abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:27:13 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126661805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Rachilda het volgende:
volgens mij is er nooit meer aangegeven of de auto van de vader tussen 6-7 nog langs het restaurant is gereden, daar was eerder sprake van, zou nog gecheckt worden, en info zou gedeeld worden met het publiek, nooit meer wat van gehoord

en wellicht is het ook handig dat politie camerabeelden van tankstation deelt met publiek, misschien valt daar iets af te leiden door het publiek waar men nu nog niet op is gekomen of wat nu nog niet bekend is

zo schiet het niet op!!
Ze zijn wel wijzer, voor je het weet ontdekt het publiek weer dat het niet de auto van de vader is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126661909
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn wel wijzer, voor je het weet ontdekt het publiek weer dat het niet de auto van de vader is....
Het pinnen daar zal toch wel kloppen?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:31:24 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126661995
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Het pinnen daar zal toch wel kloppen?
Ja okay, maar misschien zien wij dat hij ook nog een jerrycan vult?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126662016
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Messina het volgende:

Iemand laat niet altijd zijn urine/ontlasting lopen. Zelfs niet in een panieksituatie.

Een vriend van mij is doodgestoken en die liet het ook niet lopen.
Je hebt nog even in zn broek gevoeld toen hij met een mes tussen zn ribben lag dood te gaan?
pi_126662022
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen dat ze die beelden niet vrijgeven,konden zo maar eens de laatste beelden van de jongens zijn.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:32:38 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126662047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef Marenda het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen dat ze die beelden niet vrijgeven,konden zo maar eens de laatste beelden van de jongens zijn.
Ik verwacht ook dat dat de reden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126662049
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef BenGepeept het volgende:

[..]

Je hebt nog even in zn broek gevoeld toen hij met een mes tussen zn ribben lag dood te gaan?
Ja, want dat is de enige manier om dat te achterhalen natuurlijk. :{w
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126662062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou kunnen of 2 blonde jongetjes die wegsprinten. :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:33:02 #249
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126662066
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou hij, hij kon ver rijden maar had de tijd niet om 700 km te rijden in de nacht.
pi_126662138
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen of 2 blonde jongetjes die wegsprinten. :P
Ben wel benieuwd of we dan straks weer van de duitsers 2 oerwoud jochies krijgen :')
pi_126662141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef Marenda het volgende:

[..]

ja, nou ik denk best dat het cruciale beelden zijn, ik hoop maar dat ze de familie wel de beelden hebben laten zien, misschien kunnen zij er nog iets uit afleiden, maar zou misschien ook nog tips kunnen opleveren van het publiek als men vader en kinderen en auto samen ziet
pi_126662257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:34 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, nou ik denk best dat het cruciale beelden zijn, ik hoop maar dat ze de familie wel de beelden hebben laten zien, misschien kunnen zij er nog iets uit afleiden, maar zou misschien ook nog tips kunnen opleveren van het publiek als men vader en kinderen en auto samen ziet
Misschien wel, maar mag het hopen dat ze ze toch niet laten zien.
pi_126662284
Ze kunnen ook gezien hebben dat hij zijn bergschoenen aan had op de camera bij het tankstation.
pi_126662401
Ongelofelijk dat die kids nog niet gevonden zijn
pi_126662414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Marenda het volgende:

[..]

Misschien wel, maar mag het hopen dat ze ze toch niet laten zien.
bovendien hebben we ook weinig info van de vader, ook maar 1 foto, ik zie er ook op elke foto anders uit, ik weet niet hoe lang hij was, niemand weet dat denk ik, dus extra info en camerabeelden zou misschien helpen geheugen op te frissen van mensen, maar goed de politie moet het maar zelf weten wat ze vrijgeven, maar het schiet niet op zo dat is duidelijk
pi_126662419
En dat zijn boxershort kwijt is en zijn schoenen wijst er in mijn ogen op dat hij het water in is gegaan.
pi_126662420
Willem Alexander moet ingrijpen en de politie onmiddelijk van het onderzoek halen.

Het geklungel heeft weer lang genoeg geduurd.
pi_126662490
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Mercer het volgende:
Zijn wel meer mensen die nog veel langer vermist zijn.(met een stuk minder reden om te verdwijnen/ laten te verdwijnen) Niks vreemds aan, het is dat het om kinderen gaat, anders was deze hele heisa er niet eens geweest. ;)
pi_126662638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef BenGepeept het volgende:
Willem Alexander moet ingrijpen en de politie onmiddelijk van het onderzoek halen.

Het geklungel heeft weer lang genoeg geduurd.
Ja, kan ie gelijk het waterdeel gaan managen.
pi_126662640
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Mercer het volgende:
De 8 van Eindhoven konden ze ook niet vinden. Die knaapjes hadden ze stuk voor stuk op beeld. Na 2 maanden heeft de IQ-60 club toen besloten de foto's op internet te gooien. Er was bijna geen Eindhovenaar die ze niet herkende _O-
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:46:29 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126662719
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef practics het volgende:

[..]

Zijn wel meer mensen die nog veel langer vermist zijn.(met een stuk minder reden om te verdwijnen/ laten te verdwijnen) Niks vreemds aan, het is dat het om kinderen gaat, anders was deze hele heisa er niet eens geweest. ;)
Ja, omdat het kinderen zijn en ze niet zelfstandig zijn weggelopen.
In feite zijn ze ontvoerd (meegenomen onder valse voorwendselen immers) en is de ontvoerder overleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126662755
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef BenGepeept het volgende:

[..]

De 8 van Eindhoven konden ze ook niet vinden. Die knaapjes hadden ze stuk voor stuk op beeld. Na 2 maanden heeft de IQ-60 club toen besloten de foto's op internet te gooien. Er was bijna geen Eindhovenaar die ze niet herkende _O-
En van de week dan die eigenaar die die hond van brug gooide.buurt dacht we lossen hetzelf wel op als politie niks doet.,
Toen kwamen ze gauw.
pi_126663123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Dees83 het volgende:
En dat zijn boxershort kwijt is en zijn schoenen wijst er in mijn ogen op dat hij het water in is gegaan.
ja, zou daar op kunnen duiden he
pi_126663572
Ik kan me niet voorstellen dat de jongens nog leven. Als ze gevonden worden is dat uit puur toeval zoals een wandelaar die ze ontdekt. Of ze worden gewoon nooit meer terug gevonden en heeft hij de ultieme wraak genomen op z,n ex.
Het gebied is te groot om te doorzoeken, er zijn te weinig gegevens en dat heeft hij misschien ook zo bewust gedaan.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_126663641
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, omdat het kinderen zijn en ze niet zelfstandig zijn weggelopen.
In feite zijn ze ontvoerd (meegenomen onder valse voorwendselen immers) en is de ontvoerder overleden.
Nou meer puur omdat het kinderen zijn. Niks mis mee hoor, alleen je moet het niet gek vinden dat ze nog steeds niet gevonden zijn. Zijn totaal andere zaken wat eerder vreemd is dan dit. Heel bruut gezegd deze zaak kan maar 1 afloop hebben, mocht dat anders zijn zou mij dat verbazen.
pi_126663828
KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 00:54:35 @MarijeBakker1 Kan me herinneren dat er beelden werden uitgezonden waarop auto bij tankstation en vader #Vermistebroertjes stond erbij reageer retweet
KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 01:05:45 @DeborahvanH @MarijeBakker1 Heb beeld tanken in #Neerbeek ook terug proberen te zoeken maar nog niet gevonden reageer retweet
pi_126664249
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Dees83 het volgende:
ik weet niet hoeveel gebieden er met water zijn in Utrecht die"geschikt" zouden kunnen zijn voor zijn lugubere plannen, misschien toch maar op die gebieden focussen en eventueel met sonarapparatuur onderzoeken
pi_126664274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Rachilda het volgende:
KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 00:54:35 @MarijeBakker1 Kan me herinneren dat er beelden werden uitgezonden waarop auto bij tankstation en vader #Vermistebroertjes stond erbij reageer retweet
KunduzWeblog twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 01:05:45 @DeborahvanH @MarijeBakker1 Heb beeld tanken in #Neerbeek ook terug proberen te zoeken maar nog niet gevonden reageer retweet
Als je iets niet kan vinden op internet zijn er maar 2 mogelijkheden.

• Je zoekt niet goed genoeg
• Het bestaat niet

Meer opties zijn er niet op internet.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_126664434
Ik kwam onderstaand relaas nog tegen op een ander forum, de man/vrouw heeft zijn best gedaan op een goed verhaal, en verdiend een vermelding op fok, zie onderstaand verhaal :

Julian droeg het T-shirt waar de politie naar zoekt, toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Mogelijk had hij dat shirt niet meer aan toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.

Bron NU.

Wat hebben we aan deze mededeling ?

of het shirt is uitgetrokken op de reis van moeder naar huis vader,dan kan het dus overal zijn
of het shirt is uitgetrokken bij vader thuis en aldaar opgeborgen, dan moet het nog daar teruggevonden zijn
of het shirt is uitgetrokken bij vader thuis en daarna meegenomen op de reis

ook mogelijk :

of Julian heeft dat shirt nog steeds aan
of Julian had dat shirt aan maar inmiddels niet meer

Dit soort vragen kun je stellen mbt alle kedingstukken die de kinderen aan hadden bij vertrek van de moeder,waarom alleen over het shirt ?
Idem geldt dit voor alles wat de kinderen hebben meegenomen in hun tassen/koffers,horoges,sieraden etc.

Dat alles zou ergens kunnen worden gevonden maar waar bestaat dat alles uit,slecht zoeken naar "alles".

Die verdwenen onderbroek geeft mogelijk meer informatie:

De vader heeft bewust de onderbroek uitgetrokken :

a.Omdat de vader waarschijnlijk in zijn onderbroek in het water is geweest,heeft dus een natte onderbroek gekregen deze uitgetrokken om geen natte zitting in de auto na te laten en daarmee geen sporen die in de richting van water wijzen na te laten in de auto.

Te water gaan kan duiden op :

hij wilde zich verdrinken maar heeft daavan op het laatste moment afgezien of moeten afzien, voorbijgangers
hij wilde of heeft de kinderen ergens verdronken of althans een poging daartoe gedaan in zijn onderbroek
hij wilde zich samen met de kinderen verdrinken maar heeft afgezien of moeten afzien van zichzelf verdrinken

b.Omdat hij zich op een of andere manier heeft bevuild,dat is wel terug te vinden in de bovenkleding en de zitting van de auto. Als hij een andere bovenbroek heeft aangetrokken alleen in de zitting van de auto.

c.Omdat hij de onderbroek heeft gebruikt als dweil,poetslap oid om bepaalde sporen uit te wissen.

d.Omdat hij de onderbroek heeft gebruikt om iets anders te doen zoals drenken in een verdovingsmiddel etc.etc.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:40:38 #270
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_126664583
quote:
d.Omdat hij de onderbroek heeft gebruikt om iets anders te doen zoals drenken in een verdovingsmiddel etc.etc.
Dus het laatste wat die jochies in dat geval hebben gezien is pa die ergens achteraf de auto stopt, uitstapt, z'n onderbroek uittrekt, een vloeibaar goedje op z'n ondergoed sprenkelt en vervolgens die onderbroek in hun gezicht duwt.

:{ ;(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_126664644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dus het laatste wat die jochies in dat geval hebben gezien is pa die ergens achteraf de auto stopt, uitstapt, z'n onderbroek uittrekt, een vloeibaar goedje op z'n ondergoed sprenkelt en vervolgens die onderbroek in hun gezicht duwt.

Common hoe groot is deze kans? Nul deze kerel heeft er wel degelijk over nagedacht. Dus als dat zijn optie was geweest, had die naast de sleepkabel en spanband ook wel een doek gekocht. :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:44:48 #272
186587 Byzantynixschii
pi_126664660
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:44 schreef practics het volgende:

[..]

Common hoe groot is deze kans? Nul deze kerel heeft er wel degelijk over nagedacht. Dus als dat zijn optie was geweest, had die naast de sleepkabel en spanband ook wel een doek gekocht. :')
Dat lijkt mij ook ja.
pi_126664700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik moest even lachen om je beeldvorming maar idem erg absurd en lijkt me ook niet waarschijnlijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_126664735
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:44 schreef practics het volgende:

[..]

Hij was het toiletpapier voor onderweg vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 01:50:43 ]
pi_126664749
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik moest even lachen om je beeldvorming maar idem erg absurd en lijkt me ook niet waarschijnlijk.
ik vermoed dan ook dit

quote:
De vader heeft bewust de onderbroek uitgetrokken :

a.Omdat de vader waarschijnlijk in zijn onderbroek in het water is geweest,heeft dus een natte onderbroek gekregen deze uitgetrokken om geen natte zitting in de auto na te laten en daarmee geen sporen die in de richting van water wijzen na te laten in de auto.
Maar goed dan snap ik nog niet waarom hij in die tussen tijd geen andere boxer heeft aangetrokken. Loopt toch voor geen meter zonder ondergoed.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:51:41 #276
186587 Byzantynixschii
pi_126664773
Omdat hij geen andere boxer bij zich had?
pi_126664774
Of hij is vermoord ipv dat het zelfmoord was.
De ultieme wraak van schoonvader, die (zoals in GTST Ludo Sanders) voor zijn dochter, de lastige ex wegwerkt?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_126664786
Als ik het goed begrijp, had de vader geen koffer of tas met vakantiekleren mee.

Gezien de bovenkleren gekreukeld zijn, lijkt het alsof deze net zijn aangetrokken. Dat betekent dat de vader bewust extra bovenkleren mee heeft genomen, maar geen extra onderbroek (en mogelijk ook geen extra t-shirt) nodig verwachtte te hebben. Toch bleek het uiteindelijk ook nodig de onderkleding kwijt te raken.

Hoe groot zou de kans zijn dat bloedspetters door bovenkleding heen onderkleding vervuilen?
pi_126664787
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:50 schreef practics het volgende:

[..]

ik vermoed dan ook dit

[..]

Maar goed dan snap ik nog niet waarom hij in die tussen tijd geen andere boxer heeft aangetrokken. Loopt toch voor geen meter zonder ondergoed.
Ik denk dat als hij te water is gegaan, hij dit met kleding aan heeft gedaan. Vervolgens komt hij uit het water, kleed zich om (komt erachter dat hij geen schone/droge boxer heeft meegenomen). En trekt dus gewoon zijn broek aan.

De kleding dumpt/verbrand hij ergens incl de bergschoenen die missen.
pi_126664791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Omdat hij geen andere boxer bij zich had?
Geen andere boxer mee als je weekendje weg gaat? Lijkt me zeer sterk.
pi_126664828
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij te water is gegaan, hij dit met kleding aan heeft gedaan. Vervolgens komt hij uit het water, kleed zich om (komt erachter dat hij geen schone/droge boxer heeft meegenomen). En trekt dus gewoon zijn broek aan.

De kleding dumpt/verbrand hij ergens incl de bergschoenen die missen.
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:54:37 #282
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126664841
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?
Omdat dit allemaal voorbereid is en dus niet een opwelling.
Fuck today, it's tomorrow.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:54:37 #283
186587 Byzantynixschii
pi_126664842
Was er niet bekend gemaakt dat ze alle vakantieshizzle thuis hadden gelaten? Of was dat alleen van de jochies?
pi_126664843
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef practics het volgende:

[..]

Geen andere boxer mee als je weekendje weg gaat? Lijkt me zeer sterk.
Uhh, hij wist al dat het geen vakantie ging worden.
pi_126664856
Dus we concluderen ipv het logische het onlogische uit het feit dat hij geen onderbroek aan had. Met wie is er nu iets mis?
pi_126664864
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef Olep het volgende:

[..]

Omdat dit allemaal voorbereid is en dus niet een opwelling.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:55:54 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126664876
Was de kleding van de vader eigenlijk wel mee?
De kleding van de kinderen lag (grotendeels) nog gewoon thuis, heeft vader misschien alleen een setje reserve-kleding (en schoenen) meegenomen en is daarbij vergeten een onderbroek te pakken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126664889
quote:

[..]

Fout. Wie kan er nu sochtens bij de koffie een afscheidsbrief schrijven om vervolgens vrolijk de kinderen op te halen voor een weekendje weg? Dat met het feit dat deze man geld heeft opgenomen contant waar hij normaal voor een euro nog pinde, mij de conclusie trekken, dat hij niks aan het toeval over heeft gelaten. Is een persoon in dat stadium, dan is deze totaal gevoelloos.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:58:35 #289
186587 Byzantynixschii
pi_126664925
Op zich is het wel relevant of er reservekleding van hem in de auto is aangetroffen en of daar dan ook boxershorts bijzaten.
pi_126664928
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:56 schreef practics het volgende:

[..]

Fout. Wie kan er nu sochtens bij de koffie een afscheidsbrief schrijven om vervolgens vrolijk de kinderen op te halen voor een weekendje weg? Dat met het feit dat deze man geld heeft opgenomen contant waar hij normaal voor een euro nog pinde, mij de conclusie trekken, dat hij niks aan het toeval over heeft gelaten. Is een persoon in dat stadium, dan is deze totaal gevoelloos.
In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd.
Wist hij niet zeker dat ze mee gingen? I.v.m omgangsregeling.
Had hij toch geen snode plannen t.a.v zijn zo geliefde kinderen.
Is de mail wel geschreven door hem zelf...
pi_126664945
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Uhh, hij wist al dat het geen vakantie ging worden.
O-) Ofcourse, maar vreemde is dan dat die daar wel een risico heeft genomen?
Terwijl die bij het telefoontje naar zijn vrouw toe, juist geen enkel risico nam en het 15km rijden vanaf het tankstation pas belde.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:59:44 #292
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126664950
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd.
Wist hij niet zeker dat ze mee gingen? I.v.m omgangsregeling.
Had hij toch geen snode plannen t.a.v zijn zo geliefde kinderen.
Is de mail wel geschreven door hem zelf...
Ben je serieus? :')
Ga aub uit dit topic.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:00:11 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126664963
Had fone..En ging TE veel over seks
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:01:19 #294
186587 Byzantynixschii
pi_126664991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whut?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:02:03 #295
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126665006
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 02:01 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Whut?
Ik zeg niks :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:02:17 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126665012
quote:
TMI :W
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:02:44 #297
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126665022
quote:
Wat?
pi_126665038
Is er iets bekend over of de vader een tas / extra kleding / extra onderbroeken bij zich had?

De broertjes hadden hun tassen niet bij zich, toch?
pi_126665046
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef Olep het volgende:

[..]

Ben je serieus? :')
Ga aub uit dit topic.
Het is zhe-devilll , daar kunnen ze op twitter nog wat van leren. :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:03:37 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126665047
quote: