Ik denk dat als hij te water is gegaan, hij dit met kleding aan heeft gedaan. Vervolgens komt hij uit het water, kleed zich om (komt erachter dat hij geen schone/droge boxer heeft meegenomen). En trekt dus gewoon zijn broek aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:50 schreef practics het volgende:
[..]
ik vermoed dan ook dit
[..]
Maar goed dan snap ik nog niet waarom hij in die tussen tijd geen andere boxer heeft aangetrokken. Loopt toch voor geen meter zonder ondergoed.
Geen andere boxer mee als je weekendje weg gaat? Lijkt me zeer sterk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Omdat hij geen andere boxer bij zich had?
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij te water is gegaan, hij dit met kleding aan heeft gedaan. Vervolgens komt hij uit het water, kleed zich om (komt erachter dat hij geen schone/droge boxer heeft meegenomen). En trekt dus gewoon zijn broek aan.
De kleding dumpt/verbrand hij ergens incl de bergschoenen die missen.
Omdat dit allemaal voorbereid is en dus niet een opwelling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?
Uhh, hij wist al dat het geen vakantie ging worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef practics het volgende:
[..]
Geen andere boxer mee als je weekendje weg gaat? Lijkt me zeer sterk.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaag is, stel hij heeft zijn kinderen verdronken, vermoord, hoe kun je dan nog denken aan omkleden? Dat maakt dan toch niets meer uit, hij wilde toch al zelfmoord plegen dus, had hij ook nat kunnen doen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat dit allemaal voorbereid is en dus niet een opwelling.
Fout. Wie kan er nu sochtens bij de koffie een afscheidsbrief schrijven om vervolgens vrolijk de kinderen op te halen voor een weekendje weg? Dat met het feit dat deze man geld heeft opgenomen contant waar hij normaal voor een euro nog pinde, mij de conclusie trekken, dat hij niks aan het toeval over heeft gelaten. Is een persoon in dat stadium, dan is deze totaal gevoelloos.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:56 schreef practics het volgende:
[..]
Fout. Wie kan er nu sochtens bij de koffie een afscheidsbrief schrijven om vervolgens vrolijk de kinderen op te halen voor een weekendje weg? Dat met het feit dat deze man geld heeft opgenomen contant waar hij normaal voor een euro nog pinde, mij de conclusie trekken, dat hij niks aan het toeval over heeft gelaten. Is een persoon in dat stadium, dan is deze totaal gevoelloos.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh, hij wist al dat het geen vakantie ging worden.
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
In die afscheidsbrief verwoord hij niets over de kinderen. Vind ik ook wel vreemd.
Wist hij niet zeker dat ze mee gingen? I.v.m omgangsregeling.
Had hij toch geen snode plannen t.a.v zijn zo geliefde kinderen.
Is de mail wel geschreven door hem zelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |