abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126665966
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef practics het volgende:

[..]

:') Waarom zijn boxer?
Kies dan een sok, veel makkelijker te verwijderen van je lichaam. Loopt stuk relaxter noem maar op.
Naast het feit dat zijn boxer mist vind ik het apart dat zijn vriendin dus kan benoemen welke onderbroek hij aan had.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126665977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Naast het feit dat zijn boxer mist vind ik het apart dat zijn vriendin dus kan benoemen welke onderbroek hij aan had.
Dat vind ik helemaal niet apart. Zolang je niet 1 grijze massa's aan zelfde onderbroeken hebt. :+
pi_126665982
quote:

[..]

Zowieso zegt het al iets over die vriendin, als ze wel weet welke boxershort der vent aan heeft maar niet wat voor shirt zijn zoon aan heeft :')
pi_126665994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Zowieso zegt het al iets over die vriendin, als ze wel weet welke boxershort der vent aan heeft maar niet wat voor shirt zijn zoon aan heeft :')
Nee maar dan valt het je toch ook direct op als je kerel geen donder inpakt voor zijn tripje met zijn kinderen?
pi_126665996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

Nja, er is niet bekend of zijn vriendin daar daadwerkelijk info over heeft gegeven of een glurende buurvrouw die twee kindjes met knalrode shirts naar buiten zag komen. Volgens mij is niet eens bekend of de vriendin van die Jeroen wel thuis was toen hij vertrok (?)

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:11 schreef practics het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet apart. Zolang je niet 1 grijze massa's aan zelfde onderbroeken hebt. :+
Nja, ik zou het denk ik toch echt niet weten. Maar misschien viel het haar ook pas na x-dagen op -viel het kwartje-.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126666002
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
De vraag is of het plan is uitgewerkt tot in het kleinste detail. Het lijkt er m.i. meer op dat er wel een plan was maar dat dat niet supergedetailleerd was.
Ik vind het ook raar dag er vanuit gegaan wordt van een vooropgezet plan tot in de details. Daar is nog helemaal niets over bekend. Er zijn gewoon veel te weinig aanknopingspunten om zoiets te constateren. De broertjes zijn "pas" 10 dagen vermist. Maar die man die van de week gevonden werd was meer dan 2 weken vermist en wordt gevonden door een hond tijdens uitlaten. Daarnaast is het gebied waar die vader langsgekomen is zo ontzettend groot dat het me niet verbaasd als er slechts op hooguit 5% echt gezocht is.

Ook worden er compleet vreemde theorien losgelaten over het ontbrekende geld, de vermiste onderbroek en de moeder. Of het aannemelijker is of iemand die zonder onderbroek gevonden wordt omgekomen is door moord of zelfmoord. Kom op, alsof een moordenaar wel iemand een onderbroek uittrekt en vervolgens een broek aantrekt. Moord past verder ook totaal niet in het plaatje volgens mij.
pi_126666010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

Nja, er is niet bekend of zijn vriendin daar daadwerkelijk info over heeft gegeven of een glurende buurvrouw die twee kindjes met knalrode shirts naar buiten zag komen. Volgens mij is niet eens bekend of de vriendin van die Jeroen wel thuis was toen hij vertrok (?)

Inderdaad, denk ook dat we momenteel veel te veel informatie missen, voor een degelijk scenario te vormen.

Ergens goede website met echt alle feiten op een rij? Zonder geneuzel van wat de politie nu wel en niet wil weten?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:17:22 #58
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_126666012
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef practics het volgende:

[..]

:') Waarom zijn boxer?
Kies dan een sok, veel makkelijker te verwijderen van je lichaam. Loopt stuk relaxter noem maar op.
Ik loop liever zonder boxer dan zonder sok eigenlijk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_126666014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef portie het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar dag er vanuit gegaan wordt van een vooropgezet plan tot in de details. Daar is nog helemaal niets over bekend. Er zijn gewoon veel te weinig aanknopingspunten om zoiets te constateren. De broertjes zijn "pas" 10 dagen vermist. Maar die man die van de week gevonden werd was meer dan 2 weken vermist en wordt gevonden door een hond tijdens uitlaten. Daarnaast is het gebied waar die vader langsgekomen is zo ontzettend groot dat het me niet verbaasd als er slechts op hooguit 5% echt gezocht is.

Ook worden er compleet vreemde theorien losgelaten over het ontbrekende geld, de vermiste onderbroek en de moeder. Of het aannemelijker is of iemand die zonder onderbroek gevonden wordt omgekomen is door moord of zelfmoord. Kom op, alsof een moordenaar wel iemand een onderbroek uittrekt en vervolgens een broek aantrekt. Moord past verder ook totaal niet in het plaatje volgens mij.
Het verhaal van mogelijke handlanger c.q. moord gaat er bij mij ook niet in. Zeker niet als je een stukje van hun geschiedenis kent i.v.m. jeugdzorg / versoberde omgangsregeling etc. Zaak die op klappen staat en wie weet wat nog meer voor problemen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:18:41 #60
186587 Byzantynixschii
pi_126666019
quote:

[..]

Ja, is heel apart ja. Ze keek in z'n la en kwam tot de conclusie dat alle kleuren er waren behalve die ene rode.
pi_126666022
quote:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

[..]

Nja, ik zou het denk ik toch echt niet weten. Maar misschien viel het haar ook pas na x-dagen op -viel het kwartje-.
Lelijk zeg, zo'n wijsneus-correctie met een knipoog. 'Het is sowieso, mooi woord he, hihi ;) ', vreselijk.

En dat op een forum ook.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:21:09 #62
186587 Byzantynixschii
pi_126666030
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:15 schreef portie het volgende:

[..]

Precies!

De politie heeft ook alleen maar gezegd: ''het lijkt erop dat de vader zijn daden goed heeft voorbereid". Dat wil dus niet zeggen dat hij alles tot in het kleinste detail had uitgewerkt.
pi_126666039
quote:

[..]

Sowieso. Mooi woord ;)

Sorry dat ik een typfoutje maak ( die 6 op de 10 nederlanders maakt ).
pi_126666045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Precies!

De politie heeft ook alleen maar gezegd: ''het lijkt erop dat de vader zijn daden goed heeft voorbereid". Dat wil dus niet zeggen dat hij alles tot in het kleinste detail had uitgewerkt.
Ik ben benieuwd hoelang die burgeruitjes nog doorgaan. Lijkt me niet dat ze dit nog lang gaan volhouden. Elke zoekplek die nu erbij komt zijn nergens op gebaseerd.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:26:57 #65
186587 Byzantynixschii
pi_126666051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:23 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Sorry dat ik een typfoutje maak ( die 6 op de 10 nederlanders maakt ).
Spelfout niet typefout. ;)
pi_126666053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:26 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Spelfout niet typefout. ;)
^O^
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:28:56 #67
186587 Byzantynixschii
pi_126666057
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:25 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoelang die burgeruitjes nog doorgaan. Lijkt me niet dat ze dit nog lang gaan volhouden. Elke zoekplek die nu erbij komt zijn nergens op gebaseerd.
Tsja, ik heb er niet zo'n problemen mee. Ik denk dat het voor het grootste gedeelte oprecht is bedoeld. En het zou maar zo kunnen dat het wel helpt, zelfs als het nergens op gebaseerd is.
pi_126666065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Tsja, ik heb er niet zo'n problemen mee. Ik denk dat het voor het grootste gedeelte oprecht is bedoeld. En het zou maar zo kunnen dat het wel helpt, zelfs als het nergens op gebaseerd is.
Ik weet niet of je het een beetje volgt op twitter en facebook bijvoorbeeld. Mocht je dat nog niet doen, hou dan een doosje tissues naast je mocht je het alsnog gaan bekijken :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:31:38 #69
186587 Byzantynixschii
pi_126666068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:30 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het een beetje volgt op twitter en facebook bijvoorbeeld. Mocht je dat nog niet doen, hou dan een doosje tissues naast je. :')
Hoezo?

Ik lees af en toe wat van Twitter. Facebook is voor pubers. :')
pi_126666076
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:31 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik lees af en toe wat van Twitter. Facebook is voor pubers. :')
https://www.facebook.com/zoektochtbeek <-- lees alleen deze voor de grap eens door. Jij als taalnazi kunt daar vast wel wat voor hun betekenen :)

Daarnaast de suggesties om op een bepaald punt te zoeken:

quote:
mensen gisteren om 23:00u zijn we tot ontdekking gekomen tot er ook een luxenburgstraat in geleen licht vlak langs een bosrand. van af zijn vriendin in neerbeek tot aan de luxenburgstraat is dat 1,6km aangezien tot de vader zij tot ze in luxenburg zaten lijkt mij dat de plek. het zou wel eens kunnen tot dit een hint is geweest van de vader. ik heb dit al aan politie door gegeven politie ging hier mee aan de slag. wij hopen natuurlijk tot dit het gebied is waar de jongens zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:43:04 #71
186587 Byzantynixschii
pi_126666121
Och ja, dat Luxemburg verhaal. Vrij onzinnig natuurlijk, maar goed, doet ook geen kwaad lijkt me.

Ik denk dat mensen zich erg betrokken voelen met de slachtoffers in deze zaak, dat voel ik zelf ook. De een uit dat op een andere manier dan de ander en sommigen willen gewoon graag actief helpen. In sommige gevallen lijkt dat potentieel zinvol (de wat beter georganiseerde zoekacties) en in sommige gevallen niet, zoals in je quote.

Het is net als met die paragnosten, net zo goed volstrekte lariekoek, maar ik denk dat ook dat soort mensen gewoon oprecht denken dat ze helpen.

Ik heb zelf ook de feiten in deze zaak bestudeerd in de hoop op een ingeving die daadwerkelijk steek houdt. Dat is niet gebeurd natuurlijk.
pi_126666126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 03:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
Och ja, dat Luxemburg verhaal. Vrij onzinnig natuurlijk, maar goed, doet ook geen kwaad lijkt me.

Ik denk dat mensen zich erg betrokken voelen met de slachtoffers in deze zaak, dat voel ik zelf ook. De een uit dat op een andere manier dan de ander en sommigen willen gewoon graag actief helpen. In sommige gevallen lijkt dat potentieel zinvol (de wat beter georganiseerde zoekacties) en in sommige gevallen niet, zoals in je quote.

Het is net als met die paragnosten, net zo goed volstrekte lariekoek, maar ik denk dat ook dat soort mensen gewoon oprecht denken dat ze helpen.

Ik heb zelf ook de feiten in deze zaak bestudeerd in de hoop op een ingeving die daadwerkelijk steek houdt. Dat is niet gebeurd natuurlijk.
Ik denk ook dat veel mensen het doen om "erbij" te horen.. 1 schaap over de dam verhaal..
  zaterdag 18 mei 2013 @ 03:46:13 #73
186587 Byzantynixschii
pi_126666132
Ja, dat kan. Vind ik lastig te beoordelen.
pi_126666178
Dat hij geen onderbroek aan had en dat deze mist is voor mij wel de definitieve bevestiging dat de kinderen met geen mogelijkheid meer leven. We weten absoluut niet zeker waarom hij zijn boxer heeft uitgedaan maar de kans dat hij zich die nacht zijn kleren heeft uitgetrokken is nu vrij groot te noemen. Als de zoontjes (veilig) ergens anders zijn en de vader wil vervolgens zelfmoord plegen kan ik me geen enkel scenario voorstellen waarop hij zich nog gaat omkleden.

Daarbij wordt niet vermeld dat er andere kleren van hem zijn verdwenen. Ik neem aan dat ze nu voldoende zekerheid hebben dat alleen de onderbroek is verdwenen, anders was dit niet zo gemeld.

Conclusie: de man heeft zeer waarschijnlijk op enig moment in de nacht zijn (boven)kleding uitgetrokken. De daaropvolgende handelingen zijn voor ons onbekend (vermoedelijk hebben die te maken met de verdwijning van de kids), maar nadat hij deze actie(s) uitvoerde heeft hij zijn boxer (ook) doen laten verdwijnen. Vervolgens heeft hij weer zijn bovenkleding aangetrokken - vermoedelijk de kleding die hij eerder op de dag ook aanhad - en zichzelf opgehangen. Ik neem verder aan dat er in zijn bagage geen kleding is gevonden die hij eerder op de dag heeft gedragen, dan was dat ongetwijfeld bekend geweest.

Conclusie wat betreft de mogelijke verdwijnplek: het is nu vele malen logischer dat dit een water betreft dan een stuk grond. Ik mag dan ook hopen dat de professionals niet eeuwig de bossen blijven afzoeken en nu hun pijlen gaan richten op plassen/meren/rivieren.
pi_126666181
Ik blijf niettemin opmerkelijk vinden dat de politie al sinds dag 1 weet dat de man geen onderbroek aan had en dat ze tot nu toe bijna alleen maar in bossen hebben gezocht. Lijkt me sterk dat hij bij een begrafenis zijn onderbroek verloren is, terwijl dit bij een verdrinking een veel waarschijnlijkere gebeurtenis is.

Het is ook niet heel waarschijnlijk te noemen dat de man van het gepinde geld nieuwe kleding heeft gekocht. Dit heeft hij 's avonds iig niet kunnen doen, dit moet dan overdag gebeurd in de buurt van Vleuten/Utrecht zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')