Ze zijn wel wijzer, voor je het weet ontdekt het publiek weer dat het niet de auto van de vader is....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Rachilda het volgende:
volgens mij is er nooit meer aangegeven of de auto van de vader tussen 6-7 nog langs het restaurant is gereden, daar was eerder sprake van, zou nog gecheckt worden, en info zou gedeeld worden met het publiek, nooit meer wat van gehoord
en wellicht is het ook handig dat politie camerabeelden van tankstation deelt met publiek, misschien valt daar iets af te leiden door het publiek waar men nu nog niet op is gekomen of wat nu nog niet bekend is
zo schiet het niet op!!
Het pinnen daar zal toch wel kloppen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn wel wijzer, voor je het weet ontdekt het publiek weer dat het niet de auto van de vader is....
Je hebt nog even in zn broek gevoeld toen hij met een mes tussen zn ribben lag dood te gaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Messina het volgende:
Iemand laat niet altijd zijn urine/ontlasting lopen. Zelfs niet in een panieksituatie.
Een vriend van mij is doodgestoken en die liet het ook niet lopen.
Kan me wel voorstellen dat ze die beelden niet vrijgeven,konden zo maar eens de laatste beelden van de jongens zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn wel wijzer, voor je het weet ontdekt het publiek weer dat het niet de auto van de vader is....
Ik verwacht ook dat dat de reden is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat ze die beelden niet vrijgeven,konden zo maar eens de laatste beelden van de jongens zijn.
Ja, want dat is de enige manier om dat te achterhalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Je hebt nog even in zn broek gevoeld toen hij met een mes tussen zn ribben lag dood te gaan?
Dat zou kunnen of 2 blonde jongetjes die wegsprinten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar misschien zien wij dat hij ook nog een jerrycan vult?
Waarom zou hij, hij kon ver rijden maar had de tijd niet om 700 km te rijden in de nacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar misschien zien wij dat hij ook nog een jerrycan vult?
Ben wel benieuwd of we dan straks weer van de duitsers 2 oerwoud jochies krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen of 2 blonde jongetjes die wegsprinten.
ja, nou ik denk best dat het cruciale beelden zijn, ik hoop maar dat ze de familie wel de beelden hebben laten zien, misschien kunnen zij er nog iets uit afleiden, maar zou misschien ook nog tips kunnen opleveren van het publiek als men vader en kinderen en auto samen zietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat ze die beelden niet vrijgeven,konden zo maar eens de laatste beelden van de jongens zijn.
Misschien wel, maar mag het hopen dat ze ze toch niet laten zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, nou ik denk best dat het cruciale beelden zijn, ik hoop maar dat ze de familie wel de beelden hebben laten zien, misschien kunnen zij er nog iets uit afleiden, maar zou misschien ook nog tips kunnen opleveren van het publiek als men vader en kinderen en auto samen ziet
bovendien hebben we ook weinig info van de vader, ook maar 1 foto, ik zie er ook op elke foto anders uit, ik weet niet hoe lang hij was, niemand weet dat denk ik, dus extra info en camerabeelden zou misschien helpen geheugen op te frissen van mensen, maar goed de politie moet het maar zelf weten wat ze vrijgeven, maar het schiet niet op zo dat is duidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Marenda het volgende:
[..]
Misschien wel, maar mag het hopen dat ze ze toch niet laten zien.
Zijn wel meer mensen die nog veel langer vermist zijn.(met een stuk minder reden om te verdwijnen/ laten te verdwijnen) Niks vreemds aan, het is dat het om kinderen gaat, anders was deze hele heisa er niet eens geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Mercer het volgende:
Ongelofelijk dat die kids nog niet gevonden zijn
Ja, kan ie gelijk het waterdeel gaan managen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef BenGepeept het volgende:
Willem Alexander moet ingrijpen en de politie onmiddelijk van het onderzoek halen.
Het geklungel heeft weer lang genoeg geduurd.
De 8 van Eindhoven konden ze ook niet vinden. Die knaapjes hadden ze stuk voor stuk op beeld. Na 2 maanden heeft de IQ-60 club toen besloten de foto's op internet te gooien. Er was bijna geen Eindhovenaar die ze niet herkendequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Mercer het volgende:
Ongelofelijk dat die kids nog niet gevonden zijn
Ja, omdat het kinderen zijn en ze niet zelfstandig zijn weggelopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef practics het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die nog veel langer vermist zijn.(met een stuk minder reden om te verdwijnen/ laten te verdwijnen) Niks vreemds aan, het is dat het om kinderen gaat, anders was deze hele heisa er niet eens geweest.
En van de week dan die eigenaar die die hond van brug gooide.buurt dacht we lossen hetzelf wel op als politie niks doet.,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
De 8 van Eindhoven konden ze ook niet vinden. Die knaapjes hadden ze stuk voor stuk op beeld. Na 2 maanden heeft de IQ-60 club toen besloten de foto's op internet te gooien. Er was bijna geen Eindhovenaar die ze niet herkende
ja, zou daar op kunnen duiden hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Dees83 het volgende:
En dat zijn boxershort kwijt is en zijn schoenen wijst er in mijn ogen op dat hij het water in is gegaan.
Nou meer puur omdat het kinderen zijn. Niks mis mee hoor, alleen je moet het niet gek vinden dat ze nog steeds niet gevonden zijn. Zijn totaal andere zaken wat eerder vreemd is dan dit. Heel bruut gezegd deze zaak kan maar 1 afloop hebben, mocht dat anders zijn zou mij dat verbazen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, omdat het kinderen zijn en ze niet zelfstandig zijn weggelopen.
In feite zijn ze ontvoerd (meegenomen onder valse voorwendselen immers) en is de ontvoerder overleden.
twitter:KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 00:54:35@MarijeBakker1 Kan me herinneren dat er beelden werden uitgezonden waarop auto bij tankstation en vader #Vermistebroertjes stond erbij reageer retweet
twitter:KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 01:05:45@DeborahvanH @MarijeBakker1 Heb beeld tanken in #Neerbeek ook terug proberen te zoeken maar nog niet gevonden reageer retweet
ik weet niet hoeveel gebieden er met water zijn in Utrecht die"geschikt" zouden kunnen zijn voor zijn lugubere plannen, misschien toch maar op die gebieden focussen en eventueel met sonarapparatuur onderzoekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Dees83 het volgende:
En dat zijn boxershort kwijt is en zijn schoenen wijst er in mijn ogen op dat hij het water in is gegaan.
Als je iets niet kan vinden op internet zijn er maar 2 mogelijkheden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Rachilda het volgende:
twitter:KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 00:54:35@MarijeBakker1 Kan me herinneren dat er beelden werden uitgezonden waarop auto bij tankstation en vader #Vermistebroertjes stond erbij reageer retweet
twitter:KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 01:05:45@DeborahvanH @MarijeBakker1 Heb beeld tanken in #Neerbeek ook terug proberen te zoeken maar nog niet gevonden reageer retweet
Dus het laatste wat die jochies in dat geval hebben gezien is pa die ergens achteraf de auto stopt, uitstapt, z'n onderbroek uittrekt, een vloeibaar goedje op z'n ondergoed sprenkelt en vervolgens die onderbroek in hun gezicht duwt.quote:d.Omdat hij de onderbroek heeft gebruikt om iets anders te doen zoals drenken in een verdovingsmiddel etc.etc.
Common hoe groot is deze kans? Nul deze kerel heeft er wel degelijk over nagedacht. Dus als dat zijn optie was geweest, had die naast de sleepkabel en spanband ook wel een doek gekocht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus het laatste wat die jochies in dat geval hebben gezien is pa die ergens achteraf de auto stopt, uitstapt, z'n onderbroek uittrekt, een vloeibaar goedje op z'n ondergoed sprenkelt en vervolgens die onderbroek in hun gezicht duwt.
![]()
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:44 schreef practics het volgende:
[..]
Common hoe groot is deze kans? Nul deze kerel heeft er wel degelijk over nagedacht. Dus als dat zijn optie was geweest, had die naast de sleepkabel en spanband ook wel een doek gekocht.
Ik moest even lachen om je beeldvorming maar idem erg absurd en lijkt me ook niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus het laatste wat die jochies in dat geval hebben gezien is pa die ergens achteraf de auto stopt, uitstapt, z'n onderbroek uittrekt, een vloeibaar goedje op z'n ondergoed sprenkelt en vervolgens die onderbroek in hun gezicht duwt.
![]()
Hij was het toiletpapier voor onderweg vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:44 schreef practics het volgende:
[..]
Common hoe groot is deze kans? Nul deze kerel heeft er wel degelijk over nagedacht. Dus als dat zijn optie was geweest, had die naast de sleepkabel en spanband ook wel een doek gekocht.
ik vermoed dan ook ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik moest even lachen om je beeldvorming maar idem erg absurd en lijkt me ook niet waarschijnlijk.
Maar goed dan snap ik nog niet waarom hij in die tussen tijd geen andere boxer heeft aangetrokken. Loopt toch voor geen meter zonder ondergoed.quote:De vader heeft bewust de onderbroek uitgetrokken :
a.Omdat de vader waarschijnlijk in zijn onderbroek in het water is geweest,heeft dus een natte onderbroek gekregen deze uitgetrokken om geen natte zitting in de auto na te laten en daarmee geen sporen die in de richting van water wijzen na te laten in de auto.
Ik denk dat als hij te water is gegaan, hij dit met kleding aan heeft gedaan. Vervolgens komt hij uit het water, kleed zich om (komt erachter dat hij geen schone/droge boxer heeft meegenomen). En trekt dus gewoon zijn broek aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:50 schreef practics het volgende:
[..]
ik vermoed dan ook dit
[..]
Maar goed dan snap ik nog niet waarom hij in die tussen tijd geen andere boxer heeft aangetrokken. Loopt toch voor geen meter zonder ondergoed.
Geen andere boxer mee als je weekendje weg gaat? Lijkt me zeer sterk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Omdat hij geen andere boxer bij zich had?
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij te water is gegaan, hij dit met kleding aan heeft gedaan. Vervolgens komt hij uit het water, kleed zich om (komt erachter dat hij geen schone/droge boxer heeft meegenomen). En trekt dus gewoon zijn broek aan.
De kleding dumpt/verbrand hij ergens incl de bergschoenen die missen.
Omdat dit allemaal voorbereid is en dus niet een opwelling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?
Uhh, hij wist al dat het geen vakantie ging worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef practics het volgende:
[..]
Geen andere boxer mee als je weekendje weg gaat? Lijkt me zeer sterk.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat dit allemaal voorbereid is en dus niet een opwelling.
Fout. Wie kan er nu sochtens bij de koffie een afscheidsbrief schrijven om vervolgens vrolijk de kinderen op te halen voor een weekendje weg? Dat met het feit dat deze man geld heeft opgenomen contant waar hij normaal voor een euro nog pinde, mij de conclusie trekken, dat hij niks aan het toeval over heeft gelaten. Is een persoon in dat stadium, dan is deze totaal gevoelloos.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:56 schreef practics het volgende:
[..]
Fout. Wie kan er nu sochtens bij de koffie een afscheidsbrief schrijven om vervolgens vrolijk de kinderen op te halen voor een weekendje weg? Dat met het feit dat deze man geld heeft opgenomen contant waar hij normaal voor een euro nog pinde, mij de conclusie trekken, dat hij niks aan het toeval over heeft gelaten. Is een persoon in dat stadium, dan is deze totaal gevoelloos.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh, hij wist al dat het geen vakantie ging worden.
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd.
Wist hij niet zeker dat ze mee gingen? I.v.m omgangsregeling.
Had hij toch geen snode plannen t.a.v zijn zo geliefde kinderen.
Is de mail wel geschreven door hem zelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |