, het er misschien juist op duidt dat hij ze niet te water heeft gelaten, en wel de schone kleren had bedacht, maar dat na de daad bleek dat z'n kleren tot op z'n lijf nat/vies waren, en hij daarom niet toe kon met alleen schone bovenkleding en schoenen.

Die onderbroek is of een gevalletje vergeten, omdat je daar bij "schone kleren aantrekken" niet altijd aan denkt, of die onderbroek is vies/nat geworden terwijl hij dat niet ingecalculeerd had.

Overigens zou een tewaterlating ook weer mee matchen bij iemand die wraak boven de liefde voor z'n kinderen laat prevaleren :{
Ik denk inderdaad nog steeds dat hij ze heeft verdronken en ook heeft verborgen in water. Wat Gia zei vind ik ook niet gek, de grote peel waar het moerassig is.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:24:38 #205
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126667238
Tsjonge na dat artikel in het NRC, zit nu naar mijn dochtertje te kijken en denk wat bestaan er toch een egoïstische klootzakken op deze aardbol. Rillingen lopen toch over je rug bij de gedachte dat mensen dit hun kinderen aandoen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126667240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, niet automatisch.
Die afspraak staat voor maandagmiddag of dinsdagmorgen, vader komt ze maandag halen voor een vakantie... weet jij dan al dat ze maandag weggaan?
Kan toch ook na het gesprek op maandag of dinsdag zijn?
Zo'n vakantie staat wel al een hele tijd gepland en is ook overleg over gevoerd. Bij een eventueel prikken van een datum wordt dat wel meegenomen, denkelijk... Dus in die week niet, want dan gaan de jongens weg, op vakantie met... de vader...
I´m back.
pi_126667268
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo'n vakantie staat wel al een hele tijd gepland en is ook overleg over gevoerd. Bij een eventueel prikken van een datum wordt dat wel meegenomen, denkelijk... Dus in die week niet, want dan gaan de jongens weg, op vakantie met... de vader...
Daarom heeft de moeder waarschijnlijk een gesprek gehad en de vader niet. (die dag) Vader ging toch voor een korte vakantie. Wat is kort?
pi_126667276
Hoe kan de krant citeren uit een rapport van de Raad? Heeft familie of politie dit vrijgegeven?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:29:11 #209
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126667277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:27 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Daarom heeft de moeder waarschijnlijk een gesprek gehad en de vader niet. (die dag) Vader ging toch voor een korte vakantie. Wat is kort?
tegenovergestelde van lang
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:29:31 #210
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126667279
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:29 schreef moeke1 het volgende:
Hoe kan de krant citeren uit een rapport van de Raad? Heeft familie of politie dit vrijgegeven?
onderzoeksjournalistiek
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126667283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:27 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Laatste week van de meivakantie?
Of iig maandag t/m vrijdag?
Ook daarover is niets bekend, waar gingen ze naar toe in Luxemburg, ik neem aan niet kamperen, dus Hotel, huisje? Al betaald?
Of was het toch een spur of the moment thing van die vader?
Waarom laat die moeder dat dan toe?
I´m back.
pi_126667284
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:29 schreef Waaghals het volgende:

[..]

onderzoeksjournalistiek
Oh wat erg. Zou ik niet prettig vinden. Maar schijnbaar niet te voorkomen.
pi_126667292
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laatste week van de meivakantie?
Of iig maandag t/m vrijdag?
Ook daarover is niets bekend, waar gingen ze naar toe in Luxemburg, ik neem aan niet kamperen, dus Hotel, huisje? Al betaald?
Of was het toch een spur of the moment thing van die vader?
Waarom laat die moeder dat dan toe?
Waarschijnlijk lag er een omgangsregeling, uitvoerbaar bij voorraad. Dan moet je ze meegeven.
pi_126667299
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 09:28:54 Gesprek zou dinsdag plaats vinden. Dit alles schrijft de Raad van Kinderbescherming in rapport over gezin meld NRC. #vermistebroertjes reageer retweet
pi_126667308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:32 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 09:28:54 Gesprek zou dinsdag plaats vinden. Dit alles schrijft de Raad van Kinderbescherming in rapport over gezin meld NRC. #vermistebroertjes reageer retweet
Is dan wel een hele korte vakantie :?
pi_126667310
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:31 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lag er een omgangsregeling, uitvoerbaar bij voorraad. Dan moet je ze meegeven.
Uitvoerbaar bij voorraad? Ook lullig als het je twee zoons hun leven kost...
Hoe dan ook zo erg slecht was die relatie niet tussen de twee exen, denk ik.
Toch.
Dus gek die OTS.
I´m back.
pi_126667344
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:35 schreef TLC het volgende:
De vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zouden onder toezicht van Bureau Jeugdzorg worden geplaatst. Dat schrijft NRC Handelsblad op basis van een rapport van de Raad voor de Kinderbescherming.

Ook zou de vader zijn zoons minder vaak mogen zien en zou hij door de politie worden gehoord als verdachte van kindermishandeling.
Waarbij de opmerking hoort dat dit psychische mishandeling was zoals het nu geschreven is.
Wat bij een vechtscheiding niet vreemd is.
Wat wel vreemd is dat bij de vechtscheiding en de daaruit voortvloeiende phychische mishandeling van de kinderen geheel aan de vader toebedeeld worden.

Waar twee kijven twee schuld, ze hadden beter kunnen beslissen om de kinderen tijdelijk in een pleeggezin te stoppen totdat de ouders weer door een deur konden gaan, dan was de kans groter geweest dat de kinderen niet vermost waren geweest.
quote:
Sinds de scheiding van de ouders in 2008 zouden meer dan tien instanties zich hebben bemoeid met het gezin, maar dat zou nauwelijks effect hebben gehad. De Raad voor de Kinderbescherming schrijft volgens NRC in het rapport over het gezin zeer kritisch over die gang van zaken.

Zoekactie

De vader van Ruben en Julian werd op 7 mei gevonden in de bossen bij Doorn. Hij pleegde zelfmoord. De broertjes zijn sindsdien vermist.

De politie en vrijwilligers zoeken intensief naar de jongens. Ook vandaag staat er weer een zoekactie van burgers gepland, in Sittard.

(nos.nl)
pi_126667351
Kan zijn dat vader of moeder de afspraak heeft verplaatst ivm vakantie?
pi_126667366
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:35 schreef klipper het volgende:

[..]

Waarbij de opmerking hoort dat dit psychische mishandeling was zoals het nu geschreven is.
Wat bij een vechtscheiding niet vreemd is.
Wat wel vreemd is dat bij de vechtscheiding en de daaruit voortvloeiende phychische mishandeling van de kinderen geheel aan de vader toebedeeld worden.

Waar twee kijven twee schuld, ze hadden beter kunnen beslissen om de kinderen tijdelijk in een pleeggezin te stoppen totdat de ouders weer door een deur konden gaan, dan was de kans groter geweest dat de kinderen niet vermost waren geweest.

[..]

Wat denk je wat een uhp met de kinderen doet? Daar al eens over nagedacht?
pi_126667382
quote:
Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
pi_126667395
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Wat denk je dat ouders doen die alleen maar ruzie zoeken.
pi_126667396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef klipper het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Nooit in een vechtscheiding gezeten zeker? Ik heb ook geen zin dit uit te leggen. Dat is heel ingewikkeld.
pi_126667398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Dat is een heel zwaar middel toch?
I´m back.
pi_126667402
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat denk je dat ouders doen die alleen maar ruzie zoeken.
En dan de kinderen uhp? Terwijl ze het goed hebben bij de moeder? Je denkt er wel licht over. Zat andere mogelijkheden waarbij je de kinderen minder schaadt.
pi_126667416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Nooit in een vechtscheiding gezeten zeker? Ik heb ook geen zin dit uit te leggen. Dat is heel ingewikkeld.
Niet van mezelf, wel van anderen.
En een vrouw die zich bedrogen voelt kan keihard en zeer gemeen zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:43:27 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.
Daar hoeft de moeder helemaal niet van op de hoogte zijn geweest.

Ze zal idd niet ongepland de kinderen aan de vader meegegeven hebben, maar ze hoeft niet van "vakantieplannen" te hebben geweten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667430
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef klipper het volgende:

[..]

Van dat laatste heb je wel ervaring dan?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:44:10 #228
12913 GreatWhiteSilence
pi_126667437
quote:

[..]

Voor jezelf opkomen is dan ook niet aan te raden, je moet de partner lekker over je heen laten lopen, dat is altijd de beste keuze... :')
pi_126667440
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef klipper het volgende:

[..]

Een man die zich in zijn eer gekrenkt voelt ook. Maar ik zeg vrouwen die doelbewust hun kinderen bij een zorgzame vader weghouden zijn afschuwlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 09:45:29 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_126667449
quote:
Misschien heeft hij wel allemaal dezelfde onderbroeken. Dan is het niet zo ingewikkeld ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_126667452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet zozeer het verblijf bij de vader tijdens dat deel van de schoolvakantie, maar het op vakantie gaan.

Ze zal idd niet ongepland de kinderen aan de vader meegegeven hebben, maar ze hoeft niet van "vakantieplannen" te hebben geweten.
Dat denk ik ook. Wellicht heeft hij het pas op de dag van ophalen verteld.
pi_126667457
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb toch wel begrepen dat dat "het plan" was. Iig niet alleen huidige vriendin was op de hoogte, ik neem aan ook ex-vrouw. Volwassenen kunnen een spur of the moment thing (ik bedoel als ik weekend heb kan ik zo in Parijs zitten) hebben voor een vakantie, maar met kinderen bij je ex gaat er een bepaalde mate van planning aan vooraf...
(Overigens zijn ze ooit getrouwd geweest? Die twee jongens dragen de naam van de moeder, wat gebruikelijk is bij ongetrouwden... en ze waren in 2008 al weer uit elkaar, toen die twee jongens resp. 4 en 2 waren...)
I´m back.
pi_126667467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel allemaal dezelfde onderbroeken. Dan is het niet zo ingewikkeld ;)
kwestie van tellen. ;)
pi_126667477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:

[..]

ik ben het kind van een vechtscheiding. Mijn moeder had daar een heel groot aandeel in, maar ziet dat zelf heel anders.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:48:02 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667487
quote:

[..]

Ja, want als de een onredelijk is dan moet de ander daar maar in meegaan om een vechtscheiding te voorkomen?

Ik vraag me inmiddels af of ze überhaupt getrouwd zijn geweest.... kinderen die in 2003 en 2005 geboren zijn, achternaam van de moeder hebben, en in 2008 zijn de ouders al uit elkaar....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667491
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik ben het kind van een vechtscheiding. Mijn moeder had daar een heel groot aandeel in, maar ziet dat zelf heel anders.
Dat is triest. Hopelijk heb je een goed contact met je vader.
pi_126667494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als de een onredelijk is dan moet de ander daar maar in meegaan om een vechtscheiding te voorkomen?

Ik vraag me inmiddels af of ze überhaupt getrouwd zijn geweest.... kinderen die in 2003 en 2005 geboren zijn, achternaam van de moeder hebben, en in 2008 zijn de ouders al uit elkaar....
Dat laatste vroeg ik me ook net af... ;).
I´m back.
pi_126667505
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

ik heb met beide geen contact meer.

anyway, de moeder is dus niet altijd de onschuldige, zielige,partij
pi_126667513
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste vroeg ik me ook net af... ;).
Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
pi_126667522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Er wordt als er kinderen bij betrokken zijn, volgens mij, altijd wel gevochten, alleen houdt het een keer op bij veel mensen, waar het niet bij ophoudt noemt men een vechtscheiding, denk ik...
I´m back.
pi_126667528
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik heb met beide geen contact meer.

anyway, de moeder is dus niet altijd de onschuldige, zielige,partij
Jammer te horen. Nee tuurlijk is moeder niet altijd de onschuldige. Dat heb ik ook niet gezegd.
pi_126667534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
Dat kan, maar gebruikelijk is het niet.
Andersom ook ongetrouwden, waarbij het kind toch de achternaam van de vader heeft...
I´m back.
pi_126667537
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er wordt als er kinderen bij betrokken zijn, volgens mij, altijd wel gevochten, alleen houdt het een keer op bij veel mensen, waar het niet bij ophoudt noemt men een vechtscheiding, denk ik...
klopt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:52:49 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667553
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb toch wel begrepen dat dat "het plan" was. Iig niet alleen huidige vriendin was op de hoogte, ik neem aan ook ex-vrouw. Volwassenen kunnen een spur of the moment thing (ik bedoel als ik weekend heb kan ik zo in Parijs zitten) hebben voor een vakantie, maar met kinderen bij je ex gaat er een bepaalde mate van planning aan vooraf...
(Overigens zijn ze ooit getrouwd geweest? Die twee jongens dragen de naam van de moeder, wat gebruikelijk is bij ongetrouwden... en ze waren in 2008 al weer uit elkaar, toen die twee jongens resp. 4 en 2 waren...)
Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.
Hoogstens in de zin dat het handig is dat de kinderen een reisdocument bij zich hebben, maar als die nog bij moeder liggen, dan kun je er vanuitgaan dat ze niet op de hoogte was van het geplande tripje naar Luxemburg.

Het is in principe alleen van belang dat moeder weet wanneer de kinderen bij vader zijn, niet dat moeder weet waar vader met de kinderen naartoe gaat.

Het kan ook wel zijn dat moeder het juist niet "eng" vond om de kinderen mee te geven, omdat er sowieso een van die dagen een gesprek met jeugdzorg zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:51 schreef moeke1 het volgende:

[..]

klopt.
In dit geval dus. En bij jou wrs. Maar het zij je vergeve, overal wordt gevochten in dat soort gevallen...
Vraag is waarom in dit geval?
Wat speelde er?
Nou ja je hoort iets over de schoonvader die zich er mee bemoeide...
Als vader ben je wel behoorlijk boos natuurlijk als die leuke schoonzoon een klootzak blijk te zijn geweest... en dat kan vervolgens het vuurtje ook aanhouden door wederzijdse beïnvloeding...
Maar goed we weten te weinig van de persoon Jeroen Denis toch...
I´m back.
pi_126667606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op zich hoeft er aan een vakantie geen planning vooraf te gaan in de zin dat de ex-partner er van op de hoogte moet zijn, het is wel zo netjes, maar niet verplicht.
Hoogstens in de zin dat het handig is dat de kinderen een reisdocument bij zich hebben, maar als die nog bij moeder liggen, dan kun je er vanuitgaan dat ze niet op de hoogte was van het geplande tripje naar Luxemburg.

Het is in principe alleen van belang dat moeder weet wanneer de kinderen bij vader zijn, niet dat moeder weet waar vader met de kinderen naartoe gaat.

Het kan ook wel zijn dat moeder het juist niet "eng" vond om de kinderen mee te geven, omdat er sowieso een van die dagen een gesprek met jeugdzorg zou zijn?
Ja, maar ik las dat ze hem er voor aan zag dat-ie zo iets zou doen + OTS-gesprek, en dan toch meegeven?
Voor iets wat volgens mij toch echt wel enkele tijd als afspraak vaststond...???
That's rich, tho...
In mijn beleving, maar maak dit soort dingen niet mee uiteraard...
I´m back.
pi_126667615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas, is ook dit waar. Het is niet verplicht, maar is wel half zo netjes als je het wel verteld.
pi_126667638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:57 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Helaas, is ook dit waar. Het is niet verplicht, maar is wel half zo netjes als je het wel verteld.
Het is niet verplicht maar ze moeten wel een tas met kleding meenemen, speeltjes, boeken, misschien iets als een iPod oid, om te e-mailen naar mama?
Ik ruik planning, goedkeuring van de moeder.
I´m back.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 10:01:01 #249
13151 crew  Rewimo
pi_126667657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef moeke1 het volgende:
kwestie van tellen. ;)
Hoeft niet eens. Als hij allemaal dezelfde rode onderbroeken heeft, mis je dus een rode onderbroek. Zo simpel is het, want dan heeft hij altijd een rode aan.

Ik heb een man met allemaal dezelfde sokken :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_126667662
Politie wilde de man spreken ivm kindermishandeling. Rechter had in april beschikt dat kinderen onder toezichtstelling moesten komen en dat de man ze minder mocht zien. Er was sprake van geestelijke mishandeling van de kinderen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)nder_toezicht__.html
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:01:46 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar ik las dat ze hem er voor aan zag dat-ie zo iets zou doen + OTS-gesprek, en dan toch meegeven?
Voor iets wat volgens mij toch echt wel enkele tijd als afspraak vaststond...???
That's rich, tho...
In mijn beleving, maar maak dit soort dingen niet mee uiteraard...
Nee, het is idd nogal dubbel, maar als je denkt dat je je kinderen toch morgen na het gesprek terugkrijgt, dan geef je ze misschien wat makkelijker mee voor een laatste keer onbekommerd een dagje samen?

Want laten we eerlijk zijn, aan de ene kant kun je wel roepen dat je altijd bang bent geweest voor zoiets, maar wie denkt nou dat een vader zijn kinderen werkelijk ombrengt?

Het ergste wat ze misschien had verwacht was een ontvoering, maar nu hij zelfmoord gepleegd heeft terwijl hij de kinderen bij zich had is het net wat erger dan je je kunt voorstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667673
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In dit geval dus. En bij jou wrs. Maar het zij je vergeve, overal wordt gevochten in dat soort gevallen...
Vraag is waarom in dit geval?
Wat speelde er?
Nou ja je hoort iets over de schoonvader die zich er mee bemoeide...
Als vader ben je wel behoorlijk boos natuurlijk als die leuke schoonzoon een klootzak blijk te zijn geweest... en dat kan vervolgens het vuurtje ook aanhouden door wederzijdse beïnvloeding...
Maar goed we weten te weinig van de persoon Jeroen Denis toch...
Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, dat eigenlijk niet te begrijpen valt. Mensen om mij heen die het hebben meegemaakt begrijpen het. Ze weten ook dat mijn ex mij probeert kapot te maken om zijn eigen gelijk te halen, ook al is dit niet in het belang van de kinderen. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij veel om zijn kinderen geeft. Alleen in de praktijk blijkt dit uit niets. Hij geeft een heel vertekent beeld. Daar kun je niet tegenop. Ik sla me er wel doorheen.
pi_126667677
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoeft niet eens. Als hij allemaal dezelfde rode onderbroeken heeft, mis je dus een rode onderbroek. Zo simpel is het, want dan heeft hij altijd een rode aan.

Ik heb een man met allemaal dezelfde sokken :D
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...
I´m back.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 10:02:58 #254
13151 crew  Rewimo
pi_126667688
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:
Je kunt tegenwoordig kiezen of je de kinderen de naam van de moeder of van de vader geeft (als je getrouwd bent).
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:11 #255
13151 crew  Rewimo
pi_126667714
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...
:D

Toch handig in een geval als dit :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:15 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is niet verplicht maar ze moeten wel een tas met kleding meenemen, speeltjes, boeken, misschien iets als een iPod oid, om te e-mailen naar mama?
Ik ruik planning, goedkeuring van de moeder.
Dat is de vraag dus, anderen hier in het topic hebben ook gewoon ieder een eigen kledingset bij vader.
Maar dan nog, al zou vader ze de tweede week van de mei-vakantie hebben, en maandag weer naar school brengen, dan wil dat niet zeggen dat moeder op de hoogte was en/of goedkeuring gegeven had aan de plannen om met de kinderen naar Luxemburg te gaan.

Als ik met mijn kind in mijn huis ben, terwijl zijn vader in zijn huis is, en ik heb dus alles in mijn huis om daar te verblijven, waarom zou ik dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
En vice versa natuurlijk, als vader in zijn huis alles heeft wat nodig is voor een verblijf thuis, waarom zou hij dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667723
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook, een soort sokken.............................. 2 soorten ondergoed.
pi_126667730
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, dat eigenlijk niet te begrijpen valt. Mensen om mij heen die het hebben meegemaakt begrijpen het. Ze weten ook dat mijn ex mij probeert kapot te maken om zijn eigen gelijk te halen, ook al is dit niet in het belang van de kinderen. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij veel om zijn kinderen geeft. Alleen in de praktijk blijkt dit uit niets. Hij geeft een heel vertekent beeld. Daar kun je niet tegenop. Ik sla me er wel doorheen.
Ja, okee, ik geloof dat ook wel.
Mannen zijn nu eenmaal ongeleide projectielen, over het algemeen...
Nou ja, sommigen dan, niet allemaal natuurlijk.
Ze plegen ook 85% van alle misdaden, ze zijn betrokken bij oorlogen, moorden, uitgaansagressie, religieus en politiek extremisme, bommenleggers, schoolshootings en noem maar op. Dus ja, het is puur statistiek.
I´m back.
pi_126667733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Misschien waren die er niet? Kan zijn dat jeugdzorg faalde, kan ook zijn dat schoonvader loog dat hij barstte omdat hij & moeder gewoon een pestpokke-hekel aan de vader hadden en hem weg wilden hebben uit hun leven en dat van de kinderen. 4x vrijgesproken vind ik op zich een teken in het voordeel van de vader, je hoort wel van fouten maar ze zijn toch ook niet *helemaal* gek bij Jeugdzorg... De versobering van de omgangsregeling pas bij de 5de keer, zijn ze zo traag of duurde het zo lang voor schoonvader iemand gevonden had die voor zijn vuilspuierij viel? Ik zie in de postjes hier nogal wat mensen die aannemen dat de beschuldigingen terecht waren, ik ken het gezin niet, maar als er 4x wordt vrijgesproken vind ik beide mogelijkheden reëel.
pi_126667751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, ik geloof dat ook wel.
Mannen zijn nu eenmaal ongeleide projectielen, over het algemeen...
Nou ja, sommigen dan, niet allemaal natuurlijk.
Ze plegen ook 85% van alle misdaden, ze zijn betrokken bij oorlogen, moorden, uitgaansagressie, religieus en politiek extremisme, bommenleggers, schoolshootings en noem maar op. Dus ja, het is puur statistiek.
Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn ex een diagnose heeft. Mogelijk heeft dat wel met zijn gedrag te maken.
pi_126667787
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is de vraag dus, anderen hier in het topic hebben ook gewoon ieder een eigen kledingset bij vader.
Maar dan nog, al zou vader ze de tweede week van de mei-vakantie hebben, en maandag weer naar school brengen, dan wil dat niet zeggen dat moeder op de hoogte was en/of goedkeuring gegeven had aan de plannen om met de kinderen naar Luxemburg te gaan.

Als ik met mijn kind in mijn huis ben, terwijl zijn vader in zijn huis is, en ik heb dus alles in mijn huis om daar te verblijven, waarom zou ik dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
En vice versa natuurlijk, als vader in zijn huis alles heeft wat nodig is voor een verblijf thuis, waarom zou hij dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...
Dan ben je daar zeg rond 2 uur 's middags...
I´m back.
pi_126667796
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...
Omdat hij dat gelogen heeft??
pi_126667811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:07 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn ex een diagnose heeft. Mogelijk heeft dat wel met zijn gedrag te maken.
Ja, en veel hebben ook een diagnose...
Maar dat wist jij btw niet vooraf?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:12:40 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je kunt tegenwoordig kiezen of je de kinderen de naam van de moeder of van de vader geeft (als je getrouwd bent).
Als er sprake is van een erkenning of huwelijk dan kunnen ouders de achternaam van de kinderen kiezen, de keuze van de naam voor het eerste kind geldt dan voor alle kinderen uit die relatie.

Als er niet bewust gekozen is voor de achternaam van de vader, en er is geen sprake van een huwelijk, dan krijgt het kind tegenwoordig de achternaam van de moeder, en zul je de omzetting naar de achternaam van de vader daarna apart moeten regelen bij de erkenning.

http://www.rijksoverheid.(...)hternaam-kind-kiezen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667828
quote:
Ik vind die ex schoonvader nu al niet aardig :'(
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:14:12 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667832
quote:

[..]

Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.
Kennelijk wist meneer de mensen om zich heen prima in de luren te leggen, zelfs als er sprake was van zeer onlogische zaken.

Ik neig steeds meer naar een gelijk voor opa.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en veel hebben ook een diagnose...
Maar dat wist jij btw niet vooraf?
Nee, dan was ik niet met hem getrouwd. Autisme/ narcisme. Ook 2 kinderen met autisme. Maar goed dat we niet alles van te voren weten. Ik wil me kinderen evengoed ook met beperking niet missen.
pi_126667845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.
Kennelijk wist meneer de mensen om zich heen prima in de luren te leggen, zelfs als er sprake was van zeer onlogische zaken.

IDD
pi_126667847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er sprake is van een erkenning of huwelijk dan kunnen ouders de achternaam van de kinderen kiezen, de keuze van de naam voor het eerste kind geldt dan voor alle kinderen uit die relatie.

Als er niet bewust gekozen is voor de achternaam van de vader, en er is geen sprake van een huwelijk, dan krijgt het kind tegenwoordig de achternaam van de moeder, en zul je de omzetting naar de achternaam van de vader daarna apart moeten regelen bij de erkenning.

http://www.rijksoverheid.(...)hternaam-kind-kiezen
Waarbij gezegd, denk ik, dat wrs 99,9% van de mensen die getrouwd zijn voor hun kind de naam van de vader aannemen.
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:16:11 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667862
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Misschien waren die er niet? Kan zijn dat jeugdzorg faalde, kan ook zijn dat schoonvader loog dat hij barstte omdat hij & moeder gewoon een pestpokke-hekel aan de vader hadden en hem weg wilden hebben uit hun leven en dat van de kinderen. 4x vrijgesproken vind ik op zich een teken in het voordeel van de vader, je hoort wel van fouten maar ze zijn toch ook niet *helemaal* gek bij Jeugdzorg... De versobering van de omgangsregeling pas bij de 5de keer, zijn ze zo traag of duurde het zo lang voor schoonvader iemand gevonden had die voor zijn vuilspuierij viel? Ik zie in de postjes hier nogal wat mensen die aannemen dat de beschuldigingen terecht waren, ik ken het gezin niet, maar als er 4x wordt vrijgesproken vind ik beide mogelijkheden reëel.
Ik wil überhaupt wel eens weten of er wel sprake is geweest van 4 keer vrijgesproken.

Over het algemeen is justitie er niet zo happig op om tot 5 keer toe dezelfde beschuldigingen te behandelen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:18:37 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarbij gezegd, denk ik, dat wrs 99,9% van de mensen die getrouwd zijn voor hun kind de naam van de vader aannemen.
Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.
Tot 1-1-1998 kon je niet voor de naam van de moeder kiezen, en hadden alleen kinderen die niet erkend waren de naam van de moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667897
Als hij naar Luxemburg zou gaan zou hij toch de id kaarten van de kids mee moeten nemen?
Geloof niet dat moeders van hun vakantie af geweten heeft.
pi_126667904
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij reed niet meteen door, omdat hij idd andere zaken in het vooruitzicht had...
Of ging hij zijn kinderen halen voor een vakantie en hoorde toen pas van de OTS toestanden...?
Van zijn stuk gebracht rijdt hij niet door naar Luxemburg, maar verpoost wat rondom Doorn...
Gaat naar huis om te eten, schrijft die zelfmoordbrief, zegt na het avondeten toch door te rijden naar Luxemburg en belooft later te bellen bij een motel in Limburg en dan ontvouwt zich deze tragedie?
I´m back.
pi_126667912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik wil überhaupt wel eens weten of er wel sprake is geweest van 4 keer vrijgesproken.

Over het algemeen is justitie er niet zo happig op om tot 5 keer toe dezelfde beschuldigingen te behandelen....
Psychische mishandeling is ook moeilijk aan te tonen. Dan moet je van goede huizen komen als je dat kunt bewijzen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:20:28 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667920
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Dees83 het volgende:
Als hij naar Luxemburg zou gaan zou hij toch de id kaarten van de kids mee moeten nemen?
Geloof niet dat moeders van hun vakantie af geweten heeft.
Dat vroeg ik me ook al af, heeft ze hun ID-kaarten meegegeven?
Dat de vriendin er niet op lette of hij hun spullen wel bij zich had is inmiddels wel duidelijk :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667923
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.
Tot 1-1-1998 kon je niet voor de naam van de moeder kiezen, en hadden alleen kinderen die niet erkend waren de naam van de moeder.
Nee, idd, maar ter zake wrs waren Denis en Van der Schuit (of hoe heet ze?) niet getrouwd dus toch...
I´m back.
pi_126667926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij reed niet meteen door, omdat hij idd andere zaken in het vooruitzicht had...
Of ging hij zijn kinderen halen voor een vakantie en hoorde toen pas van de OTS toestanden...?
Van zijn stuk gebracht rijdt hij niet door naar Luxemburg, maar verpoost wat rondom Doorn...
Gaat naar huis om te eten, schrijf die zelfmoordbrief, zegt na het avondeten toch door te rijden naar Luxemburg en belooft later te bellen bij een motel in Limburg en dan ontvouwt zich deze tragedie?
Was toch tijdens laatste zitting uitgesproken die ots?? Of niet? Dan wist hij er ook vanaf.
pi_126667939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:20 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Was toch tijdens laatste zitting uitgesproken die ots?? Of niet? Dan wist hij er ook vanaf.
Ja, of niet.
Wanneer was die zitting?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:22:02 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667947
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat naar huis om te eten, schrijf die zelfmoordbrief, zegt na het avondeten toch door te rijden naar Luxemburg en belooft later te bellen bij een motel in Limburg en dan ontvouwt zich deze tragedie?
Ik denk dat hij z'n kinderen ging halen voor een week bij hem, en dat moeder niet beter wist dan dat de kinderen die week bij hem (thuis) zouden zijn en maandag de 13de door hem naar school zouden worden gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126667949
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, of niet.
Wanneer was die zitting?
Ik meen net ergens gelezen te hebben April.
pi_126667960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Psychische mishandeling is ook moeilijk aan te tonen. Dan moet je van goede huizen komen als je dat kunt bewijzen.
Aan het gedrag van kinderen is veel op te merken. Vooral leerkrachten zijn hier voor opgeleid.
pi_126667962
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik meen net ergens gelezen te hebben April.
Ja, maar was hij dan ook gedagvaard?
I´m back.
pi_126667966
quote:

[..]

Hij loog over alles: Rond 22.30 uur belt hij met zijn huidige partner, maar liegt over de plaats waar ze zijn.
pi_126667991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hij z'n kinderen ging halen voor een week bij hem, en dat moeder niet beter wist dan dat de kinderen die week bij hem (thuis) zouden zijn en maandag de 13de door hem naar school zouden worden gebracht.
Ik denk sws maandag t/m vrijdag, dus niet ook nog het laatste weekend van de vakantie...
En ja, ik denk dat-ie het wel toch gewoon gevraagd heeft... weten we dat of niet?
De huidige vriendin was iig wel op de hoogte, zo'n groot geheim was het niet iig...
I´m back.
pi_126667998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Hij loog over alles: Rond 22.30 uur belt hij met zijn huidige partner, maar liegt over de plaats we ze zijn.
Dat doet mijn ex ook. Je vraagt je af waarom. Tja, als je je kinderen iets aan wilt doen ga je natuurlijk niet de waarheid spreken.
pi_126668014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar was hij dan ook gedagvaard?
Normaal word je niet gedagvaart. Dat gebeurd wel bij een kort geding.
pi_126668026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Hij loog over alles: Rond 22.30 uur belt hij met zijn huidige partner, maar liegt over de plaats waar ze zijn.
Ja, obviously, hij beloofde haar te bellen om te zeggen dat ze gearriveerd waren in Limburg (wat klopte), maar uiteraard loog hij over de rest...
I´m back.
pi_126668042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Normaal word je niet gedagvaart. Dat gebeurd wel bij een kort geding.
Bij elke rechtszaak toch, als je daar een partij in bent?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:27:41 #289
321874 Cucumissativus
pi_126668064
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, obviously, hij beloofde haar te bellen om te zeggen dat ze gearriveerd waren in Limburg (wat klopte), maar uiteraard loog hij over de rest...
Nee hij zei in luxemburg, maar hij jokte dat want hij was in limburg.
pi_126668082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee. Meestal alleen bij kort geding. Kan dat hij verstek heeft laten gaan. Maar lijkt me sterk, hij wist immers van de versoberde omgangsregeling.
pi_126668094
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 09:33:49 A.S. Maandag 21 mei 2e pinksterdag word er ook een zoekactie georganiseerd in Belgie. 11.00 verzamelen bij gemeentehuis in Mechelen(NL). reageer retweet
pi_126668126
Toch vreemd dat hij gewoon op vakantie mag met zijn kinderen, nadat hij beschuldigd wordt van kindermishandeling e.d.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:31:49 #293
321874 Cucumissativus
pi_126668147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Loekie1 het volgende:
Toch vreemd dat hij gewoon op vakantie mag met zijn kinderen, nadat hij beschuldigd wordt van kindermishandeling e.d.
Het was niet bewezen, dus dan konden ze hem niets maken.
pi_126668159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De rechtszaken bij mij gingen zonder dagvaarding. Alleen bij kort geding van bv vakantieregeling werd mij ex gedagvaard.
pi_126668165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Loekie1 het volgende:
Het recht is krom.
pi_126668176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:31 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Dan nog, instanties moeten dat gewoon niet toestaan. Ze zijn er toch om kinderen te beschermen?
pi_126668183
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:27 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Nee hij zei in luxemburg, maar hij jokte dat want hij was in limburg.
Volgens mij belde hij door dat hij in het motel in Limburg was aangekomen...
Hij ging buiten plan 's avonds pas weg,, en zou een motel pakken in Limburg, dat hij wrs kende... zo zal hij het gebracht hebben...
Terwijl hij normaal gesproken meteen zou zijn afgereisd naar Luxemburg direct na afhalen kinderen...
Althans zou kunnen.
Dan is de moord/verdwijning van die kinderen toch een spur of the moment thing geweest bij hem, niet de vakantie die uiteindelijk niet door ging...
En wrs omdat hij bij afhalen kinderen leerde dat zijn zoons een OTS zouden krijgen?
I´m back.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:33:47 #298
321874 Cucumissativus
pi_126668190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan nog, instanties moeten dat gewoon niet toestaan.
Dus dan straf je iemand voor iets wat hij weleens niet gedaan zou kunnen hebben.
pi_126668195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:31 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

De omgangsregeling was versoberd. Dus er was wel omgang.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:34:38 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126668202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk sws maandag t/m vrijdag, dus niet ook nog het laatste weekend van de vakantie...
En ja, ik denk dat-ie het wel toch gewoon gevraagd heeft... weten we dat of niet?
De huidige vriendin was iig wel op de hoogte, zo'n groot geheim was het niet iig...
Het schijnt dat er ook een tas met gymspullen mee was, dus dat impliceert wel dat hij ze naar school zou brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126668209
Het gaat erom dat er instanties zijn die kinderen moeten beschermen, ook tegen hun ouders. Dan laat je niet een verdacht persoon alleen met zijn kinderen vertrekken, al helemaal niet nadat er iets heeft plaatsgevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')